Jonge god.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Man lijkt me inderdaad een groot woord voor kaas.
Ik zal proberen je er tegen die tijd aan te helpen herinneren.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien wanneer jij afgestudeerd bent en een baan hebt.
Whehe, naughty.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Aambeien zo groot als aardappelen. Dat krijg je ervan.
Ik denk dat je Kaas ook wel een mooie man zou vinden, in feite is hij een beetje de optimale uitvoering van Tierry, qua uiterlijk dan, qua karakter wint hij het sowieso op alle fronten.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Aambeien zo groot als aardappelen. Dat krijg je ervan.
Ik heb foto's van Kaas gezien en ik met je eens dat het een mooie man is. Sympathieker zijn dat Thierry kost weinig moeite.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kaas ook wel een mooie man zou vinden, in feite is hij een beetje de optimale uitvoering van Tierry, qua uiterlijk dan, qua karakter wint hij het sowieso op alle fronten.
Eigenlijk is Kaas wat Thierry zou willen zijn.
Niet zo jaloersquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef Tem het volgende:
Dan ben ik een paar keer met heel iemand anders bier gaan drinken met een persoon die zich Kaas- noemde.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kaas ook wel een mooie man zou vinden, in feite is hij een beetje de optimale uitvoering van Tierry, qua uiterlijk dan, qua karakter wint hij het sowieso op alle fronten.
'Trollen is een politieke vorm die we nog niet kenden in Nederland'quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Kaas gezien en ik met je eens dat het een mooie man is. Sympathieker zijn dat Thierry kost weinig moeite.
Hij stuurt dubbelgangers, dat was Baudet met wie je bier hebt gedronkenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef Tem het volgende:
Dan ben ik een paar keer met heel iemand anders bier gaan drinken met een persoon die zich Kaas- noemde.
Hoi.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef Tem het volgende:
Nice.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Welke? Ik ga zo weer even aan House of Cards.
Zei Thierry dat?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
'Trollen is een politieke vorm die we nog niet kenden in Nederland'
Oh Leandraquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij voegde er nog aan toe dat hij overigens een Renaissance troll is en dus in een aparte categorie valt.quote:
Omgquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Kaas gezien en ik met je eens dat het een mooie man is. Sympathieker zijn dat Thierry kost weinig moeite.
Whehehequote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:30 schreef Tem het volgende:
Nou, zo kom je die kutfilm wel door, toch?quote:
Wat een bijzondere jongen is het toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:34 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, hij voegde er nog aan toe dat hij overigens een Renaissance troll is en dus in een aparte categorie valt.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEL bijzonder.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een bijzondere jongen is het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |