Je hebt 'm 't raam uit gedonderd?quote:Op maandag 27 februari 2017 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Ikeameubel vs Doedezemaar 0-1
nee, ik heb een deurtje gemonteerd wat eigenlijk gemonteerd moet worden als het tvmeubel op zijn kop ligt, anders kun je er niet bij. Maar ja, 1 deurtje beschadigd en toen hebben we dat meubel toch maar gewoon gemonteerd en in gebruik genomen en gisteren bij Ikea het beschadigde deurtje geruild. Ik laat me niet klein krijgen door zo'n meubel, dus ik heb het voor elkaar gekregen om 'm toch te monteren. Als het meubel niet op z'n kop kan, dan gaat doedezemaar wel ondersteboven liggen en net zolang prutsen tot het luktquote:Op maandag 27 februari 2017 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt 'm 't raam uit gedonderd?
quote:Op maandag 27 februari 2017 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik heb een deurtje gemonteerd wat eigenlijk gemonteerd moet worden als het tvmeubel op zijn kop ligt, anders kun je er niet bij. Maar ja, 1 deurtje beschadigd en toen hebben we dat meubel toch maar gewoon gemonteerd en in gebruik genomen en gisteren bij Ikea het beschadigde deurtje geruild. Ik laat me niet klein krijgen door zo'n meubel, dus ik heb het voor elkaar gekregen om 'm toch te monteren. Als het meubel niet op z'n kop kan, dan gaat doedezemaar wel ondersteboven liggen en net zolang prutsen tot het lukt
ik heb al zoveel dingen van Ikea in elkaar gezet, ook in mijn eentje, ik snap de principes inmiddels wel en zo'n volgorde is echt niet voor niks. Maar goed, ik heb gewonnenquote:
Dat de ander bezet is of dat jij dan bezet bent? Het laatste klopt natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:32 schreef knokkels het volgende:
Okee dan. Bij elk uigaand gesprek staat er bezet op mijn huistelefoon.
Is dat alleen bij telefoontjes richting dames of ...?quote:Op maandag 27 februari 2017 14:32 schreef knokkels het volgende:
ik herhaal:bij knokkels gaat alles andersquote:Op maandag 27 februari 2017 14:32 schreef knokkels het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik herhaal:bij knokkels gaat alles anders
Niet eens dat ik een bezet-toon krijg, maar dat ik gewoon direct Bezet krijg.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat de ander bezet is of dat jij dan bezet bent? Het laatste klopt natuurlijk.
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik herhaal:bij knokkels gaat alles anders
quote:Op maandag 27 februari 2017 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat alleen bij telefoontjes richting dames of ...?
Is al opgelost inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stekker er eens uit halen en weer in doen? Misschien reset er dan iets of zo.
Ah mooiquote:
Ik heb net 2.5 mok koffie in een warmhoudmok gepleurd. Zo'n lekkere grote. Alleen ging die iets sneller leeg dan ik had gewildquote:Op maandag 27 februari 2017 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah mooi
Ik heb nog maar een bak koffie gepakt. Ben nog steeds bezig met een Spotify-playlist, die gisteren al af had gemoeten.
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Net even een rondje declaraties ingediend bij de diverse verzekeringinstanties na de ziekenhuis escapades op Aruba. Bijna alles wordt vergoed, tot en met belkosten aan toe, dus dat scheelt weer...
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, waren heel veel dollars...
Maak jij nu deel uit van een campagne team?
terecht, maar super fijnquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Net even een rondje declaraties ingediend bij de diverse verzekeringinstanties na de ziekenhuis escapades op Aruba. Bijna alles wordt vergoed, tot en met belkosten aan toe, dus dat scheelt weer...
Terecht, maar toch fijn dat het eea vergoed wordtquote:Op maandag 27 februari 2017 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |