Snap ik, maar ik vind de hele academische wereld echt geweldig dus zie mezelf dat wel doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
PhD =/= studeren. Gewoon keihard werken vrind.
Moet je alleen nog zorgen dat je leesbare artikelen kan schrijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind de hele academische wereld echt geweldig dus zie mezelf dat wel doen.
Lekker met je handen werken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Rezania het volgende:
Laatste college was voor de zomervakantie, nu gewoon beetje iedere dag klooien op een lab. Veel leuker imo. Heb ook helemaal geen zin meer in colleges. Ouwe en passieloze docenten die al jarenlang op dezelfde manier droge stof opdreunen dat ook gewoon in je boek of artikel staat. Zelf bezig zijn is veel leuker.
Ik heb mijn laatste essay echt 10 keer nagekekenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet je alleen nog zorgen dat je leesbare artikelen kan schrijven.
De beta-artikelen bestaan vaak uit louter formules met hier en daar wat summiere teksten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet je alleen nog zorgen dat je leesbare artikelen kan schrijven.
Saaie stof/boekenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:12 schreef Rezania het volgende:
Laatste college was voor de zomervakantie, nu gewoon beetje iedere dag klooien op een lab. Veel leuker imo. Heb ook helemaal geen zin meer in colleges. Ouwe en passieloze docenten die al jarenlang op dezelfde manier droge stof opdreunen dat ook gewoon in je boek of artikel staat. Zelf bezig zijn is veel leuker.
Eindeloos lullen over ethiek zonder ooit een oplossing te vindenquote:
Maar zit de academische wereld op jou te wachten?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind de hele academische wereld echt geweldig dus zie mezelf dat wel doen.
En de economen lekker met grafiekjes en tabelletjes in de weer.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De beta-artikelen bestaan vaak uit louter formules met hier en daar wat summiere teksten.
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar zit de academische wereld op jou te wachten?
Zoiets wilde ik ook tikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Man, je snapte het morele dilemma met die treinwissel na een kwartier nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eindeloos lullen over ethiek zonder ooit een oplossing te vinden
Ik snap hem wel, maar ik deel het dilemma niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Man, je snapte het morele dilemma met die treinwissel na een kwartier nog niet.
Daarom heb ik dus ook geen studie in die hoek gekozen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En de economen lekker met grafiekjes en tabelletjes in de weer.
Nee, wij gamma's hebben het maar zwaar: woorden en zinnen en verhalen en zo.
Ik zou het inderdaad zeker niet als compliment opvatten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen de vliegen die tot stervens toe tegen het keukenraam vliegen.
Veel kutgezinnen zijn wel met vakantie komende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik ga ook maar 's pitten. En dan morgen weer door zo'n supermarkt moeten banjeren terwijl allemaal van die kutgezinnetjes en -bejaarden besluiten van dat supermarktbezoekjes eens een lekker uitstapje te maken. Ik had vandaag gewoon al voor het weekend in moeten slaan.
Lekker die ene week vakantie per jaar op de uni tijdens de kerst hoor. Wel natuurlijk meteen drie tentamens daarna.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Veel kutgezinnen zijn wel met vakantie komende week.
En dan noem jij mij zuur in mijn supermarkttopic in KLB.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, ik ga ook maar 's pitten. En dan morgen weer door zo'n supermarkt moeten banjeren terwijl allemaal van die kutgezinnetjes en -bejaarden besluiten van dat supermarktbezoekjes eens een lekker uitstapje te maken. Ik had vandaag gewoon al voor het weekend in moeten slaan.
AH, dus je wil van nul toegevoegde waarde blijven?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Eindeloos lullen over ethiek zonder ooit een oplossing te vinden
Nee. Ik vind het gewoon ontzettend plezierig.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
AH, dus je wil van nul toegevoegde waarde blijven?
Genoeg. is. genoeg.quote:
Gewoon gehuld in niets meer dan een badjas door de supermarkt paraderen. Ondertussen aan kleine kinderen subtiel onthullen wat eronder schuil gaat en ze gaan wel voor je aan de kant.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat eerste is slim, dat tweede isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:33 schreef KetchupFTW het volgende:
Oké, dus dit is het plan. Vanaf morgen ga ik het sporten weer intensief oppakken en stop ik met roken en mastruberen.
Stoppen met roken?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat eerste is slim, dat tweede is
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 04:15 schreef remlof het volgende:
Zou Friek_ z'n schoonmoeder al gesnogd hebben op het carnaval?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 07:06 schreef Friek_ het volgende:
Dat was weer een heftig eerste avondje.
Ik heb het blijkbaar gemist dat waht is aangesteld als minister.quote:“Ik heb hier een document voor me waaruit blijkt dat één van de prominente leden uit de partij van Benett, de militante minister van Economische Zaken in het oer-rechtse Israëlische kabinet, openlijk pleit voor de kolonisatie en annexatie van Palestina’, vertelt Van Agt. “Ze ging zelfs nog verder, zei ‘schiet vrouwen dood, dan komen er geen nieuwe terroristen’. En als je een zwangere vrouw doodschiet, is het dubbel goed.” Van Agt zucht terwijl hij het document voorleest, voegt toe: “De Palestijnen hebben vrijwel geen PR. Op alle terreinen is het een ongelijke strijd.”
quote:
Wat een mongolenpartij is het toch ook.quote:
Tevens is het haar van Wilders geblondeerd, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een mongolenpartij is het toch ook.
Haha.quote:
Daar gaat hun verdienmodelquote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:46 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Megadrugslab op erf CDA-penningmeester
En ineens begrijp je waarom het CDA tegen legalisering van wietkweek is.
Nice.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 02:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan noem jij mij zuur in mijn supermarkttopic in KLB.
Hij weet de weg naar m'n dm-box in elk geval goed te vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je Iwanius inmiddels al gezien?
Hahaha. Wel lollig maar ik vind die andere CDA spotjes een stuk beter.quote:
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat droevig dat mods hem nu tegen zichzelf in bescherming nemen zeg. Zit hij een beetje tof om zich heen te trappen, en als iemand dan zijn bluf callt komen de mods in actie![]()
Wat een website is het ook.
Driesquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:33 schreef Friek_ het volgende:
http://martroumen.nl/wordpress/?p=656
Leuk interviewtje.
Over Kaas die keihard aan het heerschen was:quote:
Idioten worden gekoesterd..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat droevig dat mods hem nu tegen zichzelf in bescherming nemen zeg. Zit hij een beetje tof om zich heen te trappen, en als iemand dan zijn bluf callt komen de mods in actie![]()
Wat een website is het ook.
Haha, goed gedaan Kaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Over Kaas die keihard aan het heerschen was:
KLB / Gemeente R'dam wenst u een fijne "Subh Holi 2017" WTF is dat!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lijkt me een prima kerel om eens mee te bieren.
Het zou wel geniaal zijn als Iwanius uiteindelijk gewoon een trollaccount is.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:49 schreef Kaas- het volgende:
Iwanius laat die topics inmiddels sluiten en geeft per dm toe dat hij inderdaad loog en er helemaal niet was. Tsja. Niet interessant, zo'n Man Bijt Hond figuur.
Ik dacht dat je tegenwoordig elke dag om tien uur ging slapen?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Hij wil de foto's zien, dus maakt zich blijkbaar toch zorgen. Heb gezegd dat ik die wel in het echt wil laten zien, want zoals nu bewezen is doe ik dat dan ook gewoon echt.Daar laat ik het bij; eens ff douchen met een kop koffie om m'n kater weg te werken.
Heb m'n seminar gisteren afgesloten. Weer 12 ects erbij.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegenwoordig elke dag om tien uur ging slapen?
Kaas is nog stiekem gaan carnavallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegenwoordig elke dag om tien uur ging slapen?
En een 9?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb m'n seminar gisteren afgesloten. Weer 12 ects erbij.
Ja, Hans. Bedankt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:27 schreef Rezania het volgende:
Was deze hier al langsgekomen, best mooi filmpje.
Ploegen zonder gemotoriseerd voertuig, toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Deze aan en door de jonge gezinnetjes en bejaarden ploegen in de lokale supermarkt.
Hele artikel op NOS.nlquote:Driekwart van de jongeren met een migrantenachtergrond gaan waarschijnlijk niet stemmen op 15 maart, schatten UvA-onderzoekers. De jongeren voelen zich niet verbonden met de Nederlandse maatschappij, zeggen de wetenschappers.
Niet verbonden, dat is mooi. Dan stribbelen ze ook niet zo tegen bij hun uitzetting.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Slecht nieuws voor de helden van DENK en mevrouw Simons.
[..]
Hele artikel op NOS.nl
Ik vind 75% wel heel extreem hoor. Uit het artikel blijkt trouwens dat het waarschijnlijk eerder een klassenprobleem is dat wordt versterkt door migratieproblematiek.
Helaas.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ploegen zonder gemotoriseerd voertuig, toch?
En geen 3 keer een jaarcontract om daarna iemand een tijd de WW in te sturen (of naar een andere werkgever).quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:
Lasser, arts of kelner gezocht: Zeeland krijgt al die vacatures niet gevuld
Ah, er is ook weer gezeur over personeelstekorten. Misschien gewoon meer salaris gaan betalen, volgens een aloud economisch inzicht trekt het aanbod dan vanzelf aan.
Lijkt mij echter niet dat dat in de genoemde sectoren met een schaars aanbod gebeurd.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En geen 3 keer een jaarcontract om daarna iemand een tijd de WW in te sturen (of naar een andere werkgever).
Tsja, Zeeland.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:33 schreef Kowloon het volgende:
Lasser, arts of kelner gezocht: Zeeland krijgt al die vacatures niet gevuld
Ah, er is ook weer gezeur over personeelstekorten. Misschien gewoon meer salaris gaan betalen, volgens een aloud economisch inzicht trekt het aanbod dan vanzelf aan.
Zeeland heeft alle nadelen van de Achterhoek/Twente, zonder de voordelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Zee vlakbij, meeste zonuren van Nederland en lekker vis eten.
En het stinkt er naar vis.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeeland heeft alle nadelen van de Achterhoek/Twente, zonder de voordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |