Nee.. Na de winterstop is de grimeuse van het programma vervangen..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:10 schreef Joezi het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Halina gaat er steeds beter uit zien naarmate ze rijpt
owja dat kan ook, ben ook terug naar hd ready, 4k kon ik niet naar kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee.. Na de winterstop is de grimeuse van het programma vervangen..
Als ik moet kiezen tussen Halina en de hond van de buren dan de hond morgen pijn in zijn kont.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:10 schreef Joezi het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Halina gaat er steeds beter uit zien naarmate ze rijpt
Zolang het een kleine minderheid betreft die daarop stemt vind ik dat nog wel oke. Maar geloven in de rationaliteit van de kiezer is het domste wat je kunt doen.quote:
Hier houden we je aan op FOK!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Halina en de hond van de buren dan de hond morgen pijn in zijn kont.
Sniperquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je nog boos om de sniper, ach jongen toch
Dat is lang geleden ho... Klootzakquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je gestopt bent met je studie is je humor ook wat minder geworden.
Op basis van peilingen eventuele coalities besprekenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ben drukker met het topic dan met tv (lol)
wat het ook wordt, we zullen heel woest worden met zn allenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Op basis van peilingen eventuele coalities bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |