Wat ik eerder al zei, de kans op een Republikeinse mafketel met gristenovertuigingen als president is er zo'n beetje elke 4 jaar. Dat is nog altijd beter dan iemand die incompetent is, niet genegen zich aan democratische grondrechten te houden, die misschien wel diepgaande connecties heeft met een gezamenlijke vijand en die daarnaast omringd wordt door mensen die democratische instituties het liefst ten val zouden brengen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:29 schreef antiderivative het volgende:
ik moet overigens wel lachen om al liberals die aan het hopen zijn op een Trump verwijdering uit het witte huis.......om vervolgens in de handen van Pence te vallen. Over slechter af zijn gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Hexagon op 15-02-2017 14:58:41 ]
Hij is dom om zich heen aan het slaan. Niemand trapt er in. Maakt en passant wel vijanden bij organisaties die je niet als vijand wil hebben. Well done mr Trump!quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:30 schreef Blik het volgende: [..] Hij probeert het te spinnen, maar op een hele slechte incompetente manier.
![]()
Was Obama slecht bezig omdat het foute boel is, met Rusland zulke afspraken maken, of is Trump goed bezig omdat Obama het ook deed?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:35 schreef Refragmental het volgende:
Whoops!
http://m.imgur.com/qi5Ctb0
Iemand die incompetent is zal ook vrij weinig bereiken, waardoor er grosso modo minder van het (conservatieve) gedachtegoed wordt doorgevoerd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei, de kans op een Republikeinse mafketel met gristenovertuigingen als president is er zo'n beetje elke 4 jaar. Dat is nog altijd beter dan iemand die incompetent is, niet genegen zich aan democratische grondrechten te houden, die misschien wel diepgaande connecties heeft met een gezamenlijke vijand en die daarnaast omringd wordt door mensen die democratische instituties het liefst ten val zouden brengen.
Dus nee, je kunt niet zeggen dat we slechter af gaan zijn.
Scroll the troll..quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was Obama slecht bezig omdat het foute boel is, met Rusland zulke afspraken maken, of is Trump goed bezig omdat Obama het ook deed?
Als je denkt dat Trump's tweets betrouwbare bronnen voor feitelijke informatie zijn, dan zou ik een dokter raadplegen...quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:33 schreef PippenScottie het volgende:
Geeft Trump in zijn tweets eigenlijk niet aan dat de informatie over de contacten met Rusland feitelijk waar zijn? Hij zegt niet dat het 'fake intelligence' is.
Zo ja, bedankt voor het jezelf in je voet schieten, Donald!
Ja, ik heb liever 4 jaar Pence of elk establishment republikein dan 4 jaar Trump. Trump is gewoon incompetent en heeft geen idee wat die doet. Trump heeft in minder dan 1 maand al een grote bende van gemaakt en zit openlijk te heulen met Poetinquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:29 schreef antiderivative het volgende:
ik moet overigens wel lachen om al liberals die aan het hopen zijn op een Trump verwijdering uit het witte huis.......om vervolgens in de handen van Pence te vallen. Over slechter af zijn gesproken
Het is vooral de hypocrisie die nu bij veel mensen speelt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was Obama slecht bezig omdat het foute boel is, met Rusland zulke afspraken maken, of is Trump goed bezig omdat Obama het ook deed?
Zittende president zegt dat hij na een herverkiezing meer ruimte heeft om te manoeuvreren is toch heel wat anders dan iemand die nog geen enkele functie bekleedt en tegen het beleid van de regering ingaat.quote:
Hypocrisie welke kant op? Dat was mijn vraag. Dat wat Trump doet eigenlijk prima moet zijn omdat Obama het ook doet, of dat Obama eigenlijk fout zat (en dus Trump nu ook)quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is vooral de hypocrisie die nu bij veel mensen speelt.
WRONG! LIES! SAD! LOSER PRESIDENT! WEAK!quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Obama was in 2012 al president, nietwaar?
De ninth district court of appeal heeft oa Trumps tweets gebruikt als basis voor het in stand houden van de uitspraak dat Trumps immigration ban moet worden opgeschort.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je denkt dat Trump's tweets betrouwbare bronnen voor feitelijke informatie zijn, dan zou ik een dokter raadplegen...
Tevens vraag ik me af of dit betekent dat Obama toch wel goede banden met Rusland probeerde te onderhouden?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hypocrisie welke kant op? Dat was mijn vraag. Dat wat Trump doet eigenlijk prima moet zijn omdat Obama het ook doet, of dat Obama eigenlijk fout zat (en dus Trump nu ook)
Incompetentie is ook vooral een probleem wanneer het crisis is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Iemand die incompetent is zal ook vrij weinig bereiken, waardoor er grosso modo minder van het (conservatieve) gedachtegoed wordt doorgevoerd.
Nu heeft Trump het zichzelf bijvoorbeeld onmogelijk gemaakt Rusland te matsen. Elke deal met Rusland komt onder een gigantisch vergrootglas te liggen. Als hij competent was geweest, en zich had omringd met competente mensen, hadden ze dit prima achter de schermen kunnen houden en wel de vrijheid gehad om deals te maken met Rusland.
Wat je blijkbaar vergeet is dat Obama dit mocht omdat ie op dat moment president was.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit... uitlatingen van een Staatshoofd of een regeringsleider hebben ook in het internationale recht betekenis...quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De ninth district court of appeal heeft oa Trumps tweets gebruikt als basis voor het in stand houden van de uitspraak dat Trumps immigration ban moet worden opgeschort.
Dit is een officieel communicatiekanaal en deze tweets hebben net zoveel waarde als een toespraak of een persconferentie.
En de tweets kunnen tegen hem gebruikt worden mocht het tot een federaal onderzoek komen.
twitter:samagreene twitterde op woensdag 15-02-2017 om 13:27:52Trump's first law: Exxon et al no longer have to declare their payments to foreign governments. Priorities. https://t.co/qPHCd242qr reageer retweet
Ja, beter nog, ze hoeven niet langer hun omkopingen op te geven.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:51 schreef Nibb-it het volgende:
twitter:samagreene twitterde op woensdag 15-02-2017 om 13:27:52Trump's first law: Exxon et al no longer have to declare their payments to foreign governments. Priorities. https://t.co/qPHCd242qr reageer retweet
Quick reminder.. Oud-Exxon topman Rex Tillerson is minister van buitenlandse zaken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:51 schreef Nibb-it het volgende:
Ja, maar er moet nog veel gebeuren voordat het scenario dat Pence daadwerkelijk aan de macht komt echt dichtbij is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:53 schreef Monolith het volgende:
Ik heb lang gedacht dat je met Pence veel gristenconservatief in huis haalde waardoor het alleen maar erger werd. Ik denk nog steeds dat het met Pence veel erger gaat worden, maar dan vooral omdat ik die wel capabel acht.
Ironisch dat men Trump wil impeachen voor banden met de Russen, terwijl de Russen waarschijnlijk ook op een impeachment van Trump hopen.quote:When Putin raised the possibility of extending the 2010 treaty, known as New START, Trump paused to ask his aides in an aside what the treaty was, these sources said.
Trump then told Putin the treaty was one of several bad deals negotiated by the Obama administration, saying that New START favored Russia. Trump also talked about his own popularity, the sources said.
Waarom?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:55 schreef crystal_meth het volgende:
Moeilijk te vatten dat mensen nog geloven in een voor Putin werkende Trump, na hun telefoongesprek:
[..]
Ironisch dat men Trump wil impeachen voor banden met de Russen, terwijl de Russen waarschijnlijk ook op een impeachment van Trump hopen.
Als hij niet in de val van Trump wordt meegesleurdquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar er moet nog veel gebeuren voordat het scenario dat Pence daadwerkelijk aan de macht komt echt dichtbij is.
Ik ga een gehandicapte reporter belachelijk maken. Shit, werkt niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:54 schreef sacha het volgende:
en meneer Trump maar elke nacht bedenken wat hij nu weer zal tweeten om afgezet te worden, die man moet onderhand radeloos zijn![]()
Hij kan nog altijd zeggen dat hij tegen het Tweede Amendement is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga een gehandicapte reporter belachelijk maken. Shit, werkt niet.
Ik, dienstweigeraar, ga zeggen dat McCain geen oorlogsheld is omdat hij gevangen is genomen. Shit, werkt niet.
Ik ga ruzie maken met de ouders van een omgekomen militair. Shit, werkt niet.
Ik ga het Amerikaanse volk vertellen dat ze een sekstape moeten kijken van een voormalig Miss Universe. Shit, werkt niet.
Het nieuws komt naar buiten dat ik al twintig jaar geen belasting getaal. Shit, werkt niet.
Het gaat gewoon niet lukken met dit volk.
Bizar. Ook de inhoud van die wet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:51 schreef Nibb-it het volgende:
Morgen gaat Trump het proberen in het bijzijn van de pers in de oval officequote:Op woensdag 15 februari 2017 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga een gehandicapte reporter belachelijk maken. Shit, werkt niet.
Ik, dienstweigeraar, ga zeggen dat McCain geen oorlogsheld is omdat hij gevangen is genomen. Shit, werkt niet.
Ik ga ruzie maken met de ouders van een omgekomen militair. Shit, werkt niet.
Ik ga het Amerikaanse volk vertellen dat ze een sekstape moeten kijken van een voormalig Miss Universe. Shit, werkt niet.
Het nieuws komt naar buiten dat ik al twintig jaar geen belasting getaal. Shit, werkt niet.
Het gaat gewoon niet lukken met dit volk.
Ja inderdaad. Of pro-choice zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd zeggen dat hij tegen het Tweede Amendement is.
Dan vergeet je de meest duidelijke optie: hij kan zeggen dat moslims hartstikke vriendelijke mensen zijn en dat hij een miljoen vluchtelingen wil opnemen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Of pro-choice zijn.
Dat zijn denk ik de enige twee zaken die er voor veel kiezers toe doen.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het nog duurt voor de eerste republikeinen gaan zeggen dat Trump eigenlijk een democraat is?
Ik geef het nog een week.
Tja.twitter:blakehounshell twitterde op woensdag 15-02-2017 om 14:47:15Paul Ryan referring to himself as a "Russia hawk" on TV this morning. Distancing? reageer retweet
Dat heb ik zelf ook al meermaals aangegeven, maar het ging mij meer om de claim dat Pence inhoudelijk nog een nog veel slechtere keuze zou zijn dan Trump.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar er moet nog veel gebeuren voordat het scenario dat Pence daadwerkelijk aan de macht komt echt dichtbij is.
Ryan en hawk in dezelfde zin is wel grappigquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]Tja.twitter:blakehounshell twitterde op woensdag 15-02-2017 om 14:47:15Paul Ryan referring to himself as a "Russia hawk" on TV this morning. Distancing? reageer retweet
twitter:BraddJaffy twitterde op woensdag 15-02-2017 om 14:37:36Paul Ryan just said on MSNBC that if Russia sanctions were watered down, he would support codifying them reageer retweet
Ja, alhoewel het op het laatst wel duidelijk was dat die brede steun voor impeachment er zou komen. Als hij nog impopulairder wordt, lijkt een poging to impeachment best waarschijnlijk, vooral omdat je er veel publiciteit mee kan pakken en omdat het politiek opportuun is om iemand die op de grond ligt nog wat extra trappen te geven. Een geslaagde impeachment is inderdaad in elke situatie erg implausibel.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook al meermaals aangegeven, maar het ging mij meer om de claim dat Pence inhoudelijk nog een nog veel slechtere keuze zou zijn dan Trump.
Een impeachment is in mijn ogen nog wel heel vergezocht. Een ietwat bipartisan impeachment had er volgens mij in de geschiedenis alleen kunnen komen als Nixon niet de eer aan zichzelf had gehouden en zelfs daar stemde in de commissies het meerendeel van de Republikeinen nog gewoon tegen.
daarbij vergetend dat hijzelf de veroorzaker van deze chaos is. Je kunt Obama niet verwijten dat hij een val heeft gezet waar Trump blindelings in is getrapt. En nog vóór de inauguratie. Vandaar dat Obama er zo vermaakt bij stond op het bordes van het witte huis. Wat Trump ook blaat en schreeuwt; HIJ is nu verantwoordelijk voor die veiligheidsdienst, hij heeft het witte huis helemaal schoongeveegd voor hij zijn intrek nam, dus als er een lek is heeft hij dit zelf gedaan.quote:15 Februari: Trump heeft iets te lang op rechtse sites rondgehangen gisteravond en begint zijn dag met een rondje beschuldigingen aan Clinton, Obama, de pers en de veiligheidsdiensten.
Paul Ryan zei gisteren nog dat hij een verder onderzoek naar banden tussen het witte huis en Rusland niet nodig vond, omdat.. niet lachen nu.. 'er nog niet genoeg informatie was'.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:06 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ryan en hawk in dezelfde zin is wel grappig
Dit is de reden waarom de democraten zich zo lang op de vlakte hebben gehouden. Nu ruiken ze bloed en nemen actie, maar wel met mate en op onafhankelijke methode..quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het op het laatst wel duidelijk was dat die brede steun voor impeachment er zou komen. Als hij nog impopulairder wordt, lijkt een poging to impeachment best waarschijnlijk, vooral omdat je er veel publiciteit mee kan pakken en omdat het politiek opportuun is om iemand die op de grond ligt nog wat extra trappen te geven. Een geslaagde impeachment is inderdaad in elke situatie erg implausibel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |