Nee, dit zei Ron Fresen.quote:
Thierry houdt niet van vrouwen, vandaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dit zei Ron Fresen.
Thierry Baudet wist niet dat Marilyn Monroe al een paar decennia dood is.
En aambeien, vergeet de aambeien nietquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:37 schreef 99.999 het volgende:
Hier binnen komen en dan moeten lezen over Kaas zijn aardappelgat.
En de domheid van Baudet. Je kunt kiezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:37 schreef 99.999 het volgende:
Hier binnen komen en dan moeten lezen over Kaas zijn aardappelgat.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Te veel veren in je aardappelgatje?
Echt heel vaak.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:39 schreef skysherrif het volgende:
ik kan me niet heugen dat we het een dag niet over baudet hebben gehad.
Meestal gaat het over het sluipende alcoholisme waar iedereen hier gebukt onder gaat.quote:
enige juiste reactie op vloggersquote:
Een strategische stem op de VVD gaat het worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Avond Bart, ben je er al uit wat je gaat stemmen? PvdD of SP?
Verstandig.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een strategische stem op de VVD gaat het worden.
Dat weet ik niet. Het resultaat kan wel eens averechts uitpakken.quote:
Zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het resultaat kan wel eens rechts uitpakken.
Kijk eerst maar eens wat de plannen voor de laagste inkomens zijn, en vraag je af of je dat je medemens gunt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo strategisch aan?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Empathie wordt overschat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens wat de plannen voor de laagste inkomens zijn, en vraag je af of je dat je medemens gunt.
http://nos.nl/artikel/215(...)itkeringen-niet.html
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
quote:
Als dat onderzoek echt klopt en er strategisch wordt gestemd op VVD (door links!) is dat de enige manier hoe PVV gaat reageren lijkt me.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het resultaat kan wel eens averechts uitpakken.
Lijkt mij enorm onstrategisch iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dat onderzoek echt klopt en er strategisch wordt gestemd op VVD (door links!) is dat de enige manier hoe PVV gaat reageren lijkt me.
Ik zie het nut van strategisch op de VVD stemmen ook niet echt, nee. De enige manier waarop Wilders in de regering komt, is als de VVD mee wil en kan doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo strategisch aan?
Wilders gaat nooit een kabinet vormen ook al wordt de PVV groter dan VVD?
Ja precies...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie het nut van strategisch op de VVD stemmen ook niet echt, nee. De enige manier waarop Wilders in de regering komt, is als de VVD mee wil en kan doen.
En lekker boeiend of de PVV net wat groter dan VVD wordt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie het nut van strategisch op de VVD stemmen ook niet echt, nee. De enige manier waarop Wilders in de regering komt, is als de VVD mee wil en kan doen.
Dat was een grapje.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens wat de plannen voor de laagste inkomens zijn, en vraag je af of je dat je medemens gunt.
http://nos.nl/artikel/215(...)itkeringen-niet.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |