abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 februari 2017 @ 23:57:17 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169146091
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
Is Trump gehacked?

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 22:53:21 I will not be attending the White House Correspondents' Association Dinner this year. Please wish everyone well and have a great evening! reageer retweet
Wat een slappe drol is die man toch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 26 februari 2017 @ 00:13:46 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169146355
Reddit draadje in het progressieve bolwerk /r/politics: https://www.reddit.com/r/(...)y_minted_democratic/
pi_169146432
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:24 schreef Monolith het volgende:
Nee, wat Obama deed was zinvol en slim. Als er brandhaarden zijn zoals Syrië die potentiële jihadstrijders aantrekken, dan moet je mensen die naar die gebieden gaan in de gaten houden. Een tijdelijke ban op basis van nationaliteit is daarentegen gewoon vrij zinloos. Het heeft allemaal niet zoveel met 'verder gaan' te maken. Het is gewoon slecht, ineffectief beleid.
Het is altijd zinvol en slim om mensen met deze ideeën niet met duizenden tegelijk tot je land toe te laten:



Wat dat betreft is een ban op nationaliteit bijzonder effectief.

Dat hebben we ook zo'n beetje duizenden jaren lang begrepen, maar de laatste paar decennia zijn we full cultuurrelativering gegaan en dan is het natuurlijk wel een beetje schrikken als een president daar niet als een kuddedier in mee gaat.
pi_169146471
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik kan nergens een bron vinden hierover, maar zou denken dat dat hooguit een procent of 10% is oid?
Dat is best wel wat vind je niet? :P
pi_169146522
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:17 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het is altijd zinvol en slim om mensen met deze ideeën niet met duizenden tegelijk tot je land toe te laten:

[ afbeelding ]

Wat dat betreft is een ban op nationaliteit bijzonder effectief.

Dat hebben we ook zo'n beetje duizenden jaren lang begrepen, maar de laatste paar decennia zijn we full cultuurrelativering gegaan en dan is het natuurlijk wel een beetje schrikken als een president daar niet als een kuddedier in mee gaat.
Je lijkt nogal getrouwd met dat plaatje en het op religieuze wijze te aanbidden, maar het is volstrekt irrelevant natuurlijk. Het gaat hier om het risico op terroristische aanslagen. Daarbij doet een dergelijke tijdelijke ban om redenen die al tot in den treure herhaald zijn er niet toe. Dat jij het liefst alle moslims in interneringskampen stopt is hier echt volkomen offtopic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169146566


Wat een kut hypocriet :r Ongelofelijk dat ik deze man voor een periode steunde :r Dit worden 4 kut jaren. Alles voor zijn eigen belangen :r
pi_169146734
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je lijkt nogal getrouwd met dat plaatje en het op religieuze wijze te aanbidden, maar het is volstrekt irrelevant natuurlijk. Het gaat hier om het risico op terroristische aanslagen. Daarbij doet een dergelijke tijdelijke ban om redenen die al tot in den treure herhaald zijn er niet toe.
Het gaat hier om veel meer dan alleen terroristische aanslagen. Trump heeft meerdere keren aangegeven islam een gewelddadige ideologie te vinden. Zijn ''terrorisme''-argument is valide, maar ook gewoon juridisch en qua imago het handigst.

Ik neem dan ook aan dat er een sterke correlatie zit tussen ideeën als ''je moet dood als je de islam verlaat'' en de uiteindelijke terroristen. Terrorisme is nou eenmaal, helaas, een element binnen de islam. Vraag maar eens wat de binnenkomers vinden van hun profeet, iemand die stammen heeft afgeslacht, mensen tot slaaf heeft genomen, kritische poëten heeft uitgemoord. En wat ze vinden van iemand die daar dan wat kritiek op heeft.

Denken dat je daar op kan screenen is nogal naïef. Een ban op enkele islamitische landen om een sterk signaal af te geven is prima.

quote:
Dat jij het liefst alle moslims in interneringskampen stopt is hier echt volkomen offtopic.
Eng, hè? Kritiek op islam. Dit soort Pavlov-reacties maken maar weer eens duidelijk hoe ver we zijn afgegleden als maatschappij. Mijn islamkritiek maakt me een monster. Mensen met deze ideeën moeten met duizenden tegelijk tot het land toegelaten worden:



Duidelijk.
  zondag 26 februari 2017 @ 00:36:24 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169146783
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:25 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een kut hypocriet :r Ongelofelijk dat ik deze man voor een periode steunde :r Dit worden 4 kut jaren. Alles voor zijn eigen belangen :r
Ik dacht dat jij voorstander van Trump was? :? Heb ik de verkeerde voor me?
pi_169146826
Ja nog steeds niet relevant. Je braakt je clichés weer uit zonder te snappen waar de discussie over gaat. Nogal ironisch om dan anderen te beschuldigen van Pavlovreacties. Ik oordeel namelijk helemaal niet inhoudelijk over je verhaal, dus het idee dat ik bezwaar zou hebben tegen je 'kritiek' op de islam zit vooral in je eigen hoofd.

Wat ik simpelweg stel is dat we het hier hebben over twee maatregelen, die onder Obama en de EO van Trump. Die hebben een duidelijk gesteld doel, namelijk preventie van terrorisme. Dat jij denkt andere motieven te moeten zien moet je lekker zelf weten, maar wederom, volstrekt irrelevant.
Ik leg vrij helder uit waarom de maatregelen van Obama veel effectiever waren en bovendien ook veel breder. Dat is dan ook waar de discussie over gaat, niet over jouw obsessie met de islam.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169146845
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij voorstander van Trump was? :? Heb ik de verkeerde voor me?
Ik denk dat je iemand anders bedoelt hij heeft ook een rode kruis in zijn UI.
  zondag 26 februari 2017 @ 00:44:46 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169146916
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:19 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat is best wel wat vind je niet? :P
Jawel, maar niet ongewoon. Herinner me polls van destijds waarin het omgekeerde ook naar voren kwam, Clinton supporters die niet op Sanders zouden stemmen. Er zijn denk ik ook wat conservatieven die niet op Trump gestemd hebben bv.
  zondag 26 februari 2017 @ 01:10:24 #216
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  zondag 26 februari 2017 @ 01:39:05 #217
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169147709
Nou hier zullen de Berniebros blij mee zijn.
wikileaks twitterde op zondag 26-02-2017 om 01:31:12 New DNC Chair Tom Perez wanted to "put a fork" into @BernieSanders' Latino support -- for Hillary Clinton… https://t.co/7Z39aUJbFj reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 26 februari 2017 @ 02:01:16 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169147915
Best jammer dat wikileaks is afgegleden naar een propaganda organisatie.
  zondag 26 februari 2017 @ 02:43:57 #219
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_169148293
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_169148487
quote:
Raed Saleh (de leider van de Witte Helmen) schijnt ook mee te gaan.
In April 2016 was hem de toegang ook al geweigerd.
Tsja... ;)
https://www.nytimes.com/2(...)s-refused-entry.html
quote:
But when Mr. Saleh, who works in Syria and Turkey, arrived Monday at Washington’s Dulles International Airport on a flight from Istanbul, the authorities said he could not enter the United States. He was told his visa had been canceled.

It was unclear whether Mr. Saleh’s name might have shown up on a database, fed by a variety of intelligence and security agencies and intended to guard against the prospect of terrorism suspects slipping into the country.

The State Department declined to give specifics, but a spokesman, John Kirby, said that “the U.S. government’s system of continual vetting means that traveler records are screened against available information in real time.”
http://europe.newsweek.co(...)ntry-us-451637?rm=eu
pi_169148494
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Maar de kans op een "machtsovername" van de extremere flank is dus wel afgenomen?
Ze proberen het wel via de dnc besturen van de staten en met succes. Maar we moeten niet doen alsof dit een hele belangrijke verkiezing is
pi_169148578
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 00:25 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een kut hypocriet :r Ongelofelijk dat ik deze man voor een periode steunde :r Dit worden 4 kut jaren. Alles voor zijn eigen belangen :r
Fake news! Trump heeft meermaals kritiek geuit op Obama's travel expenses, en beloofde dat ze bij hem niet zo hoog zullen oplopen. Ik geloof hem op z'n woord. Kosten voor officiële reizen vallen niet onder "travel expenses" (richtlijnen: Presidential Travel: Policy and Costs). En wiens taak is het die richtlijnen te interpreteren en toe te passen? Yep: dat doet het Witte Huis zelf. Naar het schijnt hebben ze de drie trips als officiële reizen geboekt, dus staat Trump's travel expenses teller nog steeds op 0. 8-)

De president moet trouwens een deel van de travel expenses terugbetalen aan de overheid: alle verblijfkosten (hotel, eten.. ) en incidentele uitgaven voor de president en z'n familie, en de prijs van een commerciële vlucht naar dezelfde bestemming. Maw wat een "gewone familie" zou betalen voor dezelfde uitstap.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169148653
Voor wie nog twijfels had over Politi''fact'':

http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2017/feb/25/donald-trump/why-donald-trumps-tweet-about-decline-national-deb/


Een accurate bewering wordt als fout beoordeeld.
pi_169148670
Weinig accuraats aan als je in die lijst in dat stukje de schuld met de dag op en neer ziet gaan.

Mocht die dan weer omhoog gaan, dan verwachten we natuurlijk ook een "in mijn eerste X weken is de schuld ook weer Y miljard omhoog gegaan" tweet. Toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 26 februari 2017 @ 07:30:32 #225
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_169148678
420 noscope door The Emperor _O_ _O_

*Hosselcopter*
  zondag 26 februari 2017 @ 07:52:50 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169148716
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 07:06 schreef KrappeAuto het volgende:
Voor wie nog twijfels had over Politi''fact'':

http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2017/feb/25/donald-trump/why-donald-trumps-tweet-about-decline-national-deb/


Een accurate bewering wordt als fout beoordeeld.
Kun je niet lezen? Of doe je gewoon alsof, ouwe leugenaar?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169148826
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 07:06 schreef KrappeAuto het volgende:
Voor wie nog twijfels had over Politi''fact'':

http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2017/feb/25/donald-trump/why-donald-trumps-tweet-about-decline-national-deb/


Een accurate bewering wordt als fout beoordeeld.
En ook dit zal een bepaalde groep niet overtuigen dat ze constant worden voorgelogen.

Sterker nog, politifact zal nog steeds als een betrouwbare bron worden gezien, net als CNN en huffpo. Terwijl het het niveau Breitbart en infowar eigenlijk niet kan ontstijgen.
pi_169148847
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 08:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ook dit zal een bepaalde groep niet overtuigen dat ze constant worden voorgelogen.

Sterker nog, politifact zal nog steeds als een betrouwbare bron worden gezien, net als CNN en huffpo. Terwijl het het niveau Breitbart en infowar eigenlijk niet kan ontstijgen.
Wat is de leugen dan? Ze geven aan dat hij feitelijk gelijk heeft, maar dat de implicatie dat dit door hem komt onzinnig is. Leg eens uit wat jij dan precies leugenachtig vindt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169148850
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2017 07:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Kun je niet lezen? Of doe je gewoon alsof, ouwe leugenaar?
Ik zeg ik vind 100 euro op straat!
Politifact zegt vervolgens "mostly false" want door koerswisselingen is het nu ¤101,63!

Leg ons anders eens uit wat er gelogen is aan de uitspraak van Trump? En leg ons ook uit waarom mostly false en niet mostly true.
pi_169148858
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2017 08:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is de leugen dan? Ze geven aan dat hij feitelijk gelijk heeft, maar dat de implicatie dat dit door hem komt onzinnig is. Leg eens uit wat jij dan precies leugenachtig vindt.
Ho, stop! Mostly false is niet "feitelijk gelijk" geven.
  zondag 26 februari 2017 @ 08:56:28 #231
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_169148909
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 08:41 schreef Refragmental het volgende:
Ik zeg ik vind 100 euro op straat!
Politifact zegt vervolgens "mostly false" want door koerswisselingen is het nu ¤101,63!

Leg ons anders eens uit wat er gelogen is aan de uitspraak van Trump? En leg ons ook uit waarom mostly false en niet mostly true.
Ook jij hebt weer moeite met lezen?

1. Het schuldcijfer stond al laag voordat Trump beëdigd was.
2. Het schuldcijfer fluctueert voortdurend; volgende maand kan het net zo goed de pan uit rijzen.

Trump doet alsof het lage cijfer zijn verdienste is en trekt een vergelijking met het hoge cijfer in de eerste maand van Obama.

1. Het is zijn verdienste niet.
2. De vergelijking is niet relevant.

quote:
The numbers check out. And in fact, the total public debt has dropped another $22 billion since the Gateway Pundit article published, according to data from the U.S. Department of Treasury.

But, experts say, people shouldn’t read much into the numbers. Nor should Trump be popping champagne.

"Considering that Trump hasn’t enacted any fiscal legislation, it’s a bit of a stretch for him to take credit for any changes in debt levels," Dan Mitchell, a libertarian economist and senior fellow at the Cato Institute, told us.

"Debt levels go up and down in the short run based on independent factors such as quarterly tax payments and predetermined expenditure patterns," he said.
quote:
Our ruling

Trump tweeted, "The National Debt in my first month went down by $12 billion."

Trump would be wise to not read too much into this figure, which sounds more noteworthy than it actually is. The national debt fluctuates up and down depending on the day. While the debt is "down" after one month, experts say that trend will reverse and the debt will continue to rise.

This factoid is a gross misrepresentation of the state of the debt and the role the new president had in shaping the figure.

We rate this claim Mostly False.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_169148912
Pssst Ringo, hij heeft eigenlijk helemaal geen moeite met lezen.... :) Niet voederen.
  zondag 26 februari 2017 @ 09:06:47 #233
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169148954
Zometeen claimt Trump ook dat ie Mosul veroverd heeft op IS... Oh wacht :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169148970
Of dat ie de kosten van Airforce One omlaag heeft gebracht, terwijl daar nog geen budget noch een offerte voor lag - zelfs geen specificatie ...
  zondag 26 februari 2017 @ 09:19:04 #235
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_169149040
Of dat The Wall way ahead of schedule is/komt, terwijl er geen planning bestaat...
Géén kloon van tvlxd!
pi_169149063
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:09 schreef invalidusername het volgende:
Of dat ie de kosten van Airforce One omlaag heeft gebracht, terwijl daar nog geen budget noch een offerte voor lag - zelfs geen specificatie ...
Maar de echte dingen om je zorgen over te maken is het feit dat Priebus met de FBI heeft lopen kletsen terwijl dat verboden is en het vervolgens wilde bedekken. Trump is de aandachtsafleider, de creeps van de GOP doen veel ergere dingen.
pi_169149080
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 08:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ho, stop! Mostly false is niet "feitelijk gelijk" geven.
Wellicht de tekst eens lezen in plaats van alleen die twee woorden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169149091
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:23 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Maar de echte dingen om je zorgen over te maken is het feit dat Priebus met de FBI heeft lopen kletsen terwijl dat verboden is en het vervolgens wilde bedekken. Trump is de aandachtsafleider, de creeps van de GOP doen veel ergere dingen.
Eensch, maar zolang de republikeinen in de senaat en huis geen enkele verantwoordelijkheid of moraal tonen, komen ze daar ook mee weg. Dat zal keren in het Affordable Care debat, of wanneer geheime diensten het opportuun vinden met feiten naar buiten te komen. Wat ga er maar vanuit dat zeker 6 diensten ter wereld precies weten wat er allemaal gebeurt (en gebeurd is), of wanneer Trump weer zo'n actie als in Yemen uithaalt waarbij wat meer doden vallen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 26 februari 2017 @ 09:41:20 #239
426493 crew  PippenScottie
pi_169149214
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 08:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En ook dit zal een bepaalde groep niet overtuigen dat ze constant worden voorgelogen.

Sterker nog, politifact zal nog steeds als een betrouwbare bron worden gezien, net als CNN en huffpo. Terwijl het het niveau Breitbart en infowar eigenlijk niet kan ontstijgen.
Gast...

Vertel je er ook even bij dat Trump niet aan dit cijfer komt omdat hij macro-economische data met een team economische adviseurs aan het doornemen was?

Hij had het gezien op Fox News. :')
  zondag 26 februari 2017 @ 09:51:35 #240
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_169149308
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:41 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Gast...

Vertel je er ook even bij dat Trump niet aan dit cijfer komt omdat hij macro-economische data met een team economische adviseurs aan het doornemen was?

Hij had het gezien op Fox News. :')
Het was de economische goeroe Herman 9-9-9 Cain die het vertelde op Fox News. Hoe kan dat fake news zijn?

Kijk, Trump heeft een doel met misleiding en bereikt dat doel. Dat is volgens de cultaanhangers gerechtvaardigd. Daar mag je best bij worden geholpen door de media. Behalve als de media het niet doen; dan gaan we doen alsof alle media corrupt zijn met hun leugens. Je hebt toch wel opgelet de vorige keer dat Refragmental zichzelf in een hoek lulde?
Géén kloon van tvlxd!
pi_169149355
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:51 schreef Montov het volgende:

[..]

Het was de economische goeroe Herman 9-9-9 Cain die het vertelde op Fox News. Hoe kan dat fake news zijn?

Kijk, Trump heeft een doel met misleiding en bereikt dat doel. Dat is volgens de cultaanhangers gerechtvaardigd. Daar mag je best bij worden geholpen door de media. Behalve als de media het niet doen; dan gaan we doen alsof alle media corrupt zijn met hun leugens. Je hebt toch wel opgelet de vorige keer dat Refragmental zichzelf in een hoek lulde?
Ho ho, Refragmental is geen Trump-aanhanger. Hij vindt hem verschrikkelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169149486
quote:
9s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ho ho, Refragmental is geen Trump-aanhanger. Hij vindt hem verschrikkelijk.
Jammerdan, Trump houdt van hem, en daar moet hij het maar mee doen.
pi_169149527
Is Politifact nu ook al propaganda? Met m'n nichtje naar Sesamstraat kijken, mag dat nog wel?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169149603
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Is Politifact nu ook al propaganda? Met m'n nichtje naar Sesamstraat kijken, mag dat nog wel?
Zolang ze eerlijk zijn (lees: aardige dingen zeggen over Donald) mag je best naar Sesamstraat kijken. Als ze dat niet doen wordt het tijd een opvoedkundig verantwoord kinderprogramma in te stellen dat de deugden en prestaties van het nieuwe regime eerlijk voor het voetlicht brengt, zodat kinderen al vroeg leren over de Grote Leider.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 26 februari 2017 @ 10:19:56 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169149630
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:17 schreef Ludachrist het volgende:

Zolang ze eerlijk zijn (lees: aardige dingen zeggen over Donald) mag je best naar Sesamstraat kijken. Als ze dat niet doen wordt het tijd een opvoedkundig verantwoord kinderprogramma in te stellen dat de deugden en prestaties van het nieuwe regime eerlijk voor het voetlicht brengt, zodat kinderen al vroeg leren over de Grote Leider.
The tiny boy with the huge hands.

Lijkt me een leuke protagonist.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169150250
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2017 08:56 schreef Ringo het volgende:
The National Debt in my first month went down by $12 billion
Trump's statement was "The National Debt in my first month went down by $12 billion".
Dit is simpelweg waar!

Wat politifact er vervolgens allemaal omheen verzint en interpreteert om het zo te kunnen draaien dat het hun goed uitkomt kan mij geen ruk schelen.
pi_169150287
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2017 10:11 schreef Barbusse het volgende:
Is Politifact nu ook al propaganda? Met m'n nichtje naar Sesamstraat kijken, mag dat nog wel?
Politifact is al vaker betrapt op leugens. Trek daaruit maar je eigen conclusie.
  zondag 26 februari 2017 @ 11:27:39 #248
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169150320
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:23 schreef Refragmental het volgende:

Wat politifact er vervolgens allemaal omheen verzint en interpreteert om het zo te kunnen draaien dat het hun goed uitkomt kan mij geen ruk schelen.
Ja en de manier waarop hij het presenteert is dat het door zijn toedoen is.

Dit is pertinent NIET waar.

Dus wat snap je precies niet. Leg eens uit?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169150323
quote:
9s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ho ho, Refragmental is geen Trump-aanhanger. Hij vindt hem verschrikkelijk.
Is vervelend hé, als je iemand niet in een hokje kunt plaatsen.

Jij hebt hier niet vaak genoeg, sterker nog, nog nooit, iets slechts over pedofielen gezegd.
Dus je bent pedofiel!
pi_169150354
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja en de manier waarop hij het presenteert is dat het door zijn toedoen is.

Dit is pertinent NIET waar.

Dus wat snap je precies niet. Leg eens uit?
Laat is het anders vragen.. is de staatsschuld in de eerste maand omlaag gegaan ja of nee?
pi_169150374


[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 26-02-2017 11:52:56 (Niet op de persoon) ]
  zondag 26 februari 2017 @ 11:32:56 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169150390
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laat is het anders vragen.. is de staatsschuld in de eerste maand omlaag gegaan ja of nee?
Ok je snapt het niet. Prima.

Dat is uiteindelijk echt alleen jouw probleem.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 26 februari 2017 @ 11:33:42 #253
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169150405
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laat is het anders vragen.. is de staatsschuld in de eerste maand omlaag gegaan ja of nee?
Nieuwe dag, nieuwe kansen ^O^

Wie is 'jullie'?

en...

Wat is 'iets'?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169150414
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ok je snapt het niet. Prima.

Dat is uiteindelijk echt alleen jouw probleem.
Laat ik het dan nog anders vragen.
Wat is de kern van de tweet?
  zondag 26 februari 2017 @ 11:35:17 #255
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169150438
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laat ik het dan nog anders vragen.
Wat is de kern van de tweet?
Gast, hou maar op. Serieus.

Er is een verschil tussen iets niet begrijpen en iets niet willen begrijpen.

Je zit duidelijk in de 2e categorie.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')