Slecht zeg Napo. Ga je schamen nu.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kingroland, kingflopland, same thing Roland
Ook mannen denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Omdat hij veel vrouwen neukt?
Groot aandeelhouder is dat al.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Sylvana wil een mongooltje als CEO van Shell
Maar dan wel een zwart mongooltje.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Sylvana wil een mongooltje als CEO van Shell
Die hebben we al xDquote:Op maandag 27 februari 2017 19:38 schreef Baszh het volgende:
Ook mensen met een beperking?
Een josti als minister!
Amerika na doen dusquote:Op maandag 27 februari 2017 19:38 schreef Baszh het volgende:
Een josti als minister!
Is gewoon een excuus wat ze erbij hebben verzonnen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:38 schreef Baszh het volgende:
Een josti als minister!
xDquote:
^-^quote:
You go girl!quote:Op maandag 27 februari 2017 19:40 schreef alors het volgende:
Ik vind dat Sylvana het eigenlijk prima doet vanavond. Zo.
Bij gelijke kwalificaties en capaciteiten worden allochtonen op de arbeidsmarkt stelselmatig benadeeld.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ThierrygodDiversiteit is geen plicht.
Zijn harem.quote:
Waarom is haar zwart zijn relevant om je punt te maken?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef Achterhoker het volgende:
Zelf laat die zwarte kut niemand uitpraten maar nu wil ze dat zelf wel.
Zelfs Nijhuis kan niet alles zien. DoellijntechGod.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon de best gekwalificeerde persoon op de plek. Of dat nou een man/vrouw/zwart/blank/dik of dun is dat moet geen tyfus uitmaken.
Fuck zo'n quotum.
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon de best gekwalificeerde persoon op de plek. Of dat nou een man/vrouw/zwart/blank/dik of dun is dat moet geen tyfus uitmaken.
Fuck zo'n quotum.
GGMM, ik ben trots op je.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef GGMM het volgende:
Fuck zo'n quotum.
Hou je bek joh engnekquote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef Achterhoker het volgende:
Zelf laat die zwarte kut niemand uitpraten maar nu wil ze dat zelf wel.
komt omdat ze, eenmaal aangenomen, alles jatten wat los en vast zitquote:Op maandag 27 februari 2017 19:40 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Bij gelijke kwalificaties en capaciteiten worden allochtonen op de arbeidsmarkt stelselmatig benadeeld.
#feit
Onlogisch, ik ben trots op je.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Fuck zo'n quotum.
KingFloplandquote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Fuck zo'n quotum.
Valt me ook op.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Stuitend dat Witteman Sylvana alle ruimte geeft maar Baudet niet.
'Moet geen' is precies het punt. Daar is vaak geen sprake van.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef GGMM het volgende:
Fuck zo'n quotum.
Sylvana had ook meer spreektijd dus bal is rond.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Greys het volgende:
Beetje unfair van Witteman dat ie Sylvana veel langer het woord geeft.
Sylvana doet dit beter dan verwacht. Dat wel.
Goede teksten van Rolandgodquote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Fuck zo'n quotum.
kun je tegenwoordig president mee wordenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Craptacular het volgende:
Simons speelt een goor spel. Aannames maken die totaal geen grond hebben
Ja. Dit.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Fuck zo'n quotum.
Ze is 46, dus dat kan prima toch?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Sylvana een dochter van 20.
Proleet gespot.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
komt omdat ze, eenmaal aangenomen, alles jatten wat los en vast zit
Pics.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Sylvana een dochter van 20.
Omdat sylvana zwart is en een kut heeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom mag Sylvana meer praten? Wat is dit voor onzin.
Exact. Daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Stabiel het volgende:
[..]
'Moet geen' is precies het punt. Daar is vaak geen sprake van.
En ze worden ongesteld waardoor ze elke maand een week lang niks doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:44 schreef marcodej het volgende:
Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk. Vrouwen kunnen nou eenmaal kinderen krijgen, met de nodige zwangerschapsverlof en zorg tot gevolg. Dan moeten diezelfde vrouwen ook accepteren dat ze minder snel carriére maken.
Dat snapt iedereen wel. Maar niet alles is zo makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Fuck zo'n quotum.
Je leven moet wel ondraaglijk zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef NoNickOne het volgende:
Bah wat heb ik een hekel aan links, moet bijna kotsen.
Wat erg voor je.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef NoNickOne het volgende:
Het land blankië bestaat niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Die neger zegt blank. Dat mag dus niet meer. Het is wit.
Arme jongen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef NoNickOne het volgende:
Zie nog maar eens wat te neuken te regelen tegenwoordigquote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef alors het volgende:
Blanke mannen die denken dat ze het moeilijk hebben
Waar is Zwart-Rusland eigenlijk?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het land blankië bestaat niet.
Punt van 30cm?quote:
Blankstad hadden Jacobse en Van Es al bedacht in 1981.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het land blankië bestaat niet.
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:48 schreef LelijKnap het volgende:
Lekker iedereen door Bauded, de enige met een verstandige mening, laten heen schreeuwen. Zo houd links zijn eigen stupiditeit dus in stand.
Ik ben links. Ik laat iedereen altijd netjes uitpraten.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:48 schreef LelijKnap het volgende:
Lekker iedereen door Bauded, de enige met een verstandige mening, laten heen schreeuwen. Zo houd links zijn eigen stupiditeit dus in stand.
Toen ik solliciteerde had ik steeds dezelfde motivatie brief, maar veranderde gewoon de naam van het bedrijf.quote:
Precies. Als je gaat forceren met quota leidt dat alleen maar tot meer spanningen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die graag thuis blijven bij de kinderen (niks mis mee, integendeel) en er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die part time willen werken en daarom niet in aanmerking komen voor een topfunctie? Da's niet omdat ze vrouw zijn, maar door de keuzes die ze zelf maken. Zeg ik als vrouw.
U bent een verstandig mens.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die graag thuis blijven bij de kinderen (niks mis mee, integendeel) en er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die part time willen werken en daarom niet in aanmerking komen voor een topfunctie? Da's niet omdat ze vrouw zijn, maar door de keuzes die ze zelf maken. Zeg ik als vrouw.
Oh ik vind juist dat hij het leuk doet.quote:
Snap sowieso niet waarom mensen liever werken dan orgasmes verkrijgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
En er zijn genoeg functies die vrouwen beter kunnen invullen dan mannen. Niks mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Nog twee keer.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet nog een keer komt.
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Ja in de landen waar je mensen de meeste mogelijkheden geeft om vrij te kiezen hoe je leeft los van discriminatie zie je op sommige gebieden meer verschil tussen man/vrouw dan in een land waar je gedwongen wordt om bepaalde beroepen uit te voeren omdat je gewoon moet overleven.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Blijf hopen, gaat niet helpen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet nog een keer komt.
Je ziet zn houding tochquote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik vind juist dat hij het leuk doet.
Gelukkig niet meer met Sylvanaquote:
Wat is dit voor mannetje joh?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man
Klopt. Genoeg die zich nu al bedreigd voelen en een vrouwelijke of allochtone baas belachelijk maken. Geef ze liever geen munitie dat die mensen er zijn gekomen omdat ze vrouw of allochtoon zijn ipv dat ze de beste zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies. Als je gaat forceren met quota leidt dat alleen maar tot meer spanningen.
Zo is hij altijd. Hij houdt zich wel staande met al die schreeuwlelijkerds.quote:
Dat gaat toch op voor het westen in zijn geheel die haar privileges weggeeft?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man.
Oow wat gek joh!! Vind m super onzeker overkomen maar Ik vind m wel schattig trouwensquote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo is hij altijd. Hij houdt zich wel staande met al die schreeuwlelijkerds.
Hard gelachen. Bedankt!quote:Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man.
Dat krijg je met mensen die slecht kunnen luisteren en helemaal van hun eigen gelijk overtuigd zijn...quote:Op maandag 27 februari 2017 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer met Sylvana
Wat probeerde die vandaag mensen dingen in de mond te leggen zeg, holy moley.
Het is een dom gekrijs inderdaad, maar voor zo'n Baudet wel een handig goedkoop middel om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb dit nu eens aangekeken en vind dat je als politicus gewoon wat vaker nee tegen uitnodigingen van tv programma's moet zeggen.
Wat een bende. Je hebt hier echt geen donder aan als lijsttrekker. Beetje tussen hysterisch krijsende ordinaire types gaan zitten.
Baudet en Simons kunnen alle publiciteit gebruiken, helemaal als het gratis is. Het gaat er niet om of 90% van de kijkers vindt dat je een modderfiguur sloeg als je 10% van de kijkers hebt kunnen overtuigen op je te stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb dit nu eens aangekeken en vind dat je als politicus gewoon wat vaker nee tegen uitnodigingen van tv programma's moet zeggen.
Wat een bende. Je hebt hier echt geen donder aan als lijsttrekker. Beetje tussen hysterisch krijsende ordinaire types gaan zitten.
Dat instabiele feministvrouwtje die zomaar een Cruijff quote uit haar mouw schuddequote:Op maandag 27 februari 2017 20:58 schreef Yreal het volgende:
TopshowAlsof je twitter op tv kunt kijken
Baudet vind ik best verfrissend overkomen, ondanks dat ik zijn ideeën totale rommel vind. Maar dan echt totaal. Referenda zijn totale rommel.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Baudet en Simons kunnen alle publiciteit gebruiken, helemaal als het gratis is. Het gaat er niet om of 90% van de kijkers vindt dat je een modderfiguur sloeg als je 10% van de kijkers hebt kunnen overtuigen op je te stemmen.
Eens over z'n ideeën.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baudet vind ik best verfrissend overkomen, ondanks dat ik zijn ideeën totale rommel vind. Maar dan echt totaal. Referenda zijn totale rommel.
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:38 schreef Onnoman het volgende:
wat een verloedering van de maatschappij zie ik in dwdd, met name in dat vak van de linkse leeghoofden
niet veel maar wel beterquote:Op maandag 27 februari 2017 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat andere vak is niets beter.
Mee eens..quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Greys het volgende:
Beetje unfair van Witteman dat ie Sylvana veel langer het woord geeft.
Sylvana doet dit beter dan verwacht. Dat wel.
Op zich vind ik sommige ideeën wel verfrissend (radicaal vereenvoudigen belastingstelsel bijvoorbeeld, ook op gebied van innovatie/duurzaamheid zijn ze volgens mij ook niet slecht). Maar grenscontroles hoeven voor mij echt niet, en al die (bindende) referenda, gekozen minister-president ideeën kunnen mij ook gestolen worden.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baudet vind ik best verfrissend overkomen, ondanks dat ik zijn ideeën totale rommel vind. Maar dan echt totaal. Referenda zijn totale rommel.
Klachtwaardig inderdaad, zo iemand mogen ze wmb best korten. Als je langdurig in de bijstand zit omdat je geen werk kunt vinden op 'jouw niveau' ben je misschien wel te hoog opgeleid voor jouw niveau.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:18 schreef Tommeke het volgende:
Die vrouw met haar bijstandsuitkering die zich te goed voelt om koeien te melken
Plus wederom een mooi staaltje van het ontkennen van Artikel 1. Iedereen is gelijk maar ik ben wel wat beter dan een arbeider hoowrrr.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Klachtwaardig inderdaad, zo iemand mogen ze wmb best korten. Als je langdurig in de bijstand zit omdat je geen werk kunt vinden op 'jouw niveau' ben je misschien wel te hoog opgeleid voor jouw niveau.
Volgens mij wilde ze juist wel koeienmelken maar ze wilde wel eerst een opleiding.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Klachtwaardig inderdaad, zo iemand mogen ze wmb best korten. Als je langdurig in de bijstand zit omdat je geen werk kunt vinden op 'jouw niveau' ben je misschien wel te hoog opgeleid voor jouw niveau.
Paul Witteman heeft net zoiets als Henk Krol; Henk Krol kan het liegen niet laten en Paul Witteman kan het voortrekken niet laten. Is altijd al zo geweest. Toch zijn het allebei aimabele personen.quote:
Ik weet niet of ze dat nou bedoelde, ze lieten haar namelijk steeds niet uitpraten. Heb het niet nog een keer teruggekeken maar ik kreeg gisteren de indruk dat ze wilde zeggen: ik kan dat niet zomaar gaan doen als ik niet weet hoe dat moet (of iets in die trant). En volgens mij zei ze ook nog dat ze veel vrijwilligerswerk deed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:18 schreef Tommeke het volgende:
Die vrouw met haar bijstandsuitkering die zich te goed voelt om koeien te melken
Daar was ze heel vaag over want ze wilde niet verplicht werken of vrijwilligerswerk doen maar in diezelfde zin zei ze wel weer dat ze veel vrijwilligerswerk doetquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nou bedoelde, ze lieten haar namelijk steeds niet uitpraten. Heb het niet nog een keer teruggekeken maar ik kreeg gisteren de indruk dat ze wilde zeggen: ik kan dat niet zomaar gaan doen als ik niet weet hoe dat moet (of iets in die trant). En volgens mij zei ze ook nog dat ze veel vrijwilligerswerk deed.
Ik hoopte dat ze zou gaan vechtenquote:Op maandag 27 februari 2017 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat instabiele feministvrouwtje die zomaar een Cruijff quote uit haar mouw schudde
Hou je het een beetje netjes TV is geen VBLquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Neeeeeeeeeeee
Die enge, hele enge mevrouw is er weer
Barbara, de linkse grachtengordelhoer
Wil jij je even lekker met je eigen zaken bemoeien? Idioot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hou je het een beetje netjes TV is geen VBL
jeetje, ben je chagrijnig ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil jij je even lekker met je eigen zaken bemoeien? Idioot.
Je moeder spreekt dit tegen. Je zusje doorgaans ook. Om nog maar te zwijgen over je omaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onlogisch neukt te weinig, de laatste tijd..
ah dat ken ik wel ja, had ik 5 jaar geleden ook eens 4 dagen last van, dan word je echt sikkieneurigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onlogisch neukt te weinig, de laatste tijd..
wordt jequote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah dat ken ik wel ja, had ik 5 jaar geleden ook eens 4 dagen last van, dan wordt je echt sikkieneurig
Mijn oma was in '40/'45 er bijna geweest.. En waren mijn moeder en zusje er nooit geweest..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder spreekt dit tegen. Je zusje doorgaans ook. Om nog maar te zwijgen over je oma
uitzienquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:10 schreef Joezi het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Halina gaat er steeds beter uit zien naarmate ze rijpt
Nee.. Na de winterstop is de grimeuse van het programma vervangen..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:10 schreef Joezi het volgende:
owja dat kan ook, ben ook terug naar hd ready, 4k kon ik niet naar kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee.. Na de winterstop is de grimeuse van het programma vervangen..
Als ik moet kiezen tussen Halina en de hond van de buren dan de hond morgen pijn in zijn kont.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:10 schreef Joezi het volgende:
Zolang het een kleine minderheid betreft die daarop stemt vind ik dat nog wel oke. Maar geloven in de rationaliteit van de kiezer is het domste wat je kunt doen.quote:
Hier houden we je aan op FOK!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Halina en de hond van de buren dan de hond morgen pijn in zijn kont.
Sniperquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je nog boos om de sniper, ach jongen toch
Dat is lang geleden ho... Klootzakquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je gestopt bent met je studie is je humor ook wat minder geworden.
Op basis van peilingen eventuele coalities besprekenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ben drukker met het topic dan met tv (lol)
wat het ook wordt, we zullen heel woest worden met zn allenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Op basis van peilingen eventuele coalities bespreken
Ze is tegenwoordig één maal per week bij DWDD dus je moet haar kennen. Ik heb het over die brillemans.quote:
Op SBS6 uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:22 schreef Joezi het volgende:
Zou eens een DWDD moeten komen voor de normale man
Mooi dom inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:22 schreef marcodej het volgende:
Strategisch stemmen is het mooiste wat je kan doen.
Nee, doe maar niet. Gewoon stemmen op de partij die je het beste lijkt. Anders zou de VVD veel te groot worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:22 schreef marcodej het volgende:
Strategisch stemmen is het mooiste wat je kan doen.
Ons? Spreek voor jezelf!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:21 schreef Joezi het volgende:
Beetje te elitair niveau dit voor ons, snap er niks van
Ik wilde domste zeggen, maar er kwam mooiste uit mijn vingers.quote:
Dat is Tom Jan Meeus. Hij schrijft hele leuke en intelligente stukjes in de NRC.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig één maal per week bij DWDD dus je moet haar kennen. Ik heb het over die brillemans.
Dan komt Hiddema in de tweede kamer.quote:
lol bij een vrouw is het minder charmant ja, bij ons mannen is het wel stoerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet sexy als iemand zegt PVV te stemmen.
Nee die is alleen lijstduwerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan komt Hiddema in de tweede kamer.
Dat vind ik wel zo'n gladjanusquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan komt Hiddema in de tweede kamer.
Hiddema > Spongquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo'n gladjanus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |