Haha goeiequote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:50 schreef Reya het volgende:
De fittie tussen Kaas- en Iwanius smeult door. Nice.
Linkie? Ben getraumatiseerd door de rectumexploitatie in Kaas-'s geschiedenis.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook gewoon een laffe actie natuurlijk. Die keer dat ik met Kaas- had afgesproken heb ik hem ook gewoon een paar tikken verkocht. Moet kunnen.
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!quote:Op maandag 27 februari 2017 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Linkie? Ben getraumatiseerd door de rectumexploitatie in Kaas-'s geschiedenis.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:16 schreef Perrin het volgende:
Baudet op GS!
http://www.geenstijl.nl/m(...)_hebt_er_zin_an.html
Heb hier toch wel kostelijk om moeten lachen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!
Ga om naar lekkere wijven te gluren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Pokkel geef me eens een motivational speech om naar de sportschool te gaan met een slaaptekort.
Bibsen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Pokkel geef me eens een motivational speech om naar de sportschool te gaan met een slaaptekort.
quote:
Vooral veel harige Marokkanen in mijn sportschool.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga om naar lekkere wijven te gluren.
En als je de klappen die Kaas- van mij heeft gekregen nog wil nalezen. Hierzo.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb hier toch wel kostelijk om moeten lachen.
Je bent dik, lelijk én dom, maar voor één van die drie dingen ben je zelf verantwoordelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Helaas al gecensureerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Goeie fipo ook
Klinkt alsof jullie elkaar even lekker in elkaars anus hebben genomen die avondquote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als je de klappen die Kaas- van mij heeft gekregen nog wil nalezen. Hierzo.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet altijd zin heb om gell in mijn haar te doen in de ochtendquote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Je bent dik, lelijk én dom, maar voor één van die drie dingen ben je zelf verantwoordelijk.
Goed hè?
Echte fans volgen al je stappen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Kan niet citeren uit het oude topic, maar:
- "ik mistte" kan niet remmie; en
- Wat doet Ketchup in de homo-SC?
Zeg, dit is een beschaafd forum.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:29 schreef KetchupFTW het volgende:
Kaas krijgt even een flinke levensstoot in de poepert na deze ontdekking.
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie elkaar even lekker in elkaars anus hebben genomen die avond.
Die brand heeft Matchbox goed gepromoot.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
Taalgevoel bij m'n zesjarige hoor....
- "Mama, weet je wat ik kan verstaan in het Engels?"
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
McDonald's verstaat 'ie ook.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
Cognitief wel een goede match.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben
Dit is een soort kink waar ik op mijn jonge, onschuldige leeftijd nog niet geheel bij kan.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.
Of Trump..quote:
Goede frustifuck.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.
Wel. Eerste persoon enkelvoud verleden tijd van misten.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Kan niet citeren uit het oude topic, maar:
- "ik mistte" kan niet remmie
Volgende stap: "Hotdog".quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!quote:Op maandag 27 februari 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel. Eerste persoon enkelvoud verleden tijd van misten.
Dat is niet wat remlof trachtte te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Hallo. Ik ben de atmosfeer. Het was nacht en ik mistte de boel onder."quote:Op maandag 27 februari 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet wat remlof trachtte te zeggen.
Ik begrijp van de Van Dale dat de betekenis van misten is "mistig zijn", dus ik weet niet of er een voorzetsel bij hoort. Krijg je wel rare zinnen van.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Hallo. Ik ben de atmosfeer. Het was nacht en ik mistte de boel onder."
Dan was het een ttypo.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet wat remlof trachtte te zeggen.
Metaforisch "mistig" zijn?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
Ik begrijp van de Van Dale dat de betekenis van misten is "mistig zijn", dus ik weet niet of er een voorzetsel bij hoort. Krijg je wel rare zinnen van.
Misschien "Het was donker. De avondhemel mistte" of zoiets.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Metaforisch "mistig" zijn?
Anders snap ik niet hoe het eerste persoon kan zijn.
De avondhemel = derde persoon. Daarom mijn fragment uit het dagboek van de atmosfeerquote:Op maandag 27 februari 2017 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien "Het was donker. De avondhemel mistte" of zoiets.
Dat lijkt heel veel maar het valt wel mee als je het historisch bekijkt. Zelfs met 54 miljard extra zitten ze nog niet op de uitgaven van voor Obama.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Trump gaat even $54 miljard in defensie pompen
Die haalt het NAVO-quotum waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Uitstekend.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Als het gedachtegoed maar extreem en gewelddadig is.quote:
Dat zou procentueel ongeveer vergelijkbaar zijn met een stijging van 700M in Nederland zo uit m'n hoofd, dus op zich valt dat nog wel mee.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
De VVD wilde er net genoeg bij om op te vangen wat er nu stuk is, las ik? Moeten onze jongens en meiden nog steeds pang pang roepen tijdens oefeningen.quote:
Je meet met twee maten: als Trump geld uitgeeft aan defensie is het een slecht idee, maar we moeten wel zo snel mogelijk een gezamelijk Europees leger krijgen en meer geld uitgeven aan defensie.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Daarom VNL.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
De VVD wilde er net genoeg bij om op te vangen wat er nu stuk is, las ik? Moeten onze jongens en meiden nog steeds pang pang roepen tijdens oefeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Natuurlijk meet je met twee maten. De VS heeft niet zomaar het grootste leger ter wereld maar vele malen groter dan welk ander land dan ook. Veel EU-landen hebben een klein of zelfs geen enkel leger. Dan kan het best zo zijn dat wat de een doet, niet per se goed is voor de ander.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je meet met twee maten: als Trump geld uitgeeft aan defensie is het een slecht idee, maar we moeten wel zo snel mogelijk een gezamelijk Europees leger krijgen en meer geld uitgeven aan defensie.
Om te huilen toch.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
De VVD wilde er net genoeg bij om op te vangen wat er nu stuk is, las ik? Moeten onze jongens en meiden nog steeds pang pang roepen tijdens oefeningen.
Net zoiets als geld geven aan een miljardair of geld geven aan een zwerver.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je meet met twee maten: als Trump geld uitgeeft aan defensie is het een slecht idee, maar we moeten wel zo snel mogelijk een gezamelijk Europees leger krijgen en meer geld uitgeven aan defensie.
Op 15 mrt moet de ceiling van het tekort besproken worden. Ze gaan dan door de 20 triljoen heen. En dat kan een heel leuke stemming opleveren. Komt er niks uit dan is de overheid failliet.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Ach ja, ik snap het wel. Bezuinigen op het leger is veel minder impopulair dan op bijvoorbeeld sociale zekerheid of belastingen. Zou scheef zijn als ik zou zeggen dat ze dat nooit hadden moeten doen want ook de partijen waar ik op heb gestemd waren voor. Maar de situatie bij defensie is momenteel toch wel erg nijpend begrijp ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Soldaten zonder munitie, piloten zonder ervaring. Het is een wonder dat Putin hier nog niet binnen is.
Volgens mij gaat het Remlof meer om het feit dat het Trump is die deze aankondiging maakt. Als Obama het had gezegd had hij het waarschijnlijk toegejuicht.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk meet je met twee maten. De VS heeft niet zomaar het grootste leger ter wereld maar vele malen groter dan welk ander land dan ook. Veel EU-landen hebben een klein of zelfs geen enkel leger. Dan kan het best zo zijn dat wat de een doet, niet per se goed is voor de ander.
Met twee maten meten is enkel verkeerd als het om dezelfde dingen gaat.
Voor de 184e keer. Oeh, spannend.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op 15 mrt moet de ceiling van het tekort besproken worden. Ze gaan dan door de 20 triljoen heen. En dat kan een heel leuke stemming opleveren. Komt er niks uit dan is de overheid failliet.
Hij brengt eerst even wat nationaalpopulisten aan de macht, dat werkt toch beter dan een militaire bezetting zo ineens.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Soldaten zonder munitie, piloten zonder ervaring. Het is een wonder dat Putin hier nog niet binnen is.
Ga je echt SP stemmen?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op 15 mrt moet de ceiling van het tekort besproken worden. Ze gaan dan door de 20 triljoen heen. En dat kan een heel leuke stemming opleveren. Komt er niks uit dan is de overheid failliet.
Russisch leger is nou ook niet bepaald op topniveau.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Waarom zou hij ons land willen hebben?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Mjah, dat was na aanleiding van de stemwijzer en na het lezen van de partij antwoorden. Waar ik me wel in grote lijnen in kon vinden. Zeg niet dat de antwoorden correct waren. Maar wel plausibel/verklaarbaar/werkbaar. Gemiste kans van de PVV (die showen opeens nergens meer op met een fatsoenlijke onderbouwing). Het was dacht ik wel bekend dat ik voor 2 uiterste zou gaan.quote:
Klopt toch wat hij zegt?quote:
In Syrië zijn ze heer en meester..quote:Op maandag 27 februari 2017 17:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Russisch leger is nou ook niet bepaald op topniveau.
Staat GVD wel haaks op alles wat je hier post.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, dat was na aanleiding van de stemwijzer en na het lezen van de partij antwoorden. Waar ik me wel in grote lijnen in kon vinden. Zeg niet dat de antwoorden correct waren. Maar wel plausibel/verklaarbaar/werkbaar. Gemiste kans van de PVV (die showen opeens nergens meer op met een fatsoenlijke onderbouwing). Het was dacht ik wel bekend dat ik voor 2 uiterste zou gaan.
Met een gemeenschappelijk Europees leger hoeft er juist helemaal niet zoveel extra naar defensie om meer slagkracht te krijgen. Dan kan je bijvoorbeeld overlappingen eruit halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Handig man, zo'n strategische bommenwerper inzetten tegen ISquote:Op maandag 27 februari 2017 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Syrië zijn ze heer en meester..
[ afbeelding ]
SP , Ziet de Euro niet zitten.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Staat GVD wel haaks op alles wat je hier post.
Waarom zou de SP met Rusland anders om de economische tafel willen zitten? En hoe dan wel anders?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SP , Ziet de Euro niet zitten.
SP : Wil opvang van de vluchtelingen het liefst buiten de EU-grenzen.
SP : Zal zeker anders met Rusland om de economische tafel willen zitten.
Dan heb je wel een aantal speerpunten te pakken.
Roemer wil gewoon de sancties tegen Rusland in stand houden, zei ie gister nog.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou de SP met Rusland anders om de economische tafel willen zitten? En hoe dan wel anders?
Ik had jou meer in de lijn FvD geplaatst.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SP , Ziet de Euro niet zitten.
SP : Wil opvang van de vluchtelingen het liefst buiten de EU-grenzen.
SP : Zal zeker anders met Rusland om de economische tafel willen zitten.
Dan heb je wel een aantal speerpunten te pakken.
Dat debatquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Roemer wil gewoon de sancties tegen Rusland in stand houden, zei ie gister nog.
Daarover heb ik een hele onderbouwing gegeven in [NWS]quote:Op maandag 27 februari 2017 17:23 schreef remlof het volgende:
Goedzo Druggie. De SP wil tenminste niet uit de EU.
Meteen daarboven bij "laatste nieuws":quote:Op maandag 27 februari 2017 17:29 schreef Leandra het volgende:
Ik doe het normaal nooit, maar gezien er hier wel wat Brabo's rondlopen (die momenteel misschien wat nuchterder zijn dan de rest...)
Er is sinds vrijdag een Amersfoorter vermist vanaf Den Bosch
http://destadamersfoort.n(...)nboom-vermist-216219
Dat is ook nog een optie. Maar die mogen eerst zichzelf bewijzen.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik had jou meer in de lijn FvD geplaatst.
Beetje laf dit.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie. Maar die mogen eerst zichzelf bewijzen.
Oke.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:37 schreef Drugshond het volgende:
Collateral Beauty 2016 is wel een goeie film. Will Smith laat hier zijn veelzijdigheid zien (zeker niet gek voor een Drama film). Ook wel een behoorlijke sterren cast.
Ik heb dit toch echt al gehad hoor. Tchock blijkbaar niet.quote:
Sommige leerstukken verschillen per universiteit van naam. Er zijn ook dingen waar de UvA anders over denkt (en dus doceert) dan de RUG bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb dit toch echt al gehad hoor. Tchock blijkbaar niet.
Ik vind het wel lekker als Wilders niet meedoet. Dat maakt zo'n debat veel inhoudelijker.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat debatNa 25 minuten trok ik het niet meer.
Doceren ze ook niet overal. Leidse school vs. de Amsterdamsequote:Op maandag 27 februari 2017 17:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb dit toch echt al gehad hoor. Tchock blijkbaar niet.
Ze laten waarschijnlijk gewoon expres cruciale onderdelen van het strafrecht weg op die pauperuniversiteit om de studie daar nog enigszins dragelijk te maken.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Doceren ze ook niet overal. Leidse school vs. de Amsterdamse
Te weinig voornamen voor een succesvolle entree.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:05 schreef eriksd het volgende:
Tijd dat Mr. Nigel zijn entree maakt bij de Juridische Macht.
Nee helaas.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meteen daarboven bij "laatste nieuws":
http://destadamersfoort.n(...)llion-terecht-216220
Misschien is deze 42-jarige man veranderd in een 20-jarige dame met opplakwenkbrauwen.
Ik maak even mijn inleiding belastingrecht af en dan kom ik eraan hoor Erik!quote:Op maandag 27 februari 2017 18:05 schreef eriksd het volgende:
Tijd dat Mr. Nigel zijn entree maakt bij de Juridische Macht.
Hopen dat Spicer weer boos wordt, reageert en dat daar dan weer over gelekt wordt. Lekception.quote:Witte Huis-woordvoerder Sean Spicer heeft zijn medewerkers van de communicatieafdeling vorige week tijdens een onverwachts ingelaste bijeenkomst gevraagd hun telefoons op tafel te leggen. Hij wilde op die manier achterhalen wie verantwoordelijk is voor het recente lekken naar de media. Dit meldt Politico op basis van anonieme bronnen die, wederom, hebben gelekt.
Leuk Doppler effect.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:26 schreef Tchock het volgende:
Er rijdt een ambulance met loeiende sirene rondjes rond mijn huizenblok. Kunnen overduidelijk niet vinden waar ze moeten zijn.
Snel troepen naar Chicago sturen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Het 'verwarde man excuus' heeft de VS kennelijk ook bereikt:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.73fffee8f4b1
Ik dacht even dat je Trump zelf bedoeldequote:Op maandag 27 februari 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Hehe, met Trump in het Witte Huis worden de verhaallijnen uit House of Cards plots stukken plausibelerquote:Op maandag 27 februari 2017 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat Spicer weer boos wordt, reageert en dat daar dan weer over gelekt wordt. Lekception.
Verwarde patriot.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Huh is dit een troll?quote:Op maandag 27 februari 2017 18:55 schreef Friek_ het volgende:
VKZ / [Clash of the Titans] Sylvana Simons en Thierry Baudet
Cruciaal debat, mensen.
quote:
quote:De tweede aflevering van DWDD Heimwee: Het Lagerhuis. Met het Lagerhuis panel en gepresenteerd door Paul Witteman. Te gast: Sylvana Simons en Thierry Baudet.
Haha, lekker kut.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:57 schreef Kaas- het volgende:
Wat een onzin. Moet nu via Utrecht van amsterdam naar Rotterdam reizen, is de snelste route.
Dan doe je het toch niet, als je het onzin vindt.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:57 schreef Kaas- het volgende:
Wat een onzin. Moet nu via Utrecht van amsterdam naar Rotterdam reizen, is de snelste route.
Hopelijk kom je ooit over deze tegenslag heen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:57 schreef Kaas- het volgende:
Maarreh,quote:
Van de NS-site.quote:Amsterdam CS-Breda
laatste update: maandag 27 februari 2017, 18.46 uur
De beperkingen tussen Amsterdam CS en Breda als gevolg van een defecte trein zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Amsterdam - Utrecht - Rotterdam is niet zo heel veel langer dan via Leiden dus als er nog vertraging is snap ik het wel.quote:
Ligt niet daaraan, van Amsterdam Amstel naar Rotterdam Centraal is in de avond meestal via Utrecht.quote:
Gaat Johnny de Mol dit praatje tussen downpatienten leiden?quote:Op maandag 27 februari 2017 18:55 schreef Friek_ het volgende:
VKZ / [Clash of the Titans] Sylvana Simons en Thierry Baudet
Cruciaal debat, mensen.
Rijden ze niet via de Fyra route 's avonds?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ligt niet daaraan, van Amsterdam Amstel naar Rotterdam Centraal is in de avond meestal via Utrecht.
Anders ga je toch gewoon via Amsterdam Centraal met de Intercity Direct.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ligt niet daaraan, van Amsterdam Amstel naar Rotterdam Centraal is in de avond meestal via Utrecht.
Dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon via Amsterdam Centraal met de Intercity Direct.
Die nam ik vanochtend wel. Maar had ik nu niks aan.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon via Amsterdam Centraal met de Intercity Direct.
Nogal ja omdat al die zaken al in de Nederlandse wet geregeld zijn en aantal ervan niet in de Nederlandse wetgeving thuishoren.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:09 schreef remlof het volgende:
De "Wet bescherming Nederlandse waarden"
Ook wel Baudet's Onzinwet.
Plus dat de nationale identiteit van nature niet iets statisch is.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogal ja omdat al die zaken al in de Nederlandse wet geregeld zijn en aantal ervan niet in de Nederlandse wetgeving thuishoren.
Dat kan niet mallerd.quote:
Het heeft ook wel wat tragisch, de twee veertigjarige kleuters.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Dat plaatje waarmee Tem het FB-topic sluit.
Nog niet gezien, maar ik gok Waldorf en Statlerquote:Op maandag 27 februari 2017 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Dat plaatje waarmee Tem het FB-topic sluit.
Ja wat is dit voor een onzin?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:13 schreef Friek_ het volgende:
Even vergeten dat zo'n Lagerhuis-debat een verschrikking is om naar te kijken.
FvD wil natuurlijk niet haar financiering uit Moskou in gevaar brengen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
Mis trouwens wel een belangrijk punt, religieuzen mogen geen buitenlands geld meer aannemen volgens FvD maar what about politiek partijen? Lijkt mij toch wel belangrijker.
Of die van vriend Wilders, natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
FvD wil natuurlijk niet haar financiering uit Moskou in gevaar brengen.
Spannend!quote:Op maandag 27 februari 2017 18:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik maak even mijn inleiding belastingrecht af en dan kom ik eraan hoor Erik!
Komt dat even goed uit nu je je broek al op je enkels hebt.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:18 schreef KetchupFTW het volgende:
LOOOOOOOL die PVV-mevrouw is er ook.
Oh niet een beetje. Gewoon tragisch en sneu all over the place. Godverdomme zeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat tragisch, de twee veertigjarige kleuters.
Deed net mijn korte broekie aan inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit nu je je broek al op je enkels hebt.
Van mij had dat FB-topic ook niet gehoeven, maar je moet dit forum natuurlijk niet te serieus nemen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh niet een beetje. Gewoon tragisch en sneu all over the place. Godverdomme zeg.
Amazing.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:59 schreef Tchock het volgende:
Oliver legt heel goed uit wat Obamacare is en waarmee de Republikeinen het gaan vervangen. Het is echt pijnlijk hoe moeilijk ze in de VS doen over dingen die hier de normaalste zaak van de wereld zijn. Ze willen o.a. verzekering vrijwillig maken, de mensen die het meeste zorg gebruiken een afzonderlijke verzekering geven en staten een vast bedrag vergoeden in plaats van een percentage van de kosten.
Dat gaat echt volkomen fout.
Ik ben vooral gefixeerd op het décolleté van Sylvana.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Deed net mijn korte broekie aan inderdaad.
Kan ik hier door mijn Hollandse opvoeding nou niet meer objectief naar kijken of interesseert het die politici gewoon niet of hun burgers zorg krijgen?quote:
Het hele sneue is nou juist dat jij het als enige wel teringserieus neemt en om de haverklap in de FB loopt te janken en op Druggie en GS denkt te moeten fitten. Dat schreeuwt gewoon keihard dat je het buitengewoon serieus neemt en niemand hier gelooft dat het anders is.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Van mij had dat FB-topic ook niet gehoeven, maar je moet dit forum natuurlijk niet te serieus nemen.
Als we allemaal als GS waren was er hier geen reet aan.
Welnee. Ik word alleen boos als ik ten onrechte voor fascist wordt uitgemaakt en daar had die lijmsnuiver nogal een handje van.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het hele sneue is nou juist dat jij het als enige wel teringserieus neemt en om de haverklap in de FB loopt te janken en op Druggie en GS denkt te moeten fitten. Dat schreeuwt gewoon keihard dat je het buitengewoon serieus neemt en niemand hier gelooft dat het anders is.
Bijna de helft van dat FB-topic bestaat uit posts van Remlof om aan te geven dat het allemaal maar lol en schijn is.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het hele sneue is nou juist dat jij het als enige wel teringserieus neemt en om de haverklap in de FB loopt te janken en op Druggie en GS denkt te moeten fitten. Dat schreeuwt gewoon keihard dat je het buitengewoon serieus neemt en niemand hier gelooft dat het anders is.
Alsof iemand dat regionale krantendebat wat kan schelenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef GSbrder het volgende:
Rutte kiest voor Arnhem en niet voor Nijmegen
Nou, dat zal hem bijna drie stemmen kosten in Havana.
Gelukkig ga jij prudent om met de term 'fascist'.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. Ik word alleen boos als ik ten onrechte voor fascist wordt uitgemaakt en daar had die lijmsnuiver nogal een handje van.
Goeie vraag. Ik ben nou niet bepaald een voorstander van overmatige overheidsbemoeienis, en ik heb op het gebied van zorgverzekeringen ideeën die wat verder gaan dan die van die van de gemiddelde VVD'er (in ieder geval in forumdiscussies), maar hier kan ik ook niet bij.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik hier door mijn Hollandse opvoeding nou niet meer objectief naar kijken of interesseert het die politici gewoon niet of hun burgers zorg krijgen?
Alleen jammer dat je ze kennelijk niet gelezen hebt. Mijn aanklacht is juist dat GS het te serieus neemt.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna de helft van dat FB-topic bestaat uit posts van Remlof om aan te geven dat het allemaal maar lol en schijn is.
Zullen we een poule maken wanneer Wilders afzegt?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof iemand dat regionale krantendebat wat kan schelen
Ik noem alleen het nationaalpopulisme een fascistische stroming.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij prudent om met de term 'fascist'.
Je wil niet meer serieus genomen worden? Dat is ook rijkelijk laat.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ze kennelijk niet gelezen hebt. Mijn aanklacht is juist dat GS het te serieus neemt.
En dan dagelijks uit z'n plaat gaan als er hier of daar een post wordt verwijderd alsof dat iets boeit en je laten opnaaien door andere bejaarden. Man man man, wat een vertoning. En hij heeft ook gewoon als enige niet door dat iedereen hier gewoon doorziet hoe kinderachtig serieus hij het juist -wel- neemt.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bijna de helft van dat FB-topic bestaat uit posts van Remlof om aan te geven dat het allemaal maar lol en schijn is.
Oh het is niet eens een debat maar een interviewquote:Op maandag 27 februari 2017 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zullen we een poule maken wanneer Wilders afzegt?
Of Dagblad de Limburger.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh het is niet eens een debat maar een interview
Wilders zal wel naar het AD gaan.
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:29 schreef Kaas- het volgende:
je laten opnaaien door andere bejaarden
Daar vooral lekker vaak over klagen. Dat wekt de indruk dat je er niets om geeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ze kennelijk niet gelezen hebt. Mijn aanklacht is juist dat GS het te serieus neemt.
Ik zou willen dat jij beter kon inschatten wat weggemod moet worden en wat niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je wil niet meer serieus genomen worden? Dat is ook rijkelijk laat.
Serieus nemen is wat anders dan er om geven natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar vooral lekker vaak over klagen. Dat wekt de indruk dat je er niets om geeft.
Oh wacht.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus nemen is wat anders dan er om geven natuurlijk.
Tsjaaaaa....quote:Op maandag 27 februari 2017 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus nemen is wat anders dan er om geven natuurlijk.
Een bloemlezing.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik noem alleen het nationaalpopulisme een fascistische stroming.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:48 schreef Gutmensch het volgende:
JanLul is dom genoeg om voor fascist door te kunnen gaan.
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:15 schreef Gutmensch het volgende:
Als je PVV stemt ben je net zo'n fascist als mensen die in de jaren 30 op de NSB stemden.
quote:
Als je zo door die pohi bladert zie je Gutmensch radicaliseren trouwens. In januari 2016 was het nog veel minder.quote:Op maandag 11 juli 2016 15:13 schreef Gutmensch het volgende:
De rest van die hoek van Brabant is toch vooral fascistisch?
Ja duh, toen was ik net terug van een halfjaarbanquote:Op maandag 27 februari 2017 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een bloemlezing.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je zo door die pohi bladert zie je Gutmensch radicaliseren trouwens. In januari 2016 was het nog veel minder.
De dorpskroeg van het vaderlandsche internet.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:33 schreef remlof het volgende:
FOK! gaat mij heel erg aan het hart, maar ik neem het niet serieus.
Zou het wel jammer vinden als het verdwijnt.
Die blackies schijnen wel veel beter te zijn in bed. Wat soepeler in de heupen en zo.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:35 schreef Tem het volgende:
Sylvana ziet er wel mooi uit vanavond. Als ze d'r mond houdt mag ze mee op de Megalomaan.
Racist.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die blackies schijnen wel veel beter te zijn in bed. Wat soepeler in de heupen en zo.
Beneden de 18cm lachen ze je echter wel uitquote:Op maandag 27 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die blackies schijnen wel veel beter te zijn in bed. Wat soepeler in de heupen en zo.
Haha Perrin is een Trump pickle.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beneden de 18cm lachen ze je echter wel uit
Zwart privilege.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back..quote:Op maandag 27 februari 2017 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van horen zeggen, uiteraard.quote:
Geen last van dus ach.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beneden de 18cm lachen ze je echter wel uit
Don en Adquote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zwart privilege.
Maar oordeel zelf
Heb jij zo'n natuurdame al wel eens bij de flamoes gehad?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back..
Dit zijn de momenten dat ik blij ben dat ik lange afstanden forens. Dan ben je vaak zo laat thuis dat je je niet gedwongen voelt om jezelf te pijnigen met dit soort debatten.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
Dat Het Lagerhuis is ook niet meer wat het geweest is.
Als je Voorburg 'natuur' wil noemen wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij zo'n natuurdame al wel eens bij de flamoes gehad?
Ik wel. Eerste vriendinnetje was een Surinaamse.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Man, pompom is qua dames de Freek Vonk van dit café, wat denk je zelf?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je mist echt helemaal niets.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:45 schreef freako het volgende:
[..]
Dit zijn de momenten dat ik blij ben dat ik lange afstanden forens. Dan ben je vaak zo laat thuis dat je je niet gedwongen voelt om jezelf te pijnigen met dit soort debatten.
Politiek correct van je.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel. Eerste vriendinnetje was een Surinaamse.
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Man, pompom is qua dames de Freek Vonk van dit café, wat denk je zelf?
Ik snap dat je terugverlangt naar de tijd dat het Lagerhuis nog werd bevolkt door intellectuele zwaargewichten als Henk Bres.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:30 schreef Tem het volgende:
Dat Het Lagerhuis is ook niet meer wat het geweest is.
Linkse mensen hebben alle pret.quote:
Baudet heeft heel Amsterdam gepaald. Ik niet.quote:
Nice.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wel. Eerste vriendinnetje was een Surinaamse.
Ja klopt. Maar weet niet hoe lang meneer al bij z'n huidige mokkeltje is natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Man, pompom is qua dames de Freek Vonk van dit café, wat denk je zelf?
4 jaar alweer.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar weet niet hoe lang meneer al bij z'n huidige mokkeltje is natuurlijk.
Ben stiekem wel benieuwd.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je Voorburg 'natuur' wil noemen wel ja.
Fascist!!!quote:Op maandag 27 februari 2017 19:50 schreef remlof het volgende:
Meh, matig debat.
Ik vind die pianoneuker nog net zo stom als ervoor.
Lekker boeiend dat Singh Varma een miljoen brieven heeft gestuurd en niet aan de bak komt. Zal het wel een zeikwijf zijn denk ik dan.quote:
Link?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
TR gezet en ga er nu even over klagen in de FB.
Je neemt Fok te serieus trouwens!!
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat het serieus over Singh Varma?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat Singh Varma een miljoen brieven heeft gestuurd en niet aan de bak komt. Zal het wel een zeikwijf zijn denk ik dan.
Ik zet even een tweede TR en ga je een half jaar voor rotte vis uitmaken maar dat is wel grappig bedoeld!!!!quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar Sing Varma is toch die van die bij elkaar gelogen kanker?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat Singh Varma een miljoen brieven heeft gestuurd en niet aan de bak komt. Zal het wel een zeikwijf zijn denk ik dan.
Inderdaad, laat dan maar lekker koeien melken.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ze deed me aan haar denken.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat het serieus over Singh Varma?
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar Sing Varma is toch die van die bij elkaar gelogen kanker?
Was zij dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zet even een tweede TR en ga je een half jaar voor rotte vis uitmaken maar dat is wel grappig bedoeld!!!!
Hij heeft nauwelijks standpunten en geen enkele onderbouwing. Daarom gaat hij nergens in debat, heeft hij geen verkiezingsprogramma en mijdt hij interviews. Gewoon alleen maar via twitter communiceren en je kunt niet aangevallen worden op het gebrek aan inhoud.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef Falco het volgende:
Het gaat echt niet goed met Geert Wilders. Heeft nu ook een nieuwsuur-item afgezegd. Wat is er aan de hand met hem? Moeten we ons zorgen maken?
Daar lijkt alles om te draaien. Zo dom.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
Fucking idioot van een Trump. Met z'n win win win.
Win wars again. Klinkt eng.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
Fucking idioot van een Trump. Met z'n win win win.
Is gewoon een one issue partij. Haat tegen de Islam aanwakkeren is het doel.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft nauwelijks standpunten en geen enkele onderbouwing. Daarom gaat hij nergens in debat, heeft hij geen verkiezingsprogramma en mijdt hij interviews. Gewoon alleen maar via twitter communiceren en je kunt niet aangevallen worden op het gebrek aan inhoud.
Je begint bijna te denken dat er meer speelt. De laatste tijd vind ik 'm er ook slecht uitzien.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef Falco het volgende:
Het gaat echt niet goed met Geert Wilders. Heeft nu ook een nieuwsuur-item afgezegd. Wat is er aan de hand met hem? Moeten we ons zorgen maken?
Maar nog veel erger dan het eerder was. In 2012 hadden ze nog een heel programma met standpunten over de zorg, aow, defensie, veiligheid etc. Daar is niets van over dan islamhaat.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Is gewoon een one issue partij. Haat tegen de Islam aanwakkeren is het doel.
Hoe zal onze vriend Robin deze tijd ervaren?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Veel meer geld naar naar defensie. Die stoere praat over meer kernwapens. Doodeng allemaal
Alle scherpe voorwerpen het huis uit.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe zal onze vriend Robin deze tijd ervaren?
Een jaar geleden zag ie er overigens ook wel slecht uit, maar het is nu wel stuitender hoeveel gekke plekken hij in zijn gezicht heeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:05 schreef freako het volgende:
[..]
Je begint bijna te denken dat er meer speelt. De laatste tijd vind ik 'm er ook slecht uitzien.
Babi pangang zeker.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:04 schreef Kaas- het volgende:
Chinees besteld. Beetje afwisseling na de shoarma kapsalon van gisteravond.
Hopelijk komt het precies aan wanneer ik thuiskom, mooi voor bij VI.
TV, radio en internet de deur uit.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alle scherpe voorwerpen het huis uit.
Zelfde pukkels als Anneke Tanneke Toverheks.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Een jaar geleden zag ie er overigens ook wel slecht uit, maar het is nu wel stuitender hoeveel gekke plekken hij in zijn gezicht heeft.
Bang voor een doorgesneden keel..quote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef Falco het volgende:
Lekkere bodyscrub erbij, bruisballen het bad in.quote:
Ook steeds gekker. Dat verhaal in Duitsland over Fortuyn was wel weer een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar nog veel erger dan het eerder was. In 2012 hadden ze nog een heel programma met standpunten over de zorg, aow, defensie, veiligheid etc. Daar is niets van over dan islamhaat.
Alsof 't een wetenschappelijk experiment is. Hoeveel aannames over wat noodzakelijk is in een verkiezingscampagne kun je negeren, en tegelijkertijd toch goed scoren bij de kiezers. Een verkiezingsprogramma en debatten kunnen we blijkbaar al doorhalen, en dat geldt ook voor capabele Kamerleden en een doorrekening door het CPB.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar nog veel erger dan het eerder was. In 2012 hadden ze nog een heel programma met standpunten over de zorg, aow, defensie, veiligheid etc. Daar is niets van over dan islamhaat.
Wat een avonturier ben je toch.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yes. En foe jong hai en loempia. Beetje hoog minimumbedrag hebben ze.
Daar heb ik ook aan gedacht inderdaad. Dat Wilders straks opstaat en zegt "Zie je hoe failliet de democratie is?" en dat er dan een radicale verandering komt met allemaal altruïstische bestuurders.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:10 schreef freako het volgende:
[..]
Alsof 't een wetenschappelijk experiment is. Hoeveel aannames over wat noodzakelijk is in een verkiezingscampagne kun je negeren, en tegelijkertijd toch goed scoren bij de kiezers. Een verkiezingsprogramma en debatten kunnen we blijkbaar al doorhalen, en dat geldt ook voor capabele Kamerleden en een doorrekening door het CPB.
De laatste oorlog die de Amerikanen wonnen begon met Pearl Harbor.quote:
Was dan wel weer een goede knokpartij.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De laatste oorlog die de Amerikanen wonnen begon met Pearl Harbor.
Whehequote:Op maandag 27 februari 2017 20:10 schreef freako het volgende:
[..]
Alsof 't een wetenschappelijk experiment is. Hoeveel aannames over wat noodzakelijk is in een verkiezingscampagne kun je negeren, en tegelijkertijd toch goed scoren bij de kiezers. Een verkiezingsprogramma en debatten kunnen we blijkbaar al doorhalen, en dat geldt ook voor capabele Kamerleden en een doorrekening door het CPB.
Deze week nog weer hummus gehad bij Bazar. Met die anecdote heb ik DeSnor ook verleid tot een verzoenende meet. Hij wil nu ook direct begin maart wel een groepsmeet in Roffa. Morgen ff naar Dizzy, jazz-optrendentje of zo.quote:
Je bent verre van deugtuser maar dat terzijde. En als je goed had opgelet dan tracht ik te bewijzen dat er in de EU erg veel mis is (met de ECB en een paar Zuid Europese landen voorop). Zoveel zelfs dat er e.e.a. creatief uit de boeken is gehouden.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef remlof het volgende:
Welnee. Ik word alleen boos als ik ten onrechte voor fascist wordt uitgemaakt en daar had die lijmsnuiver nogal een handje van.
Misschien gaat ie binnenkort dood.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef Falco het volgende:
Iwanius erbij en gaan.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze week nog weer hummus gehad bij Bazar. Met die anecdote heb ik DeSnor ook verleid tot een verzoenende meet. Hij wil nu ook direct begin maart wel een groepsmeet in Roffa. Morgen ff naar Dizzy, jazz-optrendentje of zo.
Fascist!!!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent verre van deugtuser maar dat terzijde. En als je goed had opgelet dan tracht ik te bewijzen dat er in de EU erg veel mis is (met de ECB en een paar Zuid Europese landen voorop). Zoveel zelfs dat er e.e.a. creatief uit de boeken is gehouden.
Het klakkeloos aannemen dat de EU voor iedereen in de EU goed is. Staat voor mij gelijk EU fascisme. Want dat is het overduidelijk niet (bijna een valse EU religie).
Draghi heeft onbewust wel iets heel gemeen creatiefs in gang gezet. Namelijk dat sommige landen in een 'deathtrap' zitten om nog ooit onder de EU uit te komen. Bij uittreding is het land gelijk failliet (omdat de zogenaamde eigen munt die dan gaat devalueren nooit de verliezen in euro kan bolwerken + manco Target2-balans). Met andere woorden Italië, Spanje, Portugal, zelfs Griekenland liggen direct aan de ketting. Dat krijgen ze nooit zomaar aan de kiezer verkocht.
De enigste manier hoe het zaakje nog kan klappen is dat de ECB als lender of last resort hun boekhouding niet meer op orde krijgt. En Noord Europa overladen is met IOU's. Dat laatste is nu al het geval (zeker in Duitsland met de negatieve rente).
Als je er iets verder over nadenkt valt er in Z-Europa vrijwel niks meer te kiezen. Dat het IMF hier nog tussen zit is zelfs vreemd te noemen (gaat het IMF in de toekomst Californië steunen ?! - antwoord is nee,want dat is geen land)
Alleen hervormen en het beste er van hopen. Maar ik ben bang dat het too litlle too late is.
=============================
Leuk Ponzi schema....
Ik wil altijd nog eens in BNW het complot verspreiden dat die PVV-Kamerleden stiekem allemaal moslims zijn die op die manier een jihad willen ontketenen in Nederland.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht inderdaad. Dat Wilders straks opstaat en zegt "Zie je hoe failliet de democratie is?" en dat er dan een radicale verandering komt met allemaal altruïstische bestuurders.
Heel goed.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze week nog weer hummus gehad bij Bazar. Met die anecdote heb ik DeSnor ook verleid tot een verzoenende meet. Hij wil nu ook direct begin maart wel een groepsmeet in Roffa. Morgen ff naar Dizzy, jazz-optrendentje of zo.
Zeker. Matten op Omaha Beach.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was dan wel weer een goede knokpartij.
Ik denk dat hij liever oppositie wil voeren in de vorm als bliksemafleider.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien gaat ie binnenkort dood.
Maar dat kan ie natuurlijk niet zeggen vlak voor de verkiezingen.
Dan wordt dit topic actueel! WGR / Wat gebeurt er met een vereniging als enige lid overlijdt?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien gaat ie binnenkort dood.
Maar dat kan ie natuurlijk niet zeggen vlak voor de verkiezingen.
Simpel, dan wordt het LPF en genietenquote:Op maandag 27 februari 2017 20:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan wordt dit topic actueel! WGR / Wat gebeurt er met een vereniging als enige lid overlijdt?
Dat weet ik niet zo hoor. Volgens mij vindt Kaas mij een irritante kut-userquote:
Lekker belangrijk wat die kanalenveger met z'n bruine portemonneetje vol reuzel van je vindt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo hoor. Volgens mij vindt Kaas mij een irritante kut-user.
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat die kanalenveger met z'n bruine portemonneetje vol reuzel van je vindt.
Hey DH, beetje flauw om een topic te openen. Wil je rem verbeteren?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:21 schreef Drugshond het volgende:
Hey GS, beetje flauw om nog over de drempel in FB te posten.
O wil je Tem verbeteren.
Ik heb jou nog nooit zien posten.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo hoor. Volgens mij vindt Kaas mij een irritante kut-user.
Whehehequote:Op maandag 27 februari 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat die kanalenveger met z'n bruine portemonneetje vol reuzel van je vindt.
Rem kan ik niet verbeteren.....dat mag hij zelf doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
Hey DH, beetje flauw om een topic te openen. Wil je rem verbeteren?
Eerder kruipolie.quote:
Meestal wel, donderdagen kan ook.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vrijdagen schikken meestal wel zeker?
Ah ok.quote:
Whehe, zeker geen vingerplant?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ok.
Ouders hadden trouwens planten meegenomen voor m'n verjaardag. Wie de fuk verzint dat nou weer? Beter doe je dat je kinderen nooit aan. Enige plant die ik ooit gehad heb was binnen een maandje dood.
Beetje flauw inderdaad. Maar dat was dat FB-topic ook alquote:Op maandag 27 februari 2017 20:21 schreef Drugshond het volgende:
Hey GS, beetje flauw om nog over de drempel in FB te posten.
Of wil je Tem verbeteren.
Of mogen wij weer ons betoog houden ?
Een vetplant?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ok.
Ouders hadden trouwens planten meegenomen voor m'n verjaardag. Wie de fuk verzint dat nou weer? Beter doe je dat je kinderen nooit aan. Enige plant die ik ooit gehad heb was binnen een maandje dood.
De kaktus die ik een jaar geleden kreeg voor m'n housewarming leeft nog steeds.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ok.
Nee, ze hebben alle oorlogen gewonnen alleen die vrede, dat wil maar niet lukken.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De laatste oorlog die de Amerikanen wonnen begon met Pearl Harbor.
Afspreken bij de Zwitserse grens en het op neutraal terrein uitvechten? Mooie TV.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:14 schreef Drugshond het volgende:
En mocht het wel met geweld scheuren verwacht ik fikse opstanden. Noord versus Zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |