Hoe kan dit????quote:Op zondag 12 februari 2017 21:14 schreef Nizno het volgende:
oeps heeft ie toch nog een paardemeisje over
ben jij hommoquote:
als ik moet kiezen tussen floortje of homo worden zou ik het laatste kiezenquote:
Eens!quote:Op zondag 12 februari 2017 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik miste wel de briefmomenten die ze normaal op de boerderie lezen.
Vond er geen klap aan, op die boot.
Volgende week lekker op eigen locatie
Hoe oud is die kerel bij deze dames?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse is ook niet wat
ik bedoelde de meest rechtsequote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
27quote:Op zondag 12 februari 2017 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel bij deze dames?
volgens mij hoef je geen homo te worden, je bent het alquote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen floortje of homo worden zou ik het laatste kiezen
floortje is vies man
Ah ik dacht dat je #4 bedoelde. Kamerolifantjequote:Op zondag 12 februari 2017 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik bedoelde de meest rechtse
nr 4 is ook wel een kamerolifantje
Hou erg van paarden , ze zijn erg lekker XDquote:Op zondag 12 februari 2017 21:14 schreef Onnoman het volgende:
hoe je tegenover paarden staat?
nou.. ik lust wel een paardenbiefstuk
legend opmerking
Deed me denken aan the bachelor. En dat pas totaal niet bij BZV.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens!
dit was driekeer niets met die kutboot
dr knieën zijn er van uit de broek geknapt.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik bedoelde de meest rechtse
nr 4 is ook wel een kamerolifantje
Die in het lichtgele vestje.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
88 meen ik me te herinnerenquote:Op zondag 12 februari 2017 21:19 schreef Cee het volgende:
Halverwege ging hier ineens de stroom uit dus ik heb een stuk gemist. Hoeveel brieven had Olke nu?
200 en nog wat.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:19 schreef Cee het volgende:
Halverwege ging hier ineens de stroom uit dus ik heb een stuk gemist. Hoeveel brieven had Olke nu?
nee, 208 ofzo. Iets in de 200 iig.quote:
Dat was David.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Leandra het volgende:
Wat was het nou?
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
Klopt dat?
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:21 schreef zoem het volgende:
Ah ja ik zat idd fout. Hier het lijstje:
[..]
En Herman in een heel zelfverzekerd mannetje dat blij is dat hij eindelijk durft te zijn wie hij is, althans dat hoop ik voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:21 schreef luxerobots het volgende:
David transformeert binnen nu en een paar jaar in een heel dik mannetje dat alleen maar over geld kan praten.
quote:
heb hem even in de OP gemiktquote:Op zondag 12 februari 2017 21:21 schreef zoem het volgende:
Ah ja ik zat idd fout. Hier het lijstje:
[..]
Dan scheert hij zijn kop kaal, laat zijn snor staan en draagt alleen nog maar leren broeken.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
En Herman in een heel zelfverzekerd mannetje dat blij is dat hij eindelijk durft te zijn wie hij is, althans dat hoop ik voor hem.
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan scheert hij zijn kop kaal, laat zijn snor staan en draagt alleen nog maar leren broeken.
En de OP gelocktquote:
ja ik doe dat vinkje nooit uit....quote:Op zondag 12 februari 2017 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de OP gelockt
Ik ben diep bedroefd, wat een gebrek aan vertrouwen
Nee hoor, ik doe er niks meer mee
Het is nu al een heel naar mannetjequote:Op zondag 12 februari 2017 21:21 schreef luxerobots het volgende:
David transformeert binnen nu en een paar jaar in een heel dik mannetje dat alleen maar over geld kan praten.
nou dat.quote:
twitter:Harm__Edens twitterde op zondag 12-02-2017 om 20:43:09Risk heeft een misschien stapeltje. Maar nog 1 x eng lachen en hij heeft alleen nog een kwam niet opdagen stapeltje #bzv reageer retweet
Dit vind ik iets, wat de toegewezen BZV-medewerker aan hem uit had moeten leggen.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat die Herman niet doorheeft (en veel hier blijkbaar ook niet) dat dat model alleen voor TV-time gaat. Door op hem te schrijven kan ze er ook wel zeker van zijn dat ze die krijgt.
Verder vind lijkt Riks me juist heel onaardig en stug. Sowieso, die kerktypes.
David komt juist heel sympathiek over, maar daar zijn de meningen hier nogal over verdeeld.
Scherp! Dat niemand daar over is begonnen is idd apart. Ik had er ook niet over nagedacht.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat die Herman niet doorheeft (en veel hier blijkbaar ook niet) dat dat model alleen voor TV-time gaat. Door op hem te schrijven kan ze er ook wel zeker van zijn dat ze die krijgt.
Ik vind David echt verschrikkelijk. Nu al. En die stugge Tukker ook. Van die kweker kon je maar moeilijk hoogte krijgen. Olke en Herman vond ik op dit moment het leukste om te volgen.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Verder vind lijkt Riks me juist heel onaardig en stug. Sowieso, die kerktypes.
David komt juist heel sympathiek over, maar daar zijn de meningen hier nogal over verdeeld.
Ik weet 100% zeker dat er wel meer vrouwen hebben geschreven voor de 'tv-time'. En je mag het eigenlijk niet zo beredeneren, want dan heb je als model eigenlijk altijd de schijn tegen.quote:Op maandag 13 februari 2017 07:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scherp! Dat niemand daar over is begonnen is idd apart. Ik had er ook niet over nagedacht.
De meeste mannen vinden het enkel leuk
Zat ik me ook al af te vragen. Ik had het niet gezien, wilde het bij m'n ontbijt terug gaan kijken, maar zowel Ziggo's gemist-service als de NPO-app boden geen Boer Zoekt Vrouw aan..quote:Op maandag 13 februari 2017 07:27 schreef Maraca het volgende:
Waarom zijn de afleveringen niet terug te kijken?
Maar de ongemakkelijke momenten of kleine discussies zijn vaak erg leuk, en die zie je juist straks vermoedelijk terug bij die 3 minder leuke.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:17 schreef Greys het volgende:
Olke en Herman worden denk ik het leukst om te volgen.
Van Riks, de knappe en de Roemeen interesseert het me echt niet eerlijk gezegd of ze iemand gaan vinden, die vind ik alledrie nogal onsympathiek overkomen.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 februari 2017 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de ongemakkelijke momenten of kleine discussies zijn vaak erg leuk, en die zie je juist straks vermoedelijk terug bij die 3 minder leuke.Van die assertieve vrouwen die dan toch wel geïrriteerd raken door de onhandigheid of lompheid van de mannen.
![]()
Na het schrijven van de brief ook met iemand anders gaan daten. Wel op speeddate gegaan, maar tussen speeddate en dagdate was ze closer geworden met die andere oid.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Die knappe van vorige keer, heeft die er nog iets blijvends aan overgehouden eigenlijk?
Ik las net dat Bertie inmiddels met een van dr oude brievenschrijfsters is. Die toen bezet was oid. Waarom. Heeft die bezette vrouw toen meegedaan dan
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Zat ik me ook al af te vragen. Ik had het niet gezien, wilde het bij m'n ontbijt terug gaan kijken, maar zowel Ziggo's gemist-service als de NPO-app boden geen Boer Zoekt Vrouw aan..
Op de NPO-app stond voor de rest zo ongeveer alles wat gisteren uit is gezonden, ook de avondprogramma's.
Zouden ze bang zijn voor een overbelaste app?
Erg raar dat dit ineens alleen voor BZV geldt.quote:Niet alle uitzendingen zijn terug te kijken via npo.nl. In verband met uitzendrechten mogen verschillende programma’s na uitzending op televisie niet of slechts een beperkte periode online beschikbaar staan. Series die in coproductie tot stand kwamen, kun je over het algemeen tot een week na uitzending bekijken.
Als een programma voor een beperkte periode bekeken kan worden, dan staat dat aangegeven onder de player. Je ziet hier de tekst “Deze aflevering is beschikbaar van .. tot ..” staan. Na deze periode of wanneer een programma helemaal niet online is verschenen, staat er “Niet beschikbaar” weergegeven in de player.
In sommige gevallen kun je een uitzending niet meer terugkijken op npo.nl, maar wordt deze nog wel aangeboden op NPO Plus. In dit geval staat er “Bekijk exclusief op NPO Plus” in de player. Door te klikken op de melding wordt je doorverwezen naar NPO Plus, waar je de uitzending met een abonnement alsnog kunt bekijken.
Nee, hij heeft na de serie iemand in het dagelijks leven leren kennen, iets van in de kroeg of op een festival, maar misschien dat iemand anders dat hele verhaal nog precies weet.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:35 schreef Greys het volgende:
Die knappe van vorige keer, heeft die er nog iets blijvends aan overgehouden eigenlijk?
Dat begrijp ik op zich wel, er zit soms ook best wat tijd tussen het schrijven van de brief en dat je 'op mag komen draven' voor die selectie bij BZV. Valt allemaal niet te plannen en je weet ook niet of de boer/boerin je gaat kiezen.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Na het schrijven van de brief ook met iemand anders gaan daten. Wel op speeddate gegaan, maar tussen speeddate en dagdate was ze closer geworden met die andere oid.
Dat lijkt me sterk, er zijn wel eerder boeren geweest die gewoon alle dames konden uitnodigen voor de speeddate.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:02 schreef Greys het volgende:
Oh daar zit best tijd tussen natuurlijk ja. Niet aan gedacht. Ik ben nog geen BZV die hard
Nog één vraagje: staat het programma bekend als vrij eerlijk of kan het bv ook zo zijn geweest dat Herman z'n brieven nogal achterbleven en het programma aan wat modellen- en castingbureaus heeft gevraagd of zij even bij hun bestand wilden checken of er nog wat meiden op tv wilden in ruil voor deelname?
Oke dank je! Duidelijk. Dan vindt het model hem dus of echt leuk of ze heeft gewoon zelf gehoopt op tv te komen. Ben benieuwd!quote:Op maandag 13 februari 2017 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, er zijn wel eerder boeren geweest die gewoon alle dames konden uitnodigen voor de speeddate.
Daarbij denk ik dat er echt wel voldoende meisjes op hem geschreven hebben.
En daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik kende vroeger een bloedmooie meid, en nog aardig ook, maar ze stond altijd alleen: meiden hadden een hekel aan haar omdat ze zo mooi was, jongens durfden geen kans te wagen omdat ze dachten dat ze toch wel een blauwtje zouden lopen bij zo'n mooie meid.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke dank je! Duidelijk. Dan vindt het model hem dus of echt leuk of ze heeft gewoon zelf gehoopt op tv te komen. Ben benieuwd!
inb4 Loekie1quote:Op maandag 13 februari 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:
Ingrid (van Johen) schrijft een boek.
En ze houdt nog steeds van hem
http://www.ad.nl/show/ik-houd-nog-steeds-van-johan~a70c1423/
Ja, dat verwacht ik ook, van dat nieuws dat je niet aan ziet komen.quote:Op maandag 13 februari 2017 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
Loekie gaat straks met groot nieuws komen!
Belachelijk dat dit soort gasten aan zo'n programma mee doen. Net als die gozer uit Zambia deze keer.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft na de serie iemand in het dagelijks leven leren kennen, iets van in de kroeg of op een festival, maar misschien dat iemand anders dat hele verhaal nog precies weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |