Die eigenlijk tegen de pijpleiding aan het demonstreren waren? Die?quote:Op maandag 13 februari 2017 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, VERY DISHONNEST!
Dat heeft niet zoveel zin, want het het hele punt was nu juist dat zogenaamd alle 'reguliere politici' verwoven waren met Wall Street en enkel "outsiders" als Sanders en Trump niet. Bij Sanders was dat wellicht nog het geval geweest, maar iedereen met meer dan twee hersencellen had wel zien aankomen dat dat bij Trump een lachwekkende claim was.quote:Op maandag 13 februari 2017 13:25 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Kijk, zo pak je Wall Street aan, mensen, gewoon, hop, aan de macht helpen en het probleem is opgelost!![]()
Nu maar wachten op de Trump fanbois die over Clinton gaan roepen.
Je wilt de swamp drainen of je wilt het niet.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:13 schreef KrappeAuto het volgende:
Trump heeft regelmatig gesteld de slimste mensen uit het bedrijfsleven te willen gebruiken voor de overheid, hoor. Normale mensen snappen dat daar ook figuren uit Wall Street tussen zitten. Wie wil geen sluwe vossen uit Wall Street die voor het land vechten?
FAKE NEWS! Terrible!quote:Op maandag 13 februari 2017 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die eigenlijk tegen de pijpleiding aan het demonstreren waren? Die?
NEWSTrump claims 'enthusiastic supporters' are lining the road. They were actually Dakota Pipeline protesters.
Ook zijn we weer in blijde verwachting over welke stoere modewoordjes je nu weer gaat gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
En het is bijna alweer tijd om chips, kaasblokjes en bier te kopen. De volgende EO inzake het bannen van mensen uit bepaalde landen schijnt in aankomst te zijn. Gaan we weer veel heerlijk gejammer horen
Ondertussen zei hij ook zaken als:quote:Op maandag 13 februari 2017 14:13 schreef KrappeAuto het volgende:
Trump heeft regelmatig gesteld de slimste mensen uit het bedrijfsleven te willen gebruiken voor de overheid, hoor. Normale mensen snappen dat daar ook figuren uit Wall Street tussen zitten. Wie wil geen sluwe vossen uit Wall Street die voor het land vechten?
quote:I know Wall Street. I know the people on Wall Street.... I'm not going to let Wall Street get away with murder. Wall Street has caused tremendous problems for us.
quote:“Hillary will never reform Wall Street. She is owned by Wall Street!”
quote:“I don’t care about the Wall Street guys... I’m not taking any of their money.”
Maar goed, wat maakt het ook uit.quote:The hedge fund guys are getting away with murder... They're paying nothing, and it's ridiculous.
Ik ben benieuwd op welke wijze Donald deze keer gaat huilen als hij er kritiek op krijgt inderdaad. Gaat hij weer stellen dat het neprechters zijn, of roept hij dat de nepmedia tegen hem is en alle peilingen hierover fake news zijn? Of allebei?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
En het is bijna alweer tijd om chips, kaasblokjes en bier te kopen. De volgende EO inzake het bannen van mensen uit bepaalde landen schijnt in aankomst te zijn. Gaan we weer veel heerlijk gejammer horen
De Trump stemmers. Die wilden dat Wall Street aangepakt werd en niet in de watten gelegd. Zal jij wel niet snappen.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:13 schreef KrappeAuto het volgende:
Wat je ook kan beschouwen als een ondermijnen van de president door de inlichtingendiensten.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat alle inlichtingendiensten alarm slaan omdat alles wat in de Oval Office besproken wordt direct bekend is in het Kremlin geeft te denken.
Wie is er gebaat bij controverse? Waarom kijk je er dan zo naar uit? Je kunt het politiek eens of oneens zijn over Trump's orders, daar valt over de discussieren, maar dit klinkt als leedvermaak. Ik vind het een beetje smakeloos.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Whitebeard heet eigenlijk Haatbaard maar die naam was al in gebruik op FOK.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:41 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wie is er gebaat bij controverse? Waarom kijk je er dan zo naar uit? Je kunt het politiek eens of oneens zijn over Trump's orders, daar valt over de discussieren, maar dit klinkt als leedvermaak. Ik vind het een beetje smakeloos.
“...some men aren't looking for anything logical, like money. They can't be bought, bullied, reasoned, or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.”quote:Op maandag 13 februari 2017 14:41 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Wie is er gebaat bij controverse? Waarom kijk je er dan zo naar uit? Je kunt het politiek eens of oneens zijn over Trump's orders, daar valt over de discussieren, maar dit klinkt als leedvermaak. Ik vind het een beetje smakeloos.
Ik vond 'voor het land vechten' wel een mooie touch.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:38 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
De Trump stemmers. Die wilden dat Wall Street aangepakt werd en niet in de watten gelegd. Zal jij wel niet snappen.
Dit. Vrijwel het enige sentiment waarop je de Trump-supporters kunt betrappen. Ze halen blijkbaar een sadistisch genoegen uit andermans politieke onvrede. Blijkbaar zijn ze jarenlang onderdrukt en is dit hun digitale versie van Bijltjesdag.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
“...some men aren't looking for anything logical, like money. They can't be bought, bullied, reasoned, or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.”
Er lopen nou eenmaal wat kleutertjes rond hier die niet zo veel affiniteit met politiek hebben en enkel een beetje trollposts en YouTubedumps plaatsen. Het is jammer dat het topic er vaak door infantiliseert.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:41 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik ben hier gekomen om toch te proberen met mensen die politiek ver van mij afstaan in gesprek te komen. Vandaar dat ik ook vraag waarom hij zo'n venijnige reactie nodig vindt. Hopelijk krijg ik een antwoord dat mijn begrip wat verder brengt! Als dat steeds niet het geval is, zal ik het wel snel verleren. Misschien ben ik te naief..quote:Op maandag 13 februari 2017 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er lopen nou eenmaal wat kleutertjes rond hier die niet zo veel affiniteit met politiek hebben en enkel een beetje trollposts en YouTubedumps plaatsen. Het is jammer dat het topic er vaak door infantiliseert.
Hoe verklaar je de opleving van bipartisanism net nadat Obama begon (zo lijkt het althans)? Heeft dat te maken met crisismaatregelen?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:51 schreef antiderivative het volgende:
Weet niet of het gepost is, maar over de opmars van polarisatie gesproken:
[ afbeelding ]
Die daling rond 2008? Dat is minder steun voor de president bij beide partijen, maar het verschil blijft even groot. Controversiėle maatregelen, de bailout van de auto-industrie of de banken?quote:Op maandag 13 februari 2017 14:55 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Hoe verklaar je de opleving van bipartisanism net nadat Obama begon (zo lijkt het althans)? Heeft dat te maken met crisismaatregelen?
ik zal geen YouTube's meer plaatsen maar dat van die kleuter is in mijn geval VERY UNFAIRquote:Op maandag 13 februari 2017 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er lopen nou eenmaal wat kleutertjes rond hier die niet zo veel affiniteit met politiek hebben en enkel een beetje trollposts en YouTubedumps plaatsen. Het is jammer dat het topic er vaak door infantiliseert.
Enigszins offtopic, maar het aantal mensen dat daadwerkelijk geļnteresseerd is in een inhoudelijke discussie is helaas zeer beperkt vandaag de dag.quote:Op maandag 13 februari 2017 14:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik ben hier gekomen om toch te proberen met mensen die politiek ver van mij afstaan in gesprek te komen. Vandaar dat ik ook vraag waarom hij zo'n venijnige reactie nodig vindt. Hopelijk krijg ik een antwoord dat mijn begrip wat verder brengt! Als dat steeds niet het geval is, zal ik het wel snel verleren. Misschien ben ik te naief..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |