Je zag net ook al die brieven op de stapel en de foto's herkende je nog wel... Auchquote:Op zondag 12 februari 2017 21:08 schreef Greys het volgende:
Je zult de schrijfster zijn van die wegdrmee brief
ik vind haar stem irritantquote:
ja ikquote:Op zondag 12 februari 2017 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nog iemand hier die heeft geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nee.. chocodipquote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The secret of getting ahead is getting started
Ik zie al scenes voor me, bij de logeerdagen. El Positivo Chick die hem knettergek maaktquote:
Nee echt. Die heeft issues. Kan haast niet andersquote:Op zondag 12 februari 2017 21:10 schreef Revanches het volgende:
Hier wordt hij al chagrijnig van?![]()
Is geen makkelijke vent.
Het probleem zit dieper.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Herman moet alleen wat losser worden, dan komt alles goed.
Is dat de maagd? Moet nog even de namen er in krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Leek hij vrij snel ook niet, toen Yvon al voor het eerst vroeg hoe het ging...quote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef Leandra het volgende:
Zo, Riks niet helemaal blij met z'n brieven?
En ff restylen. Kappertje en geen kleding die van zijn pa kan zijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt er niet op nee..quote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef Leandra het volgende:
Zo, Riks niet helemaal blij met z'n brieven?
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij en dat model straks in 1 ruimte.
Beetje hetzelfde als je schoonmoeder in de nieuwste BMW een ravijn in zien rijden.
Ja hij ja, ik hoop ook dat ik de goeie naam roepquote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat de maagd? Moet nog even de namen er in krijgen.
Zijn stemmetje is ook vreselijk
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje hetzelfde als je schoonmoeder in de nieuwste BMW een ravijn in zien rijden.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het probleem zit dieper.
Hij kan sociale situaties niet inschatten, zul je verder in de serie zien.
En even een tandarts opzoekenquote:Op zondag 12 februari 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Dan heeft ie na 3 seconden vozen al een natte broekquote:Op zondag 12 februari 2017 21:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee, ander meisje.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die "ik vind het ook heel gezellig" in de caravan, is dat hetzelfde meisje dat ook zegt dat ze ook nog maagd is?
Goed gereedschap hangt onder een afdakje.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:12 schreef Onnoman het volgende:
die hippe boer heeft volgens mij wel een buikje
Hoe kan dit????quote:Op zondag 12 februari 2017 21:14 schreef Nizno het volgende:
oeps heeft ie toch nog een paardemeisje over
ben jij hommoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |