abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2017 @ 03:15:25 #201
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168954478
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 02:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flynn heeft tegen de FBI gezegd de sancties niet besproken te hebben, terwijl hij dat wel heeft gedaan.

Flynn in FBI interview denied discussing sanctions with Russian ambassador

[..]

Op CNN zeiden ze dat "barring new information, they weren't going to charge him. In their conversations with him he had been forthcoming, he didn't try to hide the truth. If he forgot some details of things, he was not intentionally misleading"
zie video:
http://edition.cnn.com/20(...)-campaign/index.html

En uit dat artikel van de WP:
quote:
In a recent interview with the Daily Caller, Flynn said he didn't discuss "sanctions" but did discuss the Obama administration's expulsion of 35 Russian diplomats it said were "intelligence operatives." The move was part of the sanctions package it announced on Dec. 29.
Als het enkel over die uitzetting gaat is het begrijpelijk, dat wordt normaal niet als sancties bestempeld.

[ Bericht 15% gewijzigd door crystal_meth op 17-02-2017 03:20:42 ]
are we infinite or am I alone
  vrijdag 17 februari 2017 @ 03:46:46 #202
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168954513
Wat die voordurende contacten met Russian intelligence officers betreft: Wil Ivanka misschien haar kledinglijn(?) ook in Rusland verkopen? Dan kan ze zulke contacten niet vermijden, want de FSB is verantwoordelijk voor import licenses...

Als de bronnen zeggen dat het aantal contacten reden tot "bezorgdheid" was, dan zijn er niet zoveel mogelijkheden te bedenken: contacten die op zichzelf niet verdacht zijn, en de inhoud van de gesprekken ook niet, dan komt er weinig in aanmerking, behalve zoiets: aanvragen van visums, licenties en dergelijke. Waar het aantal contacten kan doen vermoeden dat er bvb een code gebruikt wordt om in een onschuldig klinkend gesprek informatie door te geven.
pi_168954532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm ja, op zich wel interessant gegeven. Ik ben niet superthuis in die alt-right kliek al heb ik ooit wel eea van Alex Jones geluisterd... nog voordat hij hip was :P

Anyway, zoals je reageert lijk jij er tevreden mee te zijn. Klopt dat?
Alex Jones en Paul Joseph Watson zijn niet alt right, ze zijn veel eerder libertarian
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168954544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 00:43 schreef Pandarus het volgende:

CNN heeft dat zo groot op de site omdat Trump zichzelf tegenspreekt. Als de leaks 'real' zijn, hoe is het nieuws over de leaks dan 'fake'?
Snap jij dat echt niet? Dan is het ook niet verwonderlijk dat je van de rest van de persconferentie niks snapte
pi_168954553
Leg het eens uit dan, hoe de leaks echt zijn, maar het nieuws erover nep is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168954558
Trump zei: "The news is fake because so much of the news is fake"

Geen speld tussen te krijgen :')

Geen touw aan vast te knopen 8)7

[ Bericht 61% gewijzigd door Kijkertje op 17-02-2017 04:40:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168954562
Behalve dan dat al die gevoelige informatie die zou worden gelekt dan ook nep zou zijn, want het komt immers in het nieuws, wat nep is, tenminste, dat stelt hij.

Misschien had hij het wel gewoon over prei. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168954564
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 04:39 schreef OMG het volgende:
Behalve dan dat al die gevoelige informatie die zou worden gelekt dan ook nep zou zijn, want het komt immers in het nieuws, wat nep is, tenminste, dat stelt hij.

Misschien had hij het wel gewoon over prei. ;(.
Maar het is iig FAKE nieuws!!!! o|O
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168954569
Uiteraard. Net zoals dat tijdens de verkiezingen met Hillary het geval was. Toch?
pi_168954573
"They gave her the questions to the debate!!!!!!" :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 05:04:04 #211
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168954574
Ow, lees net dat dit een impromptu persconferentie was. Dat verklaart misschien een deel van de puinhoop...
pi_168954582
Welnee niks geen puinhoop :N

“I turn on the TV, open the newspapers and I see stories of chaos, chaos,” Trump scalded reporters. “Yet it is the exact opposite. This administration is running like a fine-tuned machine, despite the fact that I can’t get my cabinet approved.”

:+
  vrijdag 17 februari 2017 @ 05:14:00 #213
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168954583
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 00:16 schreef MangoTree het volgende:
Alex Jones zegt net op Infowars dat hij een Trump network gaat beginnen... coverage over alles van het WH. :D
Het zal mij nog benieuwen. Die sites/personen bestaan bij de gratie van het overal maar tegen aan schoppen. Maar dat werkt alleen als je niet op de leiders positie zit.

Ik kan echt niet zien waarom iemand nog achter Trump zou staan. Zelfs als je achter zijn standpunten staat, zoals het tegengaan van illegalen en immigratie, etc, dan zou je toch moeten beseffen dat er betere personen voor te vinden zijn om dat beleid uit te voeren. Wie wil er nou een man op de machtigste positie op aarde, die letterlijk als een kind onsamenhangende zinnen loopt te brabbelen? Dan nog liever Pence, hoewel misschien nog conservatiever is hij als persoon zijnde tenminste geen schande voor het mensenlijk ras. Bij Trump krijg ik gewoon plaatsvervangende schaamte. (ik hoop niet dat er aliens meekijken)

[ Bericht 12% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 17-02-2017 05:19:13 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2017 @ 05:22:36 #214
240917 Mula
pi_168954587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 04:27 schreef OMG het volgende:
Dat zegt hij toch niet? "The leaks are real, the news is fake". Ik vat het op als: mensen die in een positie zijn om te lekken, hebben gelekt, maar datgene wat gelekt is, is verzonnen.

De Trump-sympanthisanten die ik ken, slikken dit soort dingen als zoete koek.

Edit: of je leest eerst even verder of iemand dat al gezegd heeft.... :P
pi_168954597
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 05:22 schreef Mula het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet? "The leaks are real, the news is fake". Ik vat het op als: mensen die in een positie zijn om te lekken, hebben gelekt, maar datgene wat gelekt is, is verzonnen.

De Trump-sympanthisanten die ik ken, slikken dit soort dingen als zoete koek.

Edit: of je leest eerst even verder of iemand dat al gezegd heeft.... :P
Maar de media waar hij zo op afgeeft omdat ze fake nieuws brengen beweren toch ook helemaal niet dat de informatie die gelekt is de waarheid is? Ze berichten alleen maar over wat er gelekt is.

Ik denk ook dat er veel mensen zijn die zijn versie van de realiteit maar al te graag geloven. Ome Donald gaat alles regelen immers *O*
  vrijdag 17 februari 2017 @ 06:18:47 #216
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168954620
quote:

"Wat geeft jou het recht om mijn snoep te stelen? Mijn snoep, ik had het zelf willen eten! Bovendien, ik koop nooit snoep! Waarom lieg je door te zeggen dat ik snoep in huis heb!"
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 06:40:13 #217
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_168954641
Die persconferentie is surrealistisch om naar te kijken.
pi_168954655
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 04:27 schreef OMG het volgende:
Er gebeuren lekken, maar de inhoud van de lekken is niet betrouwbaar.

Ik verkoop jou aardappels, Jij zegt ze zijn allemaal rot. Ik zeg nou en, ik heb jou toch aardappels verkocht? Als dit al 3D chess is
  vrijdag 17 februari 2017 @ 06:50:45 #219
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168954659
Wie van het team zou in contact gestaan hebben met de Russen, aangenomen dat zulke contacten op zich niet verdacht zouden zijn, maar wel als ze te frequent voorkwamen?
- visums aanvragen
- import licenses aanvragen
- contact met RT
- ... ?
pi_168954660
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 06:40 schreef Dekatria het volgende:
Die persconferentie is surrealistisch om naar te kijken.
Ja, als je jaren van gelul in de ruimte door career politici gewend bent is het effe wennen. Ik vind het geweldiig
pi_168954700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je vindt dat serieus een sterke oneliner?
Mogelijk dat de rest van wat de Donald vertelde nog meer poep was en dit idd dan z'n sterkste zin was, vergeleken met de anderen, misschien wel van z'n hele presidentschap tot nu toe :7
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 17 februari 2017 @ 07:12:48 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168954711
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 06:50 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ja, als je jaren van gelul in de ruimte door career politici gewend bent is het effe wennen. Ik vind het geweldiig
Een kind van 5 praat ook anders dan 'career politici'. Wil niet zeggen dat je dan meteen geschikt bent als president natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168954713
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 01:14 schreef remlof het volgende:
Hahaha, de ex-admiraal die Trump nu wou als national security advisor heeft het aanbod afgeslagen.

https://www.ft.com/content/e89c64b8-f494-11e6-95ee-f14e55513608
Zal je zien dat die Job straks aan Ted Nugent en het Mormon Tabernacle Choir aangeboden gaat worden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_168954718
quote:

[..]

Om te besluiten met: "all of a sudden, these people are finding out exactly what took place". Dus het klopt nu weer wel?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_168954743
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 07:14 schreef nostra het volgende:

[..]

Om te besluiten met: "all of a sudden, these people are finding out exactly what took place". Dus het klopt nu weer wel?
sarcasme, leer het lezen ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')