Die reageert niet meer hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat het wel gewoon echt Iwanius was. Zou wel toevallig zijn anders dat daar net een oude man oesters zit te eten en zag net in CUL dat hij dat blijkbaar ook vaak eet.
Maar z'n pic van vanmiddag in CUL is dan nep, dus hoe betrouwbaar dat allemaal is...
En ik ben eerst even benieuwd naar de reactie van Iwanius, als deze na z'n ontmaskering nog on komt.Hoe dan ook zijn of z'n CUL-foto's nep, of is zijn stoere act in dit topic nep omdat hij er niet echt was.
Kan toch dat hij uurtje ervoor op een ander terras zat?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat het wel gewoon echt Iwanius was. Zou wel toevallig zijn anders dat daar net een oude en gek uitziende man oesters zit te eten en zag net in CUL dat hij dat blijkbaar ook vaak eet.
Maar z'n pic van vanmiddag in CUL is dan nep, dus hoe betrouwbaar dat allemaal is...
En ik ben eerst even benieuwd naar de reactie van Iwanius, als deze na z'n ontmaskering nog on komt.Hoe dan ook zijn of z'n CUL-foto's nep, of is zijn stoere act in dit topic nep omdat hij er niet echt was.
Wat voor type vent was het?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat het wel gewoon echt Iwanius was. Zou wel toevallig zijn anders dat daar net een oude en gek uitziende man oesters zit te eten en zag net in CUL dat hij dat blijkbaar ook vaak eet.
Precies, voor Iwanius geldt, een terras per dag staat gelijk aan geen terras per dag.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan toch dat hij uurtje ervoor op een ander terras zat?
Een onverzorgde en chagrijnige bakkes met een flinke grijze baard.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat voor type vent was het?Rijk en classy als hij zich hier voordoet of een norse babyboomer met enkel AOW?
Waarom ben ik niet verbaasd? Was er een sigaar te bekennen? Zo ja: dan was het hem zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een onverzorgde en chagrijnige bakkes met een flinke grijze baard.
Ach, Iwanius is in principe al meester in het posten van foto's van vreemden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk de kans dat het Iwanius niet is, omdat hij gewoon niet op de locatie aanwezig was die hij doorgaf.
En foto's posten van random vreemden die daar niet om hebben gevraagd is natuurlijk wel erg laag.
Maar, ook niet tegen de regels en ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
Goede topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik zit dit topic nu door te lezen, als tijdverdrijf en licht vermaak.
Man man man man man
DIG / Het grote Digital Corner Feedback topic.
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denkenquote:
Dat is 'm gegarandeerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denken
I-spy alert?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je moet even ctrl-f op i-spy doen. Dit is van nadat hij dus ontmaskerd was. Ik moet gewoon lachen om zijn posts, ze doen me erg aan de postmanier van deze ts denken
Iwanius confirmed.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
Ik ben eens gestalked door I-spy24,
nou ja gestalked..
Op Fok afgesproken met JpJedi en Sickert om een lan party te organiseren bij de kubuswoningen.
Voorbereidingen en kennismaken bij een toenmalig game centrum.
Stonden er savonds opeens foto's van ons online op Fok
Kan je zeggen welk nummer het begint. Zit namelijk op mijn mobiel te fokken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
Op Fok afgesproken met JpJedi en Sickert om een lan party te organiseren bij de kubuswoningen.
Vanaf hier: DIG / Het grote Digital Corner Feedback topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kan je zeggen welk nummer het begint. Zit namelijk op mijn mobiel te fokken.
Ach jezus dat verhaal kan ik me ook nog vaag herinneren ja. Creepquote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
I-spy alert?
nou ja gestalked..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |