SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Flashback naar muziekles, hall of the mountain king. Zo leerden we die altijdquote:
De tering!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Flashback naar muziekles, hall of the mountain king. Zo leerden we die altijd
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:08 schreef knokkels het volgende:
* knokkels krijgt steeds meer de neiging om de muziek harder te zetten
ook weer zoquote:
Hoiquote:
Ja maar er is laatst wat geklooi mee geweest waardoor theoretisch onze wachtwoorden publiekelijk gemaakt zouden kunnen zijn, maar dat lijkt toch niet echt gebeurd te zijn, maar ze vragen toch voor alle zekerheid je wachtwoord te veranderen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi![]()
Anti DDOS maatregel was dat toch?
heeft de stream dat ook?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi![]()
Anti DDOS maatregel was dat toch?
welke wachtwoorden sturen we naar R49quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar er is laatst wat geklooi mee geweest waardoor theoretisch onze wachtwoorden publiekelijk gemaakt zouden kunnen zijn, maar dat lijkt toch niet echt gebeurd te zijn, maar ze vragen toch voor alle zekerheid je wachtwoord te veranderen.
Nee van FOK!. Heb jij het over de radio dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke wachtwoorden sturen we naar R49
als ik naar radio49 ga komt cloudfairequote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee van FOK!. Heb jij het over de radio dan?
Daar weet ik weer niks van af.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik naar radio49 ga komt cloudfaire
Ik heb die melding alleen maar bij radio49.nl gehad, verder nergensquote:
maar nu kan ik niet meer mobiel luisteren.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Weird....kom je echt niet op de site na een check?
Er is wel een check vanwege gezeik laatst met fake luisteraars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ook niet met de link in de OP?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu kan ik niet meer mobiel luisteren.
Tune-in app downloaden, link uit de OP erbij knikkeren en het werkt weer.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu kan ik niet meer mobiel luisteren.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Fogel het volgende:
Prima werkmuziek ToT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee dan!
@ spoiler!
Ja soms moet je het echt doodsimpel maken voor politici. Als je bijvoorbeeld soms kijkt hoe het er in de Amerikaanse politiek aan toe gaat....
Maar ook hier. Politici die de examens van de Kennis van de Nederlandse Samenleving niet halen als ze het een keer uitproberen.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Fogel het volgende:
Prima werkmuziek ToT
Maak analogiën op politiek gebied met jouw presentatiemateriaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Als dat zich er voor leent, zou dat wel ideaal zijn, ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maak analogiën op politiek gebied met jouw presentatiemateriaal
website is dan ook niet duidelijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:28 schreef ToT het volgende:
Ik snap er geen neuk van dat mensen tijdens een show verzoekjes in Gup indienen....
Dat ga ik dus maar niet doen, want dat kan ik niet zonder zeer duidelijk te laten blijken hoe ik over ze denkquote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat zich er voor leent, zou dat wel ideaal zijn, ja.
Zo heb ik mijn tante die kleuterjuf is, leren werken met de computerquote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat zich er voor leent, zou dat wel ideaal zijn, ja.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ga ik dus maar niet doen, want dat kan ik niet zonder zeer duidelijk te laten blijken hoe ik over ze denk(en dan vrees ik dat Securitas me van het podium komt halen
)
Met de juise wordpress template zou het moeten kunnen. Alleen moet de DJ dan zelf ook het eea instellen in het desbetreffende draaiprogramma.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
website is dan ook niet duidelijk.
Het lijkt of je verzoekjes indient naar de dj.(zou dat kunnen btw dat djs zien wat er aangevraagt is)?)
Mijn ouders gingen een keer op een computercursus voor senioren.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn tante die kleuterjuf is, leren werken met de computer![]()
Hoe dat precies in zijn werk ging weet ik niet meer, maar lollig was het wel
Had een kort telefoongesprek met een van de andere sprekers en die was ook al bang dat hij misschien wel eens op gevoelige tenen kon trappen.quote:
wordt je dan als staatsvijand gezien?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ga ik dus maar niet doen, want dat kan ik niet zonder zeer duidelijk te laten blijken hoe ik over ze denk(en dan vrees ik dat Securitas me van het podium komt halen
)
Haha!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een kort telefoongesprek met een van de andere sprekers en die was ook al bang dat hij misschien wel eens op gevoelige tenen kon trappen.
Hehe, nee dat niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
wordt je dan als staatsvijand gezien?
Ach, als hij met termen als drittsekk enzo aan komt zetten tegenover de heren politici.....quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
wordt je dan als staatsvijand gezien?
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, nee dat niet.
Maargoed, ik ga verderklooien.
Op zich kan ik daar wel in meegaan... Op het bureaublad staan icoontjes. Daar kun je dingen mee doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen een keer op een computercursus voor senioren.
Daar werd hen aangeleerd dat het bureaublad de aanrecht was, en de icoontjes waren potten en pannen.![]()
![]()
Toen ze aan de telefoon ook met die termen begon om me een vraag te stellen, heb ik dat HEEL snel ff gecorrigeerd!
of 1send knop voor gup en de andere voor djs(een pagina waar alle djs bij kunnen en het kunnen uitlezen)quote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met de juise wordpress template zou het moeten kunnen. Alleen moet de DJ dan zelf ook het eea instellen in het desbetreffende draaiprogramma.
Op IRC was het makkelijk. Daar werd gewoon een bot voor geschreven
!request Artiest - Track
die info werd doorgestuurd naar de op dat moment op actief staande DJ.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op zich kan ik daar wel in meegaan... Op het bureaublad staan icoontjes. Daar kun je dingen mee doen.
Op een aanrecht staan potten en pannen, kun je ook dingen mee doen.
Maar wat is dan kopieren, openen, verwijderen, afwassen enzo
quote:
Dat idee is al eens een keer eerder voorgesteld, maar ten eerste wil niet elke dj als veredelde Gup dienen en ten tweede moet je die nummers ook maar hebben.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
of 1send knop voor gup en de andere voor djs(een pagina waar alle djs bij kunnen en het kunnen uitlezen)
Ja ik heb het met Google Translate gevonden!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik moest even googlen maar ja ik snap dat wel
gewoon mij laten komen tail geeft lesquote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen een keer op een computercursus voor senioren.
Daar werd hen aangeleerd dat het bureaublad de aanrecht was, en de icoontjes waren potten en pannen.![]()
![]()
Toen ze aan de telefoon ook met die termen begon om me een vraag te stellen, heb ik dat HEEL snel ff gecorrigeerd!
het Register.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Een bureaublad kan iedereen zich toch wel voorstellen? En mappen enzo? Gewoon heel letterlijk voor de geest halen.
Oh mijn moeder is inmiddels HEEL erg goed met de computer hoor!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon mij laten komen tail geeft les
hoe?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, velen luisteren via een iPhone of wat dan ook...
Werkgeheugen legde ik tijdens mijn lessen altijd uit als een werkbank en de processor als een fabrieksarbeider. Op een grote werkbank kun je veel dingen kwijt waarmee de werker direct aan de slag kan. Als de werkbank te klein is, moet-ie steeds dingen heen en weer sjouwen (van de harde schijf lezen en schrijven) en dat kost tijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
het Register.
Een groot boek met alle informatie over alles van en in de computer. Ook wat aangesloten is.
Kun je geen functie maken dat dat via een DM bij de DJ binnenkomt?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
of 1send knop voor gup en de andere voor djs(een pagina waar alle djs bij kunnen en het kunnen uitlezen)
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Werkgeheugen legde ik tijdens mijn lessen altijd uit als een werkbank en de processor als een fabrieksarbeider. Op een grote werkbank kun je veel dingen kwijt waarmee de werker direct aan de slag kan. Als de werkbank te klein is, moet-ie steeds dingen heen en weer sjouwen (van de harde schijf lezen en schrijven) en dat kost tijd.
Soms is een grotere werkbank aanschaffen efficiënter, en soms een snellere arbeider.
intergeren we fok dan niet te erg?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kun je geen functie maken dat dat via een DM bij de DJ binnenkomt?
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe?
Tunein zie ik nergens een optie om acc toe te voegen.
Nederlandseradio werkt ook niet en luisteren via radio49 doet het ook niet meer
Tunein Downloaden, in je browser van je telefoon de luisterlink bezoeken. Dan krijg je de vraag met welke app de luisterlink geopend kan worden. TuneIn invullen, klaar.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe?
Tunein zie ik nergens een optie om acc toe te voegen.
Nederlandseradio werkt ook niet en luisteren via radio49 doet het ook niet meer
Ja op een internationale HBO moet je het wel simpel houden voor de studenten!quote:
Oeh, chinees, Engels is daar niet echt hun sterke puntquote:Op zondag 26 februari 2017 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op een internationale HBO moet je het wel simpel houden voor de studenten!
Ik had een heel jaarplan gemaakt met dit soort lessen, maar na 1 les (en ZEKER na 1 maand) merkte ik al dat het hele plan de prullenbak in kon!Ik mocht al blij zijn als ik voor 3 maand aan kennis in die schedeltjes kon pompen!
![]()
Zelfs als je er hele toneelstukjes van maakte, waren ze het direct na afloop al weer kwijt!
Pas toen ik een paar woordjes chinees leerde, kwamen we IETS verder. (Dat ging ook over simpelere onderwerpen.)
Gewoon in TuneIn bij Favorites custom URL invullen, opslaan, klaar...quote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tunein Downloaden, in je browser van je telefoon de luisterlink bezoeken. Dan krijg je de vraag met welke app de luisterlink geopend kan worden. TuneIn invullen, klaar.
Toch?
Precies ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, chinees, Engels is daar niet echt hun sterke punt
XiiaLivequote:Op zondag 26 februari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon in TuneIn bij Favorites custom URL invullen, opslaan, klaar...
Xiialive kan ook nog...
Smog! cough coughquote:Op zondag 26 februari 2017 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies ja.
Toen ik uitlegde wat een computervirus was aan de hand van wat een normale virusinfectie is, snapten ze er geen donder van.
Gelukkig was er een chinees die in Nederland woonde en die vertelde me dat een virus "pinto" was.
Hadden we het over het milieu en recycling van producten (inktcartridges en papier enzo), snapten ze niet wat "environment" was. "Ahhhh yes yes, fire! Fire!"
- "No not fire! E-N-V-I-R-O-N-M-E-N-T!!!"
"Yes yes, fire!"
*Facepalm*
Nu blijkt dat dus "huanjin" in hun taal te zijn.
Toen ben je eroverheen gegaan met je Smart?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:52 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier altijd nog een kapotte USB-stick liggen omdat ik wilde aantonen dat USB-sticks veel konden lijden in tegenstelling tot diskettes!
Joh ik had alles al geprobeerd!quote:
Whehe!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen ben je eroverheen gegaan met je Smart?
Daar is schone lucht natuurlijk wel iets ongewoonsquote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik had alles al geprobeerd!Over smog idd, en vervuild water enz, maar ze zaten me nog glazig aan te kijken.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Hoe wist je dat ik die in die tijd had?
Nee, in de lucht gegooid (bijna tegen het plafond aan) en op de vloer laten pleuren.
Dat ging een stuk of 5x goed!
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar is schone lucht natuurlijk wel iets ongewoonsErgens snap ik dat dus wel
Was de eerste auto die ik in mijn hoofd kreegquote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Hoe wist je dat ik die in die tijd had?
Nee, in de lucht gegooid (bijna tegen het plafond aan) en op de vloer laten pleuren.
Dat ging een stuk of 5x goed!
Was wel een Roadster he, geen gewone!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was de eerste auto die ik in mijn hoofd kreeg
Oeh, ziet er niet slecht uitquote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen had de mijne een rek achterop!
Dat dacht ik!quote:
geen vijfpuntsgordel?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
En de wegligging was ook heerlijk, alleen had je totaal geen bergruimte.
Maar het turbo-gat vond ik het ergste; bij het (semi- of volautomatisch) schakelen zat je steeds met je tanden op het stuur tenzij je telkens 1 of 2 seconden vantevoren het gas los liet!
Hehehe nee ik bedoel dat hij enorm afremde bij het schakelen steeds.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:07 schreef knokkels het volgende:
Ik zie Willem Alexander al in de moshpit
ik kan het niey vindennquote:Op zondag 26 februari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon in TuneIn bij Favorites custom URL invullen, opslaan, klaar...
Xiialive kan ook nog...
Tune in. Custom URL. Link plakken en klaar. Daarna even als favoriet saven en klaar voor de volgende keer ook weer.quote:
ik voel me te dom. Of ik heb de verkeerde app of ios heeft die functie niet of ik ben scheelquote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tune in. Custom URL. Link plakken en klaar. Daarna even als favoriet saven en klaar voor de volgende keer ook weer.
Ik zie de issue al. iPhonequote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik voel me te dom. Of ik heb de verkeerde app of ios heeft die functie niet of ik ben scheel
Deze https://itunes.apple.com/(...)dio/id418987775?mt=8quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik voel me te dom. Of ik heb de verkeerde app of ios heeft die functie niet of ik ben scheel
Heb ik ook, da's het probleem niet.quote:
quote:
quote:
found itquote:Op zondag 26 februari 2017 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze https://itunes.apple.com/(...)dio/id418987775?mt=8
Haar stemquote:Op zondag 26 februari 2017 22:24 schreef ToT het volgende:
Misschien komt er straks nog wel weer een nummer van hen voorbij.
Hehehe echt mooi he!quote:Op zondag 26 februari 2017 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Haar stem
Zou best leuk zijn in binaural
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef ToT het volgende:
Deze outro kap ik trouwens wel af. Dit gaat nog TWEE MINUTEN zo door.
Okee, het heef verder weinig met Alestorm te maken, maar niets in die film is slechtquote:
Hoe heette die film ook al weer?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Okee, het heef verder weinig met Alestorm te maken, maar niets in die film is slechtGelachen
Pirates: Band Of Misfitsquote:
Het hielpquote:
Dan moet Fogel maar verder dr.... oww wachtquote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet Fogel maar verder dr.... oww wacht
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:46 schreef knokkels het volgende:
R. Kelly![]()
ToT's show is vast geëindigdThanks man
lol, Brandy, een 90s R&B zangeresquote:
Begreep ik!quote:Op zondag 26 februari 2017 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
lol, Brandy, een 90s R&B zangeres
quote:
quote:
Laat dat goede er maar vanaf.quote:
Ow das balenquote:Op maandag 27 februari 2017 09:20 schreef Melting het volgende:
Laat dat goede er maar vanaf.
Stress hier op het werk. En dan terwijl het carnaval is, en dus eigenlijk rustig zou moeten zijn.
is de tabak op?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Stress hier op het werk. En dan terwijl het carnaval is, en dus eigenlijk rustig zou moeten zijn.
Nog netquote:
Ergens ter wereld is het altijd moggequote:
Had je genoeg enveloppen in huis?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:52 schreef knokkels het volgende:
Zo. Belangrijke mailtjes de deur uit. Nu koffie
Gewoon een paar bijprinten.quote:
Oh is ie er weer?quote:Op maandag 27 februari 2017 13:11 schreef ToT het volgende:
Ach jee Knokkels, heb je toevallig een boer gelaten en werd dat als een lokroep gezien?
Bultrug zwemt in marinehaven Den Helder
Het is wel raak met dat soort beesten bij jou in de buurt he?
Ik heb geen inkt meerquote:
Gewoon emailen als een baasquote:
via een nieuwe inventie. E-mailquote:Op maandag 27 februari 2017 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe heb je ze dan de deur uit gedaan?
quote:Op maandag 27 februari 2017 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Werkt dat via de deur?![]()
It's amazing, Mike!
[ afbeelding ]
het is knokkels, daar werkt alles een beetje andersquote:Op maandag 27 februari 2017 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Werkt dat via de deur?![]()
It's amazing, Mike!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2017 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is knokkels, daar werkt alles een beetje anders
Ow balen. Succes!quote:Op maandag 27 februari 2017 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik had het specifiek over email, ToT had het over snailmailquote:Op maandag 27 februari 2017 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is knokkels, daar werkt alles een beetje anders
Je hebt 'm 't raam uit gedonderd?quote:Op maandag 27 februari 2017 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Ikeameubel vs Doedezemaar 0-1
nee, ik heb een deurtje gemonteerd wat eigenlijk gemonteerd moet worden als het tvmeubel op zijn kop ligt, anders kun je er niet bij. Maar ja, 1 deurtje beschadigd en toen hebben we dat meubel toch maar gewoon gemonteerd en in gebruik genomen en gisteren bij Ikea het beschadigde deurtje geruild. Ik laat me niet klein krijgen door zo'n meubel, dus ik heb het voor elkaar gekregen om 'm toch te monteren. Als het meubel niet op z'n kop kan, dan gaat doedezemaar wel ondersteboven liggen en net zolang prutsen tot het luktquote:Op maandag 27 februari 2017 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt 'm 't raam uit gedonderd?
quote:Op maandag 27 februari 2017 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik heb een deurtje gemonteerd wat eigenlijk gemonteerd moet worden als het tvmeubel op zijn kop ligt, anders kun je er niet bij. Maar ja, 1 deurtje beschadigd en toen hebben we dat meubel toch maar gewoon gemonteerd en in gebruik genomen en gisteren bij Ikea het beschadigde deurtje geruild. Ik laat me niet klein krijgen door zo'n meubel, dus ik heb het voor elkaar gekregen om 'm toch te monteren. Als het meubel niet op z'n kop kan, dan gaat doedezemaar wel ondersteboven liggen en net zolang prutsen tot het lukt
ik heb al zoveel dingen van Ikea in elkaar gezet, ook in mijn eentje, ik snap de principes inmiddels wel en zo'n volgorde is echt niet voor niks. Maar goed, ik heb gewonnenquote:
Dat de ander bezet is of dat jij dan bezet bent? Het laatste klopt natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:32 schreef knokkels het volgende:
Okee dan. Bij elk uigaand gesprek staat er bezet op mijn huistelefoon.
Is dat alleen bij telefoontjes richting dames of ...?quote:Op maandag 27 februari 2017 14:32 schreef knokkels het volgende:
ik herhaal:bij knokkels gaat alles andersquote:Op maandag 27 februari 2017 14:32 schreef knokkels het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik herhaal:bij knokkels gaat alles anders
Niet eens dat ik een bezet-toon krijg, maar dat ik gewoon direct Bezet krijg.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat de ander bezet is of dat jij dan bezet bent? Het laatste klopt natuurlijk.
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik herhaal:bij knokkels gaat alles anders
quote:Op maandag 27 februari 2017 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat alleen bij telefoontjes richting dames of ...?
Is al opgelost inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stekker er eens uit halen en weer in doen? Misschien reset er dan iets of zo.
Ah mooiquote:
Ik heb net 2.5 mok koffie in een warmhoudmok gepleurd. Zo'n lekkere grote. Alleen ging die iets sneller leeg dan ik had gewildquote:Op maandag 27 februari 2017 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah mooi
Ik heb nog maar een bak koffie gepakt. Ben nog steeds bezig met een Spotify-playlist, die gisteren al af had gemoeten.
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Net even een rondje declaraties ingediend bij de diverse verzekeringinstanties na de ziekenhuis escapades op Aruba. Bijna alles wordt vergoed, tot en met belkosten aan toe, dus dat scheelt weer...
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, waren heel veel dollars...
Maak jij nu deel uit van een campagne team?
terecht, maar super fijnquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Net even een rondje declaraties ingediend bij de diverse verzekeringinstanties na de ziekenhuis escapades op Aruba. Bijna alles wordt vergoed, tot en met belkosten aan toe, dus dat scheelt weer...
Terecht, maar toch fijn dat het eea vergoed wordtquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Afgelopen zaterdag werd ik met mijn snotkop ook al lastig gevallen met folders, rozen, zalvende woorden en foutgeparkeerde campagne bussen.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ik ben door Nieuwe Wegen ingehuurd als troll
Nee, gewoon mijn persoonlijke initiatief. Onbekend maakt onbemind, dus probeer ik deze partij wat bekender te maken. Ik sta er nogal sterk achter, namelijk
Zeker, het gemak waarmee dat ging verbaasde me eigenlijk wel.quote:
Ik zal in het R49-topic geen campagne voeren hoorquote:Op maandag 27 februari 2017 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag werd ik met mijn snotkop ook al lastig gevallen met folders, rozen, zalvende woorden en foutgeparkeerde campagne bussen.
Ik raak er dus aan gewend...
Ik ben overigens wel voorstander van nieuwe wegen.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal in het R49-topic geen campagne voeren hoorJe moet alleen even tegen mijn aangepaste UI aankijken, meer niet.
Overigens is "road" best een aardig idee voor een themashow
jij hebt dat vast op orde allemaal dus geen probleem als ze erom vragenquote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, het gemak waarmee dat ging verbaasde me eigenlijk wel.
Ik hoef bijna geen bewijzen in te leveren, behalve bij de zorgverzekering.
Ik moet het alleen op verzoek kunnen tonen. Prima!
zou je kunnen doenquote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik vanavond eens wat muziekjes doen?
quote:
opluchting!quote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Wow wat een fijn en goed nieuws.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
En dan zeggen ze van mij dat ik een afwijkende smaak hebquote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan zeggen ze van mij dat ik een afwijkende smaak heb
Echt niet. Om 20:15 uur zit je met een gewond kind bij de huisartsenpost....quote:Op maandag 27 februari 2017 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga straks ook even luisteren!!Eerst rond 20:00 uur Twan ophalen van training en Lennon naar bed gooien. Maar dan ben ik ook klaar voor vanavond.
Hij heeft een heel zacht bed.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt niet. Om 20:15 uur zit je met een gewond kind bij de huisartsenpost....
Gooiquote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
Elf, mag ik vragen wat in Nieuwe Wegen jou aantrekt om op die partij te stemmen? En zo ja, wil je dat ook delen hier? Mag ook in pm. Ik ben wel een beetje nieuwsgierig.
Komt helemaal goed...quote:Op maandag 27 februari 2017 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gooi
*stuiter*
Splet/Beng
taaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuutaaaaaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:
Ik zal het kort houden, want dit topic is niet voor politieke discussie bedoeld. Ik ben sociaal-democratisch / sociaal-liberaal ingesteld, maar ik kan niks met de naïeve houding van PvdA en D66 op thema's als integratie en immigratie. Ook ten opzichte van de EU zijn ze niet kritisch genoeg. Juist op deze punten onderscheidt Nieuwe Wegen zich. Ze vertolken een realistisch geluid, links van het midden. Daarmee zijn ze precies wat ik zoek.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
Elf, mag ik vragen wat in Nieuwe Wegen jou aantrekt om op die partij te stemmen? En zo ja, wil je dat ook delen hier? Mag ook in pm. Ik ben wel een beetje nieuwsgierig.
Fijn om te horenquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Ik hoef ook geen discussie hoor. Ik was alleen benieuwd naar jouw beweegredenen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het kort houden, want dit topic is niet voor politieke discussie bedoeld. Ik ben sociaal-democratisch / sociaal-liberaal ingesteld, maar ik kan niks met de naïeve houding van PvdA en D66 op thema's als integratie en immigratie. Ook ten opzichte van de EU zijn ze niet kritisch genoeg. Juist op deze punten onderscheidt Nieuwe Wegen zich. Ze vertolken een realistisch geluid, links van het midden. Daarmee zijn ze precies wat ik zoek.
NB: Zie ook het topic in VKZ: VKZ / [NIEUWE WEGEN] Nieuwe Wegen, de partij van Jacques Monasch
Altijd goed. Het verkiezingsprogramma bevat helaas de nodige taalfouten en het promotiefilmpje is ook erg low-budget, maar daar kun je wel omheen kijken, hopelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen discussie hoor. Ik was alleen benieuwd naar jouw beweegredenen.
Ik snap wel wat je bedoelt trouwens.
Ik ga dat topic eens doorlezen. Heb net ook al even vluchtig het verkiezingsprogramma en speerpunten gelezen.
Met de snelheid waarop ik het nu gescand heb, is het me nog niet eens opgevallen. Ik ga er op een ander moment nog eens even beter naar kijken.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd goed. Het verkiezingsprogramma bevat helaas de nodige taalfouten en het promotiefilmpje is ook erg low-budget, maar daar kun je wel omheen kijken, hopelijk.
Kopjesliktijd?quote:
kopjes uitlik tijdquote:
Nergens meer te krijgenquote:
Mooi dan zet ik mijn favo serie uitquote:
Ik ga morgen wel op zoek, even bij Jamin kijkenquote:
Heb ze al jaren niet meer gezien.quote:
zoekenquote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ze al jaren niet meer gezien.
heb je er wel naar gezocht?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ze al jaren niet meer gezien.
Ze komen maar naar mij toe.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze komen maar naar mij toe.
Paar jaar geleden al mee gestopt.quote:
dan komt mijn kofie eruitquote:
bij mij die tweede gehaktbalquote:
terug naar '96 ? ik zat ergens op de basschool, wij schattige kindjes vonden deze toen ook heel leukquote:
Daar maar eens snuffelenquote:
Mag ik dan money makes the world go round als die aanwezig is uiteraard...quote:
Aanwezig, het heet alleen anders...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik dan money makes the world go round als die aanwezig is uiteraard...
Money Money Moneyquote:Op maandag 27 februari 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanwezig, het heet alleen anders...
Vergeef me mijn hebberigheidquote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Dan hebben we Ennio maar vast gehad...
Dames en heren, deze is aangevraagd door Sfeermaker.quote:
Kost wat maar je krijgt er ook wat voorquote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Buren waren eindelijk thuis, nu ligt de robotstofzuiger aan de oplader, morgenochtend mag hij aan de slag
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
En er mag money overgemaakt worden naar just me t.b.v. R49 als de muziek u bevalt.
gisteren en vandaag tig keer daar aan de deur geweest, beetje ongeduldigquote:Op maandag 27 februari 2017 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kost wat maar je krijgt er ook wat voor
kan me voorstellenquote:Op maandag 27 februari 2017 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren en vandaag tig keer daar aan de deur geweest, beetje ongeduldig
je vergist je.. dit is niet coldplayquote:Op maandag 27 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah deze overgewaardeerde band weer
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
je vergist je.. dit is niet coldplay
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje aan de dames:
Geld of liefde?
beidenquote:Op maandag 27 februari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje aan de dames:
Geld of liefde?
En ook voor jou...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
beiden
nee hoor dan ga ik voor de liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |