SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Flashback naar muziekles, hall of the mountain king. Zo leerden we die altijdquote:
De tering!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Flashback naar muziekles, hall of the mountain king. Zo leerden we die altijd
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:08 schreef knokkels het volgende:
* knokkels krijgt steeds meer de neiging om de muziek harder te zetten
ook weer zoquote:
Hoiquote:
Ja maar er is laatst wat geklooi mee geweest waardoor theoretisch onze wachtwoorden publiekelijk gemaakt zouden kunnen zijn, maar dat lijkt toch niet echt gebeurd te zijn, maar ze vragen toch voor alle zekerheid je wachtwoord te veranderen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi![]()
Anti DDOS maatregel was dat toch?
heeft de stream dat ook?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi![]()
Anti DDOS maatregel was dat toch?
welke wachtwoorden sturen we naar R49quote:Op zondag 26 februari 2017 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar er is laatst wat geklooi mee geweest waardoor theoretisch onze wachtwoorden publiekelijk gemaakt zouden kunnen zijn, maar dat lijkt toch niet echt gebeurd te zijn, maar ze vragen toch voor alle zekerheid je wachtwoord te veranderen.
Nee van FOK!. Heb jij het over de radio dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke wachtwoorden sturen we naar R49
als ik naar radio49 ga komt cloudfairequote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee van FOK!. Heb jij het over de radio dan?
Daar weet ik weer niks van af.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
als ik naar radio49 ga komt cloudfaire
Ik heb die melding alleen maar bij radio49.nl gehad, verder nergensquote:
maar nu kan ik niet meer mobiel luisteren.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Weird....kom je echt niet op de site na een check?
Er is wel een check vanwege gezeik laatst met fake luisteraars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ook niet met de link in de OP?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu kan ik niet meer mobiel luisteren.
Tune-in app downloaden, link uit de OP erbij knikkeren en het werkt weer.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar nu kan ik niet meer mobiel luisteren.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Fogel het volgende:
Prima werkmuziek ToT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee dan!
@ spoiler!
Ja soms moet je het echt doodsimpel maken voor politici. Als je bijvoorbeeld soms kijkt hoe het er in de Amerikaanse politiek aan toe gaat....
Maar ook hier. Politici die de examens van de Kennis van de Nederlandse Samenleving niet halen als ze het een keer uitproberen.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:25 schreef Fogel het volgende:
Prima werkmuziek ToT
Maak analogiën op politiek gebied met jouw presentatiemateriaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Als dat zich er voor leent, zou dat wel ideaal zijn, ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maak analogiën op politiek gebied met jouw presentatiemateriaal
website is dan ook niet duidelijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:28 schreef ToT het volgende:
Ik snap er geen neuk van dat mensen tijdens een show verzoekjes in Gup indienen....
Dat ga ik dus maar niet doen, want dat kan ik niet zonder zeer duidelijk te laten blijken hoe ik over ze denkquote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat zich er voor leent, zou dat wel ideaal zijn, ja.
Zo heb ik mijn tante die kleuterjuf is, leren werken met de computerquote:Op zondag 26 februari 2017 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat zich er voor leent, zou dat wel ideaal zijn, ja.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ga ik dus maar niet doen, want dat kan ik niet zonder zeer duidelijk te laten blijken hoe ik over ze denk(en dan vrees ik dat Securitas me van het podium komt halen
)
Met de juise wordpress template zou het moeten kunnen. Alleen moet de DJ dan zelf ook het eea instellen in het desbetreffende draaiprogramma.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
website is dan ook niet duidelijk.
Het lijkt of je verzoekjes indient naar de dj.(zou dat kunnen btw dat djs zien wat er aangevraagt is)?)
Mijn ouders gingen een keer op een computercursus voor senioren.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn tante die kleuterjuf is, leren werken met de computer![]()
Hoe dat precies in zijn werk ging weet ik niet meer, maar lollig was het wel
Had een kort telefoongesprek met een van de andere sprekers en die was ook al bang dat hij misschien wel eens op gevoelige tenen kon trappen.quote:
wordt je dan als staatsvijand gezien?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ga ik dus maar niet doen, want dat kan ik niet zonder zeer duidelijk te laten blijken hoe ik over ze denk(en dan vrees ik dat Securitas me van het podium komt halen
)
Haha!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een kort telefoongesprek met een van de andere sprekers en die was ook al bang dat hij misschien wel eens op gevoelige tenen kon trappen.
Hehe, nee dat niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
wordt je dan als staatsvijand gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |