Gangreen, je voet valt eraf.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
M'n voet doet nog steeds pijn. Erg pijn. Echt, geen idee wat het nou is of waardoor het komt.
En dat in februari!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn maandrecord verbroken en ik moet morgen nog een LDL lopen. Deze maand komt dus uit op 165km ongeveer
Ach, wie weet loop je hem nu juist super lekker omdat je je niet volledig hebt uitgeput.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:00 schreef DeLuna het volgende:
Mijn volgende marathon gaat toch iets meer km's krijgen in de voorbereiding.
ah jawel joh gewoon doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:40 schreef Murmeli het volgende:
Netjes DeLuna!
Mijn maandtotaalrecord gaat er niet aan deze maand. Sta nu op 188 en komt nog ongeveer 30 bij.
Januari was 228. Stomme korte maand dat februari.
Maart zal denk ik nog minder zijn want taperen.
Trouwens, vraagje: zouden jullie de week voor een 35 km duurloop een halve marathon voluit lopen? mijn gevoel zegt niet doen, eigenlijk.
Je weet dat ik nog nooit 35 heb gelopen? Langste is nu 30quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ah jawel joh gewoon doen.
Klopt, maar voor het vertrouwen wil ik die wel kunnen uitlopen.quote:
ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je weet dat ik nog nooit 35 heb gelopen? Langste is nu 30
Sowieso heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus ik wil dat wel eens uit gaan proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, wie weet loop je hem nu juist super lekker omdat je je niet volledig hebt uitgeput.
Is ook wel leuk hoor. Kost veel tijd (tenzij je efficiënt met tijd om kan gaan, denk ik) en is een beetje vermoeiend maar het geeft ook veel voldoening.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus ik wil dat wel eens uit gaan proberen
Als het slecht gaat dan wil je waarschijnlijk wel revanche nemen, kies dus maar vast een volgende uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is ook wel leuk hoor. Kost veel tijd (tenzij je efficiënt met tijd om kan gaan, denk ik) en is een beetje vermoeiend maar het geeft ook veel voldoening.
Het zou me ondanks bovengenoemde bezwaren niet verbazen als ik na Rotterdam nog een keer wil. Tenzij de marathon zelf echt heel naar is, haha!
Erg sterk gelopen, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen/runnershigh
Dit dus....5km meer of minder gaat echt niets uitmaken.quote:
Haha ik zie nu pas dat je aan de Kruikenloop hebt meegedaan, nog een gooi gedaan naar de bokaal voor de best verklede? Al weet ik al dat je die niet gewonnen hebt, die ging naar de loper in het verband met rollator zag ik op Facebook.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen/runnershigh
Misschien wat minder km's dan je had gewild, maar volgens mij heb je wel behoorlijk wat hoogtemeters gemaakt. En daar wordt je ook stukken sneller/sterker van, dus dat zit denk ik echt wel goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:37 schreef Guard het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vrij weinig km's heb gemaakt in aanloop naar morgen.
Gelukkig is het morgen geen doel op zich, maar onderdeel van de voorbereiding voor de KvS en Luxemburg, die weer voorbereiding zijn voor een 50-er inde Ardennen in de zomer, wat ook weer weer voorbereiding is voor een echte ultra in 2018.
Zo blijf ik in ieder geval lekker bezig
Heb je de 2 of de 3 gepast? Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de 2quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:34 schreef wyccie het volgende:
Verkleed gelopen, MD? En veel aanmoedigingen van feestgangers?
Ik heb net de nieuwste versie van de Saucony gepast. Loopt toch net wat anders. De vorige versie wordt gehaald zodat ik die kan uitproberen.
Dat is mijn frustratie: why change a winning team?
Ik zou eerder terug gaan naar 40-45. Wel nog wat intensiteit pakken, gewoon je interval trainingen blijven doen, alleen de duurloopjes terug naar 7km of zoquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:48 schreef steffelonio het volgende:
Hoe ziet het taperen voor de marathon er bij jullie uit?
In mijn schema blijf ik, ook in de week van de race, 5 dagen per week lopen. Alleen zakt dan de omvang van ca 75km van de weken ervoor naar ongeveer 60km in de laatste drie tot 4 weken.
Zou dat voldoende rust zijn om met frisse benen aan de start te staan?
Dit was de 3. Ik heb de 2 in een andere maat gezien, en ik vond er nog best wat verschillen tussen zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je de 2 of de 3 gepast? Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de 2
De laatste volle week is de week van 13 maart en dan lopen we 65 km in 4 trainingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:48 schreef steffelonio het volgende:
In mijn schema blijf ik, ook in de week van de race, 5 dagen per week lopen. Alleen zakt dan de omvang van ca 75km van de weken ervoor naar ongeveer 60km in de laatste drie tot 4 weken.
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:26 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Erg sterk gelopen, gefeliciteerd!![]()
Ik heb je PR's maar even door een calculator gehaald en het kan niet anders dan dat je bij de CPC onder de 1:25 gaat lopen.
No pressure
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:34 schreef wyccie het volgende:
Verkleed gelopen, MD? En veel aanmoedigingen van feestgangers?
Ik heb net de nieuwste versie van de Saucony gepast. Loopt toch net wat anders. De vorige versie wordt gehaald zodat ik die kan uitproberen.
Dat is mijn frustratie: why change a winning team?
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:12 schreef La_Tramposa het volgende:
MD wat is je nieuw gelopen pr? Ik heb twee keer getraind vandaag op trainingsweekend, vanochtend loslopen in het bos voelde nog best zwaar, maar vanmiddag een duurloop met 7km marathontempo ging heel erg makkelijk! Heb het wel gepresteerd om nog half te verdwalen op mijn oersimpele heen en weer route, dus iets meer kilometers dan de bedoeling. Nu eens kijken hoe ik morgen de 27km ga ervaren 😛 komt alles bij elkaar dan op 60km in drie dagen!
Thanks allemaal, voor de cijfers verwijs ik naar mijn verslag in mijn blogquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Haha ik zie nu pas dat je aan de Kruikenloop hebt meegedaan, nog een gooi gedaan naar de bokaal voor de best verklede? Al weet ik al dat je die niet gewonnen hebt, die ging naar de loper in het verband met rollator zag ik op Facebook.
Verder natuurlijk een prachtige tijd, gefeliciteerd!
Ik weet het nog niet, ik weet alleen dat ik donderdag, vrijdag en zaterdag voor de marathon niet meer loop. Verder vraag ik me af wat je de zondag voor de marathon doet? Geen 20km meer toch neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:48 schreef steffelonio het volgende:
In mijn schema staat 15-20 km. Ik opteer denk ik voor de 15quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik weet alleen dat ik donderdag, vrijdag en zaterdag voor de marathon niet meer loop. Verder vraag ik me af wat je de zondag voor de marathon doet? Geen 20km meer toch neem ik aan?
Waarom drie dagen niks doen? Even loslopen is vaak wel lekker toch? Bij mij zijn de laatste 2 weken nog niet ingevuld trouwens.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik weet alleen dat ik donderdag, vrijdag en zaterdag voor de marathon niet meer loop. Verder vraag ik me af wat je de zondag voor de marathon doet? Geen 20km meer toch neem ik aan?
Ik las her en der dat je de laatste 3 dagen rust moet houden, vandaarquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom drie dagen niks doen? Even loslopen is vaak wel lekker toch? Bij mij zijn de laatste 2 weken nog niet ingevuld trouwens.
Ik zou vooral zeggen: doe wat altijd werkt voor jou. Als je voor een halve altijd de dag van tevoren gaat loslopen kan dat voor een hele ook prima. Als jij van jezelf weet dat je het beste loopt als je de week voor de wedstrijd vooral rust houdt, doe je dat..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik las her en der dat je de laatste 3 dagen rust moet houden, vandaar
Precies! En het hangt denk ik ook van de zenuwen af. Ik denk dat het voor mij wel kalmerend werkt om een heel klein stukje te lopen de dag van tevoren.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou vooral zeggen: doe wat altijd werkt voor jou. Als je voor een halve altijd de dag van tevoren gaat loslopen kan dat voor een hele ook prima. Als jij van jezelf weet dat je het beste loopt als je de week voor de wedstrijd vooral rust houdt, doe je dat..
Huh?quote:
Oké nondeju dat is wel hard, ik ga je niet proberen bij te houden op de cpc 😛quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, voor de cijfers verwijs ik naar mijn verslag in mijn blog
https://allergenenhardlop(...)loop-10-km-carnaval/
of de Strava cijfers als je meer detail wil:
https://www.strava.com/activities/879020060
En ik was niet verkleed, kom van boven de rivieren dus snap carnaval niet![]()
En het aanmoedigen viel best tegen, het was vooral druk in de kantine...
Bij de nabeschouwing in de kantine kreeg ik van een bijna 50 jarige medeloper te horen dat er echt nog wel 4 minuten van mijn zojuist gelopen PR af kon, als ik maar bij een loopgroep ging trainen en nog een paar jaar veel kilometers zou maken.
Iemand uit Tilburg nog interesse in een 15% korting bon van Runshop Greg van Hest?
Nee joh! Ik vind het wel leuk om met een aantal hier een beetje te pre-marathon hyperenquote:
Ik kan echt niet meer wachten en we moeten nog 42 dagen en 10 uur en 59 minutenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh! Ik vind het wel leuk om met een aantal hier een beetje te pre-marathon hyperen
Ik zou bij exact 42 dagen en 3 uur en 15 minuten even speciaal stilstaan...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer wachten en we moeten nog 42 dagen en 10 uur en 59 minuten
Das ongeveer nu toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:07 schreef BlueT het volgende:
[..]
Ik zou bij exact 42 dagen en 3 uur en 15 minuten even speciaal stilstaan...
Het buldert hier ook flink!quote:Op zondag 26 februari 2017 07:26 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, dat wordt dus lekker tegen de wind in beuken straks. En ze hebben het rondje precies zo neergelegd dat je bijna nergens meewind hebt
Gehehe zal je zien dat je me toch voorblijft daarquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oké nondeju dat is wel hard, ik ga je niet proberen bij te houden op de cpc 😛
Wat een tijd zeg!!quote:Op zondag 26 februari 2017 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gehehe zal je zien dat je me toch voorblijft daar
Voor de cijferfreaks onder ons een ander verslag van gisteren:
Om 11:11 uur gestart
Voor mijn 2e wedstrijd van 2017
Als 3e over de finish gekomen
Met startnummer 456
Afstand 10 km en eindtijd 37:48
Dank je!quote:
Dus eigenlijk heb je gewoon niet goed gepresteerd.quote:Op zondag 26 februari 2017 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je!
En volgens Riegel had ik in mijn vorm van nu 37:42 kunnen lopen als je het vergelijkt met mijn PR op de 5 km van een paar weken geleden
Ik hoop dat je nu écht weer op de goede weg bent! Geen blessures meer nu, en dan ben ik oprecht benieuwd hoe hard jij kunt!quote:Op zondag 26 februari 2017 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je!
En volgens Riegel had ik in mijn vorm van nu 37:42 kunnen lopen als je het vergelijkt met mijn PR op de 5 km van een paar weken geleden
Eerste!quote:Op zondag 26 februari 2017 11:00 schreef hatsaflats het volgende:
Meh. Het zat er niet in vandaag. 23:30Wel eerste.
Nou, kom op. Dat is een hartstikke mooie tijd. Je hebt nog tijd zat om je PR te verbeteren.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:00 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, ja, ik liep in Egmond de eerste 5 in 23:50, dan vind ik dit wel erg langzaam. Ook als ik kijk naar hoe makkelijk ik in training 5km in 25 minuten ren, had ik gewoon verwacht dat de 22:27 - en liever nog 22 rond - prima te doen had moeten zijn. Maar vandaag dus niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, kom op. Dat is een hartstikke mooie tijd. Je hebt nog tijd zat om je PR te verbeteren.
Liep je fijn?
Jammer, ik snap je teleurstelling. Hopelijk kun je de volgende keer met wat meer tegenstand wel tot je gewenste resultaat komen. Misschien moet je ook gewoon weer wat meer hardheid opdoen in wedstrijden.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja, ik liep in Egmond de eerste 5 in 23:50, dan vind ik dit wel erg langzaam. Ook als ik kijk naar hoe makkelijk ik in training 5km in 25 minuten ren, had ik gewoon verwacht dat de 22:27 - en liever nog 22 rond - prima te doen had moeten zijn. Maar vandaag dus niet.
Maakt ook niet uit, volgende keer beter. Wel ook een beetje jammer dat ze voor de 5km alleen voor de jeugd prijzen hadden
Ik kan een heel lijstje maken van dingen waarom het er vandaag gewoon niet in zat, maar daar wordt m'n tijd niet beter vanquote:Op zondag 26 februari 2017 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jammer, ik snap je teleurstelling. Hopelijk kun je de volgende keer met wat meer tegenstand wel tot je gewenste resultaat komen. Misschien moet je ook gewoon weer wat meer hardheid opdoen in wedstrijden.
Wel eerste dusquote:Op zondag 26 februari 2017 11:00 schreef hatsaflats het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, ik heb weer wat..
https://runnersconnect.ne(...)ndinitis-tendonitis/
Straks ben je uitgerust, volgeladen met koolhydraten, vol met adrenaline en dan moet je je de eerste 20km inhouden om niet sneller dan 6.00 te lopenquote:Op zondag 26 februari 2017 19:30 schreef Murmeli het volgende:
Nice guard!!! Jij gaat ook maar door he! Gaaf
Wyccie, balen van je kuiten. Valt daar nog wat tegen te doen voor Rotterdam, denk je?
Qua tempo's: in een duurloop vernellen is ook gewoon pittig! Zeker naar een 5.30 oid. Wij hebben 5 km op 6.10 gedaan en de overige 16 km op 6.30 en dat voelde ik al wel. Dat ik echt dacht: damn moet ik nou die marathon op 6.30 gaan lopen? Maar volgens mij lag het vooral aan de tempowisselingen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |