Haha goeiequote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:50 schreef Reya het volgende:
De fittie tussen Kaas- en Iwanius smeult door. Nice.
Linkie? Ben getraumatiseerd door de rectumexploitatie in Kaas-'s geschiedenis.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook gewoon een laffe actie natuurlijk. Die keer dat ik met Kaas- had afgesproken heb ik hem ook gewoon een paar tikken verkocht. Moet kunnen.
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!quote:Op maandag 27 februari 2017 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Linkie? Ben getraumatiseerd door de rectumexploitatie in Kaas-'s geschiedenis.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:16 schreef Perrin het volgende:
Baudet op GS!
http://www.geenstijl.nl/m(...)_hebt_er_zin_an.html
Heb hier toch wel kostelijk om moeten lachen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!
Ga om naar lekkere wijven te gluren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Pokkel geef me eens een motivational speech om naar de sportschool te gaan met een slaaptekort.
Bibsen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Pokkel geef me eens een motivational speech om naar de sportschool te gaan met een slaaptekort.
quote:
Vooral veel harige Marokkanen in mijn sportschool.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga om naar lekkere wijven te gluren.
En als je de klappen die Kaas- van mij heeft gekregen nog wil nalezen. Hierzo.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb hier toch wel kostelijk om moeten lachen.
Je bent dik, lelijk én dom, maar voor één van die drie dingen ben je zelf verantwoordelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef KetchupFTW het volgende:
Helaas al gecensureerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Goeie fipo ook
Klinkt alsof jullie elkaar even lekker in elkaars anus hebben genomen die avondquote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En als je de klappen die Kaas- van mij heeft gekregen nog wil nalezen. Hierzo.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet altijd zin heb om gell in mijn haar te doen in de ochtendquote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Je bent dik, lelijk én dom, maar voor één van die drie dingen ben je zelf verantwoordelijk.
Goed hè?
Echte fans volgen al je stappen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Kan niet citeren uit het oude topic, maar:
- "ik mistte" kan niet remmie; en
- Wat doet Ketchup in de homo-SC?
Zeg, dit is een beschaafd forum.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:29 schreef KetchupFTW het volgende:
Kaas krijgt even een flinke levensstoot in de poepert na deze ontdekking.
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie elkaar even lekker in elkaars anus hebben genomen die avond.
Die brand heeft Matchbox goed gepromoot.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
Taalgevoel bij m'n zesjarige hoor....
- "Mama, weet je wat ik kan verstaan in het Engels?"
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
McDonald's verstaat 'ie ook.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
Cognitief wel een goede match.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben
Dit is een soort kink waar ik op mijn jonge, onschuldige leeftijd nog niet geheel bij kan.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.
Of Trump..quote:
Goede frustifuck.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pokkelmans enkel even bij mij, terwijl die Raging Cunts of zo opstonden en ik in het rollenspel moest doen alsof ik John ben, waarop hij telkens "bek houden, John!" zei en me dan ik m'n gezicht petste. Prima sekspartijtje.
Wel. Eerste persoon enkelvoud verleden tijd van misten.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Kaas- het volgende:
Kan niet citeren uit het oude topic, maar:
- "ik mistte" kan niet remmie
Volgende stap: "Hotdog".quote:Op maandag 27 februari 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
- "Nou?"
- "Hot Wheels!!"
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!quote:Op maandag 27 februari 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel. Eerste persoon enkelvoud verleden tijd van misten.
Dat is niet wat remlof trachtte te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Hallo. Ik ben de atmosfeer. Het was nacht en ik mistte de boel onder."quote:Op maandag 27 februari 2017 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet wat remlof trachtte te zeggen.
Ik begrijp van de Van Dale dat de betekenis van misten is "mistig zijn", dus ik weet niet of er een voorzetsel bij hoort. Krijg je wel rare zinnen van.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Hallo. Ik ben de atmosfeer. Het was nacht en ik mistte de boel onder."
Dan was het een ttypo.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is niet wat remlof trachtte te zeggen.
Metaforisch "mistig" zijn?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
Ik begrijp van de Van Dale dat de betekenis van misten is "mistig zijn", dus ik weet niet of er een voorzetsel bij hoort. Krijg je wel rare zinnen van.
Misschien "Het was donker. De avondhemel mistte" of zoiets.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Metaforisch "mistig" zijn?
Anders snap ik niet hoe het eerste persoon kan zijn.
De avondhemel = derde persoon. Daarom mijn fragment uit het dagboek van de atmosfeerquote:Op maandag 27 februari 2017 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien "Het was donker. De avondhemel mistte" of zoiets.
Dat lijkt heel veel maar het valt wel mee als je het historisch bekijkt. Zelfs met 54 miljard extra zitten ze nog niet op de uitgaven van voor Obama.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Trump gaat even $54 miljard in defensie pompen
Die haalt het NAVO-quotum waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Uitstekend.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Als het gedachtegoed maar extreem en gewelddadig is.quote:
Dat zou procentueel ongeveer vergelijkbaar zijn met een stijging van 700M in Nederland zo uit m'n hoofd, dus op zich valt dat nog wel mee.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
De VVD wilde er net genoeg bij om op te vangen wat er nu stuk is, las ik? Moeten onze jongens en meiden nog steeds pang pang roepen tijdens oefeningen.quote:
Je meet met twee maten: als Trump geld uitgeeft aan defensie is het een slecht idee, maar we moeten wel zo snel mogelijk een gezamelijk Europees leger krijgen en meer geld uitgeven aan defensie.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Daarom VNL.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
De VVD wilde er net genoeg bij om op te vangen wat er nu stuk is, las ik? Moeten onze jongens en meiden nog steeds pang pang roepen tijdens oefeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Natuurlijk meet je met twee maten. De VS heeft niet zomaar het grootste leger ter wereld maar vele malen groter dan welk ander land dan ook. Veel EU-landen hebben een klein of zelfs geen enkel leger. Dan kan het best zo zijn dat wat de een doet, niet per se goed is voor de ander.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je meet met twee maten: als Trump geld uitgeeft aan defensie is het een slecht idee, maar we moeten wel zo snel mogelijk een gezamelijk Europees leger krijgen en meer geld uitgeven aan defensie.
Om te huilen toch.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
De VVD wilde er net genoeg bij om op te vangen wat er nu stuk is, las ik? Moeten onze jongens en meiden nog steeds pang pang roepen tijdens oefeningen.
Net zoiets als geld geven aan een miljardair of geld geven aan een zwerver.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je meet met twee maten: als Trump geld uitgeeft aan defensie is het een slecht idee, maar we moeten wel zo snel mogelijk een gezamelijk Europees leger krijgen en meer geld uitgeven aan defensie.
Op 15 mrt moet de ceiling van het tekort besproken worden. Ze gaan dan door de 20 triljoen heen. En dat kan een heel leuke stemming opleveren. Komt er niks uit dan is de overheid failliet.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef remlof het volgende:
Ach ja, ik snap het wel. Bezuinigen op het leger is veel minder impopulair dan op bijvoorbeeld sociale zekerheid of belastingen. Zou scheef zijn als ik zou zeggen dat ze dat nooit hadden moeten doen want ook de partijen waar ik op heb gestemd waren voor. Maar de situatie bij defensie is momenteel toch wel erg nijpend begrijp ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Soldaten zonder munitie, piloten zonder ervaring. Het is een wonder dat Putin hier nog niet binnen is.
Volgens mij gaat het Remlof meer om het feit dat het Trump is die deze aankondiging maakt. Als Obama het had gezegd had hij het waarschijnlijk toegejuicht.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk meet je met twee maten. De VS heeft niet zomaar het grootste leger ter wereld maar vele malen groter dan welk ander land dan ook. Veel EU-landen hebben een klein of zelfs geen enkel leger. Dan kan het best zo zijn dat wat de een doet, niet per se goed is voor de ander.
Met twee maten meten is enkel verkeerd als het om dezelfde dingen gaat.
Voor de 184e keer. Oeh, spannend.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op 15 mrt moet de ceiling van het tekort besproken worden. Ze gaan dan door de 20 triljoen heen. En dat kan een heel leuke stemming opleveren. Komt er niks uit dan is de overheid failliet.
Hij brengt eerst even wat nationaalpopulisten aan de macht, dat werkt toch beter dan een militaire bezetting zo ineens.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Soldaten zonder munitie, piloten zonder ervaring. Het is een wonder dat Putin hier nog niet binnen is.
Ga je echt SP stemmen?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op 15 mrt moet de ceiling van het tekort besproken worden. Ze gaan dan door de 20 triljoen heen. En dat kan een heel leuke stemming opleveren. Komt er niks uit dan is de overheid failliet.
Russisch leger is nou ook niet bepaald op topniveau.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Waarom zou hij ons land willen hebben?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om te huilen toch.
Mjah, dat was na aanleiding van de stemwijzer en na het lezen van de partij antwoorden. Waar ik me wel in grote lijnen in kon vinden. Zeg niet dat de antwoorden correct waren. Maar wel plausibel/verklaarbaar/werkbaar. Gemiste kans van de PVV (die showen opeens nergens meer op met een fatsoenlijke onderbouwing). Het was dacht ik wel bekend dat ik voor 2 uiterste zou gaan.quote:
Klopt toch wat hij zegt?quote:
In Syrië zijn ze heer en meester..quote:Op maandag 27 februari 2017 17:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Russisch leger is nou ook niet bepaald op topniveau.
Staat GVD wel haaks op alles wat je hier post.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, dat was na aanleiding van de stemwijzer en na het lezen van de partij antwoorden. Waar ik me wel in grote lijnen in kon vinden. Zeg niet dat de antwoorden correct waren. Maar wel plausibel/verklaarbaar/werkbaar. Gemiste kans van de PVV (die showen opeens nergens meer op met een fatsoenlijke onderbouwing). Het was dacht ik wel bekend dat ik voor 2 uiterste zou gaan.
Met een gemeenschappelijk Europees leger hoeft er juist helemaal niet zoveel extra naar defensie om meer slagkracht te krijgen. Dan kan je bijvoorbeeld overlappingen eruit halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |