abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169089939
Nouja n=1 he ;) Enige waar ik de foamroller nog wel chill voor vind is om met mijn rug overheen te rollen, daar kun je zelf natuurlijk nooit bij. Maar jij hebt een boyfriend :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport donderdag 23 februari 2017 @ 13:29:07 #77
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169089992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja n=1 he ;) Enige waar ik de foamroller nog wel chill voor vind is om met mijn rug overheen te rollen, daar kun je zelf natuurlijk nooit bij. Maar jij hebt een boyfriend :P
Ja maar jouw n=1 vind ik wel een serieuze, iets met ervaring enzo. :D

Maar misschien had ik vooraf wat meer moeten drinken, dit komt eigenlijk nooit voor zo. Vocht is natuurlijk wel essentieel.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_169090306
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:59 schreef YUR het volgende:
Ik vind dat iedereen zich vooral lekker om zichzelf druk moet maken in plaats van over anderen. Dat geldt zowel voor de heksenjacht op eventuele cheaters als voor mensen die vinden dat andere mensen iets wel of niet zouden moeten doen
Maar dan ben ik de enige die zich druk maakt om mij. -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Er is ook een club binnen de club ontstaan de afgelopen anderhalf jaar nadat de 'walk to run' groep een soort van kliekje is geworden
Kliekjes :r Ik hoop dat ze zichzelf kapot lopen.

Lekker zo'n rustweek met nachtdiensten :') Maar goed, het is niet zo erg. Het gestel is wat stijfjes her en der, maar tijdens het hardlopen viel het mee.
pi_169090576
http://www.runnersworld.c(...)er%E2%80%99s%20World

Ik vind dit echt een topstukje over running form en de rol van het bekken daarin, voor mij iig erg van toepassing. Mijn fysio wilde me ook meer laten oefenen met proprioceptie maar dat is wel erg lastig :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169092128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar dan ben ik de enige die zich druk maakt om mij. -O-
O-)
Ik bemoei me met iedereen dus ook met jou :6
En met YUR natuurlijk, gewoon omdat hij dat zo leuk vindt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169092735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:11 schreef MiG31 het volgende:
Al anderhalve week niet kunnen hardlopen is verschrikkelijk zeg. Ik kan mij geeneens voorstellen hoe het moet zijn voor mensen met ergere blessures waardoor ze maanden eruit liggen, of zelfs nooit meer kunnen hardlopen.
Mijn knie voelt wel al stukken beter aan, misschien dat ik het van het weekend weer eens ga proberen.

Voor de Halve Marathon over anderhalve week ga ik het maar rustig aan doen (ik moet wel :')). Een tijd van 1.40:00 lijkt me meer dan genoeg.
Is die halve marathon dan zo belangrijk voor je dat je hem toch wil gaan lopen?
pi_169092892
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Is die halve marathon dan zo belangrijk voor je dat je hem toch wil gaan lopen?
Ja, thuiswedstrijd. Ik kijk er al een halfjaar naar uit.
pi_169092896
We gaan naar de musical van de marathon *O*
Een week of 3 voor de marathon zelf *O*
Heulergvetveelzinan!
pi_169093355
Tegenwind vandaag })
pi_169096408
Nu een downhill a-naar-b marathon lopen met wind mee, voor een bq-tijd :P
pi_169103582
Echt een gemiste kans als je niet met dit weer naar buiten bent geweest :D Echt lachen! Af en toe waaide mijn linkerbeen ineens rechts naast mijn rechterbeen haha.
pi_169104906
Hier ook blij dat ik gisteren ben geweest.
De autodeur vloog al uit mijn handen (gelukkig stond ik erg ruim geparkeerd) en ik kon in een hoek van 45 graden vooroverhellend lopen.
Maar het is wel droog. :+

Nu voel ik ook wat spierpijn in mijn bovenbenen, niet daar waar ik gister kramp kreeg. Ik vind het wel fijn om te rollen. Maar af en toe is toch ook een masseur nodig.
pi_169106527
Heerlijk inderdaad, eerst vol tegen de wind in beuken en daarna op de terugweg op mijn gemakje op topsnelheid!

Blijft wel lastig in dit weer om een beetje het tempo vlak te houden. Ongemerkt ga ik ook, of vooral, tegen de wind in steeds sneller lopen.
pi_169109667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:58 schreef indepoeier het volgende:
Heerlijk inderdaad, eerst vol tegen de wind in beuken en daarna op de terugweg op mijn gemakje op topsnelheid!

Blijft wel lastig in dit weer om een beetje het tempo vlak te houden. Ongemerkt ga ik ook, of vooral, tegen de wind in steeds sneller lopen.
Ik zeg ook altijd dat mijn tempo sneller wordt door meewind dan langzamer door tegenwind.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:49:10 #90
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169110993
Gebruikt iemand hier de milestonepod?
pi_169114089
Wat een heerlijk weer voor een weekend buiten spelen in Brabant! Hopelijk blijft het zo en doen mijn benen even een #supersnelherstel sessie vandaag.
pi_169114800
pi_169115876
quote:
Een marathon van 5km door een bubbelschuimbad in het zuiderpark? Ik ga me inschrijven :o !!
pi_169116075
Een marathon van 5km zie ik ook wel zitten!!

Net een lange duurloop gelopen (29km), maar het ging dus echt voor geen ene meter. Het is deels ook een mentaal dingetje, want ik zag er al van te voren tegen op (slecht geslapen, benen voelden niet helemaal fris). Het werd dus een loop met veel wandelingetjes tussendoor, eigenlijk geen enkel moment lekker ontspannen in mijn tempo gekomen.

Vorige week vrijwel dezelfde afstand gelopen, met dezelfde gemiddelde hartslag, alleen dan toen 25 sec per km sneller. Toen liep het ook veel lekkerder. Mijn hersteltijd nu is volgens Polar ook het dubbele van de ldl van vorige week.

Gemengde gevoelens: de afstand uiteindelijk wel afgelegd, dus dat is mooi. Maar die 42 km lijken na zo'n loop verder dan ooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door steffelonio op 24-02-2017 15:51:44 ]
pi_169119516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:14 schreef steffelonio het volgende:
Een marathon van 5km zie ik ook wel zitten!!

Net een lange duurloop gelopen (29km), maar het ging dus echt voor geen ene meter. Het is deels ook een mentaal dingetje, want ik zag er al van te voren tegen op (slecht geslapen, benen voelden niet helemaal fris). Het werd dus een loop met veel wandelingetjes tussendoor, eigenlijk geen enkel moment lekker ontspannen in mijn tempo gekomen.

Vorige week vrijwel dezelfde afstand gelopen, met dezelfde gemiddelde hartslag, alleen dan toen 25 sec per km sneller. Toen liep het ook veel lekkerder. Mijn hersteltijd nu is volgens Polar ook het dubbele van de ldl van vorige week.

Gemengde gevoelens: de afstand uiteindelijk wel afgelegd, dus dat is mooi. Maar die 42 km lijken na zo'n loop verder dan ooit.
Welkom in marathontraining 😉 Zowel de superfijne als de superellendige duurlopen heb je nodig om er mentaal en fysiek klaar voor te zijn. Zelfs als het extreem kut gaat kun je dus nog 29km lopen, zo kan je het ook zien!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 17:15:17 #96
465532 Marie0
Altijd nieuwsgierig
pi_169120015
Doet er iemand mee aan de CPC testloop (https://runtomove.nl/hardloopwedstrijden/cpc-testloop)? Ervaringen mee? Ben benieuwd of dit een goede voorbereiding is op de CPC loop.
pi_169121062
Er ging iets niet helemaal goed met m'n rechtervoet...

Ik ben er niet bewust keihard doorheen geklapt ofzo, maar ik heb 'm wel verzwikt -O- ofzo. Niet m'n enkel direct, maar er is wat mis met m'n banden in de buurt daar. Teruggestrompeld met nog een km te gaan ofzo -O- :?
Ja doei.
pi_169121184
Oej, Moblo. Hopelijk valt het mee.
pi_169121960
Kan amper lopen, maar als ik stil zit voel ik niks. M'n enkel is het niet, maar de spieren eromheen. Ben door een soort grote grindbak gelopen, zeer ongelijk, maar dat doe ik wel vaker. Moet gewoon een keer verkeerd gestapt zijn, en daarna onbewust te gespannen met die voet, en nu is het hommeles ofzo. |:(
Ja doei.
pi_169122174
Ik ben binnenkort jarig en aangezien ik totaal geen inspiratie heb ga ik mezelf een sporthorloge cadeau doen. Alleen mijn wensen passen niet bij een horloge:

- Hartslag (zonder band)
- GPS
- Koppeling via telefoon met Strava
- Snelheid/afstand etc (maargoed daar zorgt GPS voor)
- En wat het lastig maakt: Het liefst wil ik een horloge waar je Deezer/Spotify mee kunt streamen ipv mp3's zoals bij de TomTom's....

Iemand de beste optie? Budget is niet zo belangrijk. Maar meerprijs moet we iets toevoegen.
pi_169122194
Tsja.. euh... ik denk dat je toch snel bij TomTom uitkomt met dat soort eisen...
Ja doei.
pi_169122231
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja.. euh... ik denk dat je toch snel bij TomTom uitkomt met dat soort eisen...
Maar daar moet je dus fysiek via de computer muziek op zetten. Dat is zo omslachtig.

Maar als je dat niet doet heb ik dus mijn telefoon alsnog nodig om mee te nemen. Ik wil juist het liefst alleen een horloge en bluetooth oortjes.

Die armband voor de telefoon irriteert me. Voornamelijk als het warmer is.
pi_169122487
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar daar moet je dus fysiek via de computer muziek op zetten. Dat is zo omslachtig.

Maar als je dat niet doet heb ik dus mijn telefoon alsnog nodig om mee te nemen. Ik wil juist het liefst alleen een horloge en bluetooth oortjes.

Die armband voor de telefoon irriteert me. Voornamelijk als het warmer is.
Een heupbelt is dan waarschijnlijk het meest praktisch.
pi_169122489
Mja, dan zou je dus een horloge moeten hebben met internetverbinding (en een simkaart met abo oid?) om zonder telefoon te kunnen streamen. Ik geef het een heel erg kleine kans dat die er gaat komen.

Het is of mp3tjes op een TomTom, of een telefoon mee.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:31:45 #105
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_169122495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 17:15 schreef Marie0 het volgende:
Doet er iemand mee aan de CPC testloop (https://runtomove.nl/hardloopwedstrijden/cpc-testloop)? Ervaringen mee? Ben benieuwd of dit een goede voorbereiding is op de CPC loop.
Ehm, zo te lezen was die twee weken geleden?

Ik doe morgen mijn laatste lange duurloop van 18km in voorbereiding op de halve marathon. Op zich is een loop van 15km prima als voorbereiding, drie rondes van 7,5km is niet nodig voor een halve marathon.
pi_169122510
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:31 schreef hatsaflats het volgende:
Mja, dan zou je dus een horloge moeten hebben met internetverbinding (en een simkaart met abo oid?) om zonder telefoon te kunnen streamen. Ik geef het een heel erg kleine kans dat die er gaat komen.

Dit dus.
Ja doei.
pi_169122625
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:31 schreef hatsaflats het volgende:

Wifi is genoeg. En dan via Deezer of Spotify een aantal nummers downloaden op de horloge. Zo gaat het op de telefoon ook. De Apple watch is een optie binnenkort. Die gaat dat kunnen. Maar dat is eigenlijk weer overkill.

En het werkt voorlopig alleen met Spotify, en laat ik nu net Deezer gebruiken.

http://www.iculture.nl/nieuws/spotty-spotify-apple-watch/

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 19:49:54 ]
pi_169124440
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wifi is genoeg. En dan via Deezer of Spotify een aantal nummers downloaden op de horloge. Zo gaat het op de telefoon ook. De Apple watch is een optie binnenkort. Die gaat dat kunnen. Maar dat is eigenlijk weer overkill.

En het werkt voorlopig alleen met Spotify, en laat ik nu net Deezer gebruiken.

http://www.iculture.nl/nieuws/spotty-spotify-apple-watch/
Dan ben je dus niet meer aan het streamen. Maargoed, er is op dit moment voor zover ik weet geen hardloophorloge met de mogelijkheid om op welke manier dan ook een koppeling met spotify/deezer te maken, en ik verwacht niet dat er binnen een afzienbare termijn een hardloophorloge komt die dat wel kan. Als die er al komt.

Wat betreft de Apple watch: hier is een heel uitgebreide review van hoe capabel hij is als sporthorloge https://www.dcrainmaker.c(...)-edition-review.html

En als alternatief zou je idd naar een heupband kunnen kijken. Er zijn hier best veel mensen (die volgens mij ook met muziek lopen?) tevreden over de spibelt. Zelf loop ik nooit met muziek.
pi_169124546
In elke hardloopbroek zit toch een prima zakje waarin een telefoon of een mp3-spelertje kan?
pi_169124656
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
In elke hardloopbroek zit toch een prima zakje waarin een telefoon of een mp3-spelertje kan?
Nee hoor, mijn fijnste broeken hebben geen zakken.
pi_169124765
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 20:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan ben je dus niet meer aan het streamen. Maargoed, er is op dit moment voor zover ik weet geen hardloophorloge met de mogelijkheid om op welke manier dan ook een koppeling met spotify/deezer te maken, en ik verwacht niet dat er binnen een afzienbare termijn een hardloophorloge komt die dat wel kan. Als die er al komt.

Wat betreft de Apple watch: hier is een heel uitgebreide review van hoe capabel hij is als sporthorloge https://www.dcrainmaker.c(...)-edition-review.html

En als alternatief zou je idd naar een heupband kunnen kijken. Er zijn hier best veel mensen (die volgens mij ook met muziek lopen?) tevreden over de spibelt. Zelf loop ik nooit met muziek.
Thanks. Je hebt gelijk, streamen doe je dan niet idd. Was wat onhandig omschreven in mijn post.

Hebben jullie een advies voor een horloge als ik de muziek weglaat?

Ik ben binnenkort jarig en aangezien ik totaal geen inspiratie heb ga ik mezelf een sporthorloge cadeau doen. Alleen mijn wensen passen niet bij een horloge:

- Hartslag (zonder band)
- GPS
- Koppeling (via telefoon) met Strava na afloop
- Snelheid/afstand etc

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 21:12:15 ]
pi_169124780
Al mijn broeken hebben zo'n zakje achterop, maar ik heb geen 1 broek waarbij m'n telefoon in dat zakje past.
pi_169124796
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:11 schreef hatsaflats het volgende:
Al mijn broeken hebben zo'n zakje achterop, maar ik heb geen 1 broek waarbij m'n telefoon in dat zakje past.
Bij mij ook niet. Net een sleutel en wat geld.
  Moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 21:12:51 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_169124800
Ik heb 1 broek zonder zakje achterop en de andere twee met :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:26:27 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_169125089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb 1 broek zonder zakje achterop en de andere twee met :)
and Guppy is guppy...die trekt dan altijd net de verkeerde broek aan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:26:45 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169125095
Spibelt met foon en een hardloophorloge naar keuze en klaar is Kees :Y
pi_169125129
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:26 schreef Quoi het volgende:
Spibelt met foon en een hardloophorloge naar keuze en klaar is Kees :Y
Gaat dat niet klotsen zeg maar?
  Moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 21:30:16 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_169125179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

and Guppy is guppy...die trekt dan altijd net de verkeerde broek aan
Dat gebeurt dus serieus :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:44:07 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169125530
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:28 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Gaat dat niet klotsen zeg maar?
Jij stopt ook nog ergens water in?

Als je de telefoon bedoelt: nopes. Google eens op spibelt of iets vergelijkbaars. Ik doe 'm altijd om mijn taille en dat zit muurvast.

Really. It's true.

Oja en Mo wat doe je?
pi_169125990
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Thanks. Je hebt gelijk, streamen doe je dan niet idd. Was wat onhandig omschreven in mijn post.

- Hartslag (zonder band)
- GPS
- Koppeling (via telefoon) met Strava na afloop
- Snelheid/afstand etc
Volgens mij moet de polar M600 kunnen wat je wilt: GPS, optische hartslag, spotify offline (mss ook wel deezer offline). Is een android smartwatch.
pi_169126304
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

In dat geval zowat alle serieuze sporthorloges. Instapmodellen van TomTom en Garmin zijn dan zo'n 100 euro, gok ik, als je niet per se het nieuwste model wilt.

Mijn broeken met een ritszak achterop zijn groot genoeg voor mijn telefoon, maar ik heb ook wel een bescheiden formaat telefoon.
En er zijn toch ook heel kleine mp3-spelers met een clipje die je aan je kleding vast kunt maken?
In mijn Spibelt past veel, maar de laatste keer kreeg ik 'm niet goed vast zonder dat het omhoog schuift (ik draag 'm op de heup). Ik geloof dat ik het in mijn taille niet fijn vind en misschien past het ook niet.
pi_169126371
En damn, die spierpijn was vandaag in mijn beide bovenbenen te voelen. Niet echt pijnlijk, maar gezien wat ik heb gedaan aan training vind ik het overdreven.
Net maar weer even gerold, hopelijk kan ik dan morgen een duurloop doen.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 22:54:06 #123
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_169127025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus serieus :@
I know you too well Gup!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_169130545
Ik heb mijn horloge nog niet zo lang terug na reparatie, dus hij is nu weer opnieuw bezig met mijn VO2max bepalen en wedstrijdresultaten inschatten. Over dat laatste is hij in ieder geval optimistisch:

ik vind 5km rennen eng
  zaterdag 25 februari 2017 @ 08:25:13 #125
3878 Vork
Manisch creatief
pi_169130572
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb mijn horloge nog niet zo lang terug na reparatie, dus hij is nu weer opnieuw bezig met mijn VO2max bepalen en wedstrijdresultaten inschatten. Over dat laatste is hij in ieder geval optimistisch:

[ afbeelding ]

ik vind 5km rennen eng
Dus 4:20min/km. Zelfs je horloge is het ermee eens. :s)
pi_169130706
quote:

[ afbeelding ]

ik vind 5km rennen eng
Nouja voor de halve en hele wel omdat je daar niet op getraind bent, maar de 5 en 10 zitten toch niet zover van je prs af?
pi_169130882
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja voor de halve en hele wel omdat je daar niet op getraind bent, maar de 5 en 10 zitten toch niet zover van je prs af?
De tijd op de 5 komt erg in de buurt bij wat ik morgen hoop te lopen, maar 45 op de 10 is voor mijn gevoel nog wel erg ver weg. PR uit 2014 staat op 48:02. Eerst dat maar eens verbeteren, en daarna hoop ik wel richting de 45 te kunnen.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:37:39 #128
3878 Vork
Manisch creatief
pi_169131117
Garmin zegt dat ik 5km in 19:11 moet kunnen lopen en een marathon in iets meer dan 3 uur. Volgens mij denkt m'n horloge dat ik La Tramposa ben. :+
pi_169131173
Mijn horloge voorspelt niet, alleen maar zeggen dat ik na ieder loopje 120 uur moet herstellen :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169131755
Wat een poepiesjieke horloges.
Ik heb een route voor een duurloopje gekozen en het is droog. Zo maar gaan dan.

En misschien vanmiddag nieuwe schoenen. Eigenlijk zou het niet per se moeten, want ze zijn nog net geen half jaar oud, maar ik vind het wel fijn om voor een marathon op niet-versleten schoenen te lopen.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:42:37 #131
3878 Vork
Manisch creatief
pi_169131888
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:33 schreef wyccie het volgende:
Wat een poepiesjieke horloges.
Ik heb een route voor een duurloopje gekozen en het is droog. Zo maar gaan dan.

En misschien vanmiddag nieuwe schoenen. Eigenlijk zou het niet per se moeten, want ze zijn nog net geen half jaar oud, maar ik vind het wel fijn om voor een marathon op niet-versleten schoenen te lopen.
Heb je al iets op 't oog eb zijb het dan dezelfde soort schoenen, of iets heel anders? Beetje afwisseling qua schoenen kan volgens mij ook geen kwaad.

Ik ga na m'n werk maar een poging wagen. De pijn in m'n voet lijkt weg te zijn getrokken, dus ik hoop dat ik dat tijdens en na het lopen ook nog kan zeggen.
pi_169131919
quote:

[ afbeelding ]

ik vind 5km rennen eng
Dit is supergrappig. Ik kende het scherm niet, dus ging net even op zoek naar de mijne. Moet je onze voorspellingen eens vergelijken!

pi_169131944
Dat werkt op basis van je VO2Max.

Bij mij is die 45 met deze voorspellingen:

Mijn voorspellingen zijn wel iets minder snel:

5 km: 24:00
10 km: 53:00
21.1 km: 1:55:00
42.2 km: DNS
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:53:29 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169131988
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit is supergrappig. Ik kende het scherm niet, dus ging net even op zoek naar de mijne. Moet je onze voorspellingen eens vergelijken!

[ afbeelding ]
Whahahahahaha briljant!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:54:16 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169131995
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:49 schreef BlueT het volgende:
Dat werkt op basis van je VO2Max.

Bij mij is die 45 met deze voorspellingen:

[ afbeelding ]

Mijn voorspellingen zijn wel iets minder snel:

5 km: 24:00
10 km: 53:00
21.1 km: 1:55:00
42.2 km: DNS

Mijn garmin beweert dat mijn vo2 Max 51 is :o
pi_169132004
Die van mij is 48. Maar ik heb me nooit verdiept in VO2Max, dus geen idee of dat goed of slecht is.
pi_169132040
Haha, grappig!

Ik had niet het idee dat het alleen op VO2max werkt, want m'n vorige horloge gaf een hogere VO2max (50 ipv 48 nu) met langzamere tijden. Die had ook wel meer data dan deze, want dit is gebaseerd op 4 loopjes :P
  zaterdag 25 februari 2017 @ 11:04:35 #138
3878 Vork
Manisch creatief
pi_169132096
54 hier :o maar ik weet zeker dat in die berekening zeker 2 loopjes zijn meegenomen waar de hartslag niet helemaal klopt. Binnenkort zakt-ie vast wel weer een paar punten. Dat maakt dan evengoed niets uit, het telt pas als ik gewoon zelf rijden loop. :P VO2max kan ik verder niet zoveel mee.
  Redactie Sport zaterdag 25 februari 2017 @ 11:36:09 #139
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169132521
Mijn Garmin kan dat allemaal niet volgensmij, ik ben niet zo hip :+
pi_169132552
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:42 schreef Vork het volgende:

[..]

Heb je al iets op 't oog eb zijb het dan dezelfde soort schoenen, of iets heel anders? Beetje afwisseling qua schoenen kan volgens mij ook geen kwaad.
Zelfde schoen, nieuwer model. Het is altijd maar de vraag of er niet te veel is veranderd waardoor het niet meer zo fijn past.
Ik heb standaard twee paar schoenen, en het paar voor kort werk kan nog wel langer mee. Daar heb ik ook veel minder op gelopen.
pi_169133413
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mijn garmin beweert dat mijn vo2 Max 51 is :o
Ik vind dat wel vrij hoog, ik kan het me niet meer precies herinneren maar volgens mij was die van mij ook rond de 50 bij de laatste inspanningstest. Maar ja ik geloof sowieso niet echt in horloges die dat schatten op basis van je hartslag en tempo.
pi_169133444
Ik heb geen idee. :o
Ja doei.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 12:51:52 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169133572
Na 3 dagen een vervelend buikgriepje en slechts 1 training afgerond deze week, tóch gegaan en weer een (dit keer echte ;) ) pyramideloop gedaan: 6-8-10-8-6. Viel even niet mee. Volgende week de afsluiting vd cursus met een 30min testloop. Whoea.

Hats, succes met het voldoen aan de verwachtingen van je horloge. Pressure!
pi_169133729
M'n voet doet nog steeds pijn. Erg pijn. Echt, geen idee wat het nou is of waardoor het komt.
Ja doei.
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 13:06:44 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_169133788
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zelfde schoen, nieuwer model. Het is altijd maar de vraag of er niet te veel is veranderd waardoor het niet meer zo fijn past.
Ik heb standaard twee paar schoenen, en het paar voor kort werk kan nog wel langer mee. Daar heb ik ook veel minder op gelopen.
Ik heb de Saucony Triumph ISO 2, dat is de opvolger van die van jou. Erg tevreden over ^O^ Al is de nummer 3 inmiddels ook alweer uit :Y
  zaterdag 25 februari 2017 @ 13:09:19 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169133829
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind dat wel vrij hoog, ik kan het me niet meer precies herinneren maar volgens mij was die van mij ook rond de 50 bij de laatste inspanningstest. Maar ja ik geloof sowieso niet echt in horloges die dat schatten op basis van je hartslag en tempo.
Ik ook, dus ik neem het met een flinke korrel zout.
  Redactie Sport zaterdag 25 februari 2017 @ 13:12:50 #147
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_169133892
Ik heb mijn maandrecord verbroken en ik moet morgen nog een LDL lopen. Deze maand komt dus uit op 165km ongeveer *O*
  zaterdag 25 februari 2017 @ 13:41:10 #148
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169134392
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen :D /runnershigh
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zaterdag 25 februari 2017 @ 14:03:28 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169134809
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Whooot weer een wedstrijd gelopen, ook nu op de 10 km een PR gelopen :D /runnershigh
Cijfers!
pi_169134960
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 12:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mijn horloge zegt het, dus het is waar! Kan ik me nog aanmelden voor R'dam, dan loop ik daar wel even een sub 3:30 marathon O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
Super! En idd: cijfers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')