word jequote:Op zondag 26 februari 2017 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Elia wordt je toch echt doodmoe. Hij maakt zijn directe tegenstander volledig af maar vindt het toch nodig om om de 5 minuten even theatraal door te rollen
Inmiddels wel woonachtig in Rijswijk ben ik bangquote:Op zondag 26 februari 2017 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Té lang eigenlijk, mijn beste Delftse Fok!-maat
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Elia wordt je toch echt doodmoe. Hij maakt zijn directe tegenstander volledig af maar vindt het toch nodig om om de 5 minuten even theatraal door te rollen
Zeer spijtig. Wat is de reden?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels wel woonachtig in Rijswijk ben ik bang
Dat doe ik al jaren.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij nu andere mensen aan het corrigeren bent.Wel vooruitgang hoor.
Wat gaan we dan kijken?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stel voor om de Eredivisie zo snel mogelijk op te heffen.
Hij won elk jaar de foute spelling awardquote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij nu andere mensen aan het corrigeren bent.Wel vooruitgang hoor.
Gewoon Den Haag blijven noemen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inmiddels wel woonachtig in Rijswijk ben ik bang
Omdat je eigenlijk zelf niet kunt typen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren.
Dus waar dit op slaat ontgaat me volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |