*meerder verslaggevers geblokkeerd door wilderstwitter:vanderzande twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:51:49Hier het fragment waarin Wilders bij Duitse tv beweert dat Fortuyn door radicale moslim is vermoord, Volkert van de... https://t.co/HU6Qw3gsKT reageer retweet
Ik wil inderdaad minder moslims, of beter gezegd, minder mensen uit Afrika, en het Midden Oosten.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jup. Nu wil ik je wat gaam vragen. Aangezien jij op hem stemt ga ik er van uit dat jij ook minder moslims wilt. Hoe denk joj dat hij dat gaat waarmaken?
Zet er ook ffe bij dat het om NOS verslaggevers gaat.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:12 schreef SecretPret het volgende:
*meerder verslaggevers geblokkeerd door wilders
Iedereen die op Twitter openlijk kritisch op hem is wordt geblockt, niet alleen NOS verslaggevers.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zet er ook ffe bij dat het om NOS verslaggevers gaat.
Dat hij die ideeën sowieso niet waar kan maken boeit je dus niet. Bijna alles wat in zijn verkiezingsprogramma zit is onmogelijk waar te maken tenzij hij een dictator wil zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad minder moslims, of beter gezegd, minder mensen uit Afrika, en het Midden Oosten.
Hoe hij dat voor elkaar gaat krijgen of niet, zal mij een worst wezen. Ik laat alleen zien dat ik die ideeën steun, door middel van een stem.
Vreemde kronkel van vrijheid van meningsuiting. Je meningsuiting alleen voor geselecteerd publiek toegankelijk maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Het begint met ambitie.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat hij die ideeën sowieso niet waar kan maken boeit je dus niet. Bijna alles wat in zijn verkiezingsprogramma zit is onmogelijk waar te maken tenzij hij een dictator wil zijn.
Ik vond de Droomvlucht altijd kut. Maar sinds ik heb vernomen dat mijn Führer het leuk vindt, ga ik er regelmatig in.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Haha alle PVV-mongooltjes triggered omdat hun Führer op een fout is betrapt. Rustig jongens, ga ff 10x in De Droomvlucht.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef Falco het volgende:
Geert weer -2 zetels in de peilingen hierdoor
Ik vind het altijd wel een fijn rustmomentje...quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vond de Droomvlucht altijd kut. Maar sinds ik heb vernomen dat mijn Führer het leuk vindt, ga ik er regelmatig in.
Zullen vast VARA mensen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Iedereen die op Twitter openlijk kritisch op hem is wordt geblockt, niet alleen NOS verslaggevers.
Hij wordt trump 2.0. Das nu al te zien. Rip europe.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zullen vast VARA mensen zijn.
Ik word niet geblockt, Geert en ik zijn best buds.
Zelfs dan is het niet waar te maken, aangezien hij voor veel zaken afhankelijk zou zijn van anderen landen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat hij die ideeën sowieso niet waar kan maken boeit je dus niet. Bijna alles wat in zijn verkiezingsprogramma zit is onmogelijk waar te maken tenzij hij een dictator wil zijn.
RIP EU, en dus een zege voor Europa.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:26 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hij wordt trump 2.0. Das nu al te zien. Rip europe.
RIP nl welvaart. Als Rotterdam vermeden wordt stort de economie in.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
RIP EU, en dus een zege voor Europa.
Over "mondkapje" Timmermans hoorde ik bijna niemand en dat vond ik in het licht van het gebeurde toch wel wat ernstiger.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:51 schreef Hamzoef het volgende:
Damn ______________!Dit is niet zomaar een foutje, maar een gigantische blunder.
Helemaal de weg kwijt.
Als je daar toen bijna niemand over gehoord hebt ligt dat toch echt aan jou hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Over "mondkapje" Timmermans hoorde ik bijna niemand en dat vond ik in het licht van het gebeurde toch wel wat ernstiger.
nee dit was de wens die de vader was van de gedachtequote:Op zondag 26 februari 2017 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoop dat wilders nooit gast regeren, maar is dit niet gewoon een verspreking?
Vergeleken met dit was het maar een tamme vertoning maar vooruit...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je daar toen bijna niemand over gehoord hebt ligt dat toch echt aan jou hoor.
Dat was erg dom en de gevolgen waren erg groot maar het was wel waar. Dit is enorm dom, het klopt niet maar stelt weinig voor.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vergeleken met dit was het maar een tamme vertoning maar vooruit...
Kun je gedachten lezen? Ik vind wilders een behoorlijke idioot, maar hoe opmerking vind ik net zo idioot.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee dit was de wens die de vader was van de gedachte
Achteraf bleek het allemaal wat minder waar te zijn dan de versie van Frans...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was erg dom en de gevolgen waren erg groot maar het was wel waar. Dit is enorm dom, het klopt niet maar stelt weinig voor.
Waarom?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Over "mondkapje" Timmermans hoorde ik bijna niemand en dat vond ik in het licht van het gebeurde toch wel wat ernstiger.
Neah, dit is headline management.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoop dat wilders nooit gast regeren, maar is dit niet gewoon een verspreking?
Hoe is dit een verspreking? Het ging over politiek, hij beschreef in alle opzichten Pim Fortuyn (die hij natuurlijk een geweldig man vindt, liet ie destijds ook duidelijk merken toen de man wel wat steun van andere politici kon gebruikenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind wilders wel steeds extremer en ik denk dat zijn continue beveiliging zijn geestelijke gezondheid niet ten goede komt.
Ja zeker, want anders was dat tijdens deze campagne natuurlijk weer een enorm heet hangijzer geweest. Daar komen ze nu toch even mooi me weg...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Die verspreking komt links natuurlijk ook wel verdomd goed uit.
Het leid mooi af van het feit dat ze zelf verantwoordelijk waren voor demoniseren van Fortuyn.
Omdat dat hele mondkapje achteraf niet waar bleek te zijn. Althans niet zoals Timmerfrans het deed voorkomen... En daar heb ik weinig ophef over gezien.quote:
Links is nog steeds aan het boeten voor dat "demoniseren" terwijl de gelegenheidspopulisten van de VVD en CDA net zo goed meededen, Wilders incluis. Nog steeds doen we met zijn allen alsof de zielige nationalist niet gehoord wordt en daarom boos is, terwijl deze al 15 jaar het publieke debat domineert.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Die verspreking komt links natuurlijk ook wel verdomd goed uit.
Het leid mooi af van het feit dat ze zelf verantwoordelijk waren voor demoniseren van Fortuyn.
Ze hadden alleen nog een nuttige idioot nodig die het afmaakte.
Enige dat ik erover vind is dat één passagier een mondkapje op had, dat het hetzelfde type betrof als de zuurstofmaskers aan boord van dat toestel, en dat zulke details normaal gezien enkel gegeven worden aan de nabestaanden van dat slachtoffer.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat dat hele mondkapje achteraf niet waar bleek te zijn. Althans niet zoals Timmerfrans het deed voorkomen... En daar heb ik weinig ophef over gezien.
Kan best een verspreking zijn geweest, maar met z'n 'hersteltweet' heeft-ie het alleen maar erger gemaakt. Als je Fortuin zou vervangen door Van Gogh klopt er immers nog steeds niks van. Het klopt alleen als je de radicale moslim vervangt door een milieufundamentalist.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:24 schreef bamibij het volgende:
Domme verspreking, wat Spanky al zegt, 24/7 beveiliging doet niks goods met Wilders..
Dat Van Gogh door een radicale moslim vermoord is, herhaalt Wilders wel erg vaak. Dus wel een opvallende fout.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:25 schreef hpeopjes het volgende:
Nou, stop de persen hoor hé. Wilders heeft een foutje gemaakt.
Minstens twee dus. In het interview en vervolgens in z'n tweet.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:25 schreef hpeopjes het volgende:
Nou, stop de persen hoor hé. Wilders heeft een foutje gemaakt.
Ach, hij gaf tenminste toe dat het een fout was. Hij had ook stug vol kunnen houden dat Volkert echt een radicale moslim was.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan best een verspreking zijn geweest, maar met z'n 'hersteltweet' heeft-ie het alleen maar erger gemaakt. Als je Fortuin zou vervangen door Van Gogh klopt er immers nog steeds niks van. Het klopt alleen als je de radicale moslim vervangt door een milieufundamentalist.
AltFacts..quote:Op zondag 26 februari 2017 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ach, hij gaf tenminste toe dat het een fout was. Hij had ook stug vol kunnen houden dat Volkert echt een radicale moslim was.
Niet op...quote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Enige dat ik erover vind is dat één passagier een mondkapje op had, dat het hetzelfde type betrof als de zuurstofmaskers aan boord van dat toestel, en dat zulke details normaal gezien enkel gegeven worden aan de nabestaanden van dat slachtoffer.
Hmm, daar zijn natuurlijk wel sterke aanwijzingen voor. Zo eet-ie bijvoorbeeld geen varkensvlees.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ach, hij gaf tenminste toe dat het een fout was. Hij had ook stug vol kunnen houden dat Volkert echt een radicale moslim was.
24/7 beveiliging vanwege de islamitische terreurdreiging op zijn persoon.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:24 schreef bamibij het volgende:
*aluhoedje op*
Duitsers kennen de moordenaar van Fortuyn waarschijnlijk niet echt. Wilders zegt bewust dat het een radicale moslim was en speelt zo AFD in de kaart.
*aluhoedje af*
Domme verspreking, wat Spanky al zegt, 24/7 beveiliging doet niks goeds met Wilders.. Wordt extremer met de dag en ziet er ongezond uit
Omdat de bedreigclub niet vooraan stond toen het verstand werd uitgedeeld?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:36 schreef agter het volgende:
De VVD/mark rutte schuift al een tijdje flink op richting de PVV.
Maar Mark heeft die heftige beveiliging niet nodig. En hij is MP. Niet een of andere wannabe.
Hoe zou dat komen?
Helaas is het nodig. Fundamentalistenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
24/7 beveiliging vanwege de islamitische terreurdreiging op zijn persoon.
Ok, met een elastiek om de nek van het slachtoffer. Dan heb je twee opties: het is er door toeval beland (gezien de lengte van de elastiek niet onmogelijk), of één of meerdere passagiers hadden tijd om het zuurstofmasker op te zetten (ook niet uit te sluiten imo).quote:
Wilders is er echt op uit om moslims te kwetsen. Hij doet dat doelbewust, keer op keer. Denk maar aan Fitna, die stickers met de Saudische vlag, de kopvoddentaks en meer van die onzin. Dat heeft niks met politiek van doen, dat is expres beledigen.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:36 schreef agter het volgende:
De VVD/mark rutte schuift al een tijdje flink op richting de PVV.
Maar Mark heeft die heftige beveiliging niet nodig. En hij is MP. Niet een of andere wannabe.
Hoe zou dat komen?
Ah ja, men (vooral in Nederland) lult liever over de poppetjes dan over de inhoud. Staat poppetje x voor een bepaald verhaal waar men tegen is, en doet hij iets doms, dan hakt men in op het poppetje met de overtuiging dat ze daarmee de inhoud van het poppetje schade toebrengen. Ondertussen kan nog geen een van hen mij uitleggen wat het nut is van de migratietransformatie.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:04 schreef Oud_student het volgende:
Goh, Wilders vergist zich 1 x tijdens zijn meer dan 10 jaar lange politieke loopbaan![]()
Dat wordt als breaking nieuws gebracht![]()
Het zou nieuws zijn als iemand van zijn politieke tegenstanders eens iets waars zou zeggen
Komt meer in de buurt van 20 jaar. Niemand plakt zo hardnekkig aan het pluche als degene die zich afzet tegen de 'gevestigde' partijen.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:04 schreef Oud_student het volgende:
Goh, Wilders vergist zich 1 x tijdens zijn meer dan 10 jaar lange politieke loopbaan![]()
Het zou nieuws zijn als iemand van zijn politieke tegenstanders eens iets waars zou zeggen
Ik heb dat nog niemand in dit topic zien zeggen. Dat is wat jij er graag van maakt kennelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Dus bedreigd worden is nu een soort schande. "Hij wordt bedreigd, dus hij heeft het er zelf naar gemaakt."
Voor zover het tolerante Nederland.
Uit onderzoek dna, speeksel etc. is gebleken dat het masker niet opgezet was...quote:Op zondag 26 februari 2017 23:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ok, met een elastiek om de nek van het slachtoffer. Dan heb je twee opties: het is er door toeval beland (gezien de lengte van de elastiek niet onmogelijk), of één of meerdere passagiers hadden tijd om het zuurstofmasker op te zetten (ook niet uit te sluiten imo).
Neuh, dat is niet typisch Nederlands. Dat is de veramerikanisering van de campagne. In de VS gaat het vrijwel uitsluitend over de poppetjes en elkander in een kwaad daglicht plaatsen.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah ja, men (vooral in Nederland) lult liever over de poppetjes dan over de inhoud. Staat poppetje x voor een bepaald verhaal waar men tegen is, en doet hij iets doms, dan hakt men in op het poppetje met de overtuiging dat ze daarmee de inhoud van het poppetje schade toebrengen. Ondertussen kan nog geen een van hen mij uitleggen wat het nut is van de migratietransformatie.
Wilders doet niet anders dan liegen.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:04 schreef Oud_student het volgende:
NWS / DENK: 'Artsen trekken stekker er sneller uit bij allochtone ouderen'quote:Op maandag 27 februari 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders doet niet anders dan liegen.
Zoals Trump en alle andere nationaalpopulisten.
quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:07 schreef havanagila het volgende:
En benieuwd hoeveel aandacht dit gaat krijgen, menig ander politicus was al lang en breed aan de schandpaal genageld.
DENK valt ook in die categorie inderdaad. Haatzaaiende, bevolkingsgroepen tegen elkaar opzettende populisten. Net als de PVV.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
NWS / DENK: 'Artsen trekken stekker er sneller uit bij allochtone ouderen'
[..]
Die veramerikanisering is dan al lang geleden ingezet. Ik kan mij niet anders herinneren dan dat journalisten en tafelheren het liever hebben over wie wat doet dan over wie wat denkt.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet typisch Nederlands. Dat is de veramerikanisering van de campagne. In de VS gaat het vrijwel uitsluitend over de poppetjes en elkander in een kwaad daglicht plaatsen.
quote:Op maandag 27 februari 2017 00:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uit onderzoek dna, speeksel etc. is gebleken dat het masker niet opgezet was...
http://www.ad.nl/buitenla(...)ongebruikt~a941130a/quote:Het masker was door de crash echter niet meer geschikt voor nadere analyse. Het afnemen van vijf monsters mislukte. ,,Het gebrek aan DNA-materiaal kan worden verklaard doordat het masker gedurende langere tijd buiten aan een hoge temperatuur is blootgesteld." Ook bruikbare vingerafdrukken ontbraken hierdoor.
Zo kan ook na dinsdag voor nabestaanden geen volledig bevredigend antwoord worden gegeven op de vraag of inzittenden van MH17 bewust hebben meegemaakt wat er zich op 17 juli 2014 afspeelde, al is het voor enkele seconden. ,,Het blijft onduidelijk of de persoon het masker in een reflex zelf heeft opgedaan of dat het na het overlijden was gedaan door iemand op de grond", schrijft de OVV.
Het valt niet uit te sluiten dat sommige inzittenden van vlucht MH17 enige tijd bij bewustzijn zijn gebleven in de één tot anderhalve minuut waarin het vliegtuig neerstortte.
De veramerikanisering is dan al ingezet in de senaat van het Romeinse rijk waar volksmenners elkaar zwart maakten.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die veramerikanisering is dan al lang geleden ingezet. Ik kan mij niet anders herinneren dan dat journalisten en tafelheren het liever hebben over wie wat doet dan over wat wie denkt.
Het is inderdaad een dunne lijn tussen het nieuwe extreemlinks en het islamitische.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:19 schreef Knip het volgende:
Het motief van Volkert was wel dat Pim zich uitsprak tegen radicale moslims. Dus zo ver zat Geert er niet naast.
Het is inderdaad altijd al een politieke stijl geweest, maar het zou aan de journalisten moeten zijn daar paal en perk aan te stellen i.p.v. dat ze zich er op richten.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De veramerikanisering is dan al ingezet in de senaat van de Romeinse rijk waar volksmenners elkaar zwart maakten.
Krijgt behoorlijk wat aandacht. Vooral als je nagaat wat een marginale partij Denk is.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
NWS / DENK: 'Artsen trekken stekker er sneller uit bij allochtone ouderen'
[..]
Ja hallo, jij bent net uit de puberteit.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die veramerikanisering is dan al lang geleden ingezet. Ik kan mij niet anders herinneren dan dat journalisten en tafelheren het liever hebben over wie wat doet dan over wie wat denkt.
Tuurlijk niet. Journalisten zijn gebaat bij sensatie en schandalen. Niet bij inhoud en nuance.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is inderdaad altijd al een politieke stijl geweest, maar het zou aan de journalisten moeten zijn daar paal en perk aan te stellen i.p.v. dat ze zich er op richten.
Dat zijn kijkcijferkapitalisten vermomd als journalisten.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Journalisten zijn gebaat bij sensatie en schandalen. Niet bij inhoud en nuance.
Als ik toch geen inkoppertjes zou geven, hè.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent net uit de puberteit.
Was dat het motief van Volkert ? Wanneer zei hij dat ? Heb je een bron?quote:Op maandag 27 februari 2017 00:19 schreef Knip het volgende:
Het motief van Volkert was wel dat Pim zich uitsprak tegen radicale moslims.
Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie.[2][3] Het OM:quote:Op maandag 27 februari 2017 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Was dat het motief van Volkert ? Wanneer zei hij dat ? Heb je een bron?
Ik vermoed dat je dit fantaseert.
Je fantaseert.. Je zit mensen te framen.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Hij was opgefokt door Marcel van Dam en Paul Rosenmoller etc die Anne Frank erbij haalden en Fortuyn afschilderden als Adolf Eichmann.
De grote blanke gutmensch die zich opwerpt als beschermheer van de zwakkere onder ons, moslims, asielzoekers en oudjes.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie.[2][3] Het OM:
Aanhalingsteken openen
Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen.
Aanhalingsteken sluiten
Zelf verklaarde Volkert van der Graaf, blijkens het uiteindelijk vonnis waarin hij schuldig werd bevonden aan moord:
Aanhalingsteken openen
Ik erken dat ik op 6 mei 2002 te Hilversum [slachtoffer] heb doodgeschoten. (...). Ik zag [slachtoffer] als een gevaar voor de samenleving. Ik zag voor mijzelf geen andere mogelijkheid dan wat ik heb gedaan. (...)
Aanhalingsteken sluiten
Wat fantaseer ik eraan danquote:Op maandag 27 februari 2017 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je fantaseert.. Je zit mensen te framen.
Wat nogal wat anders is dan "omdat hij zich uitsprak tegen radicale moslims", maar dat verschil zal te subtiel zijn voor sommigen.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De grote blanke gutmensch die zich opwerpt als beschermheer van de zwakkere onder ons, moslims, asielzoekers en oudjes.
Hier zijn we al bezig met deeltje twee. Deel 1 van dat Kuzu topic moet na 4 dagen nog volgemaakt worden...quote:Op maandag 27 februari 2017 00:27 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Krijgt behoorlijk wat aandacht. Vooral als je nagaat wat een marginale partij Denk is.
Dit zijn de woorden van Folkert:quote:Op maandag 27 februari 2017 00:19 schreef Knip het volgende:
Het motief van Volkert was wel dat Pim zich uitsprak tegen radicale moslims. Dus zo ver zat Geert er niet naast.
Nou ja, dat is wat hij deed. Of iig het radicale van de islam en het gedrag van de moslimjeugd. Dat andere er meer van maakte (Eichmann zus en zo) en dat Volkert dat vervolgens aanhaalde maakt het zo dat het daar wel min of meer op neer komt.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:40 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Wat nogal wat anders is dan "omdat hij zich uitsprak tegen radicale moslims", maar dat verschil zal te subtiel zijn voor sommigen.
Lang verhaal kort, Timmermans lulde uit zijn nek.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/buitenla(...)ongebruikt~a941130a/
Is logisch toch. De mensen hier willen geen kans voorbij laten gaan om Wilders te kunnen bashen. Je zou bijna denken dat deze Gutmenschen zijn verspreking nog erger vinden, dan de "minder, minder, minder" uitspraak van een paar jaar terug.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier zijn we al bezig met deeltje twee. Deel 1 van dat Kuzu topic moet na 4 dagen nog volgemaakt worden...
Wilders bashen is volledig terecht. Je moet een behoorlijke bosmongool zijn als je bereid bent om op deze politieke kandidaat voor de Tweede Kamer te stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is logisch toch. De mensen hier willen geen kans voorbij laten gaan om Wilders te kunnen bashen. Je zou bijna denken dat deze Gutmenschen zijn verspreking nog erger vinden, dan de "minder, minder, minder" uitspraak van een paar jaar terug.
Eigenlijk alle mediakanalen hebben er uitgebreid over bericht. Eveneens over de ingezonden brief die de bewering betwist. Dat lijkt mij vrij veel aandacht.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier zijn we al bezig met deeltje twee. Deel 1 van dat Kuzu topic moet na 4 dagen nog volgemaakt worden...
Fortuyn zijn politieke denkbeelden omvatten veel meer dan zich uitspreken tegen de radicale islam.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat hij deed. Of iig het radicale van de islam en het gedrag van de moslimjeugd. Dat andere er meer van maakte (Eichmann zus en zo) en dat Volkert dat vervolgens aanhaalde maakt het zo dat het daar wel min of meer op neer komt.
Wilders bashen is wel wat anders dan niet op hem te stemmen. Wie overtuig je ermee? De fervente PVV stemmer? Zeker niet. De zwevende kiezer? Ook niet. Het is gewoon een treurige herhaling van zetten, net zoals dat gelul over ''moslims'' elke keer.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wilders bashen is volledig terecht. Je moet een behoorlijke bosmongool zijn als je bereid bent om op deze politieke kandidaat voor de Tweede Kamer te stemmen.
Helemaal geen fantasie, het is jammer dat Youtube in die jaren nog niet bestond.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
Zijn onzin moet blijven worden aangekaart. Natuurlijk overtuig je daar niet de gemiddelde moslimhater niet mee omdat die al veel moeite hebben met ademen zodat er genoeg zuurstof bij hun de hersenen komt. Het gaat er dan ook om, om mensen te informeren welke leugens er nu weer verspreid worden.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wilders bashen is wel wat anders dan niet op hem te stemmen. Wie overtuig je ermee? De fervente PVV stemmer? Zeker niet. De zwevende kiezer? Ook niet. Het is gewoon een treurige herhaling van zetten, net zoals dat gelul over ''moslims'' elke keer.
Het was niet alleen links, meer de totale politieke elite die niet blij met hem waren.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is ie nog maar 10 jaar in de politiek?quote:Op maandag 27 februari 2017 00:04 schreef Oud_student het volgende:
Natuurlijk moet je zijn onzin aankaarten, maar dit zie je in meerdere mate terug bij Trump, ook complete onzin of eigenlijk totaal irrelevante onzin wordt gebruikt om maar te bashen. Net zoals ineens alle moskees haathutten zijn en elke moslim een millitant is.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zijn onzin moet blijven worden aangekaart. Natuurlijk overtuig je daar niet de gemiddelde moslimhater niet mee omdat die al veel moeite hebben met ademen zodat er genoeg zuurstof bij hun de hersenen komt. Het gaat er dan ook om, om mensen te informeren welke leugens er nu weer verspreid worden.
Ik ben niet links. Maar die is een blamage.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:21 schreef RobbieRonald het volgende:
Geweldig weer, links weet niet meer waar ze het zoeken moet
Zover ik weet hebben van Dam en Rosemuller nooit een verhaal gehouden met Fortuyn en Anne Frank daarin. En nog minder gesuggereerd dat Fortuyn zulke erge dingen gaat doen als Anne Frank en haar familie ondervonden. Dat is frame 1...nu noemen we dat nepnieuws, in 2002 was demonisering het modewoord.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Helemaal geen fantasie, het is jammer dat Youtube in die jaren nog niet bestond.
Want de meeste van die schandalige uitspraken zijn in de archieven van de NPO beland.
Wilders was al in 1990 op het Binnenhof werkzaam als assistent van de VVD-fractie.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:20 schreef agter het volgende:
[..]
Is ie nog maar 10 jaar in de politiek?
Ik zou zweren dat dat langer was.
Maar wellicht is dat ook zo'n soort vergissing.
---
Nee jongen.
Op dit niveau maak je dat soort vergissingen niet meer. Zeker niet als je hiervoor staat. Dit is bewust gedaan.
Of je hebt toen geen media gevolgd of je hebt ondertussen teveel drank en drugs gebruikt waardoor je geheugen is aangetast, maar ik kan me herinneren dat Thom de Graaf van D66 zei "het Achterhuis is hier 3 straten vandaan.. en nu hebben we opnieuw iemand die mensen wegzet"..quote:Op maandag 27 februari 2017 01:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben van Dam en Rosemuller nooit een verhaal gehouden met Fortuyn en Anne Frank daarin. En nog minder gesuggereerd dat Fortuyn zulke erge dingen gaat doen als Anne Frank en haar familie ondervonden. Dat is frame 1...nu noemen we dat nepnieuws, in 2002 was demonisering het modewoord.
Marcel van Dam heeft in een privégesprek iets gemompeld dat Fortuyn op Eichmann lijkt met zijn fysieke uitstraling.
Geen camera erbij, niet met publiek. Dat van Dam dus heeft aangezet tot de moord op Fortuyn is frame 2 .
Kijk maar even op wikipedia onder Volkert.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Was dat het motief van Volkert ? Wanneer zei hij dat ? Heb je een bron?
Ik vermoed dat je dit fantaseert.
Begrijpelijk toch ? Minder, minder,minder was tenminste eerlijk. HIer denken mensen dat hij gewoon gluiperig bezig is.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is logisch toch. De mensen hier willen geen kans voorbij laten gaan om Wilders te kunnen bashen. Je zou bijna denken dat deze Gutmenschen zijn verspreking nog erger vinden, dan de "minder, minder, minder" uitspraak van een paar jaar terug.
Dr Dentz komt weer met dezelfde ouwe troep op de verjaardag.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:52 schreef DrDentz het volgende:
"Hier vlakbij staat het Achterhuis van Anne Frank... " D66-lijsttrekker Thom de Graaf, 9 februari
"Fortuyns uitspraken zijn niet gewoon rechts, maar extreem-rechts." Groen Links-lijsttrekker Paul Rösenmuller, 9 februari.
Het zijn natuurlijk verkiezingen en onze leugenachtige pers is weer op zijn teentjes getrapt dat Wilders hun negeert.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
PVV'er huilt: "ja maar 100 jaar geleden heeft iemand anders ook iets gezegd hoooooor!!!!"quote:Op maandag 27 februari 2017 01:52 schreef DrDentz het volgende:
"Hier vlakbij staat het Achterhuis van Anne Frank... " D66-lijsttrekker Thom de Graaf, 9 februari
"Fortuyns uitspraken zijn niet gewoon rechts, maar extreem-rechts." Groen Links-lijsttrekker Paul Rösenmuller, 9 februari.
Pimmeke was een socialist, heeft nog bij Van Dam's PvdA in de rij gestaan.quote:Op maandag 27 februari 2017 02:50 schreef bluemoon23 het volgende:
De salonsocialist Marcel van Dam tegen Pim Fortuyn: op 8:40 "U bent een buitengewoon minderwaardig mens"
De NSB wordt er ook bijgehaald.
Trump is wat dat betreft in zn leven wat standvastiger geweest dan Wilders qua lijn in simpele opvattingen. Wilders heeft er flink wat moeite mee om zichzelf (na het prijzen van Trump op twitter) naar dezelfde laagste regionen te drukken qua intellect. Misschien dat evt. opspelende Alzheimer nu meer dan welkom is voor deze indo-limbo om zich aan Trump te spiegelen. Maar hij doet 't momenteel slechter dan ooit tevoren in z'n rol.quote:Op maandag 27 februari 2017 06:33 schreef opgebaarde het volgende:
Zo'n verspreking kan gebeuren, maar de vraag ging over lid worden van de PVV en dan begint hij over Fortuyn
En daarna gaat hij over op het blokkeren van twitteraars waaronder journalisten en dat zou dan premier van Nederland moeten worden... Hoe kan je op zo'n vent stemmen?
denk het niet hoor, gewoon moslim obsessiequote:Op maandag 27 februari 2017 06:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Misschien dat evt. opspelende Alzheimer nu meer dan welkom is voor deze indo-limbo om zich aan Trump te spiegelen. Maar hij doet 't momenteel slechter dan ooit tevoren in z'n rol.
Van Dam is al jaren niet meer bij de PvdA maar overgestapt naar de SP.quote:Op maandag 27 februari 2017 06:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Pimmeke was een socialist, heeft nog bij Van Dam's PvdA in de rij gestaan.
Wilders haalt de NSB er tegenwoordig zelf bij met zn stormmeeuw in 's lands driekleur.
Daarbuiten struikelt hij nogal over het Russische gevaar. De enige terroristen die veel Nederlandse slachtoffers hebben gemaakt door een vliegtuig neer te maaien. Maar hey.. laten we t over moslims hebben ipv over Putin en de Russen, al die dooie Russische politici die tegen m waren hadden dat misschien ook maar beter kunnen doen.
En heeft hij het over partijpolitieke zaken en maakt in die context deze uitglijder richting Van Gogh. Gevalletje 'waar het hart vol van is ...'quote:Op maandag 27 februari 2017 06:33 schreef opgebaarde het volgende:
Zo'n verspreking kan gebeuren, maar de vraag ging over lid worden van de PVV en dan begint hij over Fortuyn
quote:Op maandag 27 februari 2017 09:11 schreef agter het volgende:
https://twitter.com/davideerdmans/status/835910505529233408
"In 1953 vond de grootste terroristische aanslag in NL plaats toen radicale moslims dijken in Zeeland opbliezen. #geschiedenismetWilders"
Door Ali B.(althasar) toch?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:38 schreef agter het volgende:
https://twitter.com/tjerkmuller/status/835986302965284865
"En hier zien we hoe Willem van Oranje door een radicale moslim om het leven wordt gebracht. #geschiedenismetwilders"
Als je vindt dat deze mensen verantwoordelijk zijn voor de moord op Fortuyn, is Wilders dan ook verantwoordelijk als iemand een moskee in de fik steekt of al schietend binnenloopt?quote:Op maandag 27 februari 2017 01:52 schreef DrDentz het volgende:
dikke opzet natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
Stom foutje. Kan gebeuren.
Jammer alleen dat Wilders weer in de slachtofferrol moet kruipen.
quote:Op maandag 27 februari 2017 09:11 schreef agter het volgende:
"In 1953 vond de grootste terroristische aanslag in NL plaats toen radicale moslims dijken in Zeeland opbliezen. #geschiedenismetWilders"
twitter:eRgTVNoord twitterde op zondag 26-02-2017 om 22:57:12En wie stuurde Sven Kramer de verkeerde baan in? Juist ja. #geschiedenismetwilders https://t.co/YL1mFq9Tok reageer retweet
Zijn doelgroep denkt gewoon dat het klopt. +2 dus eerder.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef Falco het volgende:
Geert weer -2 zetels in de peilingen hierdoor
Hij is een regelrechte opportunist.quote:Ik heb van begin af aan duidelijk gemaakt dat ik niets heb…
… dat de VVD niets heeft tegen de islam. Het gaat niet om een religie.
In tegenstelling tot Pim Fortuyn die oproept tot een kruistocht, een koude oorlog tegen de islam.
Wat een verwerpelijke opmerking is. Omdat ie daarmee alle moslims op één hoop gooit.
Heb ik van begin af aan gezegd: "Islam, daar is niets mis mee." Het is een te respecteren godsdienst.
Het gaat om het kleine stukje moslim-extremisme.
Mwoah, niet echt opportunistisch denk ik. Hij is gewoon geradicaliseerd door de jaren heen. Dat gebeurt wel vaker. Politieke opvattingen van 16 jaar geleden erbij pakken en doen alsof die in steen gegoten horen te zijn is nooit erg zinnig.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Totale interview:
http://www.daserste.de/in(...)s-interview-100.html
Vreemd dat die interviewer niet beter voorgelicht is. Waarschijnlijk denken nu veel Duitsers dat de moordenaar van Pim daadwerkelijk een moslim is. En dat heeft zich nu genesteld in de gedachtengang van de gemiddelde oosterbuur.
Ik waag te betwijfelen dat dit een verspreking was. Of hij is helemaal in de war.
Maar getuige zijn denkwijzen in 2001:
Na 2:50….
[..]
is hij een regelrechte opportunist.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Volkert_van_der_Graafquote:Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie.[2][3] Het OM:
Nee want Wilders schept dat klimaat niet, het klimaat waarin dat kan gebeuren is er al, hij verwoordt het enkel. De politici hierboven dachten door Fortuyn uit te schakelen 'de boze burger' uit te schakelen, maar die bleef boos en ging achter Wilders staan en na Wilders gaan ze wel weer achter een andere volksmenner staan. De onvrede haal je met het kaltstellen van 1 man niet weg.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als je vindt dat deze mensen verantwoordelijk zijn voor de moord op Fortuyn, is Wilders dan ook verantwoordelijk als iemand een moskee in de fik steekt of al schietend binnenloopt?
Natuurlijk gaat Wilders opzettelijk een fout maken in een groot tv interview waarvan hij gegarandeerd weet dat hij op die fout afgerekend gaat worden en dom overkomtquote:
Geen enkele andere politicus zou hiermee wegkomen. De PVV stemmers zien dit weer als "spijkers op laag water zoeken". Dus deze verspreking kost Geert geen stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Wilders opzettelijk een fout maken in een groot tv interview waarvan hij gegarandeerd weet dat hij op die fout afgerekend gaat worden en dom overkomt![]()
Gewoon een domme verspreking en het door elkaar halen van twee gebeurtenissen. Mensen die overal wat achter proberen te zoeken
Er zat twee weken tussen opnames en uitzending. Als je een dergelijke fout maakt verzin je dat vaak achteraf nog wel. Het lijkt me dat je dan even belt met de interviewer.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Gewoon een domme verspreking en het door elkaar halen van twee gebeurtenissen. Mensen die overal wat achter proberen te zoeken
En terecht.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:43 schreef nanuk het volgende:
Hij zal er wel ongestraft mee weg komen
Alleen jammer dat dit alleen voor Geert geldt.quote:
Reagan maakte ooit een vergissing een verhaal uit een film als waargebeurd te vertellen. Verder niet eens een big deal want het had zomaar ook echt gebeurd kunnen zijn. Toch was daar vreselijk veel ophef om. Er werd -niet volkomen onterecht- aan hem getwijfeld of ie ze alle vijf nog wel op een rijtje had.quote:
Wel mee eens, maar het is wel zeer hypocriet om nu Pim zijn nagedachtenis te gebruiken voor zijn eigen gelijk. Hij was zelf één van de politici die hem wegzetten als extreemrechts, terwijl Fortuyn in alle opzichten redelijker was dan hij nu zelf is. Nu haalt hij Fortuyn er lekker bij als het uitkomt, liefst om links aan te vallen, maar wanneer heeft hij eigenlijk zijn excuses aangeboden of erkend dat hij fout zat?quote:Op maandag 27 februari 2017 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mwoah, niet echt opportunistisch denk ik. Hij is gewoon geradicaliseerd door de jaren heen. Dat gebeurt wel vaker. Politieke opvattingen van 16 jaar geleden erbij pakken en doen alsof die in steen gegoten horen te zijn is nooit erg zinnig.
Had de NSB ook een meeuw als symboolquote:Op maandag 27 februari 2017 06:09 schreef Beathoven het volgende:
Wilders haalt de NSB er tegenwoordig zelf bij met zn stormmeeuw in 's lands driekleur.
Al dat scaremongering over die Russen is een mooie afleidingstactiek van het moslimterrorisme.quote:Daarbuiten struikelt hij nogal over het Russische gevaar. De enige terroristen die veel Nederlandse slachtoffers hebben gemaakt door een vliegtuig neer te maaien. Maar hey.. laten we t over moslims hebben ipv over Putin en de Russen, al die dooie Russische politici die tegen m waren hadden dat misschien ook maar beter kunnen doen.
Jij denkt dat in die hele tirade over de EU en moslims dat dit nu het gene is wat men zal onthouden ?quote:Op maandag 27 februari 2017 10:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vreemd dat die interviewer niet beter voorgelicht is. Waarschijnlijk denken nu veel Duitsers dat de moordenaar van Pim daadwerkelijk een moslim is. En dat heeft zich nu genesteld in de gedachtengang van de gemiddelde oosterbuur.
Dit. Alsof niemand zich ooit vergist hierquote:Op maandag 27 februari 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pfff, wat een poeha om een vergissing van Wilders
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:41 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Had de NSB ook een meeuw als symbool![]()
[..]
Niet dat het daardoor ineens vergelijkbaar is door deze symboliek.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Ok, hadden ze inderdaad, je hebt gelijk
wel nee, het zijn moslimvlekkenquote:Op maandag 27 februari 2017 13:51 schreef sacha het volgende:
ow, krijg je van pigmentvlekken last van vergeetachtigheid?
Tja, dat de SP en PvdA het rood van de Sovjetunie en China in hun partijkleur hebben is ook opvallend, je zou toch zeggen dat ze daar afstand van doen na tientallen miljoenen slachtoffers van het socialisme.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Niet dat het daardoor ineens vergelijkbaar is door deze symboliek.
Maar het is naast de "oranje-blanje-bleu-prinsenvlag" wel opvallend.
Communisme.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tja, dat de SP en PvdA het rood van de Sovjetunie en China in hun partijkleur hebben is ook opvallend, je zou toch zeggen dat ze daar afstand van doen na tientallen miljoenen slachtoffers van het socialisme.
"oranje wit blauw" is natuurlijk wel wat bijzonderder (smaller) dan alleen rood.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tja, dat de SP en PvdA het rood van de Sovjetunie en China in hun partijkleur hebben is ook opvallend, je zou toch zeggen dat ze daar afstand van doen na tientallen miljoenen slachtoffers van het socialisme.
Ik kan me best voorstellen dat je een keer in een lang interview, zonder het te beseffen (ook niet achteraf), je twee grote en vergelijkbare gebeurtenissen van elk ~15 jaar geleden door elkaar haalt. Natuurlijk is dat pijnlijk en slordig als het gebeurt, en Wilders reageert daar op Twitter op zijn bekende manier op, maar opzet vind ik hier wel erg ver gezocht (want Wilders weet ook wel dat zo'n fout breed wordt uitgemeten en dat het niet in zijn voordeel werkt).quote:Op maandag 27 februari 2017 11:43 schreef nanuk het volgende:
[..]
Er zat twee weken tussen opnames en uitzending. Als je een dergelijke fout maakt verzin je dat vaak achteraf nog wel. Het lijkt me dat je dan even belt met de interviewer.
De excuustweet sloeg natuurlijk helemaal nergens op, het gehele gesprek is Theo niet in beeld geweest. Dat maakt het niet geloofwaardiger.
Vervolgens op twitter journalisten blokkeren die opheldering vragen is natuurlijk de manier om je geloofwaardigheid verder aan te tasten.
Hoewel twitter ontplofte en ook hier de verbazing groot is is het in de reguliere media nog geen big deal. Hij zal er wel ongestraft mee weg komen helaas.
Ik kan me ook wel voorstellen dat het een vergissing was, ik heb 'm mensen wel vaker zien of horen maken. Neemt niet weg dat het een erg pijnlijke vergissing is, zeker als je politicus bent.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je een keer in een lang interview, zonder het te beseffen (ook niet achteraf), je twee grote en vergelijkbare gebeurtenissen van elk ~15 jaar geleden door elkaar haalt. Natuurlijk is dat pijnlijk en slordig als het gebeurt, en Wilders reageert daar op Twitter op zijn bekende manier op, maar opzet vind ik hier wel erg ver gezocht (want Wilders weet ook wel dat zo'n fout breed wordt uitgemeten en dat het niet in zijn voordeel werkt).
Ik verdedig hem niet, heb ook niet op hem gestemd, maar ik vind dit inderdaad spijkers op laag water zoeken en rieken naar complotdenken.
Communisme is geen socialisme.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
De grappen die er onder #geschiedenismetWilders gemaakt worden zijn sowieso wel vermakelijkquote:Op maandag 27 februari 2017 09:11 schreef agter het volgende:
een moord in de schoenen schuiven van (in dit geval) onschuldige groep is toch geen simpele vergissing?quote:Op maandag 27 februari 2017 14:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat het een vergissing was, ik heb 'm mensen wel vaker zien of horen maken. Neemt niet weg dat het een erg pijnlijke vergissing is, zeker als je politicus bent. .
Je bedoelt: met geweld afgepakt.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw stond in de Hof van Eden naast Eva. Ze heeft die appel net geplukt.
Huh? In de schoenen geschoven van een onschuldige groep? Welk interview heb jij gezien?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
een moord in de schoenen schuiven van (in dit geval) onschuldige groep is toch geen simpele vergissing?
Hij heeft gewoon iets tegen mensen die weigeren varkensvlees te eten.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Greet wil ook minder minder minder veganisten.
Ze verleidt Eva... En hiermee begint alle ellende.quote:
Een sharia-slang.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ze verleidt Eva... En hiermee begint alle ellende.
moord op Fortuijn, schuld geven aan radikale islam. Welk interview heb jij gezien dan?quote:Op maandag 27 februari 2017 17:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Huh? In de schoenen geschoven van een onschuldige groep? Welk interview heb jij gezien?
Welke extreemrechts benaming ?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:03 schreef corehype het volgende:
Maar leuk dat je expres een extreemrechts benaming noemt.
Hij heeft het alleen over de moordenaar, daarmee schuif je toch niet meteen de moord in de schoenen van een hele groep? Ookal heeft hij het fout.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
moord op Fortuijn, schuld geven aan radikale islam. Welk interview heb jij gezien dan?
jeetje mens, ook beetje moeite met feit en fictie?quote:Op maandag 27 februari 2017 18:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen over de moordenaar, daarmee schuif je toch niet meteen de moord in de schoenen van een hele groep? Ookal heeft hij het fout.
Enorm denigrerend en een tikkeltje racistisch. Nee jij komt er wel. Bravo.quote:Op maandag 27 februari 2017 06:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump is wat dat betreft in zn leven wat standvastiger geweest dan Wilders qua lijn in simpele opvattingen. Wilders heeft er flink wat moeite mee om zichzelf (na het prijzen van Trump op twitter) naar dezelfde laagste regionen te drukken qua intellect. Misschien dat evt. opspelende Alzheimer nu meer dan welkom is voor deze indo-limbo om zich aan Trump te spiegelen. Maar hij doet 't momenteel slechter dan ooit tevoren in z'n rol.
Klinkt alsof je het over Wilders hebt...quote:Op maandag 27 februari 2017 18:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Enorm denigrerend en een tikkeltje racistisch. Nee jij komt er wel. Bravo.
Ik kom echt niet verder dan 'verkeerd geinterpreteerd'.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:44 schreef AchJa het volgende:
Lang verhaal kort, Timmermans lulde uit zijn nek.
Dit vind ik wel een goeie.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:23 schreef qajariaq het volgende:
De foto's van de man. Afzeggen van debatten, Fleur mag wel gaan. En dan die fout en zijn reacties daarop.
De man zit hartstikke tegen een burnout aan.
En het blijkt hier weer dat er genoeg mensen zijn die er geen enkele moeite mee hebben zichzelf te verlagen tot het niveau van iemand die ze verachten. Opmerkelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het over Wilders hebt...
Vergeet dit niet:quote:Op maandag 27 februari 2017 18:23 schreef qajariaq het volgende:
De foto's van de man. Afzeggen van debatten, Fleur mag wel gaan. En dan die fout en zijn reacties daarop.
Wilders wil alleen leuke dingen doen, de verkiezingen en zijn achterban zijn even wat minder belangrijk.quote:Wilders heeft laten weten "alleen maar dingen te doen die we leuk vinden en dit vinden we niet leuk", aldus een PVV-woordvoerder.
Daarnaast komt hij qua campagne niet verder dan Twitter en 1x per maand flyeren op een markt met 100 bewakers en 200 journalisten om hem heen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:23 schreef qajariaq het volgende:
Die paranoia en beveiliging vind ik lastig. Dat zal toch wel nodig zijn maar mogelijk iets minder extreem. Daar wil ik hem niet op aankijken. Vervelend zat. Zit je eenmaal in die situatie dan versterkt dat gevoel zich vanzelf, zeker na zoveel jaar kom je daar niet meer uit.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarnaast komt hij qua campagne niet verder dan Twitter en 1x per maand flyeren op een markt met 100 bewakers en 200 journalisten om hem heen.
In niets benadert hij zijn grote idool Trump die zalen vol kreeg. Hij lijdt volgens mij aan paranoia als je zijn beveiliging ziet. Zelfs de President van de VS pakt en krijgt meer bewegingsruimte.
Tegen familie en dames die hij wilde imponeren. Je weet niet wat daar tussen zat.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:09 schreef qajariaq het volgende:
Het hele lekken is officiëel alleen iemand die tegen familie iets te veel los liet
Helaas snapt ie niet dat vluchtelingen ook in een dergelijke situatie zitten....quote:Op maandag 27 februari 2017 20:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tegen familie en dames die hij wilde imponeren. Je weet niet wat daar tussen zat.
Plus die 2 andere bewakers waarvan Wilders niet eens wist dat ze verraders waren en daarom weg moesten.
Meer dan 10 jaar in angst leven en er nu achterkomen dat je je beschermers niet kan vertrouwen. Natuurlijk is dat slopend.
Je ontkent dat Zweden de rape capital van Europa is?quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:41 schreef girlygirl8 het volgende:
Trump laatst nog met zijn zelfbedachte aanslag
Het bekt niet zo lekker in het Nederlands he.quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:44 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je ontkent dat Zweden de rape capital van Europa is?
Of dat er rellen zijn?
Wilders is zo groot dat hij de mainstream media helemaal niet nodig heeft. Ze brengen toch alleen maar nepnieuwsberichten over Wilders. Tegelijkertijd lopen ze als keffende hondjes achter Wilders aan wanneer die een simpele tweet plaats.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarnaast komt hij qua campagne niet verder dan Twitter en 1x per maand flyeren op een markt met 100 bewakers en 200 journalisten om hem heen.
In niets benadert hij zijn grote idool Trump die zalen vol kreeg. Hij lijdt volgens mij aan paranoia als je zijn beveiliging ziet. Zelfs de President van de VS pakt en krijgt meer bewegingsruimte.
Dit is Amerika niet. We hebben in 2012 nog gezien hoeveel invloed verkiezingsdebatten hebben. Nederland hangt niet aan de lippen van Wilders op Twitter en Facebook zoals men dat wel in Amerika doet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 05:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wilders is zo groot dat hij de mainstream media helemaal niet nodig heeft. Ze brengen toch alleen maar nepnieuwsberichten over Wilders. Tegelijkertijd lopen ze als keffende hondjes achter Wilders aan wanneer die een simpele tweet plaats.
Dat is toch van een heel ander niveau dan een Jesse Klaver of een Alexander Pechtold die iedere kont van elke journalist en programmamaker schoonlikt om toch maar eventjes in de aandacht te mogen komen. Hoe laag kun je jezelf brengen? De verkiezingsoverwinning van de PVV zal dit aantonen.
Ja en wij maar betalen ervoorquote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
De debatten hebben nauwelijks invloed omdat geen hond meer naar die debatten kijkt. Burgers hebben hun tijd wel beter te besteden dan te kijken en te luisteren naar politici die hun kiezers blijven veronachtzamend en voorliegen. En al helemaal hoe ze elkaar 'bevechten' om vervolgens na de verkiezingen bij elkaar op schoot te kruipen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 08:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is Amerika niet. We hebben in 2012 nog gezien hoeveel invloed verkiezingsdebatten hebben. Nederland hangt niet aan de lippen van Wilders op Twitter en Facebook zoals men dat wel in Amerika doet.
Logisch!quote:
De kern van dit topic is dat Wilders met nepnieuws komt. Verder heb ik in ieder geval niet het gevoel dat er nepnieuws over Wilders door de media gebracht wordt. Dat de media hem niet naar de mond praten is wat anders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 05:42 schreef Elzies het volgende:
Wilders is zo groot dat hij de mainstream media helemaal niet nodig heeft. Ze brengen toch alleen maar nepnieuwsberichten over Wilders.
De peilingen geven toch al jaren een ander beeld. De PVV staat nog steeds als hoogste partij genoteerd in de peilingen. Dus je zit hier weer dezelfde linkse onzin uit te kramen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:23 schreef nanuk het volgende:
[..]
De kern van dit topic is dat Wilders met nepnieuws komt. Verder heb ik in ieder geval niet het gevoel dat er nepnieuws over Wilders door de media gebracht wordt. Dat de media hem niet naar de mond praten is wat anders.
Dat de strategie van onzichtbaar niet werkt maken de peilingen al duidelijk natuurlijk. De geruchten stroom komt op gang, daar zullen de media wel over berichten maar dat verzinnen ze niet zelf.
Oh, de PVV wil dus graag samenwerken met b.v. DENK?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:20 schreef Elzies het volgende:
Bovendien erken ik geen politici die het ondemocratische middel van een cordon sanitair inzetten om daarmee hun veel grotere tegenstander buitenspel te zetten. Het is ondemocratisch en de doodsteek voor de parlementaire democratie. Alleen daarom gaat mijn stem voor de volle 100% naar de PVV.
Net als Elzies en raaskallen. Maar vermakelijk is het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:28 schreef Elzies het volgende:
Maar goed, links en liegen zijn synoniemen van elkaar.
Dank je Cc, zat net te verzinnen hoe ik hier niet de hele dag aan ga besteden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als Elzies en raaskallen. Maar vermakelijk is het wel.
Welke peiling? Het ligt vrij dicht bij elkaar met de VVD, in de meest recente IPSOS-peiling is het bijvoorbeeld al 28-26 in het voordeel van de VVD. Bij Maurice de Hond is het 28-25 voor de PVV, EenVandaag heeft het 22-22 gelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
De peilingen geven toch al jaren een ander beeld. De PVV staat nog steeds als hoogste partij genoteerd in de peilingen. Dus je zit hier weer dezelfde linkse onzin uit te kramen.
Je begrijpt de term cordon sanitair niet. Dat is doelbewust het instrument van uitsluiting inzetten om ervoor te zorgen dat een bepaalde partij nooit aan de macht zal komen. Dat is een ondemocratisch middel, een schoffering naar de kiezer toe en de doodsteek voor de parlementaire democratie. Ik als burger erken geen regering die op basis van een cordon sanitair de macht probeert te behouden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:28 schreef nanuk het volgende:
[..]
Oh, de PVV wil dus graag samenwerken met b.v. DENK?
Ga maar eens googlen op cordon sanitair. In dit geval hebben partijen gewoon verklaard dat de politieke afstand te groot is om samen te werken. Dat is bijzonder duidelijk en een democratisch correcte handelswijze. 50+ heeft verklaard wel te willen samenwerken. Bij een CS zou die dan ook door de andere partijen moeten worden genegeerd.
Wilders zorgt er zelf wel voor dat 'ie niet gaat regeren, daar heeft hij die anderen echt niet voor nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je begrijpt de term cordon sanitair niet. Dat is doelbewust het instrument van uitsluiting inzetten om ervoor te zorgen dat een bepaalde partij nooit aan de macht zal komen. Dat is een ondemocratisch middel, een schoffering naar de kiezer toe en de doodsteek voor de parlementaire democratie. Ik als burger erken geen regering die op basis van een cordon sanitair de macht probeert te behouden.
Dat is iets anders dan dat twee ideologisch verschillende partijen elkaar uitsluiten, maar er tegelijkertijd ruimte wordt geboden voor coalitieonderhandelingen tussen partijen die op ideologisch vlak iets dichter bij elkaar staan.
Nee nee, als Wilders niet regeert komt dat door het cordon sanitaire, partijen willen niet met Wilders regeren. Als Wilders niet met mensen wil regeren is dat een ideologische uitsluiting en bijzonder eerlijk en democratisch van hem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wilders zorgt er zelf wel voor dat 'ie niet gaat regeren, daar heeft hij die anderen echt niet voor nodig.
Eenvandaag verkoopt nepnieuws, dus die nemen we bij voorbaat niet serieus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke peiling? Het ligt vrij dicht bij elkaar met de VVD, in de meest recente IPSOS-peiling is het bijvoorbeeld al 28-26 in het voordeel van de VVD. Bij Maurice de Hond is het 28-25 voor de PVV, EenVandaag heeft het 22-22 gelijk.
Nu niet de waarheid verdraaien, Elzies.
De PVV heeft idd de vorige verkiezingen ook een stuk minder stemmen gekregen dan de peilingen aangaven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Eenvandaag verkoopt nepnieuws, dus die nemen we bij voorbaat niet serieus.
De IPSOS peiling staat als enige in zijn soort van deze vreemde uitslag.
Feit blijft overeind staan dat de meeste peilingen de PVV als grootste virtuele partij blijven zien.
Maar goed, dat spelletje wordt bij elke verkiezing gespeeld. De gedoodverfde winnaar verliest ineens op de valreep zetels. Trap er niet in.
Nee hoor, het is ongeveer gelijk tussen VVD en PVV. Van het rijtje I&O, IPSOS, EenVandaag, Maurice de Hond en TNS Nipo hebben er twee de PVV op winst, twee de VVD op winst en eentje gelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Feit blijft overeind staan dat de meeste peilingen de PVV als grootste virtuele partij blijven zien.
Maar goed, dat spelletje wordt bij elke verkiezing gespeeld. De gedoodverfde winnaar verliest ineens op de valreep zetels. Trap er niet in.
Dat is al lang ontkracht. Dat heb je dan weer niet meegekregen? Of negeer je dat bewust?quote:Op woensdag 1 maart 2017 02:41 schreef girlygirl8 het volgende:
Trump laatst nog met zijn zelfbedachte aanslag
Een cordon sanitair is een cordon sanitair.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee nee, als Wilders niet regeert komt dat door het cordon sanitaire, partijen willen niet met Wilders regeren. Als Wilders niet met mensen wil regeren is dat een ideologische uitsluiting en bijzonder eerlijk en democratisch van hem.
Toen werd er flink gemanipuleerd door de media en was de interesse groter. De wijze waarop de media Roemer deed afserveren ten behoeve van de PvdA en de VVD was ongekende gerichte partijpolitieke propaganda.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:38 schreef agter het volgende:
[..]
De PVV heeft idd de vorige verkiezingen ook een stuk minder stemmen gekregen dan de peilingen aangaven.
huilie huiliequote:Op woensdag 1 maart 2017 09:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
De peilingen geven toch al jaren een ander beeld. De PVV staat nog steeds als hoogste partij genoteerd in de peilingen. Dus je zit hier weer dezelfde linkse onzin uit te kramen.
Verder ken ik geen voorbeelden van nepnieuws gedaan door Geert Wilders. Boe, boe, de man maakt een versprekingsfoutje door Theo van Gogh aan te halen in plaats van Fortuyn. De linkse ratten ruiken opnieuw bloed en zien hun kansen om elk woord weer te verdraaien. Maar goed, links en liegen zijn synoniemen van elkaar.
Een essentiële fout. En volgens mij nog steeds mogelijk een bewuste "fout". Fortuyn werd aangehaald in zijn hoedanigheid als politicus. Het is dan raar dat je in de war raakt met de moord op een auteur/acteur/tv persoonlijkheid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
, de man maakt een versprekingsfoutje door Theo van Gogh aan te halen in plaats van Fortuyn.
Nee? Die nepfoto van Pechtold was je alweer vergeten?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:28 schreef Elzies het volgende:
Verder ken ik geen voorbeelden van nepnieuws gedaan door Geert Wilders.
Een essentiële fout.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Een essentiële fout. En volgens mij nog steeds mogelijk een bewuste "fout". Fortuyn werd aangehaald in zijn hoedanigheid als politicus. Het is dan raar dat je in de war raakt met de moord op een auteur/acteur/tv persoonlijkheid.
(Hoewel de verschillen met een politicus anno 2017 steeds kleiner worden, zeker mbt Geert, maar enfin....)
Het zou nog logischer zijn als hij in de war raakte met de moordenaar van Els Borst (Bart van U, een fanatiek Christen, geen moslim dus).
Of: Baltasar Gerards, ook de moordenaar van een politicus (Willem van Oranje).
En Baltasar was wederom een fanatiek Christen-katholiek, wederom geen moslim.
Els Borst, Willem van Oranje en Fortuyn. Drie politici, vermoord door een milieu-activist en 2 Christenen. De moslims zijn in geen velden of wegen te bekennen...
Iedereen wist dat het om een grap ging.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee? Die nepfoto van Pechtold was je alweer vergeten?
Of de uitspraak dat veel scholen in Nederland alleen nog maar halal-vlees serveren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee? Die nepfoto van Pechtold was je alweer vergeten?
Je bedoelt waarschijnlijk: de PVV als virtueel de grootste partij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het was nep. Een bewerkte foto. En het was niet voor het eerst dat Wilders nepfoto's verspreidt.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Overigens een vraagje
ik zag laatste een recente opname van Wilders en moet zeggen dat het me opviel hoe slecht hij er uitzag.
vlekken op zn huid, een erg grauwe huid en een erg vermoeide blik in zn ogen.
Het deed me bijna afvragen of hij soms ziek was?
Ik kan me zelfs voorstellen dat dat ook een grond kan zijn bv. verdere campagne bijeenkomsten en debatten af te zeggen.
Is dat anderen ook opgevallen?
Dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of de uitspraak dat veel scholen in Nederland alleen nog maar halal-vlees serveren.
Ja, is al diverse keren aangegeven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Overigens een vraagje
ik zag laatste een recente opname van Wilders en moet zeggen dat het me opviel hoe slecht hij er uitzag.
Ik kan me zelfs voorstellen dat dat ook een grond kan zijn bv. verdere campagne bijeenkomsten en debatten af te zeggen.
Ik niet. Ik zie het zelfs als een belediging voor Van Gogh en Pim. Over hun rug liegen. Maar tja daar is Wilders ook politicus voor natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Om even on topic te reageren.
Dit is natuurlijk een geweldige publiciteitsstunt van Wilders, zo heeft hij de ogen vol op zich gericht.
Zodat hij ook kan aantonen dat mensen die zich openlijk uitspreken tegen de islam (Van Gogh), ook omgelegd worden.
Deze verspreking is een bewussie, ik vind het schitterend.
De correctie gaat naar een veel kleiner publiek dan de fout. Die fout zag en hoorde heel Duitsland die voor de tv keek. De interviewer wist ook van niks. De correctie komt in NL (niks nieuws) en bij een aantal facebook-geïnteresserden in Dld. Meer dan 90% van de kijkende Duitsers heeft de moord op Pim begaan door een moslim in zijn mindset.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een essentiële fout.Kom, kom. Mensen maken versprekingsfouten. Wilders heeft zijn fout gewoon erkend en toegegeven. Streep eronder in plaats van te blijven muggenziften.
lijkt wel of er een oranje filter overheen zitquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel eens frisser geweest idd.
Liegen wil ik het niet noemen, het is gewoon een ''verspreking''.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie het zelfs als een belediging voor Van Gogh en Pim. Over hun rug liegen. Maar tja daar is Wilders ook politicus voor natuurlijk.
Ik vind het hele gedrag en ook het uiterlijk inderdaad veel op overspannen lijken. Alsof hij er gewoon tegenaan loopt. Maar dat kan ie nu natuurlijk niet hebben dus doet ie er alles aan om de instorting over de verkiezing heen te tillen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:36 schreef RM-rf het volgende:
Overigens een vraagje
Verspreken is politiek voor liegen. Je moet wel de taal van deze aparte menssoort begrijpen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Liegen wil ik het niet noemen, het is gewoon een ''verspreking''.
Laat ie samen met Henk Krol met vervroegd pensioen gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:33 schreef nanuk het volgende:
[..]
Ik vind het hele gedrag en ook het uiterlijk inderdaad veel op overspannen lijken. Alsof hij er gewoon tegenaan loopt. Maar dat kan ie nu natuurlijk niet hebben dus doet ie er alles aan om de instorting over de verkiezing heen te tillen.
Nou moet ik wel zeggen dat zn gedrag altijd al onvoorspelbaar is dus dat hoeft niet veel te zeggen. Die excuustweet was echter ver beneden zijn niveau, daar had ie meer uit kunnen halen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wildersquote:In juni 2011 werd bekend dat Geert Wilders ruim een jaar eerder een privébedrijf had opgericht (OnLiberty BV) dat was gericht op het "verwerven en exploiteren van rechten van intellectueel eigendom", echter zonder te voldoen aan de wettelijke verplichting dit in de openbare registers van de Tweede Kamer te laten opnemen.
Gilles de l'Islamquote:
Die je in de aanzienlijke tijd tussen het interview en de uitzending "vergeet" te rectificeren; want stiekem komt hij wel goed uit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Liegen wil ik het niet noemen, het is gewoon een ''verspreking''.
Of het bewijs dat het inderdaad een verspreking was. Niets in de gaten totdat hij er op gewezen werd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Die je in de aanzienlijke tijd tussen het interview en de uitzending "vergeet" te rectificeren; want stiekem komt hij wel goed uit.
Nogmaals, de PVV is bij wet gewoon een democratisch verkozen partij. Aan dat gegeven is niets nep aan. Links kan hierover zijn eigen nepnieuws blijven verkondigen, een democratisch gekozen partij blijft een democratisch gekozen partij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
De PVV als virtuele partij omschrijven heeft trouwens ook wel wat: een neppartij, zonder leden, met een nepprogramma op een A4tje. Zo'n partij past natuurlijk uitstekend in een nepparlement. Doordacht van Wilders!
Daar ben ik het in grote lijnen wel mee eens, maar is of-topic. Staat los van het standpunt mbt zijn "verspreking".quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, de PVV is bij wet gewoon een democratisch verkozen partij. Aan dat gegeven is niets nep aan. Links kan hierover zijn eigen nepnieuws blijven verkondigen, een democratisch gekozen partij blijft een democratisch gekozen partij.
Ook met een eenmansfractie, ook met een partijprogramma waar de kernpunten op een A-4 passen. Wat voor zin heeft het voor partijen hele partijprogramma's vol te schrijven als ze vlak na de verkiezingen toch in de prullenbak belanden? Bovendien leest geen hond deze partijprogramma's. Ze gaan nog eerder naar de corrupte Stemwijzer waar je altijd een vertekende uitkomst krijgt voorgeschoteld. Kortom, het zet geen zoden aan de dijk.
Geloof me, de inhoud van dit A-4 tje zit als informatie bekender in de hoofden van de gemiddelde kiezer dan al die reguliere partijprogramma's die nooit worden gelezen. Doel bereikt.
Iedereen maakt fouten en iedereen maakt weleens een verspreking.quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Daar ben ik het in grote lijnen wel mee eens, maar is of-topic. Staat los van het standpunt mbt zijn "verspreking".
Als ik Agema gister goed begreep baalt ze behoorlijk van dat ene A4tje. zij mist gewoon een basis om wat mee te doen. Er staat gewoon vrijwel nix in dus. Ze stelde nog net de vraag #hoedan Geert maar het lag wel op haar lippen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, de PVV is bij wet gewoon een democratisch verkozen partij. Aan dat gegeven is niets nep aan. Links kan hierover zijn eigen nepnieuws blijven verkondigen, een democratisch gekozen partij blijft een democratisch gekozen partij.
Ook met een eenmansfractie, ook met een partijprogramma waar de kernpunten op een A-4 passen. Wat voor zin heeft het voor partijen hele partijprogramma's vol te schrijven als ze vlak na de verkiezingen toch in de prullenbak belanden? Bovendien leest geen hond deze partijprogramma's. Ze gaan nog eerder naar de corrupte Stemwijzer waar je altijd een vertekende uitkomst krijgt voorgeschoteld. Kortom, het zet geen zoden aan de dijk.
Geloof me, de inhoud van dit A-4 tje zit als informatie bekender in de hoofden van de gemiddelde kiezer dan al die reguliere partijprogramma's die nooit worden gelezen. Doel bereikt.
Het partijprogramma van de PVV is hartstikke duidelijk en behoeft geen hoe dan vraag.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:11 schreef nanuk het volgende:
[..]
Als ik Agema gister goed begreep baalt ze behoorlijk van dat ene A4tje. zij mist gewoon een basis om wat mee te doen. Er staat gewoon vrijwel nix in dus. Ze stelde nog net de vraag #hoedan Geert maar het lag wel op haar lippen.
Ook liet ze tussen de regels door wel merken dat het niet fijn is dat Geert het enige lid is. Een niet democratische partij krijgt namelijk geen subsidie. De beveiliging van Geert wordt op straat betaald maar als ze een zaaltje huren dan moeten ze zelf voor de beveiliging zorgen, dat geld is er dus niet.
Sowieso is Fleur meer te zien dan Geert. gaat ze binnenkort de boel overnemen? Of voor zichzelf beginnen?
Hoe ga je dan Schengen opzeggen? Een briefje sturen, gewoon opeens grenzen gaan handhaven? Wat voor gevolgen verwacht je daar verder van, en hoe ga je om met die gevolgen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de PVV is hartstikke duidelijk en behoeft geen hoe dan vraag.
Het sluiten van grenzen bereik je door het opzeggen van Schengen. Hongarije ging ons al voor toen ze weigerde immigranten op te nemen. Polen eveneens. Brexit is mede gestoeld op het afsluiten van de eigen grenzen omdat het meer nadeel dan voordeel oplevert. Zeker in deze huidige tijd.
Hoe ga je dat doen? Mensen aan de grens tegenhouden? Maar hoe dan? Grensovergangen bewaken en iedereen controleren?quote:Het immigratiestandpunt is hartstikke duidelijk en behoeft geen hoe dan. Je laat gewoon niet méér kansarme immigranten binnen.
Kost nogal wat moeite om dat te bereiken. Hoe gaat Wilders dat door het kabinet heen krijgen?quote:Het aanpakken van de islamisering bereik je door de islam bij wet niet meer te bestempelen als een religie, maar als een totalitaire ideologie. Dan creëer je handvaten om iets aan te pakken. Nu kan men onder de noemer vrijheid van godsdienst haat blijven zaaien en jongeren doen radicaliseren. Ook hier is er geen sprake van een hoe dan vraag.
Nee, het zit er meer in dat de PVV inderdaad op het eerste gezicht oplossingen aandraagt, maar niet kan uitleggen hoe ze die oplossingen tot stand gaan brengen.quote:Het grootste probleem zit hem in de onwil van de zittende middenpartijen die zich pro-Europees noemen. Nu zelfs een ondemocratisch cordon sanitair tegen de PVV inzetten om de tegenstander buiten spel zetten. Zo ver gaan dat ze zelfs een rechtszaak organiseerden waarbij de media zijn MINDER-uitspraak wel duizendmaal op de buis heeft herhaalt. Hier zit de hoe dan vraag besloten. Niet bij de PVV.
Ik zie Fleur Agema nergens worstelen hoor. Dus het is maar net wat je wilt zien.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:27 schreef nanuk het volgende:
Ik snap dat jij niet inziet dat al die punten onmogelijk oplosbare problemen opleveren.
Maar Fleur Agema zie je duidelijk er mee worstelen dat ze ook niet weet hoe het verder moet.
Je zult toch wel inzien dat de 'heldere' karakter van de PVV A4tje niet voor iedereen even duidelijk is en de antwoorden van de PVV juist meer vragen opwekken? Dat je iedereen miljonair wilt maken is een duidelijk standpunt, hoe je dat teweeg wilt brengen is een ander verhaal, ja iedereen een miljoen op de rekening storten, prima, maar waar haal je het geld vandaan, ten koste waarvan gaat het, wat zijn de gevolgen, heb je wel genoeg? etc etc.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik zie Fleur Agema nergens worstelen hoor. Dus het is maar net wat je wilt zien.
De PVV partijstandpunten zijn volkomen helder en ze zullen uiteindelijk ook in een wat gematigde vorm door de andere partijen worden overgenomen, zoals we dat in het verleden al vaker zagen.
We zien een tendens in de EU waar lidstaten op individuele titel al zijn grenzen sluiten. Zeker omdat ze zien dat in landen als Duitsland, Zweden maar ook Nederland leidt tot problemen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe ga je dan Schengen opzeggen? Een briefje sturen, gewoon opeens grenzen gaan handhaven? Wat voor gevolgen verwacht je daar verder van, en hoe ga je om met die gevolgen?
[..]
Hoe ga je dat doen? Mensen aan de grens tegenhouden? Maar hoe dan? Grensovergangen bewaken en iedereen controleren?
[..]
Kost nogal wat moeite om dat te bereiken. Hoe gaat Wilders dat door het kabinet heen krijgen?
[..]
Nee, het zit er meer in dat de PVV inderdaad op het eerste gezicht oplossingen aandraagt, maar niet kan uitleggen hoe ze die oplossingen tot stand gaan brengen.
Leuk, maar dat is geen antwoord op de vraag 'hoe dan', Elzies. Hoe gaat Geert alle immigranten buitenhouden?quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
We zien een tendens in de EU waar lidstaten op individuele titel al zijn grenzen sluiten. Zeker omdat ze zien dat in landen als Duitsland, Zweden maar ook Nederland leidt tot problemen.
Schengen is op de langere duur onhoudbaar. Zeker wanneer er weer zo'n vergelijkbaar conflict eraan zit te komen.
Zekers je moet een meerderheid hebben om bepaalde oplossingen erdoor te krijgen en het hoe dan ligt hem bij de macht van de middenpartijen. Maar diezelfde partijen worden in zetelaantallen steeds kleiner, breken in stukjes af waaruit weer nieuwe partijen ontstaan.
Kortom, straks wordt Nederland onbestuurbaar met zo'n versplinterd politiek klimaat. Dan kun je niet anders dan enkele van die voorstellen doorvoeren. Of denk je dat de gemiddelde Nederland nóg zo'n golf aan economische gelukzoekers accepteert? Die zal harder dan ooit in verzet komen en bij de eerst volgende verkiezing diezelfde middenpartijen nóg kleiner maken. Dat is de koers die zich nu aan het ontvouwen is. Een koers wat zich versneld door het ondemocratische cordon sanitair jegens de PVV. Wie de kiezer schoffeert zal ervoor worden afgestraft. Daarom alleen al zullen veel Nederlanders op de PVV gaan stemmen.
Ik zou graag een vergelijkbaar voorbeeld zien van andere partijen. Bv D'66 (en dan niet "Pechtold liegt de hele tijd", maar concrete onjuistheden) of PvdA, VVD, CDA, etc.quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten en iedereen maakt weleens een verspreking.
Om daar nu gelijk een complot achter te zoeken.
Dan doe je aan selectief lezen, want ik heb binnen meerdere reacties mijn hoe dan gegeven.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is geen antwoord op de vraag 'hoe dan', Elzies. Hoe gaat Geert alle immigranten buitenhouden?
Wellicht in jouw ogen, maar 'we sluiten de grenzen' is natuurlijk niet het antwoord op de vraag hoe Geert dan de grenzen gaat sluiten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dan doe je aan selectief lezen, want ik heb binnen meerdere reacties mijn hoe dan gegeven.
van de 24 kamerleden zijn er nu 3 die in verband worden gebracht met openlijke geweldpleging, is er 1 in verband gebracht met valsheid in geschriften, 1 in verband gebracht met verboden wapen-bezit en 1 die ook met wapenbezit in verband werd gebracht maar waarbij het aannemelijk is dat dit geen serieuze zaak zou zijn geweest. Daarnaast moet de politiek leider (te weten Dhr Wilders) nog voor de rechter verschijnen deze maand...quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Totale nonsens. Tegenstanders weten van gekkigheid niet meer met welke onzin ze nu weer op de proppen moeten komen. De PVV bestempelen als een criminele organisatie. Hoe verzin je het.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:45 schreef corehype het volgende:
[..]
De gehele PVV aanhang is crimineel. Discriminatie is nog altijd een strafbaar feit, als je het PVV verkiezingsprogramma even leest dan kom je vanzelf tot de conclusie dat daarin een hoop discriminerende voorstellen staan. De PVV kiezers hebben bewust op een discriminatoir programma gestemd dus dat maakt ze tot een stel criminelen
Nou, we pakken het programma er dan eens bij.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er staat geen woord van discriminatie in het PVV programma. Valt allemaal onder de vrijheid van meningsuiting. Voor al die standpunten is Wilders al eens eerder voor de rechter gedaagd en werd hij op alle punten vrijgesproken.
Nepnieuws en linkse leugentjes moet je gewoon met de verifieerbare feiten ontkrachten.
Nee, maar wel voor zijn standpunten rondom de islam. Mag Wilders allemaal zeggen en verkondigen in zijn verkiezingsprogramma.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, we pakken het programma er dan eens bij.
https://www.pvv.nl/images/Conceptverkiezingsprogrammma.pdf
Jij zegt dat Wilders voor al die standpunten al eens voor de rechter gedaagd en vrijgesproken is. Is Wilders voor de rechter gedaagd voor:
- 'Huren omlaag'?
- 'Eigen risico zorg geheel afschaffen'?
- 'Lagere inkomstenbelasting'?
- 'Terugdraaien bezuinigingen thuiszorg'?
Ik ben benieuwd naar de verifieerbare feiten waar je mee gaat komen. Momenteel lijk je vooral nepnieuws en linkse leugentjes te verspreiden.
Dat is draaien, net zei je dat het om al zijn standpunten in het programma ging. Nepnieuws dus.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor zijn standpunten rondom de islam. Mag Wilders allemaal zeggen en verkondigen in zijn verkiezingsprogramma.
Boe, boe, gaan we muggenziften over één simpel woordje. Zeker met mijn snelheid van intikken?quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is draaien, net zei je dat het om al zijn standpunten in het programma ging. Nepnieuws dus.
Gewoon een leugen, Elzies. Je kan het maar beter toegeven in plaats van je er op linkse wijze uit proberen te draaien.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
Boe, boe, gaan we muggenziften over één simpel woordje. Zeker met mijn snelheid van intikken?
Een leugen nog wel. Die kleine teentjes ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon een leugen, Elzies. Je kan het maar beter toegeven in plaats van je er op linkse wijze uit proberen te draaien.
Wederom een draai om maar niet toe te hoeven geven dat je nepnieuws verspreidt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:29 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een leugen nog wel. Die kleine teentjes ook.
Ik verspreid geen nepnieuws. Dat is het nepnieuws wat jij nu aan het verspreiden bent. Allemaal om de kern van mijn betoog niet onder ogen te zien. Vrijgesproken op alle punten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wederom een draai om maar niet toe te hoeven geven dat je nepnieuws verspreidt.
Nu verander je de kern van je betoog om maar niet te hoeven toe te geven dat jij, toen je stelde dat Wilders voor al zijn partijpunten voor de rechter is gedaagd, nepnieuws aan het verspreiden was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik verspreid geen nepnieuws. Dat is het nepnieuws wat jij nu aan het verspreiden bent. Allemaal om de kern van mijn betoog niet onder ogen te zien. Vrijgesproken op alle punten.
Je weet heel goed om welke punten ik doelde. Daar is van diens uitkomst geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nu verander je de kern van je betoog om maar niet te hoeven toe te geven dat jij, toen je stelde dat Wilders voor al zijn partijpunten voor de rechter is gedaagd, nepnieuws aan het verspreiden was.
Ik lees gewoon wat je zegt. Je zegt 'alle punten'. Dat je vervolgens met een interpretatie komt dat je toch niet 'alle punten' bedoelde is direct in tegenspraak met je woorden, die dus nepnieuws zijn. Het zou je sieren als je dat gewoon toe zou geven, in plaats van jezelf er op linkse wijze onderuit proberen te wurmen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Je weet heel goed om welke punten ik doelde. Daar is van diens uitkomst geen woord van gelogen.
Nog steeds nepnieuws aan het verspreiden zie ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nogmaals, de PVV is bij wet gewoon een democratisch verkozen partij.
Op linkse wijze. Het moet niet veel gekker worden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik lees gewoon wat je zegt. Je zegt 'alle punten'. Dat je vervolgens met een interpretatie komt dat je toch niet 'alle punten' bedoelde is direct in tegenspraak met je woorden, die dus nepnieuws zijn. Het zou je sieren als je dat gewoon toe zou geven, in plaats van jezelf er op linkse wijze onderuit proberen te wurmen.
Dat zien we inderdaad vaker, eerst nepnieuws verspreiden en op het moment dat je geconfronteerd wordt met verifieerbare feiten doen alsof het slechts een onschuldig foutje was. Nee nee Elzies, wij trappen niet meer in dit soort linkse truukjes. Je bent gewoon betrapt op een doelbewuste vervalsing van de waarheid, en nu moet je op de blaren zitten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Op linkse wijze. Het moet niet veel gekker worden.![]()
Bovendien heb ik het foutje met betrekking tot alle punten al een paar reacties terug toegegeven en geweten aan het te snel intikken. Kan gebeuren, no big deal. Maakt de inhoud van mijn betoog er niet minder om.
Wilders als de verlosser die de blijde boodschap verkondigt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor zijn standpunten rondom de islam. Mag Wilders allemaal zeggen en verkondigen in zijn verkiezingsprogramma.
Het blijft een links leugentje iets te bestempelen als zijnde racistisch wanneer je er eerder voor bent vrijgesproken. Nepnieuws dus.
Verder toch een prima programma? Niets mis mee.
Amen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wilders als de verlosser die de blijde boodschap verkondigt.
De realisatie van het A4tje stel ik me dan ook als volgt voor.
En het geschiedde in die dagen dat er een Volksraadpleging werd gehouden. Er verscheen een ster boven Den Haag en het Volk juichte: "Een premier is ons verkozen!"
En de premier sprak en zei: "De grenzen gesloten, de-islamisering!". Toen ging er een grote beving door het land en alle grenzen werden gesloten en alle moskeeën stortten in.
De premier hief zijn handen ten hemel en sprak: "Weg met alle slinkse hobby's, innovaties, enz." Er verscheen een engel met een vurig zwaard en de straten kleurden rood van het bloed van het links elitair gepeupel, de criminele kutmarokkanen, en van het overige geteisem. En nooit was er nog sprake van innovatie, of van enz.
Toen was het weer gezellig en het Volk knabbelde tevreden op joods-christelijke worteltjes.
Niet alleen het Verdrag van Schengen zorgt in Nederland dat we vrij verkeer van personen hebben bij de grenzen. We zijn ook nog steeds lid van een instelling die al ver voor de EEG/EU werd gemaakt; de Benelux. Moeten we daar dan ook alles mee breken?quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de PVV is hartstikke duidelijk en behoeft geen hoe dan vraag.
Het sluiten van grenzen bereik je door het opzeggen van Schengen. Hongarije ging ons al voor toen ze weigerde immigranten op te nemen. Polen eveneens. Brexit is mede gestoeld op het afsluiten van de eigen grenzen omdat het meer nadeel dan voordeel oplevert. Zeker in deze huidige tijd.
Wellicht / Grenzen dicht is grenzen dicht.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet alleen het Verdrag van Schengen zorgt in Nederland dat we vrij verkeer van personen hebben bij de grenzen. We zijn ook nog steeds lid van een instelling die al ver voor de EEG/EU werd gemaakt; de Benelux. Moeten we daar dan ook alles mee breken?
Venloquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wellicht / Grenzen dicht is grenzen dicht.
Misschien moeten we de "Unie van Utrecht" ook opheffen. Weer terug naar de graafschappen en hertogdommen. Limburg kan ook weer terug naar België of Duitse Bond of zelfstandig, en dan Venlo als hoofdstad.
Nee, we moeten het hervormen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet alleen het Verdrag van Schengen zorgt in Nederland dat we vrij verkeer van personen hebben bij de grenzen. We zijn ook nog steeds lid van een instelling die al ver voor de EEG/EU werd gemaakt; de Benelux. Moeten we daar dan ook alles mee breken?
Nee. Fout. Als Fortuyn er nog was, had wilders nooit zo'n prominente rol gekregen als nu. Wilders is in dat gat gestapt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:35 schreef Re het volgende:
eigenlijk moet Wilders best blij zijn dat Pim er was en is vermoord, had hij er niet geweest dan had Volkertje hem wel uitgekozen als doelwit
nou ja, dat gat zat er sowieso wel, ook met PIm had de LPF natuurlijk compleet uit elkaar gevallenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Fout. Als Fortuyn er nog was, had wilders nooit zo'n prominente rol gekregen als nu. Wilders is in dat gat gestapt.
In ieder geval loopt 2/3e van de teruggekeerde Syriëgangers vrij en ongecontroleerd rond. Daarvan kun je toch uitgaan dat ze gevochten hebben voor is.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:32 schreef Re het volgende:
hoe groot is de instroom van politiek islamitische moordenaars eigenlijk de laatste paar maanden, ben de tel kwijt
Dan zou het aura om Pim ongeveer hetzelfde zijn geweest als destijds Boer Koekoek.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:01 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, dat gat zat er sowieso wel, ook met PIm had de LPF natuurlijk compleet uit elkaar gevallen
ongecontroleerd zou ik niet zeggen maar goedquote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In ieder geval loopt 2/3e van de teruggekeerde Syriëgangers vrij en ongecontroleerd rond. Daarvan kun je toch uitgaan dat ze gevochten hebben voor is.
Maar zoals al eerder gememoreerd: Heeft dit al tot aanslagen geleid? We roepen al jaren: Een aanslag komt, een aanslag komt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
In ieder geval loopt 2/3e van de teruggekeerde Syriëgangers vrij en ongecontroleerd rond. Daarvan kun je toch uitgaan dat ze gevochten hebben voor is.
Lang verhaal maar je gaat helemaal niet in op mijn vraag. Lees het nog eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, we moeten het hervormen.
Toen Schengen werd bedacht leefde we in een andere tijdsgeest dan nu. Pro-Europese idealen bereikte in de jaren negentig hun top en hun geluk kon niet op.
Nu zien we dat de rijke Noord-Europese landen betalen voor de schulden van de Zuid-Europese landen waarbij een oplossing niet in zicht is en de financiële bodemput niet bestaat. Zolang Griekenland deel blijft uitmaken van de EU zal men dit land tot in het einde der tijden kunnen blijven onderhouden. Bijna 300 miljard (!) is al in rook opgegaan. Geld wat we nooit meer terugzien, maar waar pro-Europeanen in hun volledige verstandsverbijstering claimen dat ze dat geld wél terug zullen gaan zien en dat Griekenland er weer bovenop komt. Een krankzinnig utopie. Gaat nooit gebeuren.
Het open Schengenverdrag speelt het internationalisme terrorisme in de kaart, speelt de oncontroleerbare immigratiestromen naar Europa in de kaart. Voorbeelden en aanslagen te over en toch weigert de pro-Europeaan zijn balk voor zijn ogen weg te nemen.
Het in stand houden van dit systeem zal leiden tot een economische depressie en het uiteenvallen van de Unie. Mogelijk zelfs tot oorlog. Daarom hadden die hervormingen (die inderdaad ook veel geld zullen kosten) al eergisteren dan vandaag moeten beginnen. Ik denk dat het al te laat is en de rampspoed zich niet meer laat wijzigen.
Er zou over zo'n vijftien jaar weleens een exodus van oorspronkelijke Europeanen kunnen gaan plaatsvinden uit datzelfde Europa omdat het op bepaalde plekken simpelweg onleefbaar en onveilig is geworden. Helaas geen doom-denken maar zich uitvouwend realistisch scenario. Vergeet niet dat Europa een piepklein continent is in vergelijking met een continent als Afrika.
Dat zou inderdaad prachtig zijn. Jammer genoeg gebeurt dat nooit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:
Nepnieuws en linkse leugentjes moet je gewoon met de verifieerbare feiten ontkrachten.
"leugens over links" kloppen dan ook vaak nietquote:Op zaterdag 4 maart 2017 04:24 schreef Beathoven het volgende:
In de meeste dictaturen heeft men t over linkse leugens. Ook in Turkije. Democratie en opleiding zijn gewoon een gevaar voor falende partijen en systemen.
Door de hele wereld genomen is het stempel "links" gewoon het resultaat van irritatie van radicalen die tegengas wordt gegeven in een proces van afbraak. Logica, de rechterlijke macht en de controlerende functie die de journalistiek uitoefent passen niet in een cultuur waarin men met de wind van de dag mee wil waaien en op goedkope sentimenten wil scoren.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 04:47 schreef Peace99 het volgende:
[..]
"leugens over links" kloppen dan ook vaak niet![]()
"Democratieën en opleiding" ook al niet of slecht![]()
Wat blijft ons mensheid, verder nog over?
Wow zegt dat weer niets moeten doen tegen de punten van b?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar zoals al eerder gememoreerd: Heeft dit al tot aanslagen geleid? We roepen al jaren: Een aanslag komt, een aanslag komt.
a) Er is er nog geen geweest..
en
b) Als ie komt, zullen er wellicht een aantal tientallen doden zijn (net als de rest van Europa). Nou ja. In het verkeer sneuvelt een veelfout. Daarnaast kanker, hartziekten, klussen in huis....
Ik heb me even beperkt tot de laatste dader. Cq Berlijn, Anis Amri.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wow zegt dat weer niets moeten doen tegen de punten van b?
De aanslagen in Europa zijn gepleegd door diverse terugkeerders dacht ik...
Geen terugkeerder dus. Gewoon een crimineel joch, waarbij een aantal stekkers loszaten.quote:Anis Amri, de terrorist die in december een bloedige aanslag pleegde op een kerstmarkt in Berlijn, was drugsdealer en drugsgebruiker. Hij gebruikte xtc en cocaïne.
Dat schrijft de Duitse krant Die Welt op basis van onderzoek door de inlichtingendiensten.
Crimineel
De 24-jarige Amri reed op 19 december met een vrachtwagen in op een kerstmarkt in Berlijn. Daarbij kwamen 12 mensen om het leven en raakten 48 gewond. Amri wist te ontkomen. Hij werd vier dagen later door politieagenten doodgeschoten in Italië.
Amri bleek van Duitsland naar Nederland te zijn gereisd. Van daaruit reisde hij door naar Frankrijk en Italië. Er is nog veel onbekend over die reis. Ook weten ze niet of, en van wie, hij hulp heeft gekregen.
ZIE OOK: Via Nijmegen, Amsterdam en Brussel naar Milaan: zo reisde terrorist Anis Amri
Eerder was al bekend dat Amri een crimineel verleden had. Hij werd gezocht in zijn geboorteland Tunesië voor diefstal met geweld. In Italië zou hij enkele jaren in de gevangenis hebben gezeten vanwege brandstichting.
RTL Nieuws
quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wilders als de verlosser die de blijde boodschap verkondigt.
De realisatie van het A4tje stel ik me dan ook als volgt voor.
En het geschiedde in die dagen dat er een Volksraadpleging werd gehouden. Er verscheen een ster boven Den Haag en het Volk juichte: "Een premier is ons verkozen!"
En de premier sprak en zei: "De grenzen gesloten, de-islamisering!". Toen ging er een grote beving door het land en alle grenzen werden gesloten en alle moskeeën stortten in.
De premier hief zijn handen ten hemel en sprak: "Weg met alle slinkse hobby's, innovaties, enz." Er verscheen een engel met een vurig zwaard en de straten kleurden rood van het bloed van het links elitair gepeupel, de criminele kutmarokkanen, en van het overige geteisem. En nooit was er nog sprake van innovatie, of van enz.
Toen was het weer gezellig en het Volk knabbelde tevreden op joods-christelijke worteltjes.
Zieke uitspraak.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:35 schreef Re het volgende:
eigenlijk moet Wilders best blij zijn dat Pim er was en is vermoord, had hij er niet geweest dan had Volkertje hem wel uitgekozen als doelwit
Vooral omdat Pim door een radicale moslim omgelegd is.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:47 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zieke uitspraak.
Nog steeds niet door dat het hier gaat om een gedachtegoed en niet om een persoon?
Als Wilders er niet meer is gaat de geest echt niet meer terug in de fles. Vergelijkbaar dat dit ook niet gebeurde bij de moord van Fortuyn.
Integendeel. Het gedachtegoed werd alleen maar sterker en omvangrijker.
Fortuyn werd vermoord door toedoen van de toenmalige regering. Die was uit op zijn dood omdat Fortuyn een te grote invloed kreeg.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:48 schreef agter het volgende:
[..]
Vooral omdat Pim door een radicale moslim omgelegd is.
ja joh. BNW alertquote:Op zondag 5 maart 2017 10:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Fortuyn werd vermoord door toedoen van de toenmalige regering. Die was uit op zijn dood omdat Fortuyn een te grote invloed kreeg.
Je aluminium mutsje knelt een beetje, denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2017 10:49 schreef Elzies het volgende:
Fortuyn werd vermoord door toedoen van de toenmalige regering. Die was uit op zijn dood omdat Fortuyn een te grote invloed kreeg.
Gewoon een gegeven. Fortuyn werd niet beveiligd en werd continue gedemoniseerd door de toenmalig zittende politici. Evenwel door een partijdige pers. Het was simpelweg wachten tot.quote:
https://www.trouw.nl/home(...)ng-fortuyn~a6d5d3c3/quote:Op zondag 5 maart 2017 10:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Gewoon een gegeven. Fortuyn werd niet beveiligd en werd continue gedemoniseerd door de toenmalig zittende politici. Evenwel door een partijdige pers. Het was simpelweg wachten tot.
Daar hoef je echt geen complot achter te zoeken hoor.
Klopt, maar die toenmalige regering had Fortuyn gewoon moeten beveiligen. Ongeacht zijn weigering uit trots.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/home(...)ng-fortuyn~a6d5d3c3/
Hij werkte zelf ook niet mee, en een moord was daarme ook niet voorkomen
Dus eigenlijk was het suicide by Volkert.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
https://www.trouw.nl/home(...)ng-fortuyn~a6d5d3c3/
Hij werkte zelf ook niet mee, en een moord was daarme ook niet voorkomen
Ik heb het altijd vreemd gevonden dat Fortuyn werd vermoord vanwege zijn milieu standpunten.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het suicide by Volkert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |