Laat Holi nou een Aziatische feestdag zijn.quote:
Het heeft te maken met het Hindoeïsme oelewapper. En sedert wanneer behoren o.a. de Pakistanen e.d. tot de Chinezen waar ik naar verwijs.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:54 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Laat Holi nou een Aziatische feestdag zijn.
Mongool.
Gegroet,
Een Rasrotterdammert die zich kapotschaamt voor kortzichtigen als jij.
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het Hindoeïsme oelewapper. En sedert wanneer behoren o.a. de Pakistanen e.d. tot de Chinezen waar ik naar verwijs.
Toch zullen de meeste hindoes in R'dam Surinamers zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.
Omdat de meeste moslims uit Marokko en Turkije komen, is Ramadan opeens een Mediterraanse feestdag? Doet niets aan het feit af.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toch zullen de meeste hindoes in R'dam Surinamers zijn.
Madquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Flapdrol. Goedzo jochie. Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Flapdrol. Goedzo jochie. Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
Ik intrepreteer prima, als jij je valse xenofobe aannames maar feitelijk kon beargumenteren had je mijn reactie niet. Ik woon in het centrum, in een zijstraat van de Witte de Withstraat. Als ik een uitkeringstrekker met te veel tijd en een dikke sigaar op een terras zie, zal ik je aanspreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
Jij wilt over enkele minuten afspreken? Buiten het feit dat je duidelijk niet tegen enige vorm van tegenspraak kan, zit ik gewoon op kantoor. Ik ben geen uitkeringstrekker zoals jij.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
Dit. Is. Geniaal. Ik pis in m'n broek van het schaterlachen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze dus wat let je als je echt durft.
dit is echt genantquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze dus wat let je als je echt durft.
Best sneu dit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef deadprez het volgende:
en das dan gvd een kerel van rond de 50
En de zoveelste idioot die niet tegen tegenspraak kan. Geen wonder dat je werkloos thuis zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum.
De ironie, godteringquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum. *I* made my point. mietjes op afstand.
Mooi hé dat ik de 'rijkdom heb om te doen en te laten wat ik elke dag wil,champie hier, sigaartje daar,restaurantje zus. Jij moet je elke dag naar je werk zeulen om nog iets van je leven te maken. Hey mietje. succes ermee.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
En de zoveelste idioot die niet tegen tegenspraak kan. Geen wonder dat je werkloos thuis zit.
hij wilde een tijd terug ook al naar maastricht komen om met mij af te rekenen in ongeveer dezelfde situatiequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
En volgens mij wilde TS écht matten omdat hij een tegenreactie kreeg op een fucking internetforum. Hoe leeg moet je leven wel niet zijn.
Jij rijk, tuurlijk. En ik ben de prins van Luxemburg.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:13 schreef Iwanius het volgende:
Mooi hé dat ik de 'rijkdom heb om te doen en te laten wat ik elke dag wil,champie hier, sigaartje daar,restaurantje zus. Jij moet je elke dag naar je werk zeulen om nog iets van je leven te maken. Hey mietje. succes ermee.
Mag ik een neptas als beloning als ik op kom draven?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze van je baas dus wat let je als je echt durft. De gegevens heb je dus als je de ballen hebt dan kom je anders ben je de zoveelste held op sokken.
Gast wat praat je, je hele leven is verzonnenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:13 schreef Iwanius het volgende:
Mooi hé dat ik de 'rijkdom heb om te doen en te laten wat ik elke dag wil,champie hier, sigaartje daar,restaurantje zus. Jij moet je elke dag naar je werk zeulen om nog iets van je leven te maken. Hey mietje. succes ermee.
Waarom dan neppe tassen kopen voor je vriendinquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:14 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jij rijk, tuurlijk. En ik ben de prins van Luxemburg.
Hahah precies wat een gruwelijke droeftoeter.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
En volgens mij wilde TS écht matten omdat hij een tegenreactie kreeg op een fucking internetforum. Hoe leeg moet je leven wel niet zijn.
srs stop gewoon voor je jezelf nog erger voor schut zetquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:15 schreef Iwanius het volgende:
niet eens lezen dat met rijkdom de vrijheid wordt bedoelt die jij niet hebt loonslaaf. Geen wonder dat je loonslaaf en een mietje bent. Hey werk ze en de salaris wordt als het goed is vandaag gestort, kun je weer een biertje kopen bij het NRC ofzo.
Kom je zo naar mijn receptie in het koninklijk paleis in Luxemburg-stad? Blijkbaar mag ik van mijn papa de kroonhertog van Luxemburg worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:15 schreef Iwanius het volgende:
niet eens lezen dat met rijkdom de vrijheid wordt bedoelt die jij niet hebt loonslaaf. Geen wonder dat je loonslaaf en een mietje bent. Hey werk ze en de salaris wordt als het goed is vandaag gestort, kun je weer een biertje kopen bij het NRC ofzo.
hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:18 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wow, wat een DM-machine is die TS. Echt jammer dat ik ze niet mag posten.
Huh, waarom zou hij die moeite nemen? Hij is toch zo tevreden en rijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:18 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wow, wat een DM-machine is die TS. Echt jammer dat ik ze niet mag posten.
op fok wordt met afrekenen bedoelt dat jij morgen niet meer kan lopen.....quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:18 schreef -PesteNoire- het volgende:
Wil je nou serieus gaan matten (of bedoel je met 'afrekenen' iets anders?) vanwege een reactie op het een internetforum...
Nee hoor dat hij mijn drank betaalt die ik bestelt heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
op fok wordt met afrekenen bedoelt dat jij morgen niet meer kan lopen.....
Haha, kan je het niet zelf betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
Nee hoor dat hij mijn drank betaalt die ik bestelt heb.
Je was toch zo rijk, droevert? Man, man, man.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
Kun je van al je geld niet eens een keer een cursus Nederlands volgen ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:20 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kun je van al je geld niet eens een keer een cursus Nederlands volgen ofzo
Mietje omdat ik niet om tegenspraak op een fucking forum wil vechten? Je bent echt niet honderd in je bovenkamer. Maar dat weet iedereen hier al, zoals je kunt zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Volgens loonslaaf en mietje heb ik een uitkering, jeweetwel waar ik die restaurantrekeningen van betaal in CUL, maar ik heet elke bijdrage van mietjes en loonslaven welkom.Altijd lekker als anderen voor je betalen.
Zo pochen met je zogenaamde rijkdom is wel echt enorm pauper.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
Volgens loonslaaf en mietje heb ik een uitkering, jeweetwel waar ik die restaurantrekeningen van betaal in CUL, maar ik heet elke bijdrage van mietjes en loonslaven welkom.Altijd lekker als anderen voor je betalen.
Misschien kun je beter even uitloggenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:21 schreef Iwanius het volgende:
OH shit de zwaaismileyquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Zo klaar,. Mietje/loonslaaf op kantoor. Je komt dus niet,alsof ik dat verwachte van dit soort types,en ik ga verder van de mooie dag genieten terwijl jij voor NL geld verdiend.
verwachtte*quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Zo klaar,. Mietje/loonslaaf op kantoor. Je komt dus niet,alsof ik dat verwachte van dit soort types,en ik ga verder van de mooie dag genieten terwijl jij voor NL geld verdiend.
Hoezo verwacht je dat iemand om een reactie op het forum naar buiten gaat om te vechten? Ben srs benieuwd hoe idioten als jij dat kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:23 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je dat iemand om een reactie op het forum naar buiten gaat om te vechten? Ben srs benieuwd hoe idioten als jij dat kunnen voorstellen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:25 schreef Faeroer het volgende:
lekker boeiend welke feestdag, kan ik eten halen hier? kip?
boeie is maar dagjequote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik wil zo graag zijn DM's openbaren maar dan word ik geband en dat wil ik niet.
Jij moet in mijn mooie stad Rotterdam komen wonen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:25 schreef Faeroer het volgende:
lekker boeiend welke feestdag, kan ik eten halen hier? kip?
Jij hoeft geen slachtoffer te worden van andermans idioterie.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie is maar dagje
ik wil het wel doen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |