Laat Holi nou een Aziatische feestdag zijn.quote:
Het heeft te maken met het Hindoeïsme oelewapper. En sedert wanneer behoren o.a. de Pakistanen e.d. tot de Chinezen waar ik naar verwijs.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:54 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Laat Holi nou een Aziatische feestdag zijn.
Mongool.
Gegroet,
Een Rasrotterdammert die zich kapotschaamt voor kortzichtigen als jij.
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het Hindoeïsme oelewapper. En sedert wanneer behoren o.a. de Pakistanen e.d. tot de Chinezen waar ik naar verwijs.
Toch zullen de meeste hindoes in R'dam Surinamers zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Jij benoemt Aziatische feestdagen, geen Chinese feestdagen. Sinds wanneer liggen India en Pakistan, waar het hindoeïsme vandaan komt, niet meer in Azië? Ga terug de schoolbanken in, malloot.
Omdat de meeste moslims uit Marokko en Turkije komen, is Ramadan opeens een Mediterraanse feestdag? Doet niets aan het feit af.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toch zullen de meeste hindoes in R'dam Surinamers zijn.
Madquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Flapdrol. Goedzo jochie. Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Flapdrol. Goedzo jochie. Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
Ik intrepreteer prima, als jij je valse xenofobe aannames maar feitelijk kon beargumenteren had je mijn reactie niet. Ik woon in het centrum, in een zijstraat van de Witte de Withstraat. Als ik een uitkeringstrekker met te veel tijd en een dikke sigaar op een terras zie, zal ik je aanspreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed interpreteren is moeilijk hé.Kom je dat mij even zeggen op het terras. Kunnen we gelijk even afrekenen. Centrum van onze stad, overkant van de Maas.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
Jij wilt over enkele minuten afspreken? Buiten het feit dat je duidelijk niet tegen enige vorm van tegenspraak kan, zit ik gewoon op kantoor. Ik ben geen uitkeringstrekker zoals jij.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Als je nou gewoon langskomt held met je "ik woon" kun je geliijk mij ziet zitten en kan je gelijk even herhalen wat je op het web zegt. Kan ik gelijk met je afrekenen. Ik zal je het adres toesturen via PM.
Dit. Is. Geniaal. Ik pis in m'n broek van het schaterlachen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze dus wat let je als je echt durft.
dit is echt genantquote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Ik gaf je een uur de tijd loonslaaf dus niet zeuren. Tis lunchtijd en je krijgt altijd een 30 min pauze dus wat let je als je echt durft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |