Gangreen, je voet valt eraf.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
M'n voet doet nog steeds pijn. Erg pijn. Echt, geen idee wat het nou is of waardoor het komt.
En dat in februari!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn maandrecord verbroken en ik moet morgen nog een LDL lopen. Deze maand komt dus uit op 165km ongeveer
Ach, wie weet loop je hem nu juist super lekker omdat je je niet volledig hebt uitgeput.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:00 schreef DeLuna het volgende:
Mijn volgende marathon gaat toch iets meer km's krijgen in de voorbereiding.
ah jawel joh gewoon doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:40 schreef Murmeli het volgende:
Netjes DeLuna!
Mijn maandtotaalrecord gaat er niet aan deze maand. Sta nu op 188 en komt nog ongeveer 30 bij.
Januari was 228. Stomme korte maand dat februari.
Maart zal denk ik nog minder zijn want taperen.
Trouwens, vraagje: zouden jullie de week voor een 35 km duurloop een halve marathon voluit lopen? mijn gevoel zegt niet doen, eigenlijk.
Je weet dat ik nog nooit 35 heb gelopen? Langste is nu 30quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
ah jawel joh gewoon doen.
Klopt, maar voor het vertrouwen wil ik die wel kunnen uitlopen.quote:
ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je weet dat ik nog nooit 35 heb gelopen? Langste is nu 30
Sowieso heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus ik wil dat wel eens uit gaan proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ach, wie weet loop je hem nu juist super lekker omdat je je niet volledig hebt uitgeput.
Is ook wel leuk hoor. Kost veel tijd (tenzij je efficiënt met tijd om kan gaan, denk ik) en is een beetje vermoeiend maar het geeft ook veel voldoening.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen vergelijkingsmateriaal dus ik wil dat wel eens uit gaan proberen
Als het slecht gaat dan wil je waarschijnlijk wel revanche nemen, kies dus maar vast een volgende uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is ook wel leuk hoor. Kost veel tijd (tenzij je efficiënt met tijd om kan gaan, denk ik) en is een beetje vermoeiend maar het geeft ook veel voldoening.
Het zou me ondanks bovengenoemde bezwaren niet verbazen als ik na Rotterdam nog een keer wil. Tenzij de marathon zelf echt heel naar is, haha!
Erg sterk gelopen, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen/runnershigh
Dit dus....5km meer of minder gaat echt niets uitmaken.quote:
Haha ik zie nu pas dat je aan de Kruikenloop hebt meegedaan, nog een gooi gedaan naar de bokaal voor de best verklede? Al weet ik al dat je die niet gewonnen hebt, die ging naar de loper in het verband met rollator zag ik op Facebook.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen/runnershigh
Misschien wat minder km's dan je had gewild, maar volgens mij heb je wel behoorlijk wat hoogtemeters gemaakt. En daar wordt je ook stukken sneller/sterker van, dus dat zit denk ik echt wel goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:37 schreef Guard het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vrij weinig km's heb gemaakt in aanloop naar morgen.
Gelukkig is het morgen geen doel op zich, maar onderdeel van de voorbereiding voor de KvS en Luxemburg, die weer voorbereiding zijn voor een 50-er inde Ardennen in de zomer, wat ook weer weer voorbereiding is voor een echte ultra in 2018.
Zo blijf ik in ieder geval lekker bezig
Heb je de 2 of de 3 gepast? Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de 2quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:34 schreef wyccie het volgende:
Verkleed gelopen, MD? En veel aanmoedigingen van feestgangers?
Ik heb net de nieuwste versie van de Saucony gepast. Loopt toch net wat anders. De vorige versie wordt gehaald zodat ik die kan uitproberen.
Dat is mijn frustratie: why change a winning team?
Ik zou eerder terug gaan naar 40-45. Wel nog wat intensiteit pakken, gewoon je interval trainingen blijven doen, alleen de duurloopjes terug naar 7km of zoquote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:48 schreef steffelonio het volgende:
Hoe ziet het taperen voor de marathon er bij jullie uit?
In mijn schema blijf ik, ook in de week van de race, 5 dagen per week lopen. Alleen zakt dan de omvang van ca 75km van de weken ervoor naar ongeveer 60km in de laatste drie tot 4 weken.
Zou dat voldoende rust zijn om met frisse benen aan de start te staan?
Dit was de 3. Ik heb de 2 in een andere maat gezien, en ik vond er nog best wat verschillen tussen zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je de 2 of de 3 gepast? Ik ben inmiddels helemaal gewend aan de 2
De laatste volle week is de week van 13 maart en dan lopen we 65 km in 4 trainingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 19:48 schreef steffelonio het volgende:
Hoe ziet het taperen voor de marathon er bij jullie uit?
In mijn schema blijf ik, ook in de week van de race, 5 dagen per week lopen. Alleen zakt dan de omvang van ca 75km van de weken ervoor naar ongeveer 60km in de laatste drie tot 4 weken.
Zou dat voldoende rust zijn om met frisse benen aan de start te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |