in meeste ovens is temperatuur inderdaad niet goed genoeg, maar vind het verder wel fijn. lekker pizza in zijn originele vorm: je restjes erop gooien.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niks, zelf pizza maken
2x geel zo te zientwitter:speldenaar twitterde op zondag 26-02-2017 om 15:21:33De Jong geel wegens mèkkeren. #feypsv 👏 https://t.co/GONz0zmFgQ reageer retweet
Nijhuis begint een beetje teveel in zichzelf te geloven met zijn eeuwige lekker laten doorgaan beleid.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef falling_away het volgende:
Het was geen penalty, maar op zich snap ik wel dat de PSV'ers een beetje gefrustreerd zijn. Nijhuis fluit nogal in het voordeel van Feyenoord, vooral in het begin van de wedstrijd
Werd er nog verdrietig hard uitgekapt door Baco Ariequote:Op zondag 26 februari 2017 15:22 schreef thedeedster het volgende:
Luuk de Jong...
Het grootste zeikwijf van de Eredivisie.
Je zou er maar mee getrouwd zijn.
Verkeerde volgorde. Miste er nog een. Zag later dat die uit 2 delen bestondquote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had alle boeken toch al uit
dat is dat "mannelijke voetbal toestaan" maar een overtreding moet je gewoon voor fluiten.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:21 schreef falling_away het volgende:
Het was geen penalty, maar op zich snap ik wel dat de PSV'ers een beetje gefrustreerd zijn. Nijhuis fluit nogal in het voordeel van Feyenoord, vooral in het begin van de wedstrijd
zeker als het inconsequent is.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dat "mannelijke voetbal toestaan" maar een overtreding moet je gewoon voor fluiten.
Niet waar..quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja. Nijhuis fluit prima, voor beide kanten.
Nijhuis is dan ook beschamend slecht. En dan heb ik het niet over vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dat "mannelijke voetbal toestaan" maar een overtreding moet je gewoon voor fluiten.
Tja, neutraal of niet, ik heb toch altjid gelijkquote:Op zondag 26 februari 2017 15:24 schreef falling_away het volgende:
[..]
Niet waar..
En ik ben neutrale toeschouwer.. al heb ik een lichte voorkeur voor Feyenoord in deze wedstrijd.
Dat is niet zo handig, Hans.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde. Miste er nog een. Zag later dat die uit 2 delen bestond
ja die heeft zo z'n eigen regeltjesquote:Op zondag 26 februari 2017 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nijhuis is dan ook beschamend slecht. En dan heb ik het niet over vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |