Hoe kan dit????quote:Op zondag 12 februari 2017 21:14 schreef Nizno het volgende:
oeps heeft ie toch nog een paardemeisje over
ben jij hommoquote:
als ik moet kiezen tussen floortje of homo worden zou ik het laatste kiezenquote:
Eens!quote:Op zondag 12 februari 2017 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik miste wel de briefmomenten die ze normaal op de boerderie lezen.
Vond er geen klap aan, op die boot.
Volgende week lekker op eigen locatie
Hoe oud is die kerel bij deze dames?quote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse is ook niet wat
ik bedoelde de meest rechtsequote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
27quote:Op zondag 12 februari 2017 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel bij deze dames?
volgens mij hoef je geen homo te worden, je bent het alquote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen floortje of homo worden zou ik het laatste kiezen
floortje is vies man
Ah ik dacht dat je #4 bedoelde. Kamerolifantjequote:Op zondag 12 februari 2017 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik bedoelde de meest rechtse
nr 4 is ook wel een kamerolifantje
Hou erg van paarden , ze zijn erg lekker XDquote:Op zondag 12 februari 2017 21:14 schreef Onnoman het volgende:
hoe je tegenover paarden staat?
nou.. ik lust wel een paardenbiefstuk
legend opmerking
Deed me denken aan the bachelor. En dat pas totaal niet bij BZV.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens!
dit was driekeer niets met die kutboot
dr knieën zijn er van uit de broek geknapt.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik bedoelde de meest rechtse
nr 4 is ook wel een kamerolifantje
Die in het lichtgele vestje.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |