quote:
Eindelijk eens een goed topic van TS.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijk zo'n oldschool FOK! topic.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Zal ik Iwanius z'n gezicht als UI nemen? #dtv
Post gewoon fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Als hij niet boos wordt of je geen dreig DM's stuurt, dan zal hij het vast niet zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind dat de foto online moet komen. Het is immers niet zeker dat het Iwanius is, dus je maakt ook zijn identiteit niet openbaar. Je maakt gewoon een foto van iemand op een terras, en dergelijke foto's post Iwanius ook regelmatig.
Doen!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1x voor uitgenodigd geweest, leuke ervaring,maar zit toch liever op mijn eigen plek op de eerste ring in de ArenA nabij Froger en al die andere Amsterdammers. Daarbij is de Lounge meer een plek voor oud-voetballers/persoonlijke vrienden die iets met Swart hebben te maken.
Pre-acclimatiseren (omdat ik nog geen trek heb)[
zonnetje schijnt in Roffa,en temperatuur is redelijk zacht dus bubbels en genieten!
Dat het nog ff in de lucht hangt is veel leuker. Beetje suspense opbouwen bij ons aller Iwanius.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum. *I* made my point. mietjes op afstand.
Twee opties:quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dan betwijfel ik aan de waarheidsgehalte van zijn post in CUL.
[..]
Word.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee opties:
- die foto is nep
- het adres dat Iwanius doorgaf is nep
Immers was ik daar net en de tafels en stoelen zien er niet zo uit.
In beide gevallen is Iwanius een bewezen fraud.
Haha, de stumper.
stuur mij je adres danquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze van je baas dus wat let je als je echt durft. De gegevens heb je dus als je de ballen hebt dan kom je anders ben je de zoveelste held op sokken.
als je het geld zo kreeg zonder te werken, zou je dan nog naar je werk gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:28 schreef renwan het volgende:
Sowieso vraag ik me af wanneer iemand een loonslaaf is.
Ik werk inderdaad voor een werkgever een vooraf bepaald aantal uren en krijg daar dan ook voor betaald. Echter ga ik vrijwel dagelijks met plezier naar mijn werk. Maakt mij dit ook een loonslaaf?
Wat een verwarring
Naamtopics mogen niet, maak een nieuw topic met "die ene ouwe zeikerige user is een bewezen fraud" ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden naar "Iwanius is een bewezen fraud"?
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Lastige vraag, misschien wel eigenlijk. Paar dagen in de week ofzo, moet toch wat. Of ik ga in de Efteling werken, dat heb ik een jaar of 10 geleden ook met plezier gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je het geld zo kreeg zonder te werken, zou je dan nog naar je werk gaan?
Hoeveel heb je er al op?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
Idd, foto's van random vreemden mag gewoon. Maar ik begrijp het ook wel als Kaas gewoon fatsoen heeft en het daarom niet doet.quote:
Bolle voelt zich in het nauw gedreven, dus Iwanius nodigt CommissarisMissionaris daarom uit op het terras.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze van je baas dus wat let je als je echt durft. De gegevens heb je dus als je de ballen hebt dan kom je anders ben je de zoveelste held op sokken.
Iwanius dmt CommisarisMissionaris zogenaamd het adres van het terras waar hij zich bevindt. CommissarisMissionaris schikt het niet, maar dan meldt vrijwilliger Kaas- zich.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum. *I* made my point. mietjes op afstand.
Via DM krijgt hij het door Iwanius in DM doorgegeven adres doorgespeeld. Dat blijkt het Tropicana in Rotterdam te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
TS, waar ben je? Ik ben toevallig sinds een half uur vrij voor het eerst in weken, ben in Rotterdam centrum en ben echt ontzet-tend nieuwsgierig. Het is mooi weer dus ach.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius is a fraud.
Ik zei hier enkel dat ik niet ging om geen slapende honden wakker te maken, maar ik kreeg het adres van twee verschillende personen en ben daar werkelijk heen gaan (Maasboulevard 100, oftewel Tropicana) en ben daar koffie gaan drinken terwijl ik goed om me heen keek maar er was geen enkele persoon die aan de beschrijving voldoet.
Hoewel..... er zat een oude chagrijnig uitziende man met een bovenop kaal hoofd en een grijze baard mosselen of oesters te eten en die heb ik gefotografeerd.
Zeg eens Iwanius, klinkt dat als jou?
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Prima uitzichtje wel in dat cafe van Iwanius. Dit is 5m geleden. Iwanius al gereageerd?
Echter, een klein uurtje geleden heeft Iwa nog een foto gepost vanaf een terras.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:04 schreef renwan het volgende:
[..]
De EXIF data klopt nog ook, hou op hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Kortom, spanning en sensatie alom.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee opties:
- die foto is nep
- het adres dat Iwanius doorgaf is nep
Immers was ik daar net en de tafels en stoelen zien er niet zo uit.
In beide gevallen is Iwanius een bewezen fraud.
Haha, de stumper.
Je vergeet een introductie voor de aanleiding, namelijk een tegenspraak op zijn claim, wat blijkbaar reden geeft om direct iemand te gaan af te rekenen op straat.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
Even opletten, hier een kleine samenvatting voor luie lezers:
Iwanius nodigt CommissarisMissionaris uit op het terras.
[..]
[..]
[..]
Iwanius dmt CommisarisMissionaris zogenaamd het adres van het terras waar hij zich bevindt. CommissarisMissionaris schikt het niet, maar dan meldt vrijwilliger Kaas- zich.
[..]
Via DM krijgt hij het door Iwanius in DM doorgegeven adres doorgespeeld. Dat blijkt het Tropicana in Rotterdam te zijn.
[..]
[..]
[..]
Echter, een klein uurtje geleden heeft Iwa nog een foto gepost vanaf een terras.
[..]
[..]
Kortom, spanning en sensatie alom.![]()
![]()
Oké aangepastquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Je vergeet een introductie voor de aanleiding, namelijk een tegenspraak op zijn claim, wat blijkbaar reden geeft om direct iemand te gaan af te rekenen op straat.
Is Iwan verstikt in een mossel/oester of een glaasje champagne die toch té oud bleek? Nee toch?quote:
Ik wacht op PM Iwanius.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Chai ga aan het werk kutje.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
Even opletten, hier een kleine samenvatting voor luie lezers:
Door de volgende snedige opmerking van CommissarisMissionaris raakt Iwanius een beetje verhit.
[..]
Bolle voelt zich in het nauw gedreven, dus Iwanius nodigt CommissarisMissionaris daarom uit op het terras.
[..]
[..]
[..]
Iwanius dmt CommisarisMissionaris zogenaamd het adres van het terras waar hij zich bevindt. CommissarisMissionaris schikt het niet, maar dan meldt vrijwilliger Kaas- zich.
[..]
Via DM krijgt hij het door Iwanius in DM doorgegeven adres doorgespeeld. Dat blijkt het Tropicana in Rotterdam te zijn.
[..]
[..]
[..]
Echter, een klein uurtje geleden heeft Iwa nog een foto gepost vanaf een terras.
[..]
[..]
Kortom, spanning en sensatie alom.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |