Ze is tegenwoordig één maal per week bij DWDD dus je moet haar kennen. Ik heb het over die brillemans.quote:
Op SBS6 uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:22 schreef Joezi het volgende:
Zou eens een DWDD moeten komen voor de normale man
Mooi dom inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:22 schreef marcodej het volgende:
Strategisch stemmen is het mooiste wat je kan doen.
Nee, doe maar niet. Gewoon stemmen op de partij die je het beste lijkt. Anders zou de VVD veel te groot worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:22 schreef marcodej het volgende:
Strategisch stemmen is het mooiste wat je kan doen.
Ons? Spreek voor jezelf!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:21 schreef Joezi het volgende:
Beetje te elitair niveau dit voor ons, snap er niks van
Ik wilde domste zeggen, maar er kwam mooiste uit mijn vingers.quote:
Dat is Tom Jan Meeus. Hij schrijft hele leuke en intelligente stukjes in de NRC.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze is tegenwoordig één maal per week bij DWDD dus je moet haar kennen. Ik heb het over die brillemans.
Dan komt Hiddema in de tweede kamer.quote:
lol bij een vrouw is het minder charmant ja, bij ons mannen is het wel stoerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet sexy als iemand zegt PVV te stemmen.
Nee die is alleen lijstduwerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan komt Hiddema in de tweede kamer.
Dat vind ik wel zo'n gladjanusquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan komt Hiddema in de tweede kamer.
Hiddema > Spongquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo'n gladjanus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |