quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
vrouw drinkt bier voor de man.. drinkt man wijn.. je ziet vrouw denken.. kut.. ik wilde eigenlijk ook wijnAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:51 schreef Mozy het volgende:
Hoe zou David reageren als een van de dames ineens een klokker klei onder die kop knalt om de onderkin mee te maken?![]()
![]()
Fries zoekt FriesJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
En ook deze week, de vrouwen van Olke, Wanhopig als wat...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Maar dat David op z'n 27ste zulke jonge dames wil zegt ook wel wat
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Olke is een geweldige vent, volgens mij.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Friezin moet janken
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Haha wat vreselijk gênant dit, deze mag ophoepelen hoor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoeveel scheelt Olke met die roodharige boerin?
Eh vrouw bedoel ik
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een gejank zegAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Het blijft een verkopertje hèquote:Op zondag 26 februari 2017 20:52 schreef Maraca het volgende:
Mentaal is David net begin 20.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:52 schreef Maraca het volgende:
Maar dat David op z'n 27ste zulke jonge dames wil zegt ook wel wat![]()
Vind het vooral opvallend dat zo'n jong ding iets in zo'n dikkerd ziet.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:51 schreef MacorgaZ het volgende: Hij wilde ook gewoon even een 19-jarige volblaffen, dat kan toch?
![]()
Meryn trant meme,s incomingquote:Op zondag 26 februari 2017 20:52 schreef Maraca het volgende:
"To old"![]()
olke snolleke snollekequote:Op zondag 26 februari 2017 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel scheelt Olke met die roodharige boerin?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Alberdien is zo wanhopig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jelle
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jaquote:Ben ongeveer even oud als David, maar vind hem idd nog echt een knulletjequote:niks voor mij
Jelle probeert zelf ook nog te fixen, snoepert
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:54 schreef Greys het volgende:
Die hele familie van Olke lijkt me geweldig.Your beauty never ever scared me.![]()
"We doen ieder jaar mee"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Had die halve vent niet moeten schrijven naar Bertie?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Die stem galmt overal doorheen
Die Harriet (even naam opgezocht) is dat die vrouw met kleine kinderen?
Wie zei het ook alweer tegen Olke?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme wat een lelijk wijf met dat pittige kapselAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Riks lijkt me een man die zijn vrouw slaat als hij kwaad is.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Op wie lijkt Marit nou enorm, een actrice?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind Marit leuk voor Riks.And I am a weapon of massive consumption
ik sla ook een vrouw als ik niet boos benquote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef PirE het volgende:
Riks lijkt me een man die zijn vrouw slaat als hij kwaad is.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik kan er ook niet opkomen damn!quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Op wie lijkt Marit nou enorm, een actrice?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef PirE het volgende:
Riks lijkt me een man die zijn vrouw slaat als hij kwaad is.![]()
![]()
echt helemaal total los slaan
![]()
Of die zijn kinderen opsluit in de schuur omdat het moet van De Heerquote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef PirE het volgende:
Riks lijkt me een man die zijn vrouw slaat als hij kwaad is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat doet iedereen toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef PirE het volgende:
Riks lijkt me een man die zijn vrouw slaat als hij kwaad is.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Geloof? Riks: "Doe mij maar een g'leuf..."Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:
And I am a weapon of massive consumption
Toet toet!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is wel een Artikel 31 ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of die zijn kinderen opsluit in de schuur omdat het moet van De Heer![]()
een mensen mensAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Hij heeft ook het accent uit die regio, Zuidwolde, Nieuwlande enzoquote:Op zondag 26 februari 2017 20:42 schreef Djeez het volgende:
Wie, Riks? Die komt van Kerkenveld, vlakbij Hoogeveen![]()
Als ze lacht lijkt ze op Kim Lian.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Op wie lijkt Marit nou enorm, een actrice?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
hahahah godverdomme.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:55 schreef PirE het volgende:
Riks lijkt me een man die zijn vrouw slaat als hij kwaad is.![]()
![]()
Allemaal onverstaanbaarquote:Op zondag 26 februari 2017 20:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hij heeft ook het accent uit die regio, Zuidwolde, Nieuwlande enzoVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Klopt. Maar dat heb ik zelf ook. Hoogeveens isquote:Op zondag 26 februari 2017 20:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hij heeft ook het accent uit die regio, Zuidwolde, Nieuwlande enzo
Marit vind ik leuk, maar te leuk voor Riks (al is hij nu leuker dan vorige week).Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Claudia
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Claudia ga maar weer naar huisAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Kom op hey, dat is al 2,5 jaar geleden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Precies. Zand eroverquote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Kom op hey, dat is al 2,5 jaar geleden.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Teringquote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Kom op hey, dat is al 2,5 jaar geleden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Claudia lijkt op een '80s popsterAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Die Skype-meid is lekker naturel, zit zonder make-up daar aan tafel, duikt zo de rimboe in met Marc.
Die wordt hetIs dat positieve ding dat hij zoekt, als hij zelf bokt
Gewoon weer na een week in het bruin cafe met de benen wijd op het biljart liggenquote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Kom op hey, dat is al 2,5 jaar geleden.![]()
Waarom investeren als je toch niet bij elkaar past?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:53 schreef Badr_Harry het volgende:
Kinderen, toekomstplannen, verwachtingenGa is lol maken eerst en kijk dan verder
Van een 32-jarige verwachten dat ze niet binnen 5 jaar kinderen wilheeft hij geen biologie gehad ofzo?
know'm sayin?
word? word.![]()
Zambiaantjes moet je kort houdenquote:Op zondag 26 februari 2017 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar heeft wel een kale plek op zijn kop. Ja dom.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Kom op hey, dat is al 2,5 jaar geleden.![]()
![]()
Dit seizoen vallen zoveel monden (en vooral tanden) opquote:Op zondag 26 februari 2017 20:59 schreef Greys het volgende:
Irene heeft een heel irritante mond als ze praat.
Ik denk dat ik die ook kies.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef Remzz het volgende:
Die met die streepjes is echt veruit het leukstOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
In een autoband stoppen en met de brommer er overheen. Streetjustice genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zambiaantjes moet je kort houden![]()
Dit zijn wel echt van die negertjes/dolfijn/colourrun tutjesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
krullie meisje +1Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
annekim halloAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik gok dat hij net als Tom van afgelopen jaar niks overhoudt aan dit avontuur.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een saaie mutsen zeg.And I am a weapon of massive consumption
Zelfs de NPO moet ondertitelenquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Eerst even zagen met de machetequote:Op zondag 26 februari 2017 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In een autoband stoppen en met de brommer er overheen. Streetjustice genot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze hebben meer te melden dan die droeftoeter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die blonde in oranje kan wel heel moeilijk kijken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Van die vrijgevochten vrouwen die ook hun eigen carrière willen hebben, brrrrr. Die mogelijk gelijk hun koffers pakken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
die blonde in rood/roze shirtje lijkt op maximaAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Vrouwen die eigenschappen naar boven willen halen![]()
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Davidquote:Op zondag 26 februari 2017 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Van die vrijgevochten vrouwen die ook hun eigen carrière willen hebben, brrrrr. Die mogelijk gelijk hun koffers pakken.
ik vind jou ook leuk! +1quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik las mapimaquote:Op zondag 26 februari 2017 21:02 schreef Onnoman het volgende:
die blonde in rood/roze shirtje lijkt op maximaThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Denk ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok dat hij net als Tom van afgelopen jaar niks overhoudt aan dit avontuur."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
ik was eerder boks doeiquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Herman is gewoon mijn favo boer van dit seizoen.. watskebeurt?
Annekim wordt het.
Die kan ie rustig dumpen na een tijdje zonder dat ie zich schuldig hoeft te voelen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Tja die meiden schrijven zelf en zijn door de speeddate gekomen. Leeftijd is ook maar getalletjes.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:52 schreef Maraca het volgende:
Maar dat David op z'n 27ste zulke jonge dames wil zegt ook wel watKranplätze müssen verdichtet sein![]()
wie is dat?quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Och Yvon, ze hebben zich toch al ingeschreven, het is niet alsof hij ze nog moet overhalen, muts
Dat van hobbies snap ik wel, je wilt toch weten of je vrije tijd samen iets te doen hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Discriminatie van de NPO, bij stadsdialecten uit de Randstad, of onverstaanbare straattaal van Mocro`s doen ze dat nooit.quote:![]()
Yvonne staat Herman weer ff onzeker te lullen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
samson +1Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:03 schreef Greys het volgende:
Annekim wordt het.
Die kan ie rustig dumpen na een tijdje zonder dat ie zich schuldig hoeft te voelen.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Bepaalde lachjes en blikken.
Blikken SchultenbrauThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zij lijkt me wel tof ja. Ook iemqnd die weet wat ze wilquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zeg je alleen maar omdat je richting de 50 gaatquote:Op zondag 26 februari 2017 21:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja die meiden schrijven zelf en zijn door de speeddate gekomen. Leeftijd is ook maar getalletjes.
Smaakt als een kip die je zelf hebt vetgemest. Lekkerder dan supermarktkip dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Heb nog de krokodil in de aanbieding, iemand een stukje? Super lekker man.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Een fenomeen op FOK!quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bril 1
Bril 2
En nu?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
gaat hij anne als eerste batsen in de paardenstal??
sorry, heb het even gemist namelijkAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Fleur!
Fleur
Wow deze zijn ook wanhopig zeg, damn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wow hij heeft de 2 lelijkste uitgekozen.And I am a weapon of massive consumption
jank dan kut!Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Wel leuk, dat je soms bij het begin door filmpjes al denkt dat iemand dan ver komt, en dat is niet zo...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Beetje lood om oud ijzer hoor, wat dat betreft.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:05 schreef Revanches het volgende:
Wow hij heeft de 2 lelijkste uitgekozen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij heeft wel de drie uitgekozen waarbij ik het minst dacht 'daar klopt iets niet' (behalve dat hun gaydar niet werkt)![]()
Hij en Fleur wordt het.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
dit idd.. die brillenmeid.. hoe kan je die weg doen?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:05 schreef Revanches het volgende:
Wow hij heeft de 2 lelijkste uitgekozen.
is herman homo?
de H van HermanHomoAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Die vader lijkt me ook zo'n goeie knuffelbeer als Olke.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Haha, "wij passen ons wel aan, niet zoals die Marokkanen hier. De groeten van Trump."Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Tell em girl!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef luxerobots het volgende:
Aanpassen of anders opkrassen.
Wat een ouwe Trumpstemmer is het ook.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jelle is wel een pittige tanteThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze leek deze aflevering een beetje op te bloeienquote:
Die Pa lijkt helemaal niet op Olke, heeft hij dat reuzenlijf van zijn ma?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
PLEASE STUUR DIE WANHOPIGE NAAR HUISOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Alberdien rijdt de plomp in als ze niet gekozen wordt.And I am a weapon of massive consumption
Zegt de man met de hommo nickname, onnohoesmanquote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dit idd.. die brillenmeid.. hoe kan je die weg doen?
is herman homo?
de H van HermanHomo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2017 21:07:41 ]![]()
arienne mag haar bezem uit de kast halen en wegvliegenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
brunette was te stil, verbaasd me niksOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die wanhopige mag mee naar Texas
Hij kiest de lellebellen en wanhopige...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
kom vechten dan!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Zegt de man met de hommo nickname, onnohoesmanAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Harriet, hoeveel jonger is zij?
Oh zuurpruim mag niet mee
Goede keuzes OlkeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
haha dutch subs weerAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ditty mad.And I am a weapon of massive consumption
Die brunette vind ik wel echt in Amerika passen qua kop.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Trespassers will be shot, survivors will be shot again.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Die ouwe schiet mensen af die ongewenst op zijn erf komen![]()
papzakquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Hele rare verhoudingquote:
Meid je bent 32, het is nu of nooit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
kleine dunne beentjes.. dan een rare bochel bij zn kont.. en dan zo dik als een olifantquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Damn is David is viesdik man.And I am a weapon of massive consumption
Je zag het hem denken.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:10 schreef matthijst het volgende:
"Dat ik een week oostblokhoertjes neuk."![]()
Ik heb noooit lange slanke verkopers aan de deur staanquote:
Voorhoofd gaat mee
Knappe bok gaat meeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jorien rijmt op ien
das niet fijn
want ik wil je zienAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voorhoofd gaat mee
Knappe bok gaat mee![]()
madeleine is ook wel een lekker biggetje.. maar volgens mij mag ze wel op de loopbandAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Die Madeleine is wel lief. Maar ik heb een zwak voor chubby's
Grootste hobby is witte wijntjes drinken met haar vriendinnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef Remzz het volgende:
Ik krijg zo de kriebels van Jorien, daar zou ik echt helemaal niets mee kunnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En vleeseter ookquote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voorhoofd gaat mee
Knappe bok gaat mee
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef Remzz het volgende:
Ik krijg zo de kriebels van Jorien, daar zou ik echt helemaal niets mee kunnen.And I am a weapon of massive consumption
Denk ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef matthijst het volgende:
Madeleine, eierhoofd en dat kakkertje.Your beauty never ever scared me.![]()
echt seksueel onaantrekkelijk inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef Remzz het volgende:
Ik krijg zo de kriebels van Jorien, daar zou ik echt helemaal niets mee kunnen.Feyenoord Rotterdam![]()
Laura
dat ziet er toch niet uit? bruine skinny broek met een wit tafelkleedquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
NeeeeeAnd I am a weapon of massive consumption
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef Greys het volgende:
David wordt welke uitzending dikker echt hè?
quote:![]()
quote:
Oh deze had ik als derde gekozen
Nu nog die knappe bok en alles kloptOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:And I am a weapon of massive consumption
Knap of Oud. Rara.
Groot gelijk, ze is stug en alleen mooier.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
DuuuudeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Laura is blij“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: