Snap ik, maar ik vind de hele academische wereld echt geweldig dus zie mezelf dat wel doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
PhD =/= studeren. Gewoon keihard werken vrind.
Moet je alleen nog zorgen dat je leesbare artikelen kan schrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind de hele academische wereld echt geweldig dus zie mezelf dat wel doen.
Lekker met je handen werken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Rezania het volgende:
Laatste college was voor de zomervakantie, nu gewoon beetje iedere dag klooien op een lab. Veel leuker imo. Heb ook helemaal geen zin meer in colleges. Ouwe en passieloze docenten die al jarenlang op dezelfde manier droge stof opdreunen dat ook gewoon in je boek of artikel staat. Zelf bezig zijn is veel leuker.
Ik heb mijn laatste essay echt 10 keer nagekekenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet je alleen nog zorgen dat je leesbare artikelen kan schrijven.
De beta-artikelen bestaan vaak uit louter formules met hier en daar wat summiere teksten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet je alleen nog zorgen dat je leesbare artikelen kan schrijven.
Saaie stof/boekenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Rezania het volgende:
Laatste college was voor de zomervakantie, nu gewoon beetje iedere dag klooien op een lab. Veel leuker imo. Heb ook helemaal geen zin meer in colleges. Ouwe en passieloze docenten die al jarenlang op dezelfde manier droge stof opdreunen dat ook gewoon in je boek of artikel staat. Zelf bezig zijn is veel leuker.
Eindeloos lullen over ethiek zonder ooit een oplossing te vindenquote:
Maar zit de academische wereld op jou te wachten?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind de hele academische wereld echt geweldig dus zie mezelf dat wel doen.
En de economen lekker met grafiekjes en tabelletjes in de weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De beta-artikelen bestaan vaak uit louter formules met hier en daar wat summiere teksten.
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar zit de academische wereld op jou te wachten?
Zoiets wilde ik ook tikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Man, je snapte het morele dilemma met die treinwissel na een kwartier nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eindeloos lullen over ethiek zonder ooit een oplossing te vinden
Ik snap hem wel, maar ik deel het dilemma niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, je snapte het morele dilemma met die treinwissel na een kwartier nog niet.
Daarom heb ik dus ook geen studie in die hoek gekozen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En de economen lekker met grafiekjes en tabelletjes in de weer.
Nee, wij gamma's hebben het maar zwaar: woorden en zinnen en verhalen en zo.
Ik zou het inderdaad zeker niet als compliment opvatten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen de vliegen die tot stervens toe tegen het keukenraam vliegen.
Veel kutgezinnen zijn wel met vakantie komende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik ga ook maar 's pitten. En dan morgen weer door zo'n supermarkt moeten banjeren terwijl allemaal van die kutgezinnetjes en -bejaarden besluiten van dat supermarktbezoekjes eens een lekker uitstapje te maken. Ik had vandaag gewoon al voor het weekend in moeten slaan.
Lekker die ene week vakantie per jaar op de uni tijdens de kerst hoor. Wel natuurlijk meteen drie tentamens daarna.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Veel kutgezinnen zijn wel met vakantie komende week.
En dan noem jij mij zuur in mijn supermarkttopic in KLB.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik ga ook maar 's pitten. En dan morgen weer door zo'n supermarkt moeten banjeren terwijl allemaal van die kutgezinnetjes en -bejaarden besluiten van dat supermarktbezoekjes eens een lekker uitstapje te maken. Ik had vandaag gewoon al voor het weekend in moeten slaan.
AH, dus je wil van nul toegevoegde waarde blijven?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eindeloos lullen over ethiek zonder ooit een oplossing te vinden
Nee. Ik vind het gewoon ontzettend plezierig.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
AH, dus je wil van nul toegevoegde waarde blijven?
Genoeg. is. genoeg.quote:
Gewoon gehuld in niets meer dan een badjas door de supermarkt paraderen. Ondertussen aan kleine kinderen subtiel onthullen wat eronder schuil gaat en ze gaan wel voor je aan de kant.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat eerste is slim, dat tweede isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:33 schreef KetchupFTW het volgende:
Oké, dus dit is het plan. Vanaf morgen ga ik het sporten weer intensief oppakken en stop ik met roken en mastruberen.
Stoppen met roken?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat eerste is slim, dat tweede is
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 04:15 schreef remlof het volgende:
Zou Friek_ z'n schoonmoeder al gesnogd hebben op het carnaval?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 07:06 schreef Friek_ het volgende:
Dat was weer een heftig eerste avondje.
Ik heb het blijkbaar gemist dat waht is aangesteld als minister.quote:“Ik heb hier een document voor me waaruit blijkt dat één van de prominente leden uit de partij van Benett, de militante minister van Economische Zaken in het oer-rechtse Israëlische kabinet, openlijk pleit voor de kolonisatie en annexatie van Palestina’, vertelt Van Agt. “Ze ging zelfs nog verder, zei ‘schiet vrouwen dood, dan komen er geen nieuwe terroristen’. En als je een zwangere vrouw doodschiet, is het dubbel goed.” Van Agt zucht terwijl hij het document voorleest, voegt toe: “De Palestijnen hebben vrijwel geen PR. Op alle terreinen is het een ongelijke strijd.”
quote:
Wat een mongolenpartij is het toch ook.quote:
Tevens is het haar van Wilders geblondeerd, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een mongolenpartij is het toch ook.
Haha.quote:
Daar gaat hun verdienmodelquote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:46 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Megadrugslab op erf CDA-penningmeester
En ineens begrijp je waarom het CDA tegen legalisering van wietkweek is.
Nice.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan noem jij mij zuur in mijn supermarkttopic in KLB.
Hij weet de weg naar m'n dm-box in elk geval goed te vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je Iwanius inmiddels al gezien?
Hahaha. Wel lollig maar ik vind die andere CDA spotjes een stuk beter.quote:
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat droevig dat mods hem nu tegen zichzelf in bescherming nemen zeg. Zit hij een beetje tof om zich heen te trappen, en als iemand dan zijn bluf callt komen de mods in actie![]()
Wat een website is het ook.
Driesquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:33 schreef Friek_ het volgende:
http://martroumen.nl/wordpress/?p=656
Leuk interviewtje.
Over Kaas die keihard aan het heerschen was:quote:
Idioten worden gekoesterd..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat droevig dat mods hem nu tegen zichzelf in bescherming nemen zeg. Zit hij een beetje tof om zich heen te trappen, en als iemand dan zijn bluf callt komen de mods in actie![]()
Wat een website is het ook.
Haha, goed gedaan Kaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Over Kaas die keihard aan het heerschen was:
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lijkt me een prima kerel om eens mee te bieren.
Het zou wel geniaal zijn als Iwanius uiteindelijk gewoon een trollaccount is.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:49 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius laat die topics inmiddels sluiten en geeft per dm toe dat hij inderdaad loog en er helemaal niet was. Tsja. Niet interessant, zo'n Man Bijt Hond figuur.
Ik dacht dat je tegenwoordig elke dag om tien uur ging slapen?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Hij wil de foto's zien, dus maakt zich blijkbaar toch zorgen. Heb gezegd dat ik die wel in het echt wil laten zien, want zoals nu bewezen is doe ik dat dan ook gewoon echt.Daar laat ik het bij; eens ff douchen met een kop koffie om m'n kater weg te werken.
Heb m'n seminar gisteren afgesloten. Weer 12 ects erbij.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegenwoordig elke dag om tien uur ging slapen?
Kaas is nog stiekem gaan carnavallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegenwoordig elke dag om tien uur ging slapen?
En een 9?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb m'n seminar gisteren afgesloten. Weer 12 ects erbij.
Ja, Hans. Bedankt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:27 schreef Rezania het volgende:
Was deze hier al langsgekomen, best mooi filmpje.
Ploegen zonder gemotoriseerd voertuig, toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Deze aan en door de jonge gezinnetjes en bejaarden ploegen in de lokale supermarkt.
Hele artikel op NOS.nlquote:Driekwart van de jongeren met een migrantenachtergrond gaan waarschijnlijk niet stemmen op 15 maart, schatten UvA-onderzoekers. De jongeren voelen zich niet verbonden met de Nederlandse maatschappij, zeggen de wetenschappers.
Niet verbonden, dat is mooi. Dan stribbelen ze ook niet zo tegen bij hun uitzetting.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Slecht nieuws voor de helden van DENK en mevrouw Simons.
[..]
Hele artikel op NOS.nl
Ik vind 75% wel heel extreem hoor. Uit het artikel blijkt trouwens dat het waarschijnlijk eerder een klassenprobleem is dat wordt versterkt door migratieproblematiek.
Helaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ploegen zonder gemotoriseerd voertuig, toch?
En geen 3 keer een jaarcontract om daarna iemand een tijd de WW in te sturen (of naar een andere werkgever).quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:
Lasser, arts of kelner gezocht: Zeeland krijgt al die vacatures niet gevuld
Ah, er is ook weer gezeur over personeelstekorten. Misschien gewoon meer salaris gaan betalen, volgens een aloud economisch inzicht trekt het aanbod dan vanzelf aan.
Lijkt mij echter niet dat dat in de genoemde sectoren met een schaars aanbod gebeurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En geen 3 keer een jaarcontract om daarna iemand een tijd de WW in te sturen (of naar een andere werkgever).
Tsja, Zeeland.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:
Ah, er is ook weer gezeur over personeelstekorten. Misschien gewoon meer salaris gaan betalen, volgens een aloud economisch inzicht trekt het aanbod dan vanzelf aan.
Zeeland heeft alle nadelen van de Achterhoek/Twente, zonder de voordelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zee vlakbij, meeste zonuren van Nederland en lekker vis eten.
En het stinkt er naar vis.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeeland heeft alle nadelen van de Achterhoek/Twente, zonder de voordelen.
Sterker nog wat heb jij daar morgen te zoeken, jij kunt ieder moment van de dag. laat het weekend voor de mensen wat werken!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Gelul. In de fabriek achter de lopende band staan - dat is werken!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
PhD =/= studeren. Gewoon keihard werken vrind.
Babyboomer gespot.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelul. In de fabriek achter de lopende band staan - dat is werken!
Linkse partijenquote:
Deughumor.... leuk woordjequote:Op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:44 schreef Danny het volgende:
Jup. Heel veel komieken hebben zich hier al over uitgesproken en vooral tégen uitgesproken. De beste komieken van de wereld die door de nieuwe generatie standaard als racist of islamofoob of wat dan ook worden weggezet.
Rowan Atkinson, John Cleese, Stephen Fry, Seinfeld, Leno, Teeuwen, Carlin, Dice enz enz.
Op vrijwel elke grap is tegenwoordig iets aan te merken en na elke grap staan de groepen werkloze beroepsbeledigden klaar met spandoeken en - regelmatig - vuisten.
En steeds meer mensen vinden dat nog normaal ook. Alleen deughumor is nog toegestaan.
Lach er maar om. Italië gaat politiek net zo'n bende worden als Griekenland.quote:
Ik hoop het. Als dat gelukt blijkt te zijn trakteer ik op een Rochefort 9. Heerlijk bier.quote:
"Wanneer wordt die jongen nu eindelijk eens volwassen?"quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als dat gelukt blijkt te zijn trakteer ik op een Rochefort 9. Heerlijk bier.
Nu ff met pa en moe door Rotterdam. Ze vonden m'n huis te rommelig om daar te willen zitten whehe.
Kan ik me voorstellen. Leef je nog steeds uit een koffer?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als dat gelukt blijkt te zijn trakteer ik op een Rochefort 9. Heerlijk bier.
Nu ff met pa en moe door Rotterdam. Ze vonden m'n huis te rommelig om daar te willen zitten whehe.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Ze vonden m'n huis te rommelig om daar te willen zitten whehe.
Houd ik je aan. Sowieso weer eens afspreken in een bierlokaal binnenkort.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als te veranderen is het dan toch niet, dus lachen en meedoen!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lach er maar om. Italië gaat politiek net zo'n bende worden als Griekenland.
Hervormen ho maar.
Deal.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat een omgekeerde Rochefort 6?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, een omgekeerde 6 trofehcoRquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dat een omgekeerde Rochefort 6?
Wat voor concert?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:59 schreef Tchock het volgende:
Straks met pa naar een concert. Ik geloof dat hij zich hier nog wel durft te vertonen.
Glas voor de helft vullen met Rochefort 8, de andere helft met Rochefort 10.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel chill. Veel plezier in ieder geval! Zijn mooie vader-zoon uitstapjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
SOHN, elektronica/pop.
Deze kerel.
Wehe, kan ook nog, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Glas voor de helft vullen met Rochefort 8, de andere helft met Rochefort 10.
Elke twee seconden op een knopje drukken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelul. In de fabriek achter de lopende band staan - dat is werken!
Steenquote:
Horeca en bouw/metaal, die zijn niet zo van het vastigheid bieden hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij echter niet dat dat in de genoemde sectoren met een schaars aanbod gebeurd.
Denk dat de andere taken ook nog wel gaan komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Horeca en bouw/metaal, die zijn niet zo van het vastigheid bieden hoor
Waarschijnlijk omdat hun klanten dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooie samenvatting:quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:27 schreef Monolith het volgende:
Aardig stuk van Jos de Mul over polderen versus een cordon sanitaire:
https://www.trouw.nl/demo(...)kabinet-in~a2b8d4eb/
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Leef je nog steeds uit een koffer?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Houd ik je aan. Sowieso weer eens afspreken in een bierlokaal binnenkort.
Veel plezier met je ouder. Misschien kan je ze nog even met Iwanus laten kennismaken.
Vergeet niet haar naam te vragen naderhand.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er weer klaar voor. In m'n Woody Woodpecker-pak.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er weer klaar voor. In m'n Woody Woodpecker-pak.
Wel typisch dat we hier wel veel geklaag horen dat er geen werk is voor laaggeschoolden en dat de top 20 van onvervulde vacatures om bijna alleen maar laaggeschoolden gaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:
Leuke CdK hebben jullie trouwens.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ga jij ook carnaval vieren, Janneke?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leuke CdK hebben jullie trouwens.
Nog niet misschien.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga jij ook carnaval vieren, Janneke?
Gelukkig is het bijna de eerste keer dat hij zijn familie of vriendjes bevoordeelt vanuit zijn functiequote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leuke CdK hebben jullie trouwens.
Ik dacht erover om als u te gaan, maar vanwege het feit dat ik dan nooit een vrouw zou scoren, zag ik daar toch maar van af.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Trek je in ieder geval de aandacht mee.
Kan Friek_ met haar mee als paus Franciscus met een mijter op.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Trek je in ieder geval de aandacht mee.
Valide overweging. Je hebt je nu maar als Jeroen Pauw verkleed?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht erover om als u te gaan, maar vanwege het feit dat ik dan nooit een vrouw zou scoren, zag ik daar toch maar van af.
Wel weer een stukje economie.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:59 schreef Tem het volgende:
Carnavaldan ben je wel een grootmongool hoor.
Of Brabander of reserve-Duitser.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:59 schreef Tem het volgende:
Dat zegt ie.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Of Brabander of reserve-Duitser.
Maar dat Rijnlandse carnaval is behoorlijk anders dan dat gezuip in Brabant.
Moet je op onze leeftijd ook niet meer doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zegt ie.
Ik blijf in ieder geval lekker op de bank liggen vanavond. Zes Westmalle Tripel op een lege maag gisteravond is toch niet heel goed bevallen.
Heh, Kassa over stemwijzers, dat werkt toch wel op mijn lachspieren eigenlijk.quote:
Het was een kritisch item, dus ik begrijp niet goed waarom je lacht.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, Kassa over stemwijzers, dat werkt toch wel op mijn lachspieren eigenlijk.
"De Stemwijzer zie dat ik VVD moest stemmen en nu ben ik mijn baan kwijt! Ik wil mijn stem terug!"
Probleem is volgens mij vooral dat ik dat inderdaad bijna nooit meer doe.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet je op onze leeftijd ook niet meer doen.
Wat kan ik zeggen, het kwam voor mij gewoon grappig overquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een kritisch item, dus ik begrijp niet goed waarom je lacht.
Deze uitspraakquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:59 schreef Tem het volgende:
Ook als je geoefend bent is het wel een boeiende testquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is volgens mij vooral dat ik dat inderdaad bijna nooit meer doe.
Die tikken er dan ook wel aardig in.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zegt ie.
Ik blijf in ieder geval lekker op de bank liggen vanavond. Zes Westmalle Tripel op een lege maag gisteravond is toch niet heel goed bevallen.
Wat doen ze anders? Alcoholvrij bier?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Of Brabander of reserve-Duitser.
Maar dat Rijnlandse carnaval is behoorlijk anders dan dat gezuip in Brabant.
Ja ik was ook even vergeten dat daar bijna 10% inzat.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Die tikken er dan ook wel aardig in.
Ik heb een introquiz in de buurtkroeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zegt ie.
Nee, wel minder bier in Limburg.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat doen ze anders? Alcoholvrij bier?
Heb die traditie ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:59 schreef Tem het volgende:
Nijmegen in carnavalstijd haalt echt het meest dubieuze volk uit alle hoeken en gaten en het verzamelt zich rond die tent op de Markt en in het Kolpinghuis. Het is nog erger dan met de kermis.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:06 schreef remlof het volgende:
In Nijmegen heb je altijd een curieuze mix van het bourgondische en rijnlandse carnaval.
Hehe blijft een erg fijn maar pittig biertjequote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik was ook even vergeten dat daar bijna 10% inzat.
Wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:06 schreef remlof het volgende:
In Nijmegen heb je altijd een curieuze mix van het bourgondische en rijnlandse carnaval.
De blanke omgekeerde Ramadan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:59 schreef Tem het volgende:
Heb nog een Kees pale ale citra voor vanavond, toch iets schappelijker.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe blijft een erg fijn maar pittig biertje
In Amsterdam?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga jij ook nog verkleed als een goed onderhouden pand ofzo?
Ik zie het jaarlijks twee dagen voorbijtrekken aan ons kantoorpand gelegen tussen de Markt en het Kolpinghuis.quote:
De Smetiusstraat is me ook een paupergebied. Wordt opgeknapt, maar toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het jaarlijks twee dagen voorbijtrekken aan ons kantoorpand gelegen tussen de Markt en het Kolpinghuis.
Dan lekker bij Samson op het terras gaan zitten. Vanaf een uurtje of 4 in middag komen achterlijk uitgedoste zatlappen naar beneden gedonderd richting het busstation. Mooi vermaak.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nijmegen in carnavalstijd haalt echt het meest dubieuze volk uit alle hoeken en gaten en het verzamelt zich rond die tent op de Markt en in het Kolpinghuis. Het is nog erger dan met de kermis.
Klopt, echt zo'n film die je gezien moet hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:22 schreef remlof het volgende:
Vanavond trouwens om 23:35 op NPO2 Das Leben der Anderen (2006) - IMDb
Wie die film nog nooit gezien heeft zou echt moeten kijken.
Goede film, ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:22 schreef remlof het volgende:
Vanavond trouwens om 23:35 op NPO2 Das Leben der Anderen (2006) - IMDb
Wie die film nog nooit gezien heeft zou echt moeten kijken.
Zeker, maar mijn familie vlucht rond deze tijd meestal naar de Alpen om dat niet te hoeven doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij komt toch uit die regio? Lekker de oma van je vriendin bij de billekes grijpen.
Plein 1944 is gelukkig al behoorlijk opgeknapt. Alleen dat lelijke pand waar Intersport in zat moet nog weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Smetiusstraat is me ook een paupergebied. Wordt opgeknapt, maar toch.
Dus je familie heeft niet generaties lang in deze contreien vertoeft?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn familie vlucht rond deze tijd meestal naar de Alpen om dat niet te hoeven doen.
Van Rotterdamse allure, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Plein 1944 is gelukkig al behoorlijk opgeknapt. Alleen dat lelijke pand waar Intersport in zat moet nog weg.
Sinds de jaren '30 pas.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus je familie heeft niet generaties lang in deze contreien vertoeft?
Ja, echt een verschrikkelijk gedrocht. Was ooit een bioscoop en daarna een club meen ik?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van Rotterdamse allure, inderdaad.
[ afbeelding ]
Altijd al zo'n lelijk hok geweest, zolang ik in de stad kwam.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, echt een verschrikkelijk gedrocht. Was ooit een bioscoop en daarna een club meen ik?
Ja, met een pand met daarboven woningen, zoals ze in Arnhem hebben neergezet tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd al zo'n lelijk hok geweest, zolang ik in de stad kwam.
Wel een locatie met potentie, zou daar een Mediamarkt neerzetten.
Dat malle pale ale is toch niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb nog een Kees pale ale citra voor vanavond, toch iets schappelijker.
Woningen hoeven niet eens. Zonde van de meters.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, met een pand met daarboven woningen, zoals ze in Arnhem hebben neergezet tien jaar geleden.
[ afbeelding ]
Dat zou ook ergens diep in Duitsland of België kunnen staanquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van Rotterdamse allure, inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik snap de hype niet, maar er is weinig mis met een pale ale op zijn tijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat malle pale ale is toch niet echt mijn ding. Zal hier wel wat diverse biertjes tijdens een spelletje worden.
Tja, die is gehaaide politici als Rutte gewend. Dan zijn onnozelaars als Roos en Krol toch wel van een ander kaliber.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Twan krijgt hem wel over de zeik. Deed hij vorige week ook al met Jan Roos.
Vanmorgen nog een beetje medelijden gekregen van de koters dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:15 schreef Tem het volgende:
Zo toch maar een Tripel Karmeliet inschenken.
Ze hadden geen boodschap aan mijn houten kop.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vanmorgen nog een beetje medelijden gekregen van de koters dan?
65 is ook een ander cijfer dan 67,25.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
Krol ontkent niet de cijfers maar hij heeft andere cijfers.
Alternative figures.
De geschatte leeftijd loopt ook hard op, die is voor mij nu al 68 jaar en 9 maanden, en ik ben 50quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
65 is ook een ander cijfer dan 67,25.
Voor mij 70quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De geschatte leeftijd loopt ook hard op, die is voor mij nu al 68 jaar en 9 maanden, en ik ben 50
https://www.svb.nl/int/nl/aow/wat_is_de_aow/wanneer_aow/
71,5 voor mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij 70![]()
Laat staan voor de jonkies hier
En dan ben jij niet eens een vd jonkies waar ik op doel...quote:
Oudgediend, maar nog begin twintig.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan ben jij niet eens een vd jonkies waar ik op doel...
Jij begin 20?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oudgediend, maar nog begin twintig.
Voor mijn oudste zoon (25) staat er ook 71 jaar en 6 maanden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij 70![]()
Laat staan voor de jonkies hier
Als ik een jonkie was, leren dat ik omviel en maken dat ik wegkwam!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan ben jij niet eens een vd jonkies waar ik op doel...
Nou ja, bijna dan.quote:
Ik had eens gerekend er vanuit gaande van 1994 meen dat het pokkel zijn jaar is?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor mijn oudste zoon (25) staat er ook 71 jaar en 6 maanden.
Het verschil is net wat ik jonger aan het werk was
Correct. Iedereen onder de 30 moet nog minimaal 41,5 jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:47 schreef Kowloon het volgende:
Na 71 jaar en 6 maanden is er geen verhoging meer lijkt het.
Wel sterk kalend inmiddels. Voor iemand van begin 20.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oudgediend, maar nog begin twintig.
Progeria is niet grappig.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel sterk kalend inmiddels. Voor iemand van begin 20.
Goh, wat fijn... Echt bizar hoor..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:47 schreef Kowloon het volgende:
Na 71 jaar en 6 maanden is er geen verhoging meer lijkt het.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar niks zit kan ook niks groeien.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet tot 71 jaar rond, overigens.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Iedereen onder de 30 moet nog minimaal 41,5 jaar.
Geluksvogel.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet tot 71 jaar rond, overigens.
Dat hangt er vanaf hoe je een Rijksambtenaar in dat opzicht bekijkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Al rendabel?
Vooralsnog.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik moet tot 71 jaar rond, overigens.
Volgens elke definitie onrendabel.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je een Rijksambtenaar in dat opzicht bekijkt.
Jouw aderen zijn natuurlijk al ver voor die tijd dichtgeslibd.quote:
Goede kans ja. Beetje gaan miemelen over een uitkering van een paar honderd piek over 40 jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jouw aderen zijn natuurlijk al ver voor die tijd dichtgeslibd.
Schande. En dat voor iemand met jouw politieke overtuiging.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:54 schreef Kowloon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de economie net zo hard door zou draaien als ik zou stoppen met mijn werk, GS. Niet rendabel dus, nog steeds.
Tegen die tijd hebben ze wel een goedje om de aderen schoon te spoelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede kans ja. Beetje gaan miemelen over een uitkering van een paar honderd piek over 40 jaar.
Gevalletje rechts lullen, links vullen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schande. En dat voor iemand met jouw politieke overtuiging.
Lekker opportunistisch he.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schande. En dat voor iemand met jouw politieke overtuiging.
Zo is het. Ik ontneem linkse bolwerken hun woningen om er neoliberale producten omheen te bouwen. Over idealisme gesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gevalletje rechts lullen, links vullen.
Daarmee bedoel je dat ie tegen die tijd afgestudeerd is en een baan heeft?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een beetje vent heeft voor z'n 40e gewoon al z'n schaapjes op het droge, natuurlijk.
Lekker belangrijk. Kom op zeg.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
Al vast langskomen, maar tsja
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-hevige-rellen.html
Ik had het nog niet gezien. Altijd wel tragisch dat de lokale middenstand de dupe is van dit soort gerel.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
Dat wordt sterven in het harnas, vrees ik.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:24 schreef remlof het volgende:
"Uw geschatte AOW leeftijd is 69 jaar + 3 maanden"
Maar goed die leeftijd wordt steeds hoger, ik gok dat ik straks met 75 met pensioen kan.
Nouja, laten we eerlijk wezen, zo had je niet gereageerd als je bepaalde groepen in dit artikel had omgewisseldquote:
Ach prima, ik heb leuk werk.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt sterven in het harnas, vrees ik.
Is in ieder geval een bedrijfsongeval dan toch, hebben de erfgenamen iets om naar uit te kijken?quote:Op zondag 26 februari 2017 01:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt sterven in het harnas, vrees ik.
De scheidslijn tussen demonstraties en rellen is meestal niet zo scherp.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
Een bedrijfsongeval in de IT? Klinkt niet erg geloofwaardig.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is in ieder geval een bedrijfsongeval dan toch, hebben de erfgenamen iets om naar uit te kijken?
Hulde, je doet goed werk.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo is het. Ik ontneem linkse bolwerken hun woningen om er neoliberale producten omheen te bouwen. Over idealisme gesproken.
Op die hele erfpachtdiscussie let ik maar weinig. Al die miemelende senioren die nu moeten verhuizen doordat ze de maandlasten + erfpachtcanon van hun villa in Zuid niet meer kunnen betalen neem ik met een korreltje zout. Toch een beetje als het geneuzel over de mogelijke skyline van de Sluisbuurt die het uitzicht van mensen in de grachtengordel zou verpesten.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hulde, je doet goed werk.Het afschaffen van de erfpacht schijnt overigens ook een aardige soap te zijn geworden, las ik laatst.
In dit geval ging het vaak niet om senioren. Ging over de mogelijkheid de erfpacht af te kopen. Enerzijds vond men dat afkopen te duur. Anderzijds vreesden ze dat als ze het niet zouden doen, dat hun woning minder waard zou worden doordat de erfpacht er nog op zou zitten terwijl omliggende woningen erfpacht vrij zouden zijn geworden doordat die het wel afkochten.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op die hele erfpachtdiscussie let ik maar weinig. Al die miemelende senioren die nu moeten verhuizen doordat ze de maandlasten + erfpachtcanon van hun villa in Zuid niet meer kunnen betalen neem ik met een korreltje zout. Toch een beetje als het geneuzel over de mogelijke skyline van de Sluisbuurt die het uitzicht van mensen in de grachtengordel zou verpesten.
Ik vraag het me af. Uiteindelijk zal de afkoop van erfpacht vrij geleidelijk gebeuren en kunnen consumenten de optietheorie niet goed toepassen bij het kopen van een vrij complex product zoals een woning op erfpacht. Op dit moment verhandelen woningen met een erfpachtcontract ca. 20-40% boven hun intrinsieke waarde als je de contant gemaakte toekomstige kosten zou verdisconteren in de aankoopprijs. Het duurt wel even voordat die premie er af gaat, daarvoor zou erfpacht van de norm de uitzondering moeten worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In dit geval ging het vaak niet om senioren. Ging over de mogelijkheid de erfpacht af te kopen. Enerzijds vond men dat afkopen te duur. Anderzijds vreesden ze dat als ze het niet zouden doen, dat hun woning minder waard zou worden doordat de erfpacht er nog op zou zitten terwijl omliggende woningen erfpacht vrij zouden zijn geworden doordat die het wel afkochten.
Maar het verdampen van niet-gerealiseerde winst op de eigen woning doet de niet-rationele mens behoorlijk pijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Uiteindelijk zal de afkoop van erfpacht vrij geleidelijk gebeuren en kunnen consumenten de optietheorie niet goed toepassen bij het kopen van een vrij complex product zoals een woning op erfpacht. Op dit moment verhandelen woningen met een erfpachtcontract ca. 20-40% boven hun intrinsieke waarde als je de contant gemaakte toekomstige kosten zou verdisconteren in de aankoopprijs. Het duurt wel even voordat die premie er af gaat, daarvoor zou erfpacht van de norm de uitzondering moeten worden.
Zeker niet. Het schijnt dat het plannetje voor de Sluisbuurt (met toch wel hele 120 en 140'ers) ook voor een hoop ontevreden grachtengordeldieren zorgt. Die zijn bang dat er straks ergens vanuit de stad een ding te zien is wat niet past binnen het gecultiveerde gouden eeuw straatbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:39 schreef Kowloon het volgende:
Heeft Amsterdam de kaap van 100 meter eigenlijk al geslecht, nu je toch over de skyline begint? Rotterdam gaat binnenkort al over de 200 meter heen.
Ongetwijfeld. Die winst op de eigen woning moet namelijk gedeeld worden met winst op de gemeentegrond. Je kunt wel winst op je erfcontract willen trekken, maar dat valt tegen als ze daarvan de canon kunnen herzien en kunnen aanpassen naar de dangeldende residuele waarde.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar het verdampen van niet-gerealiseerde winst op de eigen woning doet de niet-rationele mens behoorlijk pijn.Vandaar het tumult, aldus het Staatsjournaal.
In Zieuwent hebben ze al 75 meter staan.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:39 schreef Kowloon het volgende:
Heeft Amsterdam de kaap van 100 meter eigenlijk al geslecht, nu je toch over de skyline begint? Rotterdam gaat binnenkort al over de 200 meter heen.
Hmmm, wacht, wacht even. Sluisbuurt, dat is Zeeburgereiland zo te lezen. Maar dat is toch zo ongeveer halverwege Amsterdam en Almere?quote:Op zondag 26 februari 2017 02:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker niet. Het schijnt dat het plannetje voor de Sluisbuurt (met toch wel hele 120 en 140'ers) ook voor een hoop ontevreden grachtengordeldieren zorgt. Die zijn bang dat er straks ergens vanuit de stad een ding te zien is wat niet past binnen het gecultiveerde gouden eeuw straatbeeld.
Het maandbudget was nog niet op?quote:Op zondag 26 februari 2017 02:54 schreef Pokkelmans het volgende:
In zo'n hipsterbar een beetje wezen zuipen. Tik je gewoon 45 euro af voor 3 whisky
Zozo, rijke tatta.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:54 schreef Pokkelmans het volgende:
In zo'n hipsterbar een beetje wezen zuipen. Tik je gewoon 45 euro af voor 3 whisky
Ik realiseer me net dat het maar goed is dat ze in de VS niet zoiets hebben als majesteitsschennis, want dan hadden de gevangenissen al voller dan ooit gezeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok... https://mobile.twitter.co(...)s/835608648625836032
Fantastische film.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:31 schreef Kowloon het volgende:
Had Das Leben der Anderen nog maar weer eens gekeken. Blijf vooral die club regenjassen die uit zo'n veel te klein bestelbusje komen benen wel grappig vinden.
Tjsa. Als er nog een soort afkoopoptie van een paar ton boven je hoofd hangt bedenk je je wel twee keer voordat je zo'n hut koopt.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In dit geval ging het vaak niet om senioren. Ging over de mogelijkheid de erfpacht af te kopen. Enerzijds vond men dat afkopen te duur. Anderzijds vreesden ze dat als ze het niet zouden doen, dat hun woning minder waard zou worden doordat de erfpacht er nog op zou zitten terwijl omliggende woningen erfpacht vrij zouden zijn geworden doordat die het wel afkochten.
Ja joh, in de jaren '80 al. In de komende tijd wordt er nog heel veel bijgebouwd wat de gemeente "hoogbouw" noemt maar t stelt allemaal maar weinig voor vergeleken met écht hoge gebouwen.quote:Op zondag 26 februari 2017 02:39 schreef Kowloon het volgende:
Ik kwam er vrijdagavond ineens achter dat ze niet "verliefd op droge lippen", maar "verliefd op elke letter" zeggen in Manon. Vond het altijd al zo'n absurde tekst, maar vond dat wel passen bij DJVT.quote:
60 meter is toch geen hoogbouw, maar gewoon een gemiddelde flat.quote:Op zondag 26 februari 2017 10:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja joh, in de jaren '80 al. In de komende tijd wordt er nog heel veel bijgebouwd wat de gemeente "hoogbouw" noemt maar t stelt allemaal maar weinig voor vergeleken met écht hoge gebouwen.
Wat komt er in Rotterdam bij?![]()
Parool heeft trouwens een toffe video van de bestaande en komende gebouwen hoger dan 60 meter:
Daarom zet ik het toch al tussen aanhalingstekens om precies deze post voor te zijn, klaphark.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
60 meter is toch geen hoogbouw, maar gewoon een gemiddelde flat.
Ik stond op een dag boven op het dakterras van de Taipei 101. Sta je een halve kilometer boven de grond (de lift naar boven ging met ruim 60 km/h omhoog). In het Shanghai World Financial Center eveneens, en dan op een glazen vloer. Knikkende knietjes. Pas enkele jaren geleden en is inmiddels al niet eens meer het hoogste gebouw van Shanghai overigens.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zet ik het toch al tussen aanhalingstekens om precies deze post voor te zijn, klaphark.
Lijkt me fantastischquote:Op zondag 26 februari 2017 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik stond op een dag boven op het dakterras van de Taipei 101. Sta je een halve kilometer boven de grond. In het Shanghai World Financial Center eveneens, en dan op een glazen vloer. Knikkende knietjes. Pas enkele jaren geleden en is inmiddels al niet eens meer het hoogste gebouw van Shanghai overigens.
Sow. Duurt wel even dan voordat hun homo's de grond koppen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me fantastischVergeleken met zulke kolossen is er geen enkel hoog gebouw in heel Nederland uiteraard. Volgend jaar opent in Saudi-Arabië het eerste gebouw van meer dan een kilometer hoogte.
Ik ben aardig zeker van wel, want toen ik hem per dm beschreef hoe de man op m'n foto eruit zag en waar hij zat etc. wilde hij ontzettend graag de foto's zien om te kunnen beoordelen of het echt zo is en veranderde hij direct van toon. Minuutje voor die uitleg schold hij me nog uit, minuutje erna ineens vriendelijk en jolig want we hebben geen problemen met elkaar en zo. De foto's die hij die dag in CUL postte zijn in dat geval bewezen onzin.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg had jij nou een foto van Iwanius weten te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |