dan komt mijn kofie eruitquote:
bij mij die tweede gehaktbalquote:
terug naar '96 ? ik zat ergens op de basschool, wij schattige kindjes vonden deze toen ook heel leukquote:
Daar maar eens snuffelenquote:
Mag ik dan money makes the world go round als die aanwezig is uiteraard...quote:
Aanwezig, het heet alleen anders...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Mag ik dan money makes the world go round als die aanwezig is uiteraard...
Money Money Moneyquote:Op maandag 27 februari 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aanwezig, het heet alleen anders...
Vergeef me mijn hebberigheidquote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Dan hebben we Ennio maar vast gehad...
Dames en heren, deze is aangevraagd door Sfeermaker.quote:
Kost wat maar je krijgt er ook wat voorquote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Buren waren eindelijk thuis, nu ligt de robotstofzuiger aan de oplader, morgenochtend mag hij aan de slag
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
En er mag money overgemaakt worden naar just me t.b.v. R49 als de muziek u bevalt.
gisteren en vandaag tig keer daar aan de deur geweest, beetje ongeduldigquote:Op maandag 27 februari 2017 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kost wat maar je krijgt er ook wat voor
kan me voorstellenquote:Op maandag 27 februari 2017 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gisteren en vandaag tig keer daar aan de deur geweest, beetje ongeduldig
je vergist je.. dit is niet coldplayquote:Op maandag 27 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah deze overgewaardeerde band weer
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
je vergist je.. dit is niet coldplay
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje aan de dames:
Geld of liefde?
beidenquote:Op maandag 27 februari 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje aan de dames:
Geld of liefde?
En ook voor jou...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
beiden
nee hoor dan ga ik voor de liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |