Omdat sylvana zwart is en een kut heeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom mag Sylvana meer praten? Wat is dit voor onzin.
Exact. Daar moet wat aan gedaan worden.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Stabiel het volgende:
[..]
'Moet geen' is precies het punt. Daar is vaak geen sprake van.
En ze worden ongesteld waardoor ze elke maand een week lang niks doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:44 schreef marcodej het volgende:
Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk. Vrouwen kunnen nou eenmaal kinderen krijgen, met de nodige zwangerschapsverlof en zorg tot gevolg. Dan moeten diezelfde vrouwen ook accepteren dat ze minder snel carriére maken.
Dat snapt iedereen wel. Maar niet alles is zo makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Gewoon de best gekwalificeerde persoon op de plek. Of dat nou een man/vrouw/zwart/blank/dik of dun is dat moet geen tyfus uitmaken.
Fuck zo'n quotum.
Je leven moet wel ondraaglijk zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef NoNickOne het volgende:
Bah wat heb ik een hekel aan links, moet bijna kotsen.
Wat erg voor je.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef NoNickOne het volgende:
Het land blankië bestaat niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Die neger zegt blank. Dat mag dus niet meer. Het is wit.
Arme jongen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef NoNickOne het volgende:
Zie nog maar eens wat te neuken te regelen tegenwoordigquote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef alors het volgende:
Blanke mannen die denken dat ze het moeilijk hebben
Waar is Zwart-Rusland eigenlijk?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het land blankië bestaat niet.
Punt van 30cm?quote:
Blankstad hadden Jacobse en Van Es al bedacht in 1981.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het land blankië bestaat niet.
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:48 schreef LelijKnap het volgende:
Lekker iedereen door Bauded, de enige met een verstandige mening, laten heen schreeuwen. Zo houd links zijn eigen stupiditeit dus in stand.
Ik ben links. Ik laat iedereen altijd netjes uitpraten.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:48 schreef LelijKnap het volgende:
Lekker iedereen door Bauded, de enige met een verstandige mening, laten heen schreeuwen. Zo houd links zijn eigen stupiditeit dus in stand.
Toen ik solliciteerde had ik steeds dezelfde motivatie brief, maar veranderde gewoon de naam van het bedrijf.quote:
Precies. Als je gaat forceren met quota leidt dat alleen maar tot meer spanningen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die graag thuis blijven bij de kinderen (niks mis mee, integendeel) en er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die part time willen werken en daarom niet in aanmerking komen voor een topfunctie? Da's niet omdat ze vrouw zijn, maar door de keuzes die ze zelf maken. Zeg ik als vrouw.
U bent een verstandig mens.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die graag thuis blijven bij de kinderen (niks mis mee, integendeel) en er zíjn toch ook gewoon meer vrouwen dan mannen die part time willen werken en daarom niet in aanmerking komen voor een topfunctie? Da's niet omdat ze vrouw zijn, maar door de keuzes die ze zelf maken. Zeg ik als vrouw.
Oh ik vind juist dat hij het leuk doet.quote:
Snap sowieso niet waarom mensen liever werken dan orgasmes verkrijgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
En er zijn genoeg functies die vrouwen beter kunnen invullen dan mannen. Niks mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Nog twee keer.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet nog een keer komt.
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Ja in de landen waar je mensen de meeste mogelijkheden geeft om vrij te kiezen hoe je leeft los van discriminatie zie je op sommige gebieden meer verschil tussen man/vrouw dan in een land waar je gedwongen wordt om bepaalde beroepen uit te voeren omdat je gewoon moet overleven.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Blijf hopen, gaat niet helpen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet nog een keer komt.
Je ziet zn houding tochquote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik vind juist dat hij het leuk doet.
Gelukkig niet meer met Sylvanaquote:
Wat is dit voor mannetje joh?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man
Klopt. Genoeg die zich nu al bedreigd voelen en een vrouwelijke of allochtone baas belachelijk maken. Geef ze liever geen munitie dat die mensen er zijn gekomen omdat ze vrouw of allochtoon zijn ipv dat ze de beste zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies. Als je gaat forceren met quota leidt dat alleen maar tot meer spanningen.
Zo is hij altijd. Hij houdt zich wel staande met al die schreeuwlelijkerds.quote:
Dat gaat toch op voor het westen in zijn geheel die haar privileges weggeeft?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man.
Oow wat gek joh!! Vind m super onzeker overkomen maar Ik vind m wel schattig trouwensquote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo is hij altijd. Hij houdt zich wel staande met al die schreeuwlelijkerds.
Hard gelachen. Bedankt!quote:Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zelfhatende vrouwmens gespot. Iemand die potentiële privileges vrijwillig afwijst. Hoe zelfdestructief kan een organisme zijn. Dat dit soort figuren überhaupt de evolutie hebben doorstaan. Man man man.
Dat krijg je met mensen die slecht kunnen luisteren en helemaal van hun eigen gelijk overtuigd zijn...quote:Op maandag 27 februari 2017 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer met Sylvana
Wat probeerde die vandaag mensen dingen in de mond te leggen zeg, holy moley.
Het is een dom gekrijs inderdaad, maar voor zo'n Baudet wel een handig goedkoop middel om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb dit nu eens aangekeken en vind dat je als politicus gewoon wat vaker nee tegen uitnodigingen van tv programma's moet zeggen.
Wat een bende. Je hebt hier echt geen donder aan als lijsttrekker. Beetje tussen hysterisch krijsende ordinaire types gaan zitten.
Baudet en Simons kunnen alle publiciteit gebruiken, helemaal als het gratis is. Het gaat er niet om of 90% van de kijkers vindt dat je een modderfiguur sloeg als je 10% van de kijkers hebt kunnen overtuigen op je te stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb dit nu eens aangekeken en vind dat je als politicus gewoon wat vaker nee tegen uitnodigingen van tv programma's moet zeggen.
Wat een bende. Je hebt hier echt geen donder aan als lijsttrekker. Beetje tussen hysterisch krijsende ordinaire types gaan zitten.
Dat instabiele feministvrouwtje die zomaar een Cruijff quote uit haar mouw schuddequote:Op maandag 27 februari 2017 20:58 schreef Yreal het volgende:
TopshowAlsof je twitter op tv kunt kijken
Baudet vind ik best verfrissend overkomen, ondanks dat ik zijn ideeën totale rommel vind. Maar dan echt totaal. Referenda zijn totale rommel.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Baudet en Simons kunnen alle publiciteit gebruiken, helemaal als het gratis is. Het gaat er niet om of 90% van de kijkers vindt dat je een modderfiguur sloeg als je 10% van de kijkers hebt kunnen overtuigen op je te stemmen.
Eens over z'n ideeën.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baudet vind ik best verfrissend overkomen, ondanks dat ik zijn ideeën totale rommel vind. Maar dan echt totaal. Referenda zijn totale rommel.
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:38 schreef Onnoman het volgende:
wat een verloedering van de maatschappij zie ik in dwdd, met name in dat vak van de linkse leeghoofden
niet veel maar wel beterquote:Op maandag 27 februari 2017 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat andere vak is niets beter.
Mee eens..quote:Op maandag 27 februari 2017 19:43 schreef Greys het volgende:
Beetje unfair van Witteman dat ie Sylvana veel langer het woord geeft.
Sylvana doet dit beter dan verwacht. Dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |