Een ouderwetse vrijdagmiddagrel. Jeetje.quote:
First person tochquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul hoe hij eruitziet.
Aight, een liefhebberquote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:45 schreef Hofleverancier het volgende:
Holi is het beste feest dat Rotterdam ooit overkomt. Al die halfblote negerinnen die met hun dikke konten schudden... Wie klaagt daar over??
Wtfquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
Ik ben eens gestalked door I-spy24,
nou ja gestalked..
Op Fok afgesproken met JpJedi en Sickert om een lan party te organiseren bij de kubuswoningen.
Voorbereidingen en kennismaken bij een toenmalig game centrum.
Stonden er savonds opeens foto's van ons online op Fok
De Doos van Pandora is toch al open, dus voor de draad ermee!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Oh man dit moet ik volgen. Ik moest mij van Iwanius stil houden over zijn neppe levenstijl want oude koeien uit de sloot halen bla bla.
Oh alles wat iedereen al weet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De Doos van Pandora is toch al open, dus voor de draad ermee!
09007quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal Iwanius zijn nieuwe accountnaam worden?
Waarom? Het is alleen maar elke dag showen dat hij drank drinkt, sigaren rookt en "bij restaurants aan het eten is".quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:51 schreef Droopie het volgende:
Ik vind zijn Iwanius wat eet je vandaag topics echt een toegevoegde waarde en lees ze heel erg graag.
Daar is CUL toch voor?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom? Het is alleen maar elke dag showen dat hij drank drinkt, sigaren rookt en "bij restaurants aan het eten is".
Mwah. Ik ken niemand anders op FOK! die dat elke dag moet laten zien hoe goed die gene het wel niet heeft. En als het nou echt was is tot daar aan toe maar het is gewoon bullshit.quote:
In CUL kan ik me er niet zo druk om maken, maar in KLB komt hij met foto's van TV om daar een onzinklacht omheen te schrijvenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:51 schreef Droopie het volgende:
Ik vind zijn Iwanius wat eet je vandaag topics echt een toegevoegde waarde en lees ze heel erg graag.
12 jaar geleden was hij ook al apart, soms wat storend, maar in zo groep had iedereen wel zijn dingetjes.
Maar op een bepaalde leeftijd moet je inderdaad niet kleine jongetjes gaan uitdagen om te vechten, hoe irritant ze ook kunnen zijn.
Volgens mij mis ik ook veel van zijn topics hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |