Dick Advocaat die kwam vertellen dat hij met Salzburg-achtige pressing wel even Ajax kwam wegtikken in de ArenAquote:Op zondag 26 februari 2017 15:04 schreef Kopsterk het volgende:
In 2013-2014 werden we echt met een ongekend slechte selectie kampioen
Advocaat was trainer van PSV in 12-13 tochquote:Op zondag 26 februari 2017 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick Advocaat die kwam vertellen dat hij met Salzburg-achtige pressing wel even Ajax kwam wegtikken in de ArenA.
In 2013-14 was hij interim bij AZ nadat Verbeek werd weggejaagd.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Advocaat was trainer van PSV in 12-13 toch
Dat zure gezicht van Arno Vermeulen bij Studio Voetbal toen na die 0-5 bij Heerenveen duidelijk werd dat Ajax kampioen ging worden. Genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
MwahAjax toen met het Van Gaal gezeik en dramapotten tegen Utrecht etc
Die moet ik geven als je je misdraagt op de FP hequote:Op zondag 26 februari 2017 15:05 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik moest laatst wel lachen om jouw DM. Zo boos.
De Witte Chineesquote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zure gezicht van Arno Vermeulen bij Studio Voetbal toen na die 0-5 bij Heerenveen duidelijk werd dat Ajax kampioen ging worden. Genot.
PSV speelt Feyenoord in de kaart nu.. Tegenstander in slaap sussen..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef hafcfan het volgende:
gvd fey gaat ook mee in het psv niveau
Ze dalen idd behoorlijk in niveauquote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef hafcfan het volgende:
gvd fey gaat ook mee in het psv niveau
Dat is het spelbeeld al vanaf minuut 10. Door beide teams dan wel te verstaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef truedestiny het volgende:
Wat een trieste pot zeg. In minuut 30 de ballen naar voren rossen.
Redactie frontpagequote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die moet ik geven als je je misdraagt op de FP he
Ohjaquote:Op zondag 26 februari 2017 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2013-14 was hij interim bij AZ nadat Verbeek werd weggejaagd.
Die midweekse speelronde. Legendarisch. Alles viel goed. Echt alles.quote:
is dat die dikke jongen die zo leuk die vrije trappen erin kan knallen?quote:
Ik kies er zelf voorquote:Op zondag 26 februari 2017 15:07 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Redactie frontpage
Wat een kut leven.
Je moet wat als je de wedstrijd niet normaal kunt bekijken door die pleurissite van Foxquote:Op zondag 26 februari 2017 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker virtueel de wedstrijd bekijken
Twitch chat is wel een toevoeging.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker virtueel de wedstrijd bekijken
Nou niet zo gefrustreerd doen en kijk gewoon de wedstrijdquote:Op zondag 26 februari 2017 15:09 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dan ben je iig het spoor bijster.
Geldt ook voor Isimattie..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Arias kan net zo goed niet meedoen.
Blijkbaar vindt hij het nodig om het falen van zijn team op anderen te botvieren...quote:Op zondag 26 februari 2017 15:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou niet zo gefrustreerd doen en kijk gewoon de wedstrijd
Leuke garpquote:Op zondag 26 februari 2017 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
Arias zat even aan zijn neus. Goh verrassend als Colombiaan
Welk boek?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn boek ook. En het is goed dus ik ga daarvoor
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij het nodig om het falen van zijn team op anderen te botvieren...
Klopt wel ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is echt exact hoe ik me Stijn voorstel.
Ik ben gewoon voor Feyenoord dus dit is een rare opmerking.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij het nodig om het falen van zijn team op anderen te botvieren...
Oeroeg door Hella S. Haasse? Ajacied422 is groot fan van dat boek.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn boek ook. En het is goed dus ik ga daarvoor
Pereiro en Pröpper op goede dagen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke psv speler wel? Denk dat die lijst een stuk korter is
Je komt anders over als een heel zuur lampjequote:Op zondag 26 februari 2017 15:12 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Feyenoord dus dit is een rare opmerking.
Lang niet gezien makkerquote:Op zondag 26 februari 2017 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zitten er veel idioten in dit topic
Verbeter het topic, begin bij jezelf.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
Het is een jood.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je komt anders over als een heel zuur lampje
Noem dan namen, lafbek.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
Nee ik lach de redactie frontpage uit, dat heeft niks met een club te maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je komt anders over als een heel zuur lampje
Dat kun je beter.quote:
word jequote:Op zondag 26 februari 2017 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Elia wordt je toch echt doodmoe. Hij maakt zijn directe tegenstander volledig af maar vindt het toch nodig om om de 5 minuten even theatraal door te rollen
Inmiddels wel woonachtig in Rijswijk ben ik bangquote:Op zondag 26 februari 2017 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Té lang eigenlijk, mijn beste Delftse Fok!-maat
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Elia wordt je toch echt doodmoe. Hij maakt zijn directe tegenstander volledig af maar vindt het toch nodig om om de 5 minuten even theatraal door te rollen
Zeer spijtig. Wat is de reden?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels wel woonachtig in Rijswijk ben ik bang
Dat doe ik al jaren.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij nu andere mensen aan het corrigeren bent.Wel vooruitgang hoor.
Wat gaan we dan kijken?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel voor om de Eredivisie zo snel mogelijk op te heffen.
Hij won elk jaar de foute spelling awardquote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij nu andere mensen aan het corrigeren bent.Wel vooruitgang hoor.
Gewoon Den Haag blijven noemen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels wel woonachtig in Rijswijk ben ik bang
Omdat je eigenlijk zelf niet kunt typen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren.
Dus waar dit op slaat ontgaat me volledig.
Nee dit is een knotsgekke competitiequote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel voor om de Eredivisie zo snel mogelijk op te heffen.
Dit is pure aidsquote:Op zondag 26 februari 2017 15:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee dit is een knotsgekke competitie
Ik hoop niet dat er veel gemeentes duurder zijn.quote:
Zou ook wel terecht zijn wat dat betreft. 8 minuten fietsen naar de binnenstad.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Gewoon Den Haag blijven noemen.
Zo zeg ik ook nog steeds dat ik in Eindhoven woon.
quote:
Domste aanvoerder ooitquote:
Precies, daarom ook strafschop. Commentator zeuren over de verdediger, maar daar gaat het helemaal niet om.quote:
hij was gewoon op tijd hoor, staat al drie kwartier in het doel.quote:
Die steekpasses in de omschakelingquote:Op zondag 26 februari 2017 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonde dat Feyenoord na het lekkere begin meegaat in het slechte spel van de tegenstander.
quote:
Ik vind dat helemaal niks, zelf pizza makenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:20 schreef Adames het volgende:
ondertussen heb ik net mijn pizzadeegje gerold
wie zegt dat mannen niet kunnen multitasken
Vooral de meest trieste aanvoerder. Die is constant bezig met tegenstanders naaien en de scheidsrechter uit te kafferen terwijl hijzelf wekelijks een draak van een wedstrijd speelt. Het kan een ver neefje van Michiel Kramer zijn met zijn vervelende gedrag.quote:
Hij struikelt over zijn eigen benen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies, daarom ook strafschop. Commentator zeuren over de verdediger, maar daar gaat het helemaal niet om.
Wat vind jij van ananas op pizza?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:20 schreef Adames het volgende:
ondertussen heb ik net mijn pizzadeegje gerold
wie zegt dat mannen niet kunnen multitasken
tieptequote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord begon echt sterk de eerste20 minunten,.,...
Daarna maken ze er een schaakspel van zoals ik al een uur geleden tiepte;;
Ze laten zich helemaal terugzakken om dat doelpunt te voorkomen en de voorsprong te verdedigen...
Ze moeten gewoon voor de 2-0 gaan hopelijk vertelt gio ze dat ook zo in de kleedkamer
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef falling_away het volgende:
Het was geen penalty, maar op zich snap ik wel dat de PSV'ers een beetje gefrustreerd zijn. Nijhuis fluit nogal in het voordeel van Feyenoord, vooral in het begin van de wedstrijd
Dank voor je analyse.. We vroegen er niet om en zitten er ook niet op te wachten..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord begon echt sterk de eerste20 minunten,.,...
Daarna maken ze er een schaakspel van zoals ik al een uur geleden tiepte;;
Ze laten zich helemaal terugzakken om dat doelpunt te voorkomen en de voorsprong te verdedigen...
Ze moeten gewoon voor de 2-0 gaan hopelijk vertelt gio ze dat ook zo in de kleedkamer
PSV is sowieso een enorme calimeroclub. Eigenlijk is mex de enige normale fan die ze hebbenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral de meest trieste aanvoerder. Die is constant bezig met tegenstanders naaien en de scheidsrechter uit te kafferen terwijl hijzelf wekelijks een draak van een wedstrijd speelt. Het kan een ver neefje van Michiel Kramer zijn met zijn vervelende gedrag.
in meeste ovens is temperatuur inderdaad niet goed genoeg, maar vind het verder wel fijn. lekker pizza in zijn originele vorm: je restjes erop gooien.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niks, zelf pizza maken
2x geel zo te zientwitter:speldenaar twitterde op zondag 26-02-2017 om 15:21:33De Jong geel wegens mèkkeren. #feypsv 👏 https://t.co/GONz0zmFgQ reageer retweet
Nijhuis begint een beetje teveel in zichzelf te geloven met zijn eeuwige lekker laten doorgaan beleid.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef falling_away het volgende:
Het was geen penalty, maar op zich snap ik wel dat de PSV'ers een beetje gefrustreerd zijn. Nijhuis fluit nogal in het voordeel van Feyenoord, vooral in het begin van de wedstrijd
Werd er nog verdrietig hard uitgekapt door Baco Ariequote:Op zondag 26 februari 2017 15:22 schreef thedeedster het volgende:
Luuk de Jong...
Het grootste zeikwijf van de Eredivisie.
Je zou er maar mee getrouwd zijn.
Verkeerde volgorde. Miste er nog een. Zag later dat die uit 2 delen bestondquote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had alle boeken toch al uit
dat is dat "mannelijke voetbal toestaan" maar een overtreding moet je gewoon voor fluiten.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef falling_away het volgende:
zeker als het inconsequent is.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dat "mannelijke voetbal toestaan" maar een overtreding moet je gewoon voor fluiten.
Niet waar..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Nijhuis fluit prima, voor beide kanten.
Nijhuis is dan ook beschamend slecht. En dan heb ik het niet over vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dat "mannelijke voetbal toestaan" maar een overtreding moet je gewoon voor fluiten.
Tja, neutraal of niet, ik heb toch altjid gelijkquote:Op zondag 26 februari 2017 15:24 schreef falling_away het volgende:
[..]
Niet waar..
En ik ben neutrale toeschouwer.. al heb ik een lichte voorkeur voor Feyenoord in deze wedstrijd.
Dat is niet zo handig, Hans.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde. Miste er nog een. Zag later dat die uit 2 delen bestond
ja die heeft zo z'n eigen regeltjesquote:Op zondag 26 februari 2017 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nijhuis is dan ook beschamend slecht. En dan heb ik het niet over vandaag.
Ahh jij bent een neutrale toeschouwer... dan zal je dus wel verstand van voetbal hebben?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:24 schreef falling_away het volgende:
[..]
Niet waar..
En ik ben neutrale toeschouwer.. al heb ik een lichte voorkeur voor Feyenoord in deze wedstrijd.
gare wijven manquote:
Doe je er ook olijfolie op?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
in meeste ovens is temperatuur inderdaad niet goed genoeg, maar vind het verder wel fijn. lekker pizza in zijn originele vorm: je restjes erop gooien.
atvloersquote:
Je moet dan ook een Duitse oven hebben.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
in meeste ovens is temperatuur inderdaad niet goed genoeg, maar vind het verder wel fijn. lekker pizza in zijn originele vorm: je restjes erop gooien.
Ramselaar was prima. totdat hij naar het middenveld moest, toen heb ik hem niet meer gezien. Ik had ook liever Hendrix gezien ipv v Ginkel, en Ramselaar op linksbuiten gelaten.quote:
die capaciteit heb ik niet nodigquote:Op zondag 26 februari 2017 15:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moet dan ook een Duitse oven hebben.
De enige echte John 'X-aantal' de Wolf?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:25 schreef WethouderHekking het volgende:
We kunnen kiezen. De Boer/Perez op Fox1. De Wolf/Bruggink op Fox5
Deze man juicht het toe dat PSV-ers geblesseerd afhaken.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:25 schreef De_Pel het volgende:
Heerlijk man. 1-0 voor, bovenliggende partij, ginkeltje kapot
Ik vind er altijd net iets teveel tijd inzitten voor wat je krijgt (Als je zelf het deeg maakt/laatrijzen dan)quote:Op zondag 26 februari 2017 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
valt me mee dat die niet in fox gouden elftal staatquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige echte John 'X-aantal' de Wolf?
Willems laat zijn man lopen, verspeelt de bal en is al moe. De andere pisveers kunnen nog lopen tenminstequote:
Beste is gewoon pizza bestellen.. Ja toch..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind er altijd net iets teveel tijd inzitten voor wat je krijgt (Als je zelf het deeg maakt/laatrijzen dan)
100 %quote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige echte John 'X-aantal' de Wolf?
op een normale werkdag lukt het inderdaad niet, maar met een kater beetje kneden is wel lekker. heb verder toch weinig te doen tot ik vanavond weer mijn clownspak aantrekquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind er altijd net iets teveel tijd inzitten voor wat je krijgt (Als je zelf het deeg maakt/laatrijzen dan)
Niet het beste, wel het makkelijkste... Zelf pizza maken is het beste... Heb je volledige controle over alle ingrediëntenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Beste is gewoon pizza bestellen.. Ja toch..
mee eens, is alleen interessant als je er 10 maaktquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pittoreske Almerequote:Op zondag 26 februari 2017 15:29 schreef Befbekje het volgende:
Ik wist niet dat het kon, in Almere..
Bastwitter:OptaJohan twitterde op zondag 26-02-2017 om 15:29:103 - Three of Luuk de Jong's five bookings for PSV in the Eredivisie were given for dissent, all by Bas Nijhuis. Vocal. reageer retweet
Het is PSV'ers, grammaticaal beperkte. En maar anderen corrigeren.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze man juicht het toe dat PSV-ers geblesseerd afhaken.
Als je altijd roept van doe maar wat tegen halfuurtje/driekwartier aan de andere kant van de lijn, weet je niet wat je krijgt, inderdaad..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet het beste, wel het makkelijkste... Zelf pizza maken is het beste... Heb je volledige controle over alle ingrediënten
Heerlijk die woede.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is PSV'ers, grammaticaal beperkte. En maar anderen corrigeren.
https://onzetaal.nl/taaladvies/hboer-hbo-er
gwn 1x 15 bollen maken en invriezequote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee maar is toch geen team dat voor hun laatste kans gaat al hadden ze nog bijna geluk tegen het eindequote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Willems laat zijn man lopen, verspeelt de bal en is al moe. De andere pisveers kunnen nog lopen tenminste
Woede? Het is vermaak. In elk topic maak je tien typ- of spelfouten terwijl je de wijsneus uithangt tegen anderen. Beetje alsof Tom Beugelsdijk anderen zou leren verdedigen.quote:
Iets met niet weten waar hun deeg uit bestaat + zo weinig mogelijk E-nummers willen eten.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je altijd roept van doe maar wat tegen halfuurtje/driekwartier aan de andere kant van de lijn, weet je niet wat je krijgt, inderdaad..
je moet zijn cu2 pagina eens zienquote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woede? Het is vermaak. In elk topic maak je tien typ- of spelfouten terwijl je de wijsneus uithangt tegen anderen. Beetje alsof Tom Beugelsdijk anderen zou leren verdedigen.
Bende gij homo, ofwa?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iets met niet weten waar hun deeg uit bestaat + zo weinig mogelijk E-nummers willen eten.
Nou, ga lekker door met jezelf voor lul zetten en dan kan ik mijn woede bevredigen door het aan te wijzen.quote:
Oke.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, ga lekker door met jezelf voor lul zetten en dan kan ik mijn woede bevredigen door het aan te wijzen.
Ja, het bier is echter wel super sterk.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:34 schreef Befbekje het volgende:
Mag je zuipen op de tribune in De Kuip?
ibfquote:Op zondag 26 februari 2017 15:34 schreef thedeedster het volgende:
Perez:" Sinds wanneer doen woorden pijn?"
Dat juist hij zoiets durft te zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |