Op CNN zeiden ze dat "barring new information, they weren't going to charge him. In their conversations with him he had been forthcoming, he didn't try to hide the truth. If he forgot some details of things, he was not intentionally misleading"quote:Op vrijdag 17 februari 2017 02:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flynn heeft tegen de FBI gezegd de sancties niet besproken te hebben, terwijl hij dat wel heeft gedaan.
Flynn in FBI interview denied discussing sanctions with Russian ambassador
[..]
Als het enkel over die uitzetting gaat is het begrijpelijk, dat wordt normaal niet als sancties bestempeld.quote:In a recent interview with the Daily Caller, Flynn said he didn't discuss "sanctions" but did discuss the Obama administration's expulsion of 35 Russian diplomats it said were "intelligence operatives." The move was part of the sanctions package it announced on Dec. 29.
Alex Jones en Paul Joseph Watson zijn niet alt right, ze zijn veel eerder libertarianquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm ja, op zich wel interessant gegeven. Ik ben niet superthuis in die alt-right kliek al heb ik ooit wel eea van Alex Jones geluisterd... nog voordat hij hip was
Anyway, zoals je reageert lijk jij er tevreden mee te zijn. Klopt dat?
Snap jij dat echt niet? Dan is het ook niet verwonderlijk dat je van de rest van de persconferentie niks snaptequote:Op vrijdag 17 februari 2017 00:43 schreef Pandarus het volgende:
CNN heeft dat zo groot op de site omdat Trump zichzelf tegenspreekt. Als de leaks 'real' zijn, hoe is het nieuws over de leaks dan 'fake'?
Maar het is iig FAKE nieuws!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 04:39 schreef OMG het volgende:
Behalve dan dat al die gevoelige informatie die zou worden gelekt dan ook nep zou zijn, want het komt immers in het nieuws, wat nep is, tenminste, dat stelt hij.
Misschien had hij het wel gewoon over prei..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Het zal mij nog benieuwen. Die sites/personen bestaan bij de gratie van het overal maar tegen aan schoppen. Maar dat werkt alleen als je niet op de leiders positie zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 00:16 schreef MangoTree het volgende:
Alex Jones zegt net op Infowars dat hij een Trump network gaat beginnen... coverage over alles van het WH.
Dat zegt hij toch niet? "The leaks are real, the news is fake". Ik vat het op als: mensen die in een positie zijn om te lekken, hebben gelekt, maar datgene wat gelekt is, is verzonnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 04:27 schreef OMG het volgende:
Leg het eens uit dan, hoe de leaks echt zijn, maar het nieuws erover nep is.
Maar de media waar hij zo op afgeeft omdat ze fake nieuws brengen beweren toch ook helemaal niet dat de informatie die gelekt is de waarheid is? Ze berichten alleen maar over wat er gelekt is.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 05:22 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet? "The leaks are real, the news is fake". Ik vat het op als: mensen die in een positie zijn om te lekken, hebben gelekt, maar datgene wat gelekt is, is verzonnen.
De Trump-sympanthisanten die ik ken, slikken dit soort dingen als zoete koek.
Edit: of je leest eerst even verder of iemand dat al gezegd heeft....![]()
"Wat geeft jou het recht om mijn snoep te stelen? Mijn snoep, ik had het zelf willen eten! Bovendien, ik koop nooit snoep! Waarom lieg je door te zeggen dat ik snoep in huis heb!"quote:Op vrijdag 17 februari 2017 05:22 schreef Mula het volgende:
Dat zegt hij toch niet? "The leaks are real, the news is fake". Ik vat het op als: mensen die in een positie zijn om te lekken, hebben gelekt, maar datgene wat gelekt is, is verzonnen.
Er gebeuren lekken, maar de inhoud van de lekken is niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 04:27 schreef OMG het volgende:
Leg het eens uit dan, hoe de leaks echt zijn, maar het nieuws erover nep is.
Ja, als je jaren van gelul in de ruimte door career politici gewend bent is het effe wennen. Ik vind het geweldiigquote:Op vrijdag 17 februari 2017 06:40 schreef Dekatria het volgende:
Die persconferentie is surrealistisch om naar te kijken.
Mogelijk dat de rest van wat de Donald vertelde nog meer poep was en dit idd dan z'n sterkste zin was, vergeleken met de anderen, misschien wel van z'n hele presidentschap tot nu toequote:Op donderdag 16 februari 2017 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je vindt dat serieus een sterke oneliner?
Een kind van 5 praat ook anders dan 'career politici'. Wil niet zeggen dat je dan meteen geschikt bent als president natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 06:50 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, als je jaren van gelul in de ruimte door career politici gewend bent is het effe wennen. Ik vind het geweldiig
Zal je zien dat die Job straks aan Ted Nugent en het Mormon Tabernacle Choir aangeboden gaat wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:14 schreef remlof het volgende:
Hahaha, de ex-admiraal die Trump nu wou als national security advisor heeft het aanbod afgeslagen.
https://www.ft.com/content/e89c64b8-f494-11e6-95ee-f14e55513608
Om te besluiten met: "all of a sudden, these people are finding out exactly what took place". Dus het klopt nu weer wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 05:22 schreef Mula het volgende:
[..]
sarcasme, leer het lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 07:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Om te besluiten met: "all of a sudden, these people are finding out exactly what took place". Dus het klopt nu weer wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |