quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Anne doet me denken aan Olijfje
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mensen werd mad op de BzV pagina dat mensen dit zeiden over haar.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
"Zo met meiden omgaan........"
Ja Herman, had dat dan ook 10 jaar eerder gedaan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
De waarheid is hard en dun.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen werd mad op de BzV pagina dat mensen dit zeiden over haar.![]()
tegen een winterpeen zeggen ze neenquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Herman is een beetje de jonge versie van De Vieze Man.
'Daar leggen er twee'The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:![]()
Dacht dat je het gewoon uitsprak als David en idd niet als Deeevid.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Oh die Vrolijke is ditmaal weer zo enthousiast en Vrolijk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
hij is wel eerlijk!
als je dat niet bevalt zoek je maar een mietje in amsterdamAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig ja![]()
![]()
Lekker vlees eten“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
was ze uitgeput?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig jaAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig ja
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Die Jorien komt wel ver, is ook net zo spontaan en laidback als hij is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stuk vlees. Dik wijf knikt meteen hevig ja
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
laura, er rijmt niks op je naam, maar ik zou je wel doenAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
LauraMooie ogen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Laura is te leuk voor Deevid[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: