http://thehill.com/policy(...)uit-over-payments-toquote:Republican lawmakers and the Department of Justice have asked for more time Tuesday to decide whether they want to move forward in the House's lawsuit over ObamaCare's cost-sharing subsidies.
The House and the DOJ made the request in a joint motion Tuesday.
The House filed the lawsuit two years ago, arguing that the cost-sharing reductions to insurers are illegal because Congress has not provided a specific appropriation for them.
The payments go to insurance companies to reduce the out-of-pocket costs for ObamaCare enrollees.
Republicans are now considering whether they will continue the payments to keep the ObamaCare exchange markets from collapsing as they work toward repealing and replacing ObamaCare.
Insurers have threatened to leave the ObamaCare market exchanges if the payments are not continued, which could potentially leaving millions without healthcare coverage options during the transition.
Top Republicans have pushed for a continuance of the payments, including Sen. Lamar Alexander (R-Tenn.), chairman of the Senate's Health, Education, Labor and Pension Committee.
Rep. Mark Meadows, (R-N.C.), chairman of the conservative House Freedom Caucus, has also voiced support for continuing the payments, saying he could "swallow some short-term heartburn" for "longer-term fiscal responsibility."
The motion Tuesday grants the House and the DOJ until May 22 to file a status report with the court and establishes 90-day deadlines after that.
The House has asked for delays in the proceedings after Trump won the election in November.
Dat is de correcte spelling hoor, ervanuitgaande dat je aan deze tweet refereert:quote:
twitter:AnneFrankCenter twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 16:30:08MR. PRESIDENT, YOUR TOO LITTLE, TOO LATE ACKNOWLEGMENT OF #Antisemitism TODAY IS NOT ENOUGH. Statement of Steven... https://t.co/dfZyaIA3WU reageer retweet
of hij refereert aan zijn kleine handen, dat kan ookquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat is de correcte spelling hoor, ervanuitgaande dat je aan deze tweet refereert:twitter:AnneFrankCenter twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 16:30:08MR. PRESIDENT, YOUR TOO LITTLE, TOO LATE ACKNOWLEGMENT OF #Antisemitism TODAY IS NOT ENOUGH. Statement of Steven... https://t.co/dfZyaIA3WU reageer retweet
quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
of hij refereert aan zijn kleine handen, dat kan ook
Zijn nog aan het bijkomen van het golfen dit weekend en het verlies van Milo.quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
Het is deze week rustig in het Witte Huis. Waar blijven de rare fratsen van Trump?
Onder het motto, als je alle dekking afschaft, wordt het vanzelf betaalbaar.....quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:21 schreef Re het volgende:
gelukkig zijn de STDs ook weer aan het stijgen ,,,
https://www.managedcarema(...)ave-made-comeback%20?
en als ze hun zin krijgen zullen de volgende benefits ook verdwijnen voor medicaid/medicare (nou ja sterk verminderd iig)
•maternity services
•ambulatory patient services
•emergency services
•hospitalization
•mental health and substance use disorder services, including behavioral health treatment
•prescription drugs
•rehabilitative and habilitative services and devices
•laboratory services
•preventive and wellness services and chronic disease management
•pediatric services, including oral and vision care
https://www.managedcarema(...)0-essential-benefits
Daar zorgt de free market voor aldus Trump. Komt allemaal goed want dat ging ook perfect voordat de ACA er was.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:54 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Onder het motto, als je alle dekking afschaft, wordt het vanzelf betaalbaar.....
Dat zijn nogal wat dekkingen die verdwijnen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:54 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Onder het motto, als je alle dekking afschaft, wordt het vanzelf betaalbaar.....
quote:BLACKSTONE, Va. — Rep. Dave Brat (R-Va.), who drew national notice after complaining that women were “in my grill” because he was reluctant to hold a town hall meeting, finally relented and came face to face with those women — and plenty others — at a raucous public event Tuesday night.
[“The women are in my grill no matter where I go,” Brat says ]
Brat held the meeting in a tiny town in Nottoway County, a rural community carried by Trump in November. It’s about an hour south of where most in Brat’s district live, but that didn’t stop a stream of people from driving into town and filling up the town hall, with scores shut out on the sidewalk.
For a little more than an hour, Brat was heckled nonstop as he fielded questions on health care, President Trump’s policies and the border wall.
His answers seemed to antagonize most in the crowd of 150, who yelled back at him, at points drowning him out and prompting a few of his supporters to leave early in disgust.
Some of the loudest jeers came over Republicans’ promise to repeal and replace the Affordable Care Act as people held up red cards signaling their discontent.
“The problem is Obamacare has just collapsed,” said Brat, who stood at a podium in the Blackstone Herb Cottage, a restaurant and event space. The crowd shouted in response, “No, it has not!”
The town hall came after constituents, many of them organizing online, made daily calls and sent repeated emails to Brat’s office to demand a public meeting.
Participants began to line up along Main Street hours before the doors opened at 6:30 p.m. Many held signs referring to Brat’s recent gaffe, including one that read “VA 7th district, it’s grilling time!”
.......
Zit er dik in. Hij heeft al 6x gegolfd in de afgelopen maand.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn nog aan het bijkomen van het golfen dit weekend en het verlies van Milo.
In North Carolina heeft men Wanted ad geplaatst omdat hun Republikeinse Senatoren ineens onvindbaar zijn voor hun kiezers.quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:05 schreef Kijkertje het volgende:
The women got up in Brat’s grill, and then some
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In North Carolina heeft men Wanted ad geplaatst omdat hun Republikeinse Senatoren ineens onvindbaar zijn voor hun kiezers.
quote:"LOST - United States Senator," the ad begins. "He may respond to the title 'Senator Richard Burr', though his constituents have been unable to verify whether this is still the case, as they have been unable to contact him in recent weeks. ... If found. Please return Senator Burr to his constituents by way of a Town Hall meeting or other suitable gathering in which the Senator demonstrates his accountability to his constituents by listening to and honestly addressing their concerns."
En daar veranderd helemaal niets aan.quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat er uit Pruitts emails kwam, wat eigenlijk ook al wel verwacht werd en deels bekend was: The Pruitt Emails: E.P.A. Chief Was Arm in Arm With Industry
Ze hebben manier gevonden om hem weg te houden van twitterquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
Het is deze week rustig in het Witte Huis. Waar blijven de rare fratsen van Trump?
Wat een drama is die man toch ook.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:40 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ze hebben manier gevonden om hem weg te houden van twitter
http://www.politico.com/s(...)itter-staffer-235263
Doet me denken aan Blackadder: 'I like not this news, bring me some other news!'quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:40 schreef L3gend het volgende:
Daar is echt niet Donaldproof. Binnenkort stapelt slecht nieuws zich toch wel weer op op zijn bureau, net als bij elke andere president, en dan gaat hij weer los. Hij moet wel, iets anders heeft hij niet te bieden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:40 schreef L3gend het volgende:
[..]
"Met deze procedure zou een slepende impeachment vermeden kunnen worden."quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:39 schreef kladderadatsch het volgende:
Dit bedoelde ik dus laatst: http://www.duimspijker.co(...)-kan-trump-afzetten/
Ontluisterend. Wat is dat toch met republikeinen en milieu? Godzijdank heeft China deze verantwoordelijkheid op zich genomen. Nog een reden om China als winnaar te gaan zien gedurende de Trump presidency. Met de Trump en de GOP gaat de VS achterwaarts.quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat er uit Pruitts emails kwam, wat eigenlijk ook al wel verwacht werd en deels bekend was: The Pruitt Emails: E.P.A. Chief Was Arm in Arm With Industry
Dat zou neerkomen op een coup. Het 25ste amendement is bedoeld om ingezet te worden als een president bijvoorbeeld in een coma terecht komt, niet als een president zich onpresidentieel gedraagt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:39 schreef kladderadatsch het volgende:
Dit bedoelde ik dus laatst: http://www.duimspijker.co(...)-kan-trump-afzetten/
Een niet onbelangrijk deel van de christelijke stemmers is er oprecht van overtuigd dat we in de eindtijd leven en dat Jezus spoedig terugkeert op aarde.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:44 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ontluisterend. Wat is dat toch met republikeinen en milieu? Godzijdank heeft China deze verantwoordelijkheid op zich genomen. Nog een reden om China als winnaar te gaan zien gedurende de Trump presidency. Met de Trump en de GOP gaat de VS achterwaarts.
Dat lijkt me niet heel moeilijk bij een idioot als Trump.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat zou neerkomen op een coup. Het 25ste amendement is bedoeld om ingezet te worden als een president bijvoorbeeld in een coma terecht komt, niet als een president zich onpresidentieel gedraagt.
In de wettekst staat ook 'unable', niet 'unfit'. Het draait hier dus niet om geschiktheid. Om een dergelijke procedure te legitimeren zou je ongelofelijk sterke aanwijzingen moeten hebben dat de geestelijke staat van de president zijn functioneren structureel belemmert.
Dan zou je een of meerdere artsen bereid moeten vinden om een attest te ondertekenen dat Trump mentaal ongeschikt is. Niet onmogelijk maar wel heel erg link voor alle betrokken partijen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat zou neerkomen op een coup. Het 25ste amendement is bedoeld om ingezet te worden als een president bijvoorbeeld in een coma terecht komt, niet als een president zich onpresidentieel gedraagt.
In de wettekst staat ook 'unable', niet 'unfit'. Het draait hier dus niet om geschiktheid. Om een dergelijke procedure te legitimeren zou je ongelofelijk sterke aanwijzingen moeten hebben dat de geestelijke staat van de president zijn functioneren structureel belemmert.
Ja, dat is waar. Het nut ervan is dat dit is wat de rechtse gristenen willen en die willen hun steun aan Trump omgezet zien in acties.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_wc-decreet__.html
Bizar als dit waar is.. Al zou het me niks verbazen.
Waarom zou je een nu ook lichamelijke man dwingen naar het damestoilet te gaan, en een nu lichamelijke vrouw naar het herentoilet? Nog naast het feit dat ze verschrikkelijk in het oog zullen lopen en dat dat ook nog eens gevaarlijk voor ze is? Wat is in jezusnaam het nut ervan?
Het betreft transgenders he, niet travestieten...
Echte vrijheid...quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zou je een nu ook lichamelijke man dwingen naar het damestoilet te gaan, en een nu lichamelijke vrouw naar het herentoilet? Nog naast het feit dat ze verschrikkelijk in het oog zullen lopen en dat dat ook nog eens gevaarlijk voor ze is? Wat is in jezusnaam het nut ervan?
Dat is het Republikeinse mantra. Een kleine overheid willen, maar wel maximale bemoeienis met iemands geslacht, seksleven en recht op zelfbeschikking. Daarvoor kan er niet genoeg overheid in het leven geroepen worden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Echte vrijheid...
Ik kan zo misselijk worden van republikeinen die over dit soort intieme dingen willen beslissen. En die arme vrouwen die nu weer het mannentoilet in moeten (andersom is ook niet fijn natuurlijk).
Ik weet wel dat die dat willen. Maar waarom willen ze dat?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het nut ervan is dat dit is wat de rechtse gristenen willen en die willen hun steun aan Trump omgezet zien in acties.
Erkennen ze überhaupt transgenders wel? Of vinden ze dat modern gezeik? "God heeft je een sekse gegeven en niet meer zeuren." Iets in die geest verwacht ik eigenlijk wel van deze engbekken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat die dat willen. Maar waarom willen ze dat?
Die mensen zijn lichamelijk van het andere geslacht nu.
Zijn ze echt zo verschrikkelijk dom om te denken dat transgenders oversekste wezens zijn die zich ogv hun oversekstheid door een vreselijk lang en moeilijk tranformatieproces hebben gesleept alleen maar om naar het toilet van de (vroeger) andere sekse te kunnen gaan en zich daar aan iedere andere willekeurige toiletbezoeker te kunnen/gaan vergrijpen? Je bent toch downright geschift als je zoiets denkt?![]()
Maar goed, juist omdat er mensen zijn die zo denken is het gewoon roduit gevaarlijk voor transgenders om ze te dwingen naar het toilet van hun vorige sekse te gaan...
Echt bizar... Kan me niet indenken zo intolerant te zijn en op zulke voor een ander mensen essentiele zaken mijn wil door te willen drammen. Ze hoeven toch zelf niet van geslacht te veranderen? Of bepaalde vormen van seks te bedrijven die ze niet willen? Of voor abortus te kiezen? En als het om religieuze redenen is: God kan het zelf wel af als hij het af zou keuren. Heeft hij/zij die zgn "rechtschapenen" echt niet voor nodig zegquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het Republikeinse mantra. Een kleine overheid willen, maar wel maximale bemoeienis met iemands geslacht, seksleven en recht op zelfbeschikking. Daarvoor kan er niet genoeg overheid in het leven geroepen worden.
Door ze tot iets te willen dwingen/ze iets te willen verbieden erkennen ze het feit dat transgenders bestaan. Of ze het nou modern gezeik vinden of niet.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Erkennen ze überhaupt transgenders wel? Of vinden ze dat modern gezeik? "God heeft je een sekse gegeven en niet meer zeuren." Iets in die geest verwacht ik eigenlijk wel van deze engbekken.
Mwa. In deze staat was hij ook aantoonbaar toen hij verkozen werd. In die zin is er niets gebeurd in de tussentijd. Afzetting op deze gronden zou ik daarom dan ook niet als een legitieme daad beschouwen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel moeilijk bij een idioot als Trump.
Transgender is gebaseerd op hoe men zichzelf beschouwd, wil niet zeggen dat ze een operatie ondergaan hebben (zijn dat geen "post-op" transsexuelen?)quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Transsexuals are people who transition from one sex to another. A person born as a male can become recognizably female through the use of hormones and/or surgical procedures; and a person born as a female can become recognizably male. That said, transsexuals are unable to change their genetics and cannot acquire the reproductive abilities of the sex to which they transition. Sex is assigned at birth and refers to a person's biological status as male or female. In other words, sex refers exclusively to the biological features: chromosomes, the balance of hormones, and internal and external anatomy. Each of us is born as either male or female, with rare exceptions of those born intersex who may display characteristics of both sexes at birth.
Transgender, unlike transsexual, is a term for people whose identity, expression, behavior, or general sense of self does not conform to what is usually associated with the sex they were born in the place they were born. It is often said sex is a matter of the body, while gender occurs in the mind. Gender is an internal sense of being male, female, or other. People often use binary terms, for instance, masculine or feminine, to describe gender just as they do when referring to sex. But gender is more complex and encompasses more than just two possibilities. Gender also is influenced by culture, class, and race because behavior, activities, and attributes seen as appropriate in one society or group may be viewed otherwise in another.
Transgender, then, unlike transsexual is a multifaceted term. One example of a transgendered person might be a man who is attracted to women but also identifies as a cross-dresser. Other examples include people who consider themselves gender nonconforming, multigendered, androgynous, third gender, and two-spirit people.
Ze zullen vast erkennen dat er mensen zijn die een geslachtsverandering ondergaan of die als het andere geslacht door het leven gaan. Alleen vraag ik me af of ze ook accepteren dat er mensen zijn die 'geboren worden in een verkeerd lichaam'. God maakt immers geen fouten. Ik verwacht dat dit de logica is achter dit soort verboden. Je wilt het voor mensen zo moeilijk mogelijk maken dat ze God's werk ongedaan maken/aanpassen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door ze tot iets te willen dwingen/ze iets te willen verbieden erkennen ze het feit dat transgenders bestaan. Of ze het nou modern gezeik vinden of niet.
Wellicht haalt het bericht (en dus ik ook) transgender en transseksueel door elkaar, dat kan. Maar in het bericht staat toch echt "hun nieuwe sekse". Het gaat dus wel degelijk om mensen die reeds van sekse zijn veranderd lijkt me. Transseksuelen dus.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:40 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Transgender is gebaseerd op hoe men zichzelf beschouwd, wil niet zeggen dat ze een operatie ondergaan hebben (zijn dat geen "post-op" transsexuelen?)
Dat schijnen ze te denken ja. Ik vraag me echter af waarom ze denken dat (hun) God daar hulp bij nodig heeft. En waarom zij menen dat zij het recht hebben verkregen namens (hun) God over anderen te mogen oordelen en ze dingen te mogen ge- of verbieden. En waarom andere mensen niet voor zichzelf mogen beslissen wat het beste voor hen is.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze zullen vast erkennen dat er mensen zijn die een geslachtsverandering ondergaan of die als het andere geslacht door het leven gaan. Alleen vraag ik me af of ze ook accepteren dat er mensen zijn die 'geboren worden in een verkeerd lichaam'. God maakt immers geen fouten. Ik verwacht dat dit de logica is achter dit soort verboden. Je wilt het voor mensen zo moeilijk mogelijk maken dat ze God's werk ongedaan maken/aanpassen.
Source: Kaiser Health News; February 22, 2017.quote:You are here
A New Diagnosis? Patients Present With “Post-Election Stress Disorder”
Symptoms include mourning and loss of libido, psychologist says
Mental health professionals around the country––especially those working in Democratic strongholds––have seen a steady stream of patients presenting with anxiety and depression related to the blasts of daily news on the new Trump administration, according to a report from Kaiser Health News (KHN).
Requests for therapy appointments to Talkspace, an online therapy portal based in New York City, tripled immediately after the election and have remained high through January, according to the company.
“I have people who’ve told me they’re in mourning, that they’ve lost their libido,” said Nancy Molitor, a psychologist in the Chicago suburbs. “I have people saying the anxiety is causing them to be so distracted that they’re blowing through stop signs or getting into fender benders.”
The anxiety appears to be widespread, KHN says. Fifty-seven percent of Americans reported that the current political climate is a “very significant” or “somewhat significant” source of stress, and 40% said the same about the outcome of the election, according to an online survey of 1,019 adults conducted by the American Psychological Association after the inauguration. Between August 2016 and January 2017, the overall average stress level increased significantly for the first time since the Stress in America survey began 10 years ago.
In some parts of the country, on the other hand, people seem relieved if not uplifted by the new president’s flurry of executive orders and appointments, the article notes.
Nancy Cottle, an Arizona resident who voted for Trump, told KHN that she is struggling to understand the uproar over the new president. “It’s like the sky is falling―but a lot of that is just drama,” she said. “I feel encouraged; I feel hopeful. I can’t wait to wake up and see what the day’s going to bring and what else is going to happen.”
Don’t tell that to Wally Pfingsten of San Mateo, California. Since Donald Trump was elected, Pfingston has been so anxious about the political tumult that just having the TV news on in the background at home is unbearable.
“It’s been crippling,” he said. “I feel angry––really, really angry––far more angry than I expected to be.”
Molitor tells her patients to stay engaged but limit the time they spend on Facebook or watching the news. Focus instead on other things you enjoy, she advises―calling a friend, taking a walk, or reading a book.
Telegraaf hé.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht haalt het bericht (en dus ik ook) transgender en transseksueel door elkaar, dat kan. Maar in het bericht staat toch echt "hun nieuwe sekse". Het gaat dus wel degelijk om mensen die reeds van sekse zijn veranderd lijkt me.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39047883quote:The Trump administration will rescind guidance enacted by his predecessor in favour of transgender students, the White House has said.
The Obama-era rule directed public schools to allow transgender pupils to use toilets of their gender identity.
Ok, dank voor deze verheldering (ga zo het artikel lezen)quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Telegraaf hé.
[..]
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39047883
In tegenstelling tot enkele andere polls over het immigratiedecreet:quote:Opinions on most of Trump's personal qualities also are negative, as American voters say:
55 - 40 percent that he is not honest;
55 - 42 percent that he does not have good leadership skills;
53 - 44 percent that he does not care about average Americans;
63 - 33 percent that he is not level-headed;
64 - 32 percent that he is a strong person;
58 - 38 percent that he is intelligent;
60 - 37 percent that he does not share their values.
Over de media:quote:American voters approve 59 - 38 percent of court actions blocking Trump's executive order on immigration.
Looking at Trump's immigration proposals, voters oppose:
49 - 43 percent "suspending immigration from 'terror prone' regions ...;"
53 - 45 percent suspending for 90 days all travel to the U.S. by citizens from seven Middle Eastern nations;
60 - 37 percent suspending for 120 days immigration of all refugees to the U.S. from any nation;
68 - 27 percent suspending indefinitely all immigration to the U.S. of Syrian refugees.
Verder zie je ook hier een sterk contrast tussen geregistreerd democraten en republikeinen, waarbij de independents ook een negatief beeld hebben van hoe Trump het doet en kennelijk vinden mensen die een mening hebben dat hij het ofwel erg goed of erg slecht doet, weinig middle ground.quote:A total of 90 percent of American voters say it is "very important" or "somewhat important" "that the news media hold public officials accountable."
Voters disapprove 50 - 45 percent of the way the news media has covered Trump.
But voters disapprove 61 - 35 percent of the way Trump talks about the media.
And voters trust the media more than Trump 52 - 37 percent "to tell you the truth about important issues."
Tja, dat kun je ook vragen aan de Democraten, die schijnen het nogal belangrijk te vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Buiten het geneuzel rondom transseksueel en transgender, waarom zou het een aangelegenheid zijn voor de federale overheid?!
Dat zou kunnen, maar die hebben niet de macht. Overigens is het kennelijk alleen het terugdraaien van de regel, niet het instellen van een verplichting?quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:59 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tja, dat kun je ook vragen aan de Democraten, die schijnen het nogal belangrijk te vinden.
Laat inderdaad wel zien hoe tot op het bot verdeeld het land is. Niet zo gek dat congress niks voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Buiten het geneuzel rondom transseksueel en transgender, waarom zou het een aangelegenheid zijn voor de federale overheid?!
Anyway, nieuwe Quinnipiac poll: https://poll.qu.edu/national/release-detail?ReleaseID=2431
38-55 = -17 approval onder registered voters, vorige Quinnipiac poll van 2 weken geleden had Trump op 42-51= -9
Nog wat andere cijfertjes uit die poll:
[..]
In tegenstelling tot enkele andere polls over het immigratiedecreet:
[..]
Over de media:
[..]
Verder zie je ook hier een sterk contrast tussen geregistreerd democraten en republikeinen, waarbij de independents ook een negatief beeld hebben van hoe Trump het doet en kennelijk vinden mensen die een mening hebben dat hij het ofwel erg goed of erg slecht doet, weinig middle ground.
En welk effect heeft het terugdraaien vd regel (dat scholen transgenders de mogelijkheid moeten bieden het toilet dat bij hun genderidentiteit past te mogen gebruiken) denk je? Met name in "red states"?quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar die hebben niet de macht. Overigens is het kennelijk alleen het terugdraaien van de regel, niet het instellen van een verplichting?
Dat ze daar zelf kunnen kiezen en op lokaler niveau achterlijke regels instellen, zou ik denken. Vraag me btw af hoe de Public Facilities Privacy & Security Act zich hiermee verhoudt, ondermeer dat stukje regelgeving heeft de vorige republikeinse governor van North Carolina de kop gekost bij de afgelopen verkiezingen (waarna een behoorlijke powergrab van de republikeinse senaat van North Carolina volgde, want we kunnen natuurlijk niet hebben dat iemand met (D) achter zijn naam ook maar enige macht heeft.)quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En welk effect heeft het terugdraaien vd regel (dat scholen transgenders de mogelijkheid moeten bieden het toilet dat bij hun genderidentiteit past te mogen gebruiken) denk je? Met name in "red states"?
Verder moeten we nog maar afwachten waar Trump daadwerkelijk mee komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |