Als je het nieuws krijgt over Noord Korea die een raket richting Japan afschiet dan moet je sowieso niet op het terras van je club blijven zitten maar ga je naar binnen, naar een afgesloten ruimte.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het afgelopen weekend gemist, maar begrijp ik nu goed dat Trump op een semi-openbaar terras classified informatie heeft zitten bespreken met Abe? En dat het even bijgelicht moest worden door hulpjes met zaklampen op hun telefoons? En dat helemaal niet zeker is dat die telefoons niet gehackt zijn?
Wat een kneuzen.
EDIT: Ik lees dat het niet helemaal zeker is of het wel classified info was.
https://www.washingtonpos(...)fa&wprss=rss_the-fix
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het afgelopen weekend gemist, maar begrijp ik nu goed dat Trump op een semi-openbaar terras classified informatie heeft zitten bespreken met Abe? En dat het even bijgelicht moest worden door hulpjes met zaklampen op hun telefoons? En dat helemaal niet zeker is dat die telefoons niet gehackt zijn?
Wat een kneuzen.
EDIT: Ik lees dat het niet helemaal zeker is of het wel classified info was.
https://www.washingtonpos(...)fa&wprss=rss_the-fix
Ach, Petraeus, dan heb je in ieder geval iemand die al veroordeeld is op het niet kunnen omgaan met geheime informatie. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:03 schreef crystal_meth het volgende:
Drie kandidaten om Flynn te vervangen:
http://www.independent.ie(...)dviser-35449764.html
Je moet toch wat, in de Winter White House, rondje golfen bijvoorbeeld, of op vakantie. Wie kan daar nou kritiek op hebben?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Het voelt allemaal wel heel erg als een publiciteitsstunt om een paar extra lidmaatschappen voor zijn club te verkopen. "Kom hier naar de president kijken".
Ik lees dat er geruchten zijn dat hij dit weekend mogelijk wéér gaat.
Dat is niet zo erg hoor, dat is geen staatsgeheim.quote:
Dat zou hij nooit doen. Dat zou namelijk belangenverstrengeling zijn, en dat is iets waar je hem, ondanks zijn vele fouten, niet van kan betichten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Het voelt allemaal wel heel erg als een publiciteitsstunt om een paar extra lidmaatschappen voor zijn club te verkopen. "Kom hier naar de president kijken".
Hij sleurde Abe toch ook mee naar een bruiloft van een van zijn sponsors die op dat moment bezig was in Mar-A-Lago? Dat moet ook een gênant moment zijn geweest....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Hij zal wel tegen abe gezegd hebben laten we gaan party crashen ergens op een feestje waarvoor ik alleen uitgenodigd ben.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij sleurde Abe toch ook mee naar een bruiloft van een van zijn sponsors die op dat moment bezig was in Mar-A-Lago? Dat moet ook een gênant moment zijn geweest....
Mogelijk willen veel competente mensen niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:08 schreef Ulx het volgende:
Trump zou mensen eerst eens extreem moeten vetten voor hij ze een baantje geeft. Wat een klunzenbrigade heeft hij om zich heen verzameld.
Er is weinig eer bij hem te behalen vrees ik. Maar goed, ik hoorde de naam van Petraeus vallen. Dat kan toch niet serieus zijn? Die man gaf geheime info aan zijn vriendin. Dan breekt de pleuris gelijk weer uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mogelijk willen veel competente mensen niet?
Ja, met Trump als aanmodderende stagiaire.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:22 schreef Nintex het volgende:
Net als bij de campagne is trump niet bang om mensen te vervangen. Het is net the apprentice.
Waarna Trump gewoon weer keihard wordt aangepakt door het congres en de pers en er binnen notime een heleboel gelekt gaat worden over Petraeus. Kortom, het WH krijgt dan nog meer shit. En Trump heeft er nu al overduidelijk moeite mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:23 schreef antiderivative het volgende:
Petraeus is een long shot maar wel de manier om de critici te gaan pesten Trump-style![]()
Hij slaapt, het is nu een uurtje of vier, half vijf daar. Z'n wekker gaat om 6 uur lokale tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:05 schreef xpompompomx het volgende:
Jammer dat Drumpf nog niet getwitterd heeft over Flynn.
Zoals Manafort, wiens naam ik de laatste dagen ook weer steeds meer hoor ivm zijn Russische connecties.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:22 schreef Nintex het volgende:
Net als bij de campagne is trump niet bang om mensen te vervangen. Het is net the apprentice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr David Shulkin is ook door de Senaat, zoals verwacht unaniem: 100-0. Zal vandaag worden ingezworen.
[ Bericht 18% gewijzigd door Euribob op 14-02-2017 09:50:30 (Gespoilerd wegens grootte) ]"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
Zet die foto's lekker in een spoilertag. Ze zijn te groot en ik vermoed dat het niemand ene reet interesseert dat er foto's zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:46 schreef antiderivative het volgende:
Mnuchin ingezworen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dr David Shulkin is ook door de Senaat, zoals verwacht unaniem: 100-0. Zal vandaag worden ingezworen.
Vergat te vermelden dat Muzinich ook nog op de shortlist staat voor een Fed zetelquote:Op maandag 13 februari 2017 14:22 schreef antiderivative het volgende:
mijn periodieke shortlists van het team, ter aanvulling op Monolith: dit zijn de final shortlist die doorkwamen voor enkele vooraanstaande Treasury posities:
Deputy Secretary of the Treasury
Jim Donovan
* MD for the Private Wealth Management division at Goldman Sachs
* Adjunct Professor of Corporate Strategy at the University of Virginia School of Law
* B.S. in Chemical Engineering from M.I.T., MBA from M.I.T., J.D. from Harvard Law School
French Hill
* Rep. from Arkansas
* Fmr. Executive Secretary to the President’s Economic Policy Council
* Fmr. Deputy Assistant Secretary of the Treasury for Corporate Finance
* Fmr. CEO and Chairman of Delta Trust & Banking Corp.
* Fmr. Executive Officer of First Commerical Corp.
* Fmr. Director at Mason Best Private Equity
* Fmr. Member of the Structural Impediments Initiative
* Recipient of the Distinguished Service Award by U.S. Secretary of the Treasury
* B.S in Economics from Vanderbilt University
Under Secretary of the Treasury for Domestic Finance
Jim Donovan
* MD for the Private Wealth Management division at Goldman Sachs
* Adjunct Professor of Corporate Strategy at the University of Virginia School of Law
* B.S. in Chemical Engineering from M.I.T., MBA from M.I.T., J.D. from Harvard Law School
Shannon Flaherty McGahn
* Staff Director at the House Financial Services Committee
* Fmr. Deputy Staff Director for Strategy and Public Affairs
* Fmr. VP at First Principles LLC
* Fmr. VP at the Herald Group
* B.A. in History from George Washington University
Justin Muzinich
* President at Muzinich & Co. Investments
* Adjunct Professor of Credit Market Investments at Columbia Business School
* Fmr. Partner at EMS Capital
* Fmr. Head of Mergers & Acquisitions at Morgan Stanley
* Graduate of Harvard College, MBA from Harvard Business School, J.D. from Yale Law School
Under Secretary of the Treasury for International Affairs
David Malpass
* Founder and President of Encima Global
* Fmr. Chief Economist at Bear Stearns
* Fmr. Deputy Assistant Secretary of the Treasury
* Fmr. Deputy Assistant Secretary of State
* Fmr. Staff Director of Congress’s Joint Economic Committee
* Fmr. Senior Analyst for Taxes and Trade at the Senate Budget Committee
* Fmr. Director of The National Committee on United States–China Relations
* Fmr. Director of The Council of the Americas
* Fmr. Director of The Economic Club of New York
* Fmr. Accountant at Arthur Andersen
* B.A. in Physics from Colorado College, MBA from the University of Denver, Cand. in International Economics at Georgetown University
Assistant Secretary of the Treasury for Financial Institutions
David Nason
* CEO of GE Energy Financial Services
* Fmr. MD at Promontory Financial Group
* Fmr. Assistant Secretary for Financial Institutions at the Treasury
* Fmr. Counsel to Securities and Exchange Commission
* Fmr. Attorney at Covington & Burling for corporate transactions
* B.S. in Finance from The American University, J.D. from Washington College of Law
Assistant Secretary of the Treasury for Tax Policy
David Schizer
* Professor of Law and Economics at Columbia Law School
* Member of the board of Seacor Holdings Inc.
* Visiting Professor of Law at Harvard Law School
* Co-Director of the Richard Paul Richman Center for Business, Law, and Public Policy
* Fmr. Visiting Professor at the Georgetown Law Center
* Fmr. Tax Attorney at Davis, Polk & Wardwell
* Fmr. Law Clerk at U.S. Circuit Court of Appeals and U.S. Supreme Court
* M.A. in Law from Yale College, J.D. from Yale Law School
Alex Brill
* Research Fellow on tax policy at the AEI
* Fmr. Policy Director and Chief Economist of the House Ways and Means Committee
* Fmr. Staff Member of the White House Council of Economic Advisers
* Fmr. Staff Member of the President’s Fiscal Commission
* B.A. in Economics from Tufts University, M.A. in Mathematical Finance from Boston University
Chief of Staff for the Department of the Treasury
Eli Miller
* Fmr. Ohio State Director at Americans for Prosperity
* Fmr. Legislative Assistant for the Speaker of the House
* Fmr. Manager at Forest City Enterprises
* B.A. in Business Administration from Washington and Jefferson College, MBA from the Weatherhead School of Management
---
er kan nog het een en ander geschoven worden (Donovan), Malpass is vrijwel zeker (heeft Encima verkocht), Miller als stafchef die administratief alles in banen moet gaan leiden ook. Voor Comptroller lijkt Trump wel tevreden met de huidige, Thomas Curry.
Het is wel eens vaker voorgekomen dat er personen ontslagen worden/opstappen in dat soort hoge functies. Toevallig kwam dit vannacht voorbij:quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:55 schreef tofastTG het volgende:
Komt het vaker voor dat een national security advisor opstapt ivm. het zijn van een national security risk?Typisch ook weer dat Trump slechts 2 journalisten vragen laat stellen, beide van rechtse media die dan geen vragen (durven) stellen over Flynn. Wat wist Trump hierover, sinds wanneer wist hij het?
Op het gebied van NSA: geen idee.twitter:BeschlossDC twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 07:24:51George Washington fired his 2nd Secretary of State, Edmund Randolph, suspecting he was too close to adversary France https://t.co/ZgXJRD3xnO reageer retweet
Het presidentschap van Washington ligt bij iedereen hier natuurlijk ook nog wel vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:05 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het is wel eens vaker voorgekomen dat er personen ontslagen worden/opstappen in dat soort hoge functies. Toevallig kwam dit vannacht voorbij:Op het gebied van NSA: geen idee.twitter:BeschlossDC twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 07:24:51George Washington fired his 2nd Secretary of State, Edmund Randolph, suspecting he was too close to adversary France https://t.co/ZgXJRD3xnO reageer retweet
Eens in de drie eeuwen dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:05 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het is wel eens vaker voorgekomen dat er personen ontslagen worden/opstappen in dat soort hoge functies. Toevallig kwam dit vannacht voorbij:Op het gebied van NSA: geen idee.twitter:BeschlossDC twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 07:24:51George Washington fired his 2nd Secretary of State, Edmund Randolph, suspecting he was too close to adversary France https://t.co/ZgXJRD3xnO reageer retweet
Je kan dus wel zeggen dat het regelmatig voorkomt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:05 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het ging specifiek om de link naar het buitenland...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het presidentschap van Washington ligt bij iedereen hier natuurlijk ook nog wel vers in het geheugen.
Donald Rumsfeld werd er uiteindelijk door Bush/Cheney uitgeschoptquote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:05 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Allemaal ontslagen vanwege spionage/ongeauthoriseerd, wederrechtelijk en verzwegen overleg met de vijand (en dan bedoel ik niet de pers)?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:16 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het ging specifiek om de link naar het buitenland...
Goed, in het algemeen dan volgens University of Virginia Center for Politics:
Since President Harry Truman began his first presidential term in 1945, only 35 presidential appointees have been fired
Kathleen Sebelius onder Obama
Eric Holder onder Obama
Stanley McChrystal onder Obama
Carter heeft 4 cabinet members ontslagen
etc
Het blijft pijnlijk hoe je hoogverraad als iets heel normaals probeert weg te zetten. De deflatie onder Trump gaat wel heel hard.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:34 schreef antiderivative het volgende:
het blijft pijnlijk hoe slecht je kunt lezen...
Ik ben wel benieuwd naar de termijnen waarin dat gebeurde. Binnen drie weken iemand moeten ontslaan begint toch wel een beetje naar incompetentie te neigen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:16 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Het ging specifiek om de link naar het buitenland...
Goed, in het algemeen dan volgens University of Virginia Center for Politics:
Since President Harry Truman began his first presidential term in 1945, only 35 presidential appointees have been fired
Kathleen Sebelius onder Obama
Eric Holder onder Obama
Stanley McChrystal onder Obama
Carter heeft 4 cabinet members ontslagen
etc
En vergeet Carter Page niet. Al drie mensen in Trumps inner circle die wegens bijzonder warme banden met Rusland hebben moeten opstappen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 09:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals Manafort, wiens naam ik de laatste dagen ook weer steeds meer hoor ivm zijn Russische connecties.
Die stond er inderdaad tussen, de reden (of de vermeende reden) is wel vermakelijk. Blijft een leuke combo, Bush/Cheney hehequote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Donald Rumsfeld werd er uiteindelijk door Bush/Cheney uitgeschopt
Ik hoorde laatst dat Trump dat soort mensen up gaat locken. Flynn zelf is daar ook voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En vergeet Carter Page niet. Al drie mensen in Trumps inner circle die wegens bijzonder warme banden met Rusland hebben moeten opstappen.
Nu Rex Tillerson nog.
Flynn startte op de republikeinse conventie nog een "lock her up" chant over Hillary Clinton. Darr verwijs je natuurlijk naar. De hypocrisie is beschamend.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat Trump dat soort mensen up gaat locken. Flynn zelf is daar ook voor.
Heeft er al iemand met een pistool gezwaaid?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:56 schreef Monolith het volgende:
Sebelius 5 jaar, Holder 6 jaar, McCrystal iets meer dan een jaar maar dat was als commandant in Afghanistan wat wel een heel andere rol is.
AD kan het allemaal proberen te draaien als business as usual, maar dat is het niet. Dat er in Nederland met enige regelmaat een minister of staatssecretaris aftreedt normaliseert het bizarre geval van Philomena Bijlhout niet. Wat dat betreft is het kabinet met de LPF ook wel een mooie analogie voor de regering van Trump. Er moeten halsoverkop mensen worden gezocht, de screeningsprocedures zijn beroerd, intern liggen mensen flink met elkaar overhoop, enzovoort.
Ja, dus de Trumpfans zullen het wel begrijpen dat Flynn de cel in moet. Natuurlijk maakt dat het weer lastiger voor Trump om nieuwe mensen te vinden voor zijn regering, maar het is niet hypocriet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Flynn startte op de republikeinse conventie nog een "lock her up" chant over Hillary Clinton. Darr verwijs je natuurlijk naar. De hypocrisie is beschamend.
Zijn zoon speelt overigens een rol in het verspreiden van de bizarre pedo/pizzeria-leugen.
De naam van David Patraeus wordt genoemd, maar die is ook niet zo goed in omgaan met geheime informatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, dus de Trumpfans zullen het wel begrijpen dat Flynn de cel in moet. Natuurlijk maakt dat het weer lastiger voor Trump om nieuwe mensen te vinden voor zijn regering, maar het is niet hypocriet.
Mocht hij voorgedragen worden haakt men zijn pootje dan ook. Ik denk dat Trump dat ook wel doorheeft. Petraeus zal men niet snel vertrouwen met geheime informatie. En de pers zal ook gehakt van hem maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De naam van David Patraeus wordt genoemd, maar die is ook niet zo goed in omgaan met geheime informatie.
Dat zou leuk zijn, maar ik verwacht eerder een tweet als deze van Donald.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, dus de Trumpfans zullen het wel begrijpen dat Flynn de cel in moet. Natuurlijk maakt dat het weer lastiger voor Trump om nieuwe mensen te vinden voor zijn regering, maar het is niet hypocriet.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 04:30:45Flynn - great man - resigned because DISHONEST MEDIA lied about talks. Russia is FRIENDLY nation, NOT enemy! FAKE NEWS!! reageer retweet
Goede imitatie wel. Of is dit echt?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ik verwacht eerder een tweet als deze van Donald.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 04:30:45Flynn - great man - resigned because DISHONEST MEDIA lied about talks. Russia is FRIENDLY nation, NOT enemy! FAKE NEWS!! reageer retweet
Dacht heel even dat de Tweet legit was. Dat zegt eigenlijk wel alles.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar ik verwacht eerder een tweet als deze van Donald.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 04:30:45Flynn - great man - resigned because DISHONEST MEDIA lied about talks. Russia is FRIENDLY nation, NOT enemy! FAKE NEWS!! reageer retweet
Ik dacht even dat hij echt was. Well playedquote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sir, your karma is served, would you like a slice of lemon?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Flynn startte op de republikeinse conventie nog een "lock her up" chant over Hillary Clinton. Darr verwijs je natuurlijk naar. De hypocrisie is beschamend.
Zijn zoon speelde overigens een rol in het verspreiden van de bizarre pedo/pizzeria-leugen.
Dit kan toch niet?quote:Een keertje meekijken in de Situation Room? Voor 200.000 dollar kan het, op privéresort Mar-a-Lago in Florida. Zaterdagavond zagen bezoekers van de club hoe Donald Trump een mogelijke geopolitieke crisis probeerde te bezweren. Foto’s van bezoekers laten zien hoe Trump zich op het terras omringde met adviseurs, telefoneert en geheime documenten las.
Trumps gedrag onthult niet alleen hoe lichtzinnig de nieuwe regering denkt over nationale veiligheid. Het laat ook zien dat Trump geen afstand heeft genomen van zijn zakenimperium, hoewel hij dat wel heeft gezegd. Trump noemt het resort met privéclub, dat hij in 1985 kocht, zijn Winter White House. Lid worden is sinds zijn aantreden als president twee keer zo duur geworden: 200.000 dollar. Maar, een lidmaatschap geeft wel directe toegang tot Trump en zijn entourage.
Bron
Er is geen wet die het verbiedt. Zoals ik op Twitter las:quote:
twitter:Whoozley twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 02:46:18Today in shit they didn't make illegal because who's that stupid. https://t.co/h8zfSAjQVQ reageer retweet
Reden zoveel om die man af te zetten. Het gaat zich de komende maanden alleen maar opstapelen.quote:
Je zou inderdaad verwachten dat dat nodig moet zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is geen wet die het verbiedt. Zoals ik op Twitter las:twitter:Whoozley twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 02:46:18Today in shit they didn't make illegal because who's that stupid. https://t.co/h8zfSAjQVQ reageer retweet
Het is een heel normale gang van zaken. In Zimbabwe, Gambia, Argentinië en Haiti. En in republikeins Amerika.quote:
Ik denk dat het tegenovergestelde waar is in die landen en ze alles juist zo sneaky mogelijk willen doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een heel normale gang van zaken. In Zimbabwe, Gambia, Argentinië en Haiti. En in republikeins Amerika.
Trump is gewoon heel transparant!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenovergestelde waar is in die landen en ze alles juist zo sneaky mogelijk willen doen.Trump's actie in Florida is gewoon geklungel van iemand die echt amper doorheeft waar hij mee bezig is.
Een man van het volk!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 12:05 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Trump is gewoon heel transparant!
Petraeus? Dan zou toch wel apart zijn, die moet toestemming van de reclassering hebben om te reizen en kan geen security clearance krijgen door zijn veroordeling.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, Petraeus, dan heb je in ieder geval iemand die al veroordeeld is op het niet kunnen omgaan met geheime informatie. Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt..
Als je 8 jaar en uitzetting krijgt voor illegal voting, dan neem ik aan dat Flynn wel publiekelijk terecht geexcuteerd gaat worden, om de vergrijpen een beetje in verhouding te houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 11:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat dacht je van vertrouwelijke documenten met de zaklampjes van je telefoon verlichten terwijl de camera op afstand te bedienen is als je de telefoon hebt weten te hacken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 12:29 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Als je 8 jaar en uitzetting krijgt voor illegal voting, dan neem ik aan dat Flynn wel publiekelijk terecht geexcuteerd gaat worden, om de vergrijpen een beetje in verhouding te houden.
Het ligt toch in het moeras, dat resort?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Tijdens de campagne werd Clinton verweten dat ze onzorgvuldig zou zijn omgesprongen met gevoelige informatie. En nu gebruikt Trump een fucking resort als Situation Room.
Nee, Everglades liggen een stukje zuidelijkerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het ligt toch in het moeras, dat resort?
Nu ja, dat komt doordat Trump de Everglades heeft gedraind om Mar-a-Lago te kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:07 schreef Puddington het volgende:
[..]
Nee, Everglades liggen een stukje zuidelijker
twitter:AP twitterde op maandag 13-02-2017 om 23:23:37BREAKING: AP sources say Trump administration to sanction Venezuela's vice president, accuses him of being drug kingpin. reageer retweet
twitter:AP twitterde op maandag 13-02-2017 om 23:41:47The Trump administration slaps sanctions on Venezuela's new Vice President Tareck El Aissami. https://t.co/31lOCcBvuu reageer retweet
Ja, smerig hè, die politiek?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:20 schreef crystal_meth het volgende:
De aandacht voor Flynn contrasteert wel met de aandacht die McCain en Graham kregen. Die gingen enkele dagen naar Oekraine, waar ze oa met Poroshenko een bezoekje brachten aan het front.
En dat zijn nu toevallig geen burgers, die zijn verkozen en mogen zich dus met politiek en buitenlandse politiek bezig houden. Snap je het verschil?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:20 schreef crystal_meth het volgende:
De aandacht voor Flynn contrasteert wel met de aandacht die McCain en Graham kregen. Die gingen enkele dagen naar Oekraine, waar ze oa met Poroshenko een bezoekje brachten aan het front.
Als je denkt dat er enkel aandacht is voor Flynn omdat hij naar Rusland ging, dan heb je niet zo goed begrepen waar de kwestie om gaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:20 schreef crystal_meth het volgende:
Ik denk dat hem enigzins ontgaat waar de Logan Act om draait.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je denkt dat er enkel aandacht is voor Flynn omdat hij naar Rusland ging, dan heb je niet zo goed begrepen waar de kwestie om gaat.
Caspar Weinberger. Minister van Defensie. Iran Contra's affairequote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:05 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Na 6 jaar. Heb je ook iemand die na drie weken opstapte?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:54 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Caspar Weinberger. Minister van Defensie. Iran Contra's affaire
https://nl.wikipedia.org/wiki/Caspar_Weinberger
Ontslag genomen. Niet ontslagen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:54 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Caspar Weinberger. Minister van Defensie. Iran Contra's affaire
https://nl.wikipedia.org/wiki/Caspar_Weinberger
Flynn natuurlijk ook, al is het in dat soort gevallen vaak wel na sterk aandringen op een 'vrijwillig vertrek'.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:57 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ontslag genomen. Niet ontslagen.
Dat is hetzelfde in de politiek.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:57 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Er stond ontslag of opstappen. Flynn nam ook ontslag trouwens. Overigens lijkt mij dit ook wel een redelijk hoge positie http://freedomoutpost.com(...)e-dc-national-guard/quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:57 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een goede troll hoor, ik had hier bijna een serieuze reactie op getypt.quote:
Jij moet nodig eens van die trollenpillen afblijven, je ziet overal trollen. Nixon nam ontslag, trad af, stapte op. Bill Clinton ontsnapte maar ternauwernood aan impeachment, omdat er een stelletje laffe senatoren in de senaat zaten. Het huis van Afgevaardigden hadden voor impeachment gestemdquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een goede troll hoor, ik had hier bijna een serieuze reactie op getypt.
En was dat in deze gevallen al na drie weken?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:14 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens van die trollenpillen afblijven, je ziet overal trollen. Nixon nam ontslag, trad af, stapte op. Bill Clinton ontsnapte maar ternauwernood aan impeachment, omdat er een stelletje laffe senatoren in de senaat zaten. Het huis van Afgevaardigden hadden voor impeachment gestemd
Trump gaat de swamp drainen. Alle corrupte en incompetente lui die hijzelf in zijn regering haalde vliegen er weer net zo hard uit. Ik geef toe dat de simpelen onder het klapvee het waarschijnlijk als daadkracht zullen zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En was dat in deze gevallen al na drie weken?
Dat is vrij knapquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:04 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dus Flynn is nu door 2 verschillende Presidenten ontslagen als we dit als ontslag beschouwen?
Dat moet toch wel een unicum zijn?
Nixon was betrokken bij meerdere criminele handelingen waarvoor de mindere goden de gevangenis indraaiden, trollboi.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:14 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens van die trollenpillen afblijven, je ziet overal trollen. Nixon nam ontslag, trad af, stapte op. Bill Clinton ontsnapte maar ternauwernood aan impeachment, omdat er een stelletje laffe senatoren in de senaat zaten. Het huis van Afgevaardigden hadden voor impeachment gestemd
Zeg dat tegen Milo...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is iets wat ik de alt-righters moet nageven. Ze zijn vrij consequent voor gelijke rechten van de LBGT gemeenschap.
Ik denk alleen niet dat er in de repubikeinse partij iets wezenlijks zal veranderen op dit punt. Volgens mij zijn homorechten onder de republikeinse base nog altijd bijzonder impopulair.
Wacht nog maar even met juichen tot de "religieuze rechten" EO er komt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is iets wat ik de alt-righters moet nageven. Ze zijn vrij consequent voor gelijke rechten van de LBGT gemeenschap.
Ik denk alleen niet dat er in de repubikeinse partij iets wezenlijks zal veranderen op dit punt. Volgens mij zijn homorechten onder de republikeinse base nog altijd bijzonder impopulair.
Ja, lachen, alleen compleet van de pot gerukt natuurlijk dat dit überhaupt kan gebeuren in 'the greatest democracy on earth'.quote:
Ja, alleen in super democratieen als Noord Korea, China, Cuba of de een of ander corrupt land in Afrika zou Flynn gewoon aanblijvenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:35 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, lachen, alleen compleet van de pot gerukt natuurlijk dat dit überhaupt kan gebeuren in 'the greatest democracy on earth'.
What a charade...
Hmm, ja, en in sommige andere landen draaien mensen voor hoogverraad, al dan niet in opdracht, de gevangenis in maar goed, wat niet is kan nog komen, natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:40 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, alleen in super democratieen als Noord Korea, China, Cuba of de een of ander corrupt land in Afrika zou Flynn gewoon aanblijven
Lief trolmeisje, in de post waarop ik in eerste instantie reageerde stond niks over de termijn. Nu gauw weer met lego gaan spelen OK?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:33 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nixon was betrokken bij meerdere criminele handelingen waarvoor de mindere goden de gevangenis indraaiden, trollboi.
Wel even bij de feiten blijven.
Inderdaad, lock him up!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:44 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hmm, ja, en in sommige andere landen draaien mensen voor hoogverraad, al dan niet in opdracht, de gevangenis in maar goed, wat niet is kan nog komen, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |