quote:
Eindelijk eens een goed topic van TS.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Heerlijk zo'n oldschool FOK! topic.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Zal ik Iwanius z'n gezicht als UI nemen? #dtv
Post gewoon fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Als hij niet boos wordt of je geen dreig DM's stuurt, dan zal hij het vast niet zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind dat de foto online moet komen. Het is immers niet zeker dat het Iwanius is, dus je maakt ook zijn identiteit niet openbaar. Je maakt gewoon een foto van iemand op een terras, en dergelijke foto's post Iwanius ook regelmatig.
Doen!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1x voor uitgenodigd geweest, leuke ervaring,maar zit toch liever op mijn eigen plek op de eerste ring in de ArenA nabij Froger en al die andere Amsterdammers. Daarbij is de Lounge meer een plek voor oud-voetballers/persoonlijke vrienden die iets met Swart hebben te maken.
Pre-acclimatiseren (omdat ik nog geen trek heb)[
zonnetje schijnt in Roffa,en temperatuur is redelijk zacht dus bubbels en genieten!
Dat het nog ff in de lucht hangt is veel leuker. Beetje suspense opbouwen bij ons aller Iwanius.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:11 schreef Iwanius het volgende:
En de zoveelste held op sokken die niets doet dan blaten op een forum. *I* made my point. mietjes op afstand.
Twee opties:quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Dan betwijfel ik aan de waarheidsgehalte van zijn post in CUL.
[..]
Word.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee opties:
- die foto is nep
- het adres dat Iwanius doorgaf is nep
Immers was ik daar net en de tafels en stoelen zien er niet zo uit.
In beide gevallen is Iwanius een bewezen fraud.
Haha, de stumper.
stuur mij je adres danquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze van je baas dus wat let je als je echt durft. De gegevens heb je dus als je de ballen hebt dan kom je anders ben je de zoveelste held op sokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |