valt me mee dat die niet in fox gouden elftal staatquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige echte John 'X-aantal' de Wolf?
Willems laat zijn man lopen, verspeelt de bal en is al moe. De andere pisveers kunnen nog lopen tenminstequote:
Beste is gewoon pizza bestellen.. Ja toch..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind er altijd net iets teveel tijd inzitten voor wat je krijgt (Als je zelf het deeg maakt/laatrijzen dan)
100 %quote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige echte John 'X-aantal' de Wolf?
op een normale werkdag lukt het inderdaad niet, maar met een kater beetje kneden is wel lekker. heb verder toch weinig te doen tot ik vanavond weer mijn clownspak aantrekquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind er altijd net iets teveel tijd inzitten voor wat je krijgt (Als je zelf het deeg maakt/laatrijzen dan)
Niet het beste, wel het makkelijkste... Zelf pizza maken is het beste... Heb je volledige controle over alle ingrediëntenquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Beste is gewoon pizza bestellen.. Ja toch..
mee eens, is alleen interessant als je er 10 maaktquote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pittoreske Almerequote:Op zondag 26 februari 2017 15:29 schreef Befbekje het volgende:
Ik wist niet dat het kon, in Almere..
Bastwitter:OptaJohan twitterde op zondag 26-02-2017 om 15:29:103 - Three of Luuk de Jong's five bookings for PSV in the Eredivisie were given for dissent, all by Bas Nijhuis. Vocal. reageer retweet
Het is PSV'ers, grammaticaal beperkte. En maar anderen corrigeren.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze man juicht het toe dat PSV-ers geblesseerd afhaken.
Als je altijd roept van doe maar wat tegen halfuurtje/driekwartier aan de andere kant van de lijn, weet je niet wat je krijgt, inderdaad..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet het beste, wel het makkelijkste... Zelf pizza maken is het beste... Heb je volledige controle over alle ingrediënten
Heerlijk die woede.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is PSV'ers, grammaticaal beperkte. En maar anderen corrigeren.
https://onzetaal.nl/taaladvies/hboer-hbo-er
gwn 1x 15 bollen maken en invriezequote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee maar is toch geen team dat voor hun laatste kans gaat al hadden ze nog bijna geluk tegen het eindequote:Op zondag 26 februari 2017 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Willems laat zijn man lopen, verspeelt de bal en is al moe. De andere pisveers kunnen nog lopen tenminste
Woede? Het is vermaak. In elk topic maak je tien typ- of spelfouten terwijl je de wijsneus uithangt tegen anderen. Beetje alsof Tom Beugelsdijk anderen zou leren verdedigen.quote:
Iets met niet weten waar hun deeg uit bestaat + zo weinig mogelijk E-nummers willen eten.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je altijd roept van doe maar wat tegen halfuurtje/driekwartier aan de andere kant van de lijn, weet je niet wat je krijgt, inderdaad..
je moet zijn cu2 pagina eens zienquote:Op zondag 26 februari 2017 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woede? Het is vermaak. In elk topic maak je tien typ- of spelfouten terwijl je de wijsneus uithangt tegen anderen. Beetje alsof Tom Beugelsdijk anderen zou leren verdedigen.
Bende gij homo, ofwa?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iets met niet weten waar hun deeg uit bestaat + zo weinig mogelijk E-nummers willen eten.
Nou, ga lekker door met jezelf voor lul zetten en dan kan ik mijn woede bevredigen door het aan te wijzen.quote:
Oke.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, ga lekker door met jezelf voor lul zetten en dan kan ik mijn woede bevredigen door het aan te wijzen.
Ja, het bier is echter wel super sterk.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:34 schreef Befbekje het volgende:
Mag je zuipen op de tribune in De Kuip?
ibfquote:Op zondag 26 februari 2017 15:34 schreef thedeedster het volgende:
Perez:" Sinds wanneer doen woorden pijn?"
Dat juist hij zoiets durft te zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |