quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Anne doet me denken aan Olijfje
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mensen werd mad op de BzV pagina dat mensen dit zeiden over haar.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
"Zo met meiden omgaan........"
Ja Herman, had dat dan ook 10 jaar eerder gedaan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
De waarheid is hard en dun.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen werd mad op de BzV pagina dat mensen dit zeiden over haar.![]()
tegen een winterpeen zeggen ze neenquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Herman is een beetje de jonge versie van De Vieze Man.
'Daar leggen er twee'The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:![]()
Dacht dat je het gewoon uitsprak als David en idd niet als Deeevid.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Oh die Vrolijke is ditmaal weer zo enthousiast en Vrolijk
hij is wel eerlijk!
als je dat niet bevalt zoek je maar een mietje in amsterdamAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig ja![]()
![]()
Lekker vlees eten“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
was ze uitgeput?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig jaAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig ja
Die Jorien komt wel ver, is ook net zo spontaan en laidback als hij is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig ja
And I am a weapon of massive consumption
laura, er rijmt niks op je naam, maar ik zou je wel doenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
LauraMooie ogen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Laura is te leuk voor Deevid[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Laura moet een leukere vent gaan zoekenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ransdorp
Laura is zo'n meid die na 3 dagen op de boerderie nog amper los komt en zich niet kan laten gaan...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tineke Schouten
Catharina
I'm a barbie girl...Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
ze is veeleisend dametjequote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Mijn oren![]()
smegma, sperma, anorexiaquote:Op zondag 26 februari 2017 20:35 schreef Onnoman het volgende:
laura, er rijmt niks op je naam, maar ik zou je wel doen
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die Marit lijkt ook op een actrice... maar ja welke
Ah daar is Daffy Duck alweerThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
lulkoekquote:Op zondag 26 februari 2017 20:35 schreef Maraca het volgende:
Laura moet een leukere vent gaan zoekenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
nee, nee en neequote:
ga terug naar de basisschoolAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
David?! Ben jij dat?quote:
Deevid heeft zijn gelukkig geen eisenquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
kom vechten danquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Dus die gaat dan in de gehakt
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Riks is wel al iets leuker zo, zonder die sollicitaties die hij moet afnemenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker worsten draaien“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
mits naaktquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ze lag, ze oge
Mijn god
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Nu wel meer dan de eerste afleveringenquote:Op zondag 26 februari 2017 20:37 schreef Jinkx het volgende:
Ik snap de aversie tegen Riks van hier niet. Lijkt mij een leuke vent.
Zuh loopje.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
piemelmolen..
check die vrouwen het warm krijgenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ik raak hier een beetje opgewonden van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Riks is tof. Komt bij mij uit de buurt wegquote:Op zondag 26 februari 2017 20:37 schreef Jinkx het volgende:
Ik snap de aversie tegen Riks van hier niet. Lijkt mij een leuke vent.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Richard had er wel raad mee gewetenquote:
DrentheGenot.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Riks is tof. Komt bij mij uit de buurt weg![]()
Wat is die kale plek bovenop het hoofd van Marc?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh die Skype-meid is idd een goedlachse leuke meidOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ik zap ook net langs .. sorryquote:Op zondag 26 februari 2017 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was de dreugeweurst van gistern.![]()
Whehehe, Marc zijn haar vandaag, ik vind het geen gezicht, die oren steken nu ook meer uit
grootte doet er idd niet toequote:Op zondag 26 februari 2017 20:39 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat om de smaak bij de worstjes he
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
De bakermat van de Nederlandse beschavingquote:
HIVquote:Op zondag 26 februari 2017 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is die kale plek bovenop het hoofd van Marc?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Marc
Saaie vent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Drenthenarenquote:Op zondag 26 februari 2017 20:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
De bakermat van de Nederlandse beschaving
Net als vorig jaar; de knapste, de saaistequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
gewoon alle 5 tegelijk batsen..
ik zou het doen..
lekker in de hooizolder..Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Zou wel grappig zijn als die vrouwen dat niet wisten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
In de zomermaanden naar Zuidlaren, bij de Waterloo Belgische patat vreten op De Brink.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
De bakermat van de Nederlandse beschaving![]()
![]()
Die rode en bruinharige (met streepjestrui) vind ik het leukste...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geen pot dit jaarquote:Op zondag 26 februari 2017 20:40 schreef zoem het volgende:
[..]
De opdracht is een boot maken, de mol probeert em te laten zinken?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zij is leuk
een blonde meid met een grote mond.. ik zie potentieAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Qftquote:Op zondag 26 februari 2017 20:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
De bakermat van de Nederlandse beschaving
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
oja mevrouw oogbalAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Nee, bleek een catfish te zijn.quote:And I am a weapon of massive consumption
hij zou die meiden ook wel willen aanspannenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Wie, Riks? Die komt van Kerkenveld, vlakbij Hoogeveenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wie, Riks? Die komt van Kerkenveld, vlakbij Hoogeveen![]()
Mooie Titanic hoor.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Die meiden zitten allemaal met mond open achter die paarden
Waar je zin in hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Herman moet gewoon Fleurtje meenemen naar Frankrijk, zij is toch wel de leukste
Dit lijkt me tot nu toe nog wel de leukste date
Marc, jaquote:Op zondag 26 februari 2017 20:42 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Ik denk dat hij voor die meid met de krullen gaat.Redhead.
Kijk ze soppen die dames van herman“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Herman is echt bij lange na niet zo verlegen en lomp als ik had gedacht na de oproep, hij is 10 keer meer spontaan naar de vrouwen toe in acties dan Marc.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
boh bohhquote:Op zondag 26 februari 2017 20:43 schreef zoem het volgende:
Herman heeft de vrouwen al gruwelijk nat gemaakt![]()
herman the shermanAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Anne ziet weer eens eten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Herman is echt bij lange na niet zo verlegen en lomp als ik had gedacht na de oproep, hij is 10 keer meer spontaan naar de vrouwen toe in acties dan Marc.
Herman the PussydestroyerJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Iddquote:Op zondag 26 februari 2017 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Herman is echt bij lange na niet zo verlegen en lomp als ik had gedacht na de oproep, hij is 10 keer meer spontaan naar de vrouwen toe in acties dan Marc.know'm sayin?
word? word.![]()
een goeie match..
dat zeg ik ook vaak als ik een puzzel legAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Als ik Pia was zou ik toch nog wat kilo'tjes kwijt raken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan was het echt wel een baas geweestquote:
Kan ze niet genoeg kcal verbrandenquote:Op zondag 26 februari 2017 20:45 schreef Badr_Harry het volgende:
Anna wordt mad omdat hij niet graag wandelt
Hoaxquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is waarquote:Op zondag 26 februari 2017 20:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daarom kijken we toch ook Paxje![]()
![]()
allemaal maagdenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Niemand van de dames heeft al een relatie gehad.And I am a weapon of massive consumption
Herman mag ze allemaal ontmaagden
Fleur is cute.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geen relatie, maar hebben ze wel geneukt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Is die dame van de bakkerij die 'wel eens met mannen mee naar huis ging' eigenlijk door de keuring gekomen?![]()
Herman is onbezonnen. Die denkt "Ey leuke meisjes ff mee kletsen misschien vinden ze mij leuk." Marc denkt veel te veel na en die is ook bezig met hoe hij overkomt en wat ie wel en niet kan zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Herman is echt bij lange na niet zo verlegen en lomp als ik had gedacht na de oproep, hij is 10 keer meer spontaan naar de vrouwen toe in acties dan Marc.![]()
Damn, mag je wel wat extra klei inslaanVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat blousje strak in gestopt, ai...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die heb ik de vorige keer gemistquote:Op zondag 26 februari 2017 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Is die dame van de bakkerij die 'wel eens met mannen mee naar huis ging' eigenlijk door de keuring gekomen?![]()
quote:
die donkerblonde heeft een onbetrouwbaar uiterlijk..Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:
Lijkt wel een groot paaseiquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En straks een klein klompje klei voor de spermaspeerOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat kan, ik denk dat Marc gewoon veel minder goed in babbelen is. Geen spontane harry.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Herman is onbezonnen. Die denkt "Ey leuke meisjes ff mee kletsen misschien vinden ze mij leuk." Marc denkt veel te veel na en die is ook bezig met hoe hij overkomt en wat ie wel en niet kan zeggen.
Hij zei zelf al een positieve meid (oid) te zoeken, omdat hij dat niet altijd is. Zegt genoeg tochOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een narcistisch gebeuren met die manager.And I am a weapon of massive consumption
Broccoli voor de kapiteinquote:Op zondag 26 februari 2017 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PLUS goed eten, daar houden we van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze moeten gewoon blijven praten. Nu is het zo stilquote:
Mara is de leukste bij David
eh je UI doet t niet hansquote:Op zondag 26 februari 2017 20:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Goede date om elkaar te leren kennen, dit.![]()
Oh verdomd hij heet echt Deevid
David moet straks nog wat pakketjes bezorgen.
#kingofQueensThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heb geen scheve bakkesquote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
David moet straks nog wat pakketjes bezorgen.
#kingofQueens
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Mara haar mond staat ondersteboven
Your beauty never ever scared me.![]()
Viesdik.quote:And I am a weapon of massive consumption
Die knapste lijkt me ook niet altijd gezellig. Voorhoofd past beter bij hem.
Is dat die knappe? Die is veel te nukkig juist, hij is spontaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:49 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Laura is veel te lief voor hem.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
zullen we ergens wat gaan drinken?quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Die teleurstelling bij de kindervraagquote:
En dat vind ik weer bijzonder.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:46 schreef Remzz het volgende:
5 dames vinden die nog nooit een relatie hebben gehad dat is behoorlijk bijzonder.
Relaties stellen op die leeftijd, 15-20 zo weinig voor. En mannen willen voor hun 25ste (zelfs dat is al vroeg) toch niet serieus zijn.know'm sayin?
word? word.![]()
Wat boeit het of die meisjes knap zijn man, jezus! Het gaat gewoon om de dikste tieten, rest is niet interessantOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voorhoofd wilde meteen mee, met koffer en al.
Die wil ook wel snel een gezin.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ik zou een beeld van adolf hitler makenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Verstond ik nou dat die knapste 19 is?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Die knapste lijkt me ook niet altijd gezellig. Voorhoofd past beter bij hem.![]()
Eens!quote:Op zondag 26 februari 2017 20:50 schreef alors het volgende:
[..]
En dat vind ik weer bijzonder.
Relaties stellen op die leeftijd, 15-20 zo weinig voor. En mannen willen voor hun 25ste (zelfs dat is al vroeg) toch niet serieus zijn.And I am a weapon of massive consumption
Geen idee, zou wel dat pubersmoeltje verklaren, daarmee bedoel ik haar boze kopquote:Op zondag 26 februari 2017 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Verstond ik nou dat die knapste 19 is?
Olkegod
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: