*meerder verslaggevers geblokkeerd door wilderstwitter:vanderzande twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:51:49Hier het fragment waarin Wilders bij Duitse tv beweert dat Fortuyn door radicale moslim is vermoord, Volkert van de... https://t.co/HU6Qw3gsKT reageer retweet
Ik wil inderdaad minder moslims, of beter gezegd, minder mensen uit Afrika, en het Midden Oosten.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jup. Nu wil ik je wat gaam vragen. Aangezien jij op hem stemt ga ik er van uit dat jij ook minder moslims wilt. Hoe denk joj dat hij dat gaat waarmaken?
Zet er ook ffe bij dat het om NOS verslaggevers gaat.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:12 schreef SecretPret het volgende:
*meerder verslaggevers geblokkeerd door wilders
Iedereen die op Twitter openlijk kritisch op hem is wordt geblockt, niet alleen NOS verslaggevers.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zet er ook ffe bij dat het om NOS verslaggevers gaat.
Dat hij die ideeën sowieso niet waar kan maken boeit je dus niet. Bijna alles wat in zijn verkiezingsprogramma zit is onmogelijk waar te maken tenzij hij een dictator wil zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad minder moslims, of beter gezegd, minder mensen uit Afrika, en het Midden Oosten.
Hoe hij dat voor elkaar gaat krijgen of niet, zal mij een worst wezen. Ik laat alleen zien dat ik die ideeën steun, door middel van een stem.
Vreemde kronkel van vrijheid van meningsuiting. Je meningsuiting alleen voor geselecteerd publiek toegankelijk maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zet er ook ffe bij dat het om NOS verslaggevers gaat.
Waar een wil is, is een weg. Het begint met ambitie.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat hij die ideeën sowieso niet waar kan maken boeit je dus niet. Bijna alles wat in zijn verkiezingsprogramma zit is onmogelijk waar te maken tenzij hij een dictator wil zijn.
Ik vond de Droomvlucht altijd kut. Maar sinds ik heb vernomen dat mijn Führer het leuk vindt, ga ik er regelmatig in.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Haha alle PVV-mongooltjes triggered omdat hun Führer op een fout is betrapt. Rustig jongens, ga ff 10x in De Droomvlucht.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef Falco het volgende:
Geert weer -2 zetels in de peilingen hierdoor
Ik vind het altijd wel een fijn rustmomentje...quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vond de Droomvlucht altijd kut. Maar sinds ik heb vernomen dat mijn Führer het leuk vindt, ga ik er regelmatig in.
Zullen vast VARA mensen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Iedereen die op Twitter openlijk kritisch op hem is wordt geblockt, niet alleen NOS verslaggevers.
Hij wordt trump 2.0. Das nu al te zien. Rip europe.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zullen vast VARA mensen zijn.
Ik word niet geblockt, Geert en ik zijn best buds.
Zelfs dan is het niet waar te maken, aangezien hij voor veel zaken afhankelijk zou zijn van anderen landen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat hij die ideeën sowieso niet waar kan maken boeit je dus niet. Bijna alles wat in zijn verkiezingsprogramma zit is onmogelijk waar te maken tenzij hij een dictator wil zijn.
RIP EU, en dus een zege voor Europa.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:26 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hij wordt trump 2.0. Das nu al te zien. Rip europe.
RIP nl welvaart. Als Rotterdam vermeden wordt stort de economie in.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
RIP EU, en dus een zege voor Europa.
Over "mondkapje" Timmermans hoorde ik bijna niemand en dat vond ik in het licht van het gebeurde toch wel wat ernstiger.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:51 schreef Hamzoef het volgende:
Damn ______________!Dit is niet zomaar een foutje, maar een gigantische blunder.
Helemaal de weg kwijt.
Als je daar toen bijna niemand over gehoord hebt ligt dat toch echt aan jou hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Over "mondkapje" Timmermans hoorde ik bijna niemand en dat vond ik in het licht van het gebeurde toch wel wat ernstiger.
nee dit was de wens die de vader was van de gedachtequote:Op zondag 26 februari 2017 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoop dat wilders nooit gast regeren, maar is dit niet gewoon een verspreking?
Vergeleken met dit was het maar een tamme vertoning maar vooruit...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je daar toen bijna niemand over gehoord hebt ligt dat toch echt aan jou hoor.
Dat was erg dom en de gevolgen waren erg groot maar het was wel waar. Dit is enorm dom, het klopt niet maar stelt weinig voor.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vergeleken met dit was het maar een tamme vertoning maar vooruit...
Kun je gedachten lezen? Ik vind wilders een behoorlijke idioot, maar hoe opmerking vind ik net zo idioot.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nee dit was de wens die de vader was van de gedachte
Achteraf bleek het allemaal wat minder waar te zijn dan de versie van Frans...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat was erg dom en de gevolgen waren erg groot maar het was wel waar. Dit is enorm dom, het klopt niet maar stelt weinig voor.
Waarom?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Over "mondkapje" Timmermans hoorde ik bijna niemand en dat vond ik in het licht van het gebeurde toch wel wat ernstiger.
Neah, dit is headline management.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoop dat wilders nooit gast regeren, maar is dit niet gewoon een verspreking?
Hoe is dit een verspreking? Het ging over politiek, hij beschreef in alle opzichten Pim Fortuyn (die hij natuurlijk een geweldig man vindt, liet ie destijds ook duidelijk merken toen de man wel wat steun van andere politici kon gebruikenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind wilders wel steeds extremer en ik denk dat zijn continue beveiliging zijn geestelijke gezondheid niet ten goede komt.
Ja zeker, want anders was dat tijdens deze campagne natuurlijk weer een enorm heet hangijzer geweest. Daar komen ze nu toch even mooi me weg...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Die verspreking komt links natuurlijk ook wel verdomd goed uit.
Het leid mooi af van het feit dat ze zelf verantwoordelijk waren voor demoniseren van Fortuyn.
Omdat dat hele mondkapje achteraf niet waar bleek te zijn. Althans niet zoals Timmerfrans het deed voorkomen... En daar heb ik weinig ophef over gezien.quote:
Links is nog steeds aan het boeten voor dat "demoniseren" terwijl de gelegenheidspopulisten van de VVD en CDA net zo goed meededen, Wilders incluis. Nog steeds doen we met zijn allen alsof de zielige nationalist niet gehoord wordt en daarom boos is, terwijl deze al 15 jaar het publieke debat domineert.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Die verspreking komt links natuurlijk ook wel verdomd goed uit.
Het leid mooi af van het feit dat ze zelf verantwoordelijk waren voor demoniseren van Fortuyn.
Ze hadden alleen nog een nuttige idioot nodig die het afmaakte.
Enige dat ik erover vind is dat één passagier een mondkapje op had, dat het hetzelfde type betrof als de zuurstofmaskers aan boord van dat toestel, en dat zulke details normaal gezien enkel gegeven worden aan de nabestaanden van dat slachtoffer.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat dat hele mondkapje achteraf niet waar bleek te zijn. Althans niet zoals Timmerfrans het deed voorkomen... En daar heb ik weinig ophef over gezien.
Kan best een verspreking zijn geweest, maar met z'n 'hersteltweet' heeft-ie het alleen maar erger gemaakt. Als je Fortuin zou vervangen door Van Gogh klopt er immers nog steeds niks van. Het klopt alleen als je de radicale moslim vervangt door een milieufundamentalist.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:24 schreef bamibij het volgende:
Domme verspreking, wat Spanky al zegt, 24/7 beveiliging doet niks goods met Wilders..
Dat Van Gogh door een radicale moslim vermoord is, herhaalt Wilders wel erg vaak. Dus wel een opvallende fout.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:25 schreef hpeopjes het volgende:
Nou, stop de persen hoor hé. Wilders heeft een foutje gemaakt.
Minstens twee dus. In het interview en vervolgens in z'n tweet.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:25 schreef hpeopjes het volgende:
Nou, stop de persen hoor hé. Wilders heeft een foutje gemaakt.
Ach, hij gaf tenminste toe dat het een fout was. Hij had ook stug vol kunnen houden dat Volkert echt een radicale moslim was.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan best een verspreking zijn geweest, maar met z'n 'hersteltweet' heeft-ie het alleen maar erger gemaakt. Als je Fortuin zou vervangen door Van Gogh klopt er immers nog steeds niks van. Het klopt alleen als je de radicale moslim vervangt door een milieufundamentalist.
AltFacts..quote:Op zondag 26 februari 2017 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ach, hij gaf tenminste toe dat het een fout was. Hij had ook stug vol kunnen houden dat Volkert echt een radicale moslim was.
Niet op...quote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Enige dat ik erover vind is dat één passagier een mondkapje op had, dat het hetzelfde type betrof als de zuurstofmaskers aan boord van dat toestel, en dat zulke details normaal gezien enkel gegeven worden aan de nabestaanden van dat slachtoffer.
Hmm, daar zijn natuurlijk wel sterke aanwijzingen voor. Zo eet-ie bijvoorbeeld geen varkensvlees.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ach, hij gaf tenminste toe dat het een fout was. Hij had ook stug vol kunnen houden dat Volkert echt een radicale moslim was.
24/7 beveiliging vanwege de islamitische terreurdreiging op zijn persoon.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:24 schreef bamibij het volgende:
*aluhoedje op*
Duitsers kennen de moordenaar van Fortuyn waarschijnlijk niet echt. Wilders zegt bewust dat het een radicale moslim was en speelt zo AFD in de kaart.
*aluhoedje af*
Domme verspreking, wat Spanky al zegt, 24/7 beveiliging doet niks goeds met Wilders.. Wordt extremer met de dag en ziet er ongezond uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |