Tot de 1-0 waren we de bovenliggende partij.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:25 schreef De_Pel het volgende:
Heerlijk man. 1-0 voor, bovenliggende partij, ginkeltje kapot, nog ff 2 kaartjes in de 45e minuut.
Na rust snel de 2-0 er in tikken, dan gaat luukkie er ook nog wel met frusti-rood af als hij doorheeft dat hij bij Bottegod niets gaat halen.
Waarom zet je een streepje daar neer?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat een explosie die eerste 15 minuten zeg
Man man hahaha
Ge-weldig.
Kom jij nu hier nav GGMM DM?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zet je een streepje daar neer?
Dat de rest van de pot van beide kanten kut is, maakt de voorsprong niet onterecht. Over de gehele eerste helft tezamen is Feyenoord de betere, of ze dat nu 45 minuten hebben volgehouden of 20.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot de 1-0 waren we de bovenliggende partij.
Daarna beide ploegen niet meer zien voetballen.
Ja dus... Best triest van GGMM om iemand anders voor z'n karretje te spannen & extreem triest van jou om je voor zijn karretje te laten spannen...quote:
Ik pak GGMM net zo hard aan.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja dus... Best triest van GGMM om iemand anders voor z'n karretje te spannen & extreem triest van jou om je voor zijn karretje te laten spannen...
Zeker gezien het feit dat Feyenoord meer leek te verdedigen dan aanvallen... Maar komt hopelijk nog goedquote:
Doe maar berghuisquote:
Is ook nog eens het 2e doelpunt wat Feyenoord toegekend krijgt op basis van doellijn techquote:Op zondag 26 februari 2017 16:15 schreef renwan het volgende:
Een fucking millimeter godverdomme wat mooi![]()
![]()
Ja, vooral toen het al 2-1 stond. Manmanman wat slechtquote:Op zondag 26 februari 2017 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Het enige minpuntje is dat de kansen matig benut werden. Maar zeker de betere vandaag.
Waarom ramt die Jorgensen die bal niet gewoon binnen. Wil het weer mooi doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, vooral toen het al 2-1 stond. Manmanman wat slecht
Verdienste van Karsdorp.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:34 schreef Vasion het volgende:
Je wist al de hele wedstrijd dat Feyenoord zou winnen. Het was echt karig bij PSV. Al mogen we de handjes dichtknijpen dat Bergwijn die 100% kans er niet in kreeg.
quote:
Daarnet was het nog een onterechte goal volgens jouquote:Op zondag 26 februari 2017 16:47 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoorders ,uiteindelijk wel een terechte overwinning.
Zie net dat Zoet hem zelf over de lijn trektquote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarnet was het nog een onterechte goal volgens jou
Als ik het me goed herinner had Vilhena ook nog een mooie kans en verneukte Bilal weer de ene na de andere kans op een goede aanval.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waarom ramt die Jorgensen die bal niet gewoon binnen. Wil het weer mooi doen.
En Die van Berghuis had ook wel gemogen.
Gelukkig kon Karsdorp de 1-2 voorkomen.
Elia was sterk, hopelijk is hij er weer bij volgende week in de derby.
Het word gewaardeerd hoorquote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is een beter gifje. Zoveel moeite voor niks gedaan.
Geen dankquote:Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens
En dan ook echt 1mm hequote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan je met hulp van de doellijntehnologie winnen? Iets is een goal of niet, de doellijntechnologie stelt dat vast.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef F.M.D. het volgende:
Uiteindelijk op mentaliteit en met hulp van doellijntechnologie toch de overwinning veilig gesteld. Niet minder blij om, maar Feyenoord had deze topper zoveel overtuigender kunnen winnen als ze gewoon waren blijven voetballen na de 1-0.
Zijn je verwachtingen misschien niet te hoog?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar het was knderdaad niet zo goed, alleen de eerste en laatste 20 minuten.
Dit is niet alleen een overwinning voor ons, maar vooral ook een verlies van PSV. Wat waren die slecht zeg, ontstellend.
Het spel in topwedstrijden is zelden goed, maar het is vooral knap hoe goed we verdedigden. PSV heeft zo weinig opgelegde kansen gekregen en dat is bijna volledig toe te schrijven aan het centrale duo. Heerlijk hoe fel en ongeremd ze die duels aangingenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar het was knderdaad niet zo goed, alleen de eerste en laatste 20 minuten.
Dit is niet alleen een overwinning voor ons, maar vooral ook een verlies van PSV. Wat waren die slecht zeg, ontstellend.
Feyenoord speelde gwoon goed maar toen ze helemaal terugzaten en niet meer wilden voetballen ging het nergens over.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zijn je verwachtingen misschien niet te hoog?
Ik vond het een echte topper. Voor Nederlandse begrippen en ik heb beter verdedigen dan in de CL league gezien deze week.
Bedankt Mark.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef Wotte het volgende:
Pakkie krijgen in de Arena en averij oplopen tegen AZ, Heerenveen, Utrecht of Vitesse is zo gebeurd
Had je maar moeten luisteren na de 1ste keer.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:08 schreef timmmmm het volgende:
Aan mijn achterbuurman op vakkie W3 trouwens, ik hoop dat je keeltyfus krijgt
Ik denk dat die mongool wel 50x keihard OP ZIJN ENKELSSS heeft geroepen in mijn oor.
Ahahahahahaquote:Op zondag 26 februari 2017 17:08 schreef RvLaak het volgende:
het bedrijf die de technologie tijdens de wedstrijd in de gaten hield (en van wie de tech is) heeft net tegen FOX bevestigd dat het idd Zoet was die de 2-1 heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |