Laat Holi nou een Aziatische feestdag zijn.quote:
Het heeft te maken met het Hindoeïsme oelewapper. En sedert wanneer behoren o.a. de Pakistanen e.d. tot de Chinezen waar ik naar verwijs.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:54 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Laat Holi nou een Aziatische feestdag zijn.
Mongool.
Gegroet,
Een Rasrotterdammert die zich kapotschaamt voor kortzichtigen als jij.
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het Hindoeïsme oelewapper. En sedert wanneer behoren o.a. de Pakistanen e.d. tot de Chinezen waar ik naar verwijs.
Toch zullen de meeste hindoes in R'dam Surinamers zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.
Omdat de meeste moslims uit Marokko en Turkije komen, is Ramadan opeens een Mediterraanse feestdag? Doet niets aan het feit af.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toch zullen de meeste hindoes in R'dam Surinamers zijn.
Madquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Flapdrol. Goedzo jochie. Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Flapdrol. Goedzo jochie. Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
Ik intrepreteer prima, als jij je valse xenofobe aannames maar feitelijk kon beargumenteren had je mijn reactie niet. Ik woon in het centrum, in een zijstraat van de Witte de Withstraat. Als ik een uitkeringstrekker met te veel tijd en een dikke sigaar op een terras zie, zal ik je aanspreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
Jij wilt over enkele minuten afspreken? Buiten het feit dat je duidelijk niet tegen enige vorm van tegenspraak kan, zit ik gewoon op kantoor. Ik ben geen uitkeringstrekker zoals jij.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
Dit. Is. Geniaal. Ik pis in m'n broek van het schaterlachen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze dus wat let je als je echt durft.
dit is echt genantquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze dus wat let je als je echt durft.
Best sneu dit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef deadprez het volgende:
en das dan gvd een kerel van rond de 50
En de zoveelste idioot die niet tegen tegenspraak kan. Geen wonder dat je werkloos thuis zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum.
De ironie, godteringquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum. *I* made my point. mietjes op afstand.
Mooi hé dat ik de 'rijkdom heb om te doen en te laten wat ik elke dag wil,champie hier, sigaartje daar,restaurantje zus. Jij moet je elke dag naar je werk zeulen om nog iets van je leven te maken. Hey mietje. succes ermee.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
En de zoveelste idioot die niet tegen tegenspraak kan. Geen wonder dat je werkloos thuis zit.
hij wilde een tijd terug ook al naar maastricht komen om met mij af te rekenen in ongeveer dezelfde situatiequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
En volgens mij wilde TS écht matten omdat hij een tegenreactie kreeg op een fucking internetforum. Hoe leeg moet je leven wel niet zijn.
Jij rijk, tuurlijk. En ik ben de prins van Luxemburg.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:13 schreef Iwanius het volgende:
Mooi hé dat ik de 'rijkdom heb om te doen en te laten wat ik elke dag wil,champie hier, sigaartje daar,restaurantje zus. Jij moet je elke dag naar je werk zeulen om nog iets van je leven te maken. Hey mietje. succes ermee.
Mag ik een neptas als beloning als ik op kom draven?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze van je baas dus wat let je als je echt durft. De gegevens heb je dus als je de ballen hebt dan kom je anders ben je de zoveelste held op sokken.
Gast wat praat je, je hele leven is verzonnenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:13 schreef Iwanius het volgende:
Mooi hé dat ik de 'rijkdom heb om te doen en te laten wat ik elke dag wil,champie hier, sigaartje daar,restaurantje zus. Jij moet je elke dag naar je werk zeulen om nog iets van je leven te maken. Hey mietje. succes ermee.
Waarom dan neppe tassen kopen voor je vriendinquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:14 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jij rijk, tuurlijk. En ik ben de prins van Luxemburg.
Hahah precies wat een gruwelijke droeftoeter.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
En volgens mij wilde TS écht matten omdat hij een tegenreactie kreeg op een fucking internetforum. Hoe leeg moet je leven wel niet zijn.
srs stop gewoon voor je jezelf nog erger voor schut zetquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:15 schreef Iwanius het volgende:
niet eens lezen dat met rijkdom de vrijheid wordt bedoelt die jij niet hebt loonslaaf. Geen wonder dat je loonslaaf en een mietje bent. Hey werk ze en de salaris wordt als het goed is vandaag gestort, kun je weer een biertje kopen bij het NRC ofzo.
Kom je zo naar mijn receptie in het koninklijk paleis in Luxemburg-stad? Blijkbaar mag ik van mijn papa de kroonhertog van Luxemburg worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:15 schreef Iwanius het volgende:
niet eens lezen dat met rijkdom de vrijheid wordt bedoelt die jij niet hebt loonslaaf. Geen wonder dat je loonslaaf en een mietje bent. Hey werk ze en de salaris wordt als het goed is vandaag gestort, kun je weer een biertje kopen bij het NRC ofzo.
hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:18 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wow, wat een DM-machine is die TS. Echt jammer dat ik ze niet mag posten.
Huh, waarom zou hij die moeite nemen? Hij is toch zo tevreden en rijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:18 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wow, wat een DM-machine is die TS. Echt jammer dat ik ze niet mag posten.
op fok wordt met afrekenen bedoelt dat jij morgen niet meer kan lopen.....quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:18 schreef -PesteNoire- het volgende:
Wil je nou serieus gaan matten (of bedoel je met 'afrekenen' iets anders?) vanwege een reactie op het een internetforum...
Nee hoor dat hij mijn drank betaalt die ik bestelt heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
op fok wordt met afrekenen bedoelt dat jij morgen niet meer kan lopen.....
Haha, kan je het niet zelf betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
Nee hoor dat hij mijn drank betaalt die ik bestelt heb.
Je was toch zo rijk, droevert? Man, man, man.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
Kun je van al je geld niet eens een keer een cursus Nederlands volgen ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je van al je geld niet eens een keer een cursus Nederlands volgen ofzo
Mietje omdat ik niet om tegenspraak op een fucking forum wil vechten? Je bent echt niet honderd in je bovenkamer. Maar dat weet iedereen hier al, zoals je kunt zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Volgens loonslaaf en mietje heb ik een uitkering, jeweetwel waar ik die restaurantrekeningen van betaal in CUL, maar ik heet elke bijdrage van mietjes en loonslaven welkom.Altijd lekker als anderen voor je betalen.
Zo pochen met je zogenaamde rijkdom is wel echt enorm pauper.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Volgens loonslaaf en mietje heb ik een uitkering, jeweetwel waar ik die restaurantrekeningen van betaal in CUL, maar ik heet elke bijdrage van mietjes en loonslaven welkom.Altijd lekker als anderen voor je betalen.
Misschien kun je beter even uitloggenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
OH shit de zwaaismileyquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Zo klaar,. Mietje/loonslaaf op kantoor. Je komt dus niet,alsof ik dat verwachte van dit soort types,en ik ga verder van de mooie dag genieten terwijl jij voor NL geld verdiend.
verwachtte*quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Zo klaar,. Mietje/loonslaaf op kantoor. Je komt dus niet,alsof ik dat verwachte van dit soort types,en ik ga verder van de mooie dag genieten terwijl jij voor NL geld verdiend.
Hoezo verwacht je dat iemand om een reactie op het forum naar buiten gaat om te vechten? Ben srs benieuwd hoe idioten als jij dat kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je dat iemand om een reactie op het forum naar buiten gaat om te vechten? Ben srs benieuwd hoe idioten als jij dat kunnen voorstellen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:25 schreef Faeroer het volgende:
lekker boeiend welke feestdag, kan ik eten halen hier? kip?
boeie is maar dagjequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik wil zo graag zijn DM's openbaren maar dan word ik geband en dat wil ik niet.
Jij moet in mijn mooie stad Rotterdam komen wonen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:25 schreef Faeroer het volgende:
lekker boeiend welke feestdag, kan ik eten halen hier? kip?
Jij hoeft geen slachtoffer te worden van andermans idioterie.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie is maar dagje
ik wil het wel doen anders
ik kom elke weekend in rotterdam en vrijdag avond om te trainen bij sportschool, overal eten gewoon meenemen kilo adhiev ofzo kruiden en andere dingen met rare namen gewoon alles pakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij moet in mijn mooie stad Rotterdam komen wonen.
ik kan gewoon als een regenboog warrior m'n kip eten, ik ga ook ja togquote:Het Holi feest van Nederland! Op zondag 12 maart 2017 staat Holi weer in het teken van poeder kanonnen, lekker eten, muziek en een heleboel poeder met gezelligheid!
Heeft hij misschien sws wel door al dat vreten, drinken en roken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:29 schreef Yiha3 het volgende:
doe eens rustig straks heeft ie een attack
heeft ie al zo te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:29 schreef Yiha3 het volgende:
doe eens rustig straks heeft ie een attack
Haha. Vertel eens, welk terras moet dat zijn waar je nu zit?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
De Beren.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Vertel eens, welk terras moet dat zijn waar je nu zit?
Een eckte Rotterdammer die 020 supporter is, gooi jezelf per direct weg manquote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Een eckte Rotterdammer die zich dood schaamt voor fake Rotterdammers met een grote internet wafel.
Nu komt hij vast met het excuus dat hij geen tijd meer heeft en alleen met mij wilde afspreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
TS, waar ben je? Ik ben toevallig sinds een half uur vrij voor het eerst in weken, ben in Rotterdam centrum en ben echt ontzet-tend nieuwsgierig. Het is mooi weer dus ach.
Maak wel even een foto van hem.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
TS, waar ben je? Ik ben toevallig sinds een half uur vrij voor het eerst in weken, ben in Rotterdam centrum en ben echt ontzet-tend nieuwsgierig. Het is mooi weer dus ach.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maak wel even een foto van hem.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maak wel even een foto van hem.
Sukkel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Commissaris kan toch gewoon de DM van Iwanius doorsturen naar Kaas?quote:
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Commissaris kan toch gewoon de DM van Iwanius doorsturen naar Kaas?
Lafaard! Loonslaaf!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
Hij stuurt niks dus laat maar.Ik ga de kroeg in.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
quote:
Vuile loonslaaf! Ben nu elders van mijn rijkdom aan het genieten!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
of hij daagt de verkeerde uit en eindigt met een mes in zijn buik in de maasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:44 schreef renwan het volgende:
Iwanius krijgt op deze manier wel steeds meer mensen tegen zich zeg. Nou zal hij dat zelf nooit inzien omdat hij totaal verblind is door zijn eigen ego maar ik vraag me toch iets af.
Er zijn genoeg FOK!kers die met regelmaat in Rotterdam komen (waaronder ik) en voor iemand die zo graag zijn echte identiteit wil verbergen vind ik zijn actie's steeds vreemder worden. Zou hij zich nou echt niet beseffen dat er een dag komt dat iemand een of andere ontzettende droeftoeter met een telefoon in zijn handen, een cocktail voor zijn neus en "een dikke paffert" in zijn smoel ziet zitten, daar een foto van maakt en deze online gooit?
Doei anonimiteit Iwanius en welkom boze Iwanius
Daar zou ik me op aftrekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij daagt de verkeerde uit en eindigt met een mes in zijn buik in de maas
doe niet zo onprettigheden, niks geen mesquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
of hij daagt de verkeerde uit en eindigt met een mes in zijn buik in de maas
uh, oh, okequote:
ja maar niet iedereen deelt die mening ;squote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
doe niet zo onprettigheden, niks geen mes
deze planeet is van ons allemaal
Sorry, ik erger me echt dood aan die debielquote:
dan gewoon vol met die vuist eropquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar niet iedereen deelt die mening ;s
whehequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
dan gewoon vol met die vuist erop
Hij maakt zelf constant foto's van vreemden op straat, dus naast een totale idioot zou hij ook nog eens enorm hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:48 schreef renwan het volgende:
Weet trouwens zeker dat hij totaal door het lint zou gaan als een foto van hem hier verschijnt. Dat hij zelf om de haverklap foto's van vreemden maakt is natuurlijk iets totaal anders.
En dat zou je verbazen?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hij maakt zelf constant foto's van vreemden op straat, dus naast een totale idioot zou hij ook nog eens enorm hypocriet zijn.
dat past wel bij het beeld dat hij van zichzelf neerzetquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hij maakt zelf constant foto's van vreemden op straat, dus naast een totale idioot zou hij ook nog eens enorm hypocriet zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze van je baas dus wat let je als je echt durft. De gegevens heb je dus als je de ballen hebt dan kom je anders ben je de zoveelste held op sokken.
Het zou mij niet verbazen dat hij onder een kloon verder zal gaan.quote:
Deze pagina maar alvast als .pdf opgeslagen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:56 schreef deadprez het volgende:
Of hij gaat weer janken bij de crew tot ze dit topic verwijderen
ik volg hem niet zoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat hij onder een kloon verder zal gaan.
Maar anderzijds zouden zijn kloons toch weer ontmaskerd worden door zijn eentonige schrijfstijl. Zou niet de eerste keer zijn overigens.
verstandigquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Deze pagina maar alvast als .pdf opgeslagen.
hehehe heldquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
Ik zei hier enkel dat ik niet ging om geen slapende honden wakker te maken, maar ik kreeg het adres van twee verschillende personen en ben daar werkelijk heen gaan (Maasboulevard 100, oftewel Tropicana) en ben daar koffie gaan drinken terwijl ik goed om me heen keek maar er was geen enkele persoon die aan de beschrijving voldoet.
Hoewel..... er zat een oude chagrijnig uitziende man met een bovenop kaal hoofd en een grijze baard mosselen of oesters te eten en die heb ik gefotografeerd.
Zeg eens Iwanius, klinkt dat als jou?
Ik zou het zo mooi vinden als dit waar wasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
Ik zei hier enkel dat ik niet ging om geen slapende honden wakker te maken, maar ik kreeg het adres van twee verschillende personen en ben daar werkelijk heen gaan (Maasboulevard 100, oftewel Tropicana) en ben daar koffie gaan drinken terwijl ik goed om me heen keek maar er was geen enkele persoon die aan de beschrijving voldoet.
Hoewel..... er zat een oude chagrijnig uitziende man met een bovenop kaal hoofd en een grijze baard mosselen of oesters te eten en die heb ik gefotografeerd.
Baasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
Stond dit op zijn tafel?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
Iwanius is a fraud.
Had ie een pafferd?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
De EXIF data klopt nog ook, hou op hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Prima uitzichtje wel in dat cafe van Iwanius. Dit is 5m geleden. Iwanius al gereageerd?
Ik ben keihard aan het fappen, laat mijquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Prima uitzichtje wel in dat cafe van Iwanius. Dit is 5m geleden. Iwanius al gereageerd?
En zou hij er zo uitzien zonder baard?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:06 schreef renwan het volgende:
Had hij iets dergelijks aan?![]()
[ afbeelding ]
Had deze vent ook glazen champagne/wijn op tafel?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik wacht nog even tot ik de foto online gooi. Kan Iwanius aan het idee wennen.
Dat heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Had deze vent ook glazen champagne/wijn op tafel?
Die zit nu te janken bij modsquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:09 schreef renwan het volgende:
Als dit serieus is zit Iwanius nu aardig te zweten
Hij is te druk bezig met van zijn welvaart aan het genieten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:09 schreef renwan het volgende:
Als dit serieus is zit Iwanius nu aardig te zweten
Ik zie niets in KLB FB?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zit nu te janken bij mods
In DMquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik zie niets in KLB FB?
quote:
Eindelijk eens een goed topic van TS.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijk zo'n oldschool FOK! topic.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Zal ik Iwanius z'n gezicht als UI nemen? #dtv
Post gewoon fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Als hij niet boos wordt of je geen dreig DM's stuurt, dan zal hij het vast niet zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind dat de foto online moet komen. Het is immers niet zeker dat het Iwanius is, dus je maakt ook zijn identiteit niet openbaar. Je maakt gewoon een foto van iemand op een terras, en dergelijke foto's post Iwanius ook regelmatig.
Doen!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1x voor uitgenodigd geweest, leuke ervaring,maar zit toch liever op mijn eigen plek op de eerste ring in de ArenA nabij Froger en al die andere Amsterdammers. Daarbij is de Lounge meer een plek voor oud-voetballers/persoonlijke vrienden die iets met Swart hebben te maken.
Pre-acclimatiseren (omdat ik nog geen trek heb)[
zonnetje schijnt in Roffa,en temperatuur is redelijk zacht dus bubbels en genieten!
Dat het nog ff in de lucht hangt is veel leuker. Beetje suspense opbouwen bij ons aller Iwanius.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum. *I* made my point. mietjes op afstand.
Twee opties:quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dan betwijfel ik aan de waarheidsgehalte van zijn post in CUL.
[..]
Word.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee opties:
- die foto is nep
- het adres dat Iwanius doorgaf is nep
Immers was ik daar net en de tafels en stoelen zien er niet zo uit.
In beide gevallen is Iwanius een bewezen fraud.
Haha, de stumper.
stuur mij je adres danquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
als je het geld zo kreeg zonder te werken, zou je dan nog naar je werk gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:28 schreef renwan het volgende:
Sowieso vraag ik me af wanneer iemand een loonslaaf is.
Ik werk inderdaad voor een werkgever een vooraf bepaald aantal uren en krijg daar dan ook voor betaald. Echter ga ik vrijwel dagelijks met plezier naar mijn werk. Maakt mij dit ook een loonslaaf?
Wat een verwarring
Naamtopics mogen niet, maak een nieuw topic met "die ene ouwe zeikerige user is een bewezen fraud" ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden naar "Iwanius is een bewezen fraud"?
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Lastige vraag, misschien wel eigenlijk. Paar dagen in de week ofzo, moet toch wat. Of ik ga in de Efteling werken, dat heb ik een jaar of 10 geleden ook met plezier gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je het geld zo kreeg zonder te werken, zou je dan nog naar je werk gaan?
Hoeveel heb je er al op?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Idd, foto's van random vreemden mag gewoon. Maar ik begrijp het ook wel als Kaas gewoon fatsoen heeft en het daarom niet doet.quote:
Bolle voelt zich in het nauw gedreven, dus Iwanius nodigt CommissarisMissionaris daarom uit op het terras.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Iwanius dmt CommisarisMissionaris zogenaamd het adres van het terras waar hij zich bevindt. CommissarisMissionaris schikt het niet, maar dan meldt vrijwilliger Kaas- zich.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
Via DM krijgt hij het door Iwanius in DM doorgegeven adres doorgespeeld. Dat blijkt het Tropicana in Rotterdam te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Echter, een klein uurtje geleden heeft Iwa nog een foto gepost vanaf een terras.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:04 schreef renwan het volgende:
[..]
De EXIF data klopt nog ook, hou op hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Kortom, spanning en sensatie alom.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee opties:
- die foto is nep
Haha, de stumper.
Je vergeet een introductie voor de aanleiding, namelijk een tegenspraak op zijn claim, wat blijkbaar reden geeft om direct iemand te gaan af te rekenen op straat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
Even opletten, hier een kleine samenvatting voor luie lezers:
Iwanius nodigt CommissarisMissionaris uit op het terras.
[..]
[..]
[..]
Iwanius dmt CommisarisMissionaris zogenaamd het adres van het terras waar hij zich bevindt. CommissarisMissionaris schikt het niet, maar dan meldt vrijwilliger Kaas- zich.
[..]
Via DM krijgt hij het door Iwanius in DM doorgegeven adres doorgespeeld. Dat blijkt het Tropicana in Rotterdam te zijn.
[..]
[..]
[..]
Echter, een klein uurtje geleden heeft Iwa nog een foto gepost vanaf een terras.
[..]
[..]
Kortom, spanning en sensatie alom.![]()
![]()
Oké aangepastquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Je vergeet een introductie voor de aanleiding, namelijk een tegenspraak op zijn claim, wat blijkbaar reden geeft om direct iemand te gaan af te rekenen op straat.
Is Iwan verstikt in een mossel/oester of een glaasje champagne die toch té oud bleek? Nee toch?quote:
Ik wacht op PM Iwanius.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Chai ga aan het werk kutje.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
Even opletten, hier een kleine samenvatting voor luie lezers:
Door de volgende snedige opmerking van CommissarisMissionaris raakt Iwanius een beetje verhit.
[..]
Bolle voelt zich in het nauw gedreven, dus Iwanius nodigt CommissarisMissionaris daarom uit op het terras.
[..]
[..]
[..]
Iwanius dmt CommisarisMissionaris zogenaamd het adres van het terras waar hij zich bevindt. CommissarisMissionaris schikt het niet, maar dan meldt vrijwilliger Kaas- zich.
[..]
Via DM krijgt hij het door Iwanius in DM doorgegeven adres doorgespeeld. Dat blijkt het Tropicana in Rotterdam te zijn.
[..]
[..]
[..]
Echter, een klein uurtje geleden heeft Iwa nog een foto gepost vanaf een terras.
[..]
[..]
Kortom, spanning en sensatie alom.![]()
![]()
Pafferd erbij, niks mis mee..quote:
Alle restaurants in R'dam zien dan hun omzet dalenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:14 schreef agter het volgende:
Jongens,
Jullie moeten niet zo gemeen doen tegen die oude man. Straks springt ie nog van een flat af of durft ie niet meer terug te komen.
Niet op alle dagen van de week (pre-) acclimatiseren met bubbels en een pafferdquote:
Hij is nu vermist.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alle restaurants in R'dam zien dan hun omzet dalen
Dat was bij zijn vorige account ook al keihard bewezen. Maar dat houdt meneer niet tegen om topics te blijven openen en te pochen met die sigaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee opties:
- die foto is nep
Haha, de stumper.
Bedoel die ontmaskering. Er was dus wel een aanleiding om van account te switchen.quote:
Is verwijderd na zijn gesmeek gok ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Post dat andere topic dan waarin hij ontmaskerd werd.
Zoek jij even in je databasequote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel die ontmaskering. Er was dus wel een aanleiding om van account te switchen.
[..]
Is verwijderd na zijn gesmeek gok ik.
Er bestaat natuurlijk de kans dat het Iwanius niet is, omdat hij gewoon niet op de locatie aanwezig was die hij doorgaf.quote:
Daarom heeft Danny de spoiler uitgevonden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk de kans dat het Iwanius niet is, omdat hij gewoon niet op de locatie aanwezig was die hij doorgaf.
En foto's posten van random vreemden die daar niet om hebben gevraagd is natuurlijk wel erg laag.
Maar, ook niet tegen de regels en ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
Hij kan zo'n balkje over zijn ogen shoppen en hem dan posten toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:17 schreef Chai het volgende:
Er bestaat natuurlijk de kans dat het Iwanius niet is, omdat hij gewoon niet op de locatie aanwezig was die hij doorgaf.
Die reageert niet meer hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat het wel gewoon echt Iwanius was. Zou wel toevallig zijn anders dat daar net een oude man oesters zit te eten en zag net in CUL dat hij dat blijkbaar ook vaak eet.
Maar z'n pic van vanmiddag in CUL is dan nep, dus hoe betrouwbaar dat allemaal is...
En ik ben eerst even benieuwd naar de reactie van Iwanius, als deze na z'n ontmaskering nog on komt.Hoe dan ook zijn of z'n CUL-foto's nep, of is zijn stoere act in dit topic nep omdat hij er niet echt was.
Kan toch dat hij uurtje ervoor op een ander terras zat?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat het wel gewoon echt Iwanius was. Zou wel toevallig zijn anders dat daar net een oude en gek uitziende man oesters zit te eten en zag net in CUL dat hij dat blijkbaar ook vaak eet.
Maar z'n pic van vanmiddag in CUL is dan nep, dus hoe betrouwbaar dat allemaal is...
En ik ben eerst even benieuwd naar de reactie van Iwanius, als deze na z'n ontmaskering nog on komt.Hoe dan ook zijn of z'n CUL-foto's nep, of is zijn stoere act in dit topic nep omdat hij er niet echt was.
Wat voor type vent was het?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat het wel gewoon echt Iwanius was. Zou wel toevallig zijn anders dat daar net een oude en gek uitziende man oesters zit te eten en zag net in CUL dat hij dat blijkbaar ook vaak eet.
Precies, voor Iwanius geldt, een terras per dag staat gelijk aan geen terras per dag.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan toch dat hij uurtje ervoor op een ander terras zat?
Een onverzorgde en chagrijnige bakkes met een flinke grijze baard.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat voor type vent was het?Rijk en classy als hij zich hier voordoet of een norse babyboomer met enkel AOW?
Waarom ben ik niet verbaasd? Was er een sigaar te bekennen? Zo ja: dan was het hem zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een onverzorgde en chagrijnige bakkes met een flinke grijze baard.
Ach, Iwanius is in principe al meester in het posten van foto's van vreemden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
En foto's posten van random vreemden die daar niet om hebben gevraagd is natuurlijk wel erg laag.
Maar, ook niet tegen de regels en ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
Goede topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zit dit topic nu door te lezen, als tijdverdrijf en licht vermaak.
Man man man man man
DIG / Het grote Digital Corner Feedback topic.
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denkenquote:
Dat is 'm gegarandeerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denken
I-spy alert?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denken
Iwanius confirmed.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
Ik ben eens gestalked door I-spy24,
nou ja gestalked..
Op Fok afgesproken met JpJedi en Sickert om een lan party te organiseren bij de kubuswoningen.
Voorbereidingen en kennismaken bij een toenmalig game centrum.
Stonden er savonds opeens foto's van ons online op Fok
Kan je zeggen welk nummer het begint. Zit namelijk op mijn mobiel te fokken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
Op Fok afgesproken met JpJedi en Sickert om een lan party te organiseren bij de kubuswoningen.
Vanaf hier: DIG / Het grote Digital Corner Feedback topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kan je zeggen welk nummer het begint. Zit namelijk op mijn mobiel te fokken.
Ach jezus dat verhaal kan ik me ook nog vaag herinneren ja. Creepquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien probeerde hij gewoon vrienden te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
Overkant van de maasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het wordt hem weer te heet onder de voeten en hij laat zich niet meer zien.quote:
Of hij ligt bont en blauw geslagen langs de Maasquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het wordt hem weer te heet onder de voeten en hij laat zich niet meer zien.
Die lafaard is zo voorspelbaar
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ik een neptas als beloning als ik op kom draven?
Zo op dumpert. Fok!opa vecht met fok!erquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
De Beren.Althans, hij wilde op de Maasboulevard vechten.
quote:
Was te verwachten, al verwacht hij het zelf niet als het toch overduidelijk is wat er te gebeuren staatquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het wordt hem weer te heet onder de voeten en hij laat zich niet meer zien.
Die lafaard is zo voorspelbaar
Beter ga ik hem een keer meeten bij bram ladage op wilhelminapleinquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:44 schreef renwan het volgende:
Iwanius krijgt op deze manier wel steeds meer mensen tegen zich zeg. Nou zal hij dat zelf nooit inzien omdat hij totaal verblind is door zijn eigen ego maar ik vraag me toch iets af.
Er zijn genoeg FOK!kers die met regelmaat in Rotterdam komen (waaronder ik) en voor iemand die zo graag zijn echte identiteit wil verbergen vind ik zijn actie's steeds vreemder worden. Zou hij zich nou echt niet beseffen dat er een dag komt dat iemand een of andere ontzettende droeftoeter met een telefoon in zijn handen, een cocktail voor zijn neus en "een dikke paffert" in zijn smoel ziet zitten, daar een foto van maakt en deze online gooit?
Doei anonimiteit Iwanius en welkom boze Iwanius
Dit topic maakt mijn avond volledig goedquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik wacht nog even tot ik de foto online gooi. Kan Iwanius aan het idee wennen.
Daar kun je rechtszaken voor krijgen hèquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, foto's van random vreemden mag gewoon. Maar ik begrijp het ook wel als Kaas gewoon fatsoen heeft en het daarom niet doet.
Had ie naar moeten lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 20:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Misschien probeerde hij gewoon vrienden te maken
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
Wafels zie je niet veel op het internet, of althans, niet de eetbare. Modblauwe wafels daarentegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het Hindoeïsme oelewapper. En sedert wanneer behoren o.a. de Pakistanen e.d. tot de Chinezen waar ik naar verwijs.
Een eckte Rotterdammer die zich dood schaamt voor fake Rotterdammers met een grote internet wafel.
Frank.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wafels zie je niet veel op het internet, of althans, niet de eetbare. Modblauwe wafels daarentegen.
Een ouderwetse vrijdagmiddagrel. Jeetje.quote:
First person tochquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul hoe hij eruitziet.
Aight, een liefhebberquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:45 schreef Hofleverancier het volgende:
Holi is het beste feest dat Rotterdam ooit overkomt. Al die halfblote negerinnen die met hun dikke konten schudden... Wie klaagt daar over??
Wtfquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
De Doos van Pandora is toch al open, dus voor de draad ermee!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh man dit moet ik volgen. Ik moest mij van Iwanius stil houden over zijn neppe levenstijl want oude koeien uit de sloot halen bla bla.
Oh alles wat iedereen al weet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De Doos van Pandora is toch al open, dus voor de draad ermee!
09007quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal Iwanius zijn nieuwe accountnaam worden?
Waarom? Het is alleen maar elke dag showen dat hij drank drinkt, sigaren rookt en "bij restaurants aan het eten is".quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:51 schreef Droopie het volgende:
Ik vind zijn Iwanius wat eet je vandaag topics echt een toegevoegde waarde en lees ze heel erg graag.
Daar is CUL toch voor?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Het is alleen maar elke dag showen dat hij drank drinkt, sigaren rookt en "bij restaurants aan het eten is".
Mwah. Ik ken niemand anders op FOK! die dat elke dag moet laten zien hoe goed die gene het wel niet heeft. En als het nou echt was is tot daar aan toe maar het is gewoon bullshit.quote:
In CUL kan ik me er niet zo druk om maken, maar in KLB komt hij met foto's van TV om daar een onzinklacht omheen te schrijvenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:51 schreef Droopie het volgende:
Ik vind zijn Iwanius wat eet je vandaag topics echt een toegevoegde waarde en lees ze heel erg graag.
12 jaar geleden was hij ook al apart, soms wat storend, maar in zo groep had iedereen wel zijn dingetjes.
Maar op een bepaalde leeftijd moet je inderdaad niet kleine jongetjes gaan uitdagen om te vechten, hoe irritant ze ook kunnen zijn.
Volgens mij mis ik ook veel van zijn topics hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |