Deze redeneringquote:Op woensdag 15 februari 2017 08:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij is president.
Toon nu maar eens aan dat hij zwak is.
Ten eerste was het niet CNN die dat foutieve nieuwtje de wereld instuurde. Daarnaast is de fout ook gerectificeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:55 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Die buste van MLK alweer vergeten? Fake news is nu het handelsmerk van CNN en anderen
En kiezers die er langzaam maar zeker achterkomen wat dit daadwerkelijk voor hen inhoudt en steeds bozer aan het worden zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:20 schreef Re het volgende:
en obamacare repeal is een grote chaos met 4-5 verschillende brakke voorstellen van verschillende GOP groepjes
ja als je weet dat 65% van de mensen die obamacare krijgen gewoon een premie van 50-75 dollar per maand betalen, als de subsidies wegvallen (reconjcilliation) dan gaat die premie idd naar 200-300 dollar per maand en dat kunnen ze niet betalenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En kiezers die er langzaam maar zeker achterkomen wat dit daadwerkelijk voor hen inhoudt en steeds bozer aan het worden zijn.
Dat toont hij zelf toch al dagelijks aan?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij is president.
Toon nu maar eens aan dat hij zwak is.
Daar zie ik nog niet zoveel van. Ik heb het idee dat het bastion van Trump-kiezers geen scheurtjes vertoont. Zelfs als iets ernstigs als landverraad aan zou worden getoond blijven ze de man op handen dragen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En kiezers die er langzaam maar zeker achterkomen wat dit daadwerkelijk voor hen inhoudt en steeds bozer aan het worden zijn.
Tranen van het lachen. Wat een bende slechte verliezers.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die vooralsnog gewoon wetsovertredingen aan het licht lijken te brengen. Je conservatieve tranen kunnen dat niet wegspoelen.
Een deel zal hem nooit afvallen. Dat houd je toch. Maar ik begrijp dat zijn approval rating op het punt staat om onder de 40 procent te duiken. Zijn steun is rap aan het afbrokkelen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zie ik nog niet zoveel van. Ik heb het idee dat het bastion van Trump-kiezers geen scheurtjes vertoont. Zelfs als iets ernstigs als landverraad aan zou worden getoond blijven ze de man op handen dragen.
Er is veel meer hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste was het niet CNN die dat foutieve nieuwtje de wereld instuurde. Daarnaast is de fout ook gerectificeerd.
zodra ze het in hun portemonnee gaan voelen zal dat hopelijk wel veranderenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zie ik nog niet zoveel van. Ik heb het idee dat het bastion van Trump-kiezers geen scheurtjes vertoont. Zelfs als iets ernstigs als landverraad aan zou worden getoond blijven ze de man op handen dragen.
Het probleem is ook dat het verwijderen van Trump in dit stadium de kiezer niet zal laten zien dat het beleid van Trump nergens toe had geleid. Daarmee zal de politieke discussie weer verzanden in welles/nietes van mensen die de acties van de Trump-campagne ernstig vinden vs. mensen die het gewoon geen reet kan schelen.
ja ja, bowling green is er niets bij. Whatabouttism optima formaquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Er is veel meer hoor.
http://thefederalist.com/(...)run-since-trump-won/
Als je de wet aan jouw kant hebt staan, dan ben je geen verliezer.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Tranen van het lachen. Wat een bende slechte verliezers.
Nooit enig kritiek op Trump?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens dat Spicer loog vanaf de buhne toen hij zei dat er geen verontschuldiging voor was gekomen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Er is veel meer hoor.
http://thefederalist.com/(...)run-since-trump-won/
Vooralsnog doet de winnaar het nog slechter.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Wat een bende slechte verliezers.
In mijn ervaring zijn Trump fans vooral tegen dingen. Tegen Obama, tegen Clinton, tegen Moslims, tegen Mexicanen, tegen immigratie, etc, etc.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:37 schreef Re het volgende:
ik zou een kritische trump stemmer wel eens verfrissend vinden in een discussie, ik kan wel wat positieve dingen vinden in wat hij wil voor het land maar ja zelfs de trumpfans komen daar niet mee ter verdediging
In ieder geval heeft de MSM met al dat fake news en media bias richting DNC het aan zich zelf te danken dat het Amerikaanse volk meer vertrouwen heeft in het Witte Huis dan in de MSM. FOX News wordt tegenwoordig door meer mensen bekeken dan bijvoorbeeld CNN en MSNBC samenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:32 schreef Ulx het volgende:
Het gehuil over de gemene pers heeft ook houdbaarheidsdatum.
Om te lachen is wel dat de winnaar zich als verliezer gedraagt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Hij blijft zich ook als oppositie gedragen. Geen spoor van eigen verantwoordelijkheid, ook niet nu hij president is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om te lachen is wel dat de winnaar zich als verliezer gedraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |