abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2017 @ 17:52:21 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168856880
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:48 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Het feestje houdt op als de vrouw nee gaat zeggen. Dat is toch duidelijk of niet?
Je blijft gewoon met je poten van een ander af tot er toestemming is. Aanranders zouden jouw definitie wel leuk vinden: zich aan iedere vrouw die ze tegen komen vergrijpen met hun smerige klauwen om vervolgens aan te voeren: "Maar ik hield toch op toen bleek dat ze er niet van gediend was?".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168856884
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kom je zelf wel eens buiten?
Er zijn ook gewoon mannen die misbruik maken van hun geld en machtspositie om zich seksueel aan vrouwen op te dringen. Liefst aan vrouwen die afhankelijk van hen zijn, dan hebben ze minder kans dat er een aangifte volgt.
Er zijn ook relaties waarbij wederzijds is afgesproken dat de een dominant is en de andere onderdanig. Ga jij dat verbieden?

Mannen kunnen slecht zijn, vrouwen idem dito. Alsof alle vrouwen heilige boontjes zijn zeg.
  zondag 12 februari 2017 @ 17:53:09 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168856892
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:51 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als ze nee gaat zeggen? Met andere woorden, je kunt ongevraagd doen wat je wilt totdat een vrouw de kans heeft gekregen nee te zeggen? Wat voor een logica is dat?
My point exactly.
  zondag 12 februari 2017 @ 17:53:57 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168856913
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:52 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Er zijn ook relaties waarbij wederzijds is afgesproken dat de een dominant is en de andere onderdanig. Ga jij dat verbieden?

Mannen kunnen slecht zijn, vrouwen idem dito. Alsof alle vrouwen heilige boontjes zijn zeg.
Niet van onderwerp veranderen, het gaat niet over relaties, het gaat over aanranding. Door Trump. En het goedpraten daarvan. Door jou.
  Redactie Games zondag 12 februari 2017 @ 17:54:20 #230
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168856927
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:52 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Sleutelwoord is hier "afgesproken". Als een vrouw met een man trouwt voor het geld is er niet afgesproken dat een man altijd maar met een vrouw mag doen wat hij wilt.

Blauwtje gelopen afgelopen vrijdagavond?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 12 februari 2017 @ 17:56:18 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168856983
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:54 schreef Puddington het volgende:

[..]

Sleutelwoord is hier "afgesproken". Als een vrouw met een man trouwt voor het geld is er niet afgesproken dat een man altijd maar met een vrouw mag doen wat hij wilt.

Het gaat niet over relaties, en over wat daar wel en niet in afgesproken kan worden. Het gaat over aanranding. Door Trump.

Je laat je door hem weglokken vh onderwerp ;)
  Redactie Games zondag 12 februari 2017 @ 17:57:25 #232
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168857018
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het gaat niet over relaties, en over wat daar wel en niet in afgesproken kan worden. Het gaat over aanranding. Door Trump.

Je laat je door hem weglokken vh onderwerp ;)
Excusi :*
pi_168857020
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:54 schreef Puddington het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb sinds 2001 een vaste relatie en dat gaat heel goed. Ik heb niks te klagen. Zoals ik al eerder zei, er zijn gewoon vrouwen die om een rijke man aan de haak te slaan "makkelijk" zijn. Dat ontkennen is gewoon dom. Ik zou zeggen kijk eens naar 50 Shades of desnoods naar Discovery ID.
  Redactie Games zondag 12 februari 2017 @ 17:59:38 #234
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168857085
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:57 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb sinds 2001 een vaste relatie en dat gaat heel goed. Ik heb niks te klagen. Zoals ik al eerder zei, er zijn gewoon vrouwen die om een rijke man aan de haak te slaan "makkelijk" zijn. Dat ontkennen is gewoon dom. Ik zou zeggen kijk eens naar 50 Shades of desnoods naar Discovery ID.
Dat beantwoordt nog steeds Whiskers' vraag niet:

quote:
Niet van onderwerp veranderen, het gaat niet over relaties, het gaat over aanranding. Door Trump. En het goedpraten daarvan. Door jou.
Dus dat grab 'em by the pussy praat je gewoon goed?
pi_168857141
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:59 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dat beantwoordt nog steeds Whiskers' vraag niet:

[..]

Dus dat grab 'em by the pussy praat je gewoon goed?
Als een bepaald type vrouw daar geen bezwaar tegen heeft als daar tegenover staat dat ze een leuke rijke knul aan de haak kan slaan ga jij dan die vrouw vertellen dat ze dat niet mag toestaan? Ben jij een puritein of zo? Als een vrouw ervoor kiest om "makkelijk" te zijn is dat haar eigen keuze. Punt.
  zondag 12 februari 2017 @ 18:02:19 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168857151
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:57 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: hou je lekker bij het onderwerp. Of denk je dat elke vrouw die bij de pussy gegrabt wordt door Trump of te maken krijgt met "I just kiss them" met hem wil trouwen ofzo? Of zou het eerder zijn dat hij het doet omdat hij denkt dat hij er over het algemeen weg kan komen, zoals hij zelf beweert? Omdat hij beroemd is en/of in ern machtspositie zit tov van die vrouw.
pi_168857180
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:41 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Jij moet eens wat vaker buiten komen en wat meer de wereld intrekken. Dan ontdek je nog eens wat
Aldus de "kijk 50 shades of grey maar, daar zie je wat ik bedoel!". :')
  zondag 12 februari 2017 @ 18:04:10 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168857191
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:02 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Als een bepaald type vrouw daar geen bezwaar tegen heeft als daar tegenover staat dat ze een leuke rijke knul aan de haak kan slaan ga jij dan die vrouw vertellen dat ze dat niet mag toestaan? Ben jij een puritein of zo? Als een vrouw ervoor kiest om "makkelijk" te zijn is dat haar eigen keuze. Punt.
Hoe kom je er in jezusnaam bij dat er toestemming is mbt dat pussygrabben? Volgens Trump zelf is die toestemming er iig niet.Als er wel toestemming was, was het ook geen rel geworden trouwens...
En hoezo een bepaald type vrouw? Dat heb je net zelf verzonnen, het is geen feit..
Beetje dom om van je eigen verzinsels uit te gaan ipv wat de man werkelijk heeft gezegd.
pi_168857218
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: hou je lekker bij het onderwerp. Of denk je dat elke vrouw die bij de pussy gegrabt wordt door Trump of te maken krijgt met "I just kiss them" met hem wil trouwen ofzo? Of zou het eerder zijn dat hij het doet omdat hij denkt dat hij er over het algemeen weg kan komen, zoals hij zelf beweert? Omdat hij beroemd is en/of in ern machtspositie zit tov van die vrouw.
Vrouwen maken zelf wel uit hoe ze een rijke gozer aan de haak willen slaan. Dat is haar keuze en daar heb jij niks over te zeggen lijkt mij.
  Redactie Games zondag 12 februari 2017 @ 18:05:46 #240
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168857229
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:02 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Again, je gaat hier van uit dat als een vrouw een golddigger is dat dat dan correleert met dat ze makkelijk is. Dat is niet zo. Misschien is het wat te moeilijk om dat door te krijgen, maar zelfs als een vrouw met een rijke man trouwt heeft ze nog steeds recht over haar eigen lichaam en heb je verdomme je poten maar thuis te houden als ze het niet wilt.

Of kun jij de gedachten van vrouwen lezen, o wijze glazen bol, dat je weet dat -elke- vrouw die met een rijke man trouwt "makkelijk" is en dit gewoon kosher vindt?
pi_168857247
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:05 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Vrouwen maken zelf wel uit hoe ze een rijke gozer aan de haak willen slaan. Dat is haar keuze en daar heb jij niks over te zeggen lijkt mij.
Wat goed van je dat je het op probeert te nemen voor vrouwenrechten! Je hebt het alleen nog niet helemaal begrepen volgens mij..
pi_168857252
quote:

[..]

Vrouwen maken zelf wel uit hoe ze een rijke gozer aan de haak willen slaan.
Hoe weet je als rijke gozer eigenlijk welke vrouwen zich vrijwillig laten aanranden?
  zondag 12 februari 2017 @ 18:07:23 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168857259
quote:

[..]

JIJ hebt net verzonnen dat het wel golddiggers zullen zijn om Trump vrij te pleiten. HIJ heeft dat nooit gezegd. HIJ heeft gezegd dat hij gewoon kust en pussygrabt omdat hij denkt er mee weg te komen omdat hij beroemd is.
pi_168857262
quote:

[..]

En alle vrouwen die Trump ontmoet en hem welgevallig zijn vallen in die categorie? 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 12 februari 2017 @ 18:10:36 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168857320
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:05 schreef Puddington het volgende:

[..]

Again, je gaat hier van uit dat als een vrouw een golddigger is dat dat dan correleert met dat ze makkelijk is. Dat is niet zo. Misschien is het wat te moeilijk om dat door te krijgen, maar zelfs als een vrouw met een rijke man trouwt heeft ze nog steeds recht over haar eigen lichaam en heb je verdomme je poten maar thuis te houden als ze het niet wilt.

Of kun jij de gedachten van vrouwen lezen, o wijze glazen bol, dat je weet dat -elke- vrouw die met een rijke man trouwt "makkelijk" is en dit gewoon kosher vindt?
Hij heeft sowieso verzonnen dat het wel golddiggers zullen zijn. Om Trump vrij te willen pleiten.
Hij heeft ook bedacht dat golddiggers wel makkelijk zullen zijn. Om Trump vrij te pleiten.
En slimme golddigger is dat echter niet (makkelijk). Ze weet dat er totaal geen kans is dat er getrouwd wordt als ze makkelijk is. Why buy the cow if the milk is free?
  Redactie Games zondag 12 februari 2017 @ 18:11:15 #246
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168857336
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij heeft sowieso verzonnen dat het wel golddiggers zullen zijn. Om Trump vrij te willen pleiten.
Hij heeft ook bedacht dat golddiggers wel makkelijk zullen zijn. Om Trump vrij te pleiten.
En slimme golddigger is dat echter niet (makkelijk). Ze weet dat er totaal geen kans is dat er getrouwd wordt als ze makkelijk is. Why buy the cow if the milk is free?
Sterk punt ^O^
pi_168857342
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe weet je als rijke gozer eigenlijk welke vrouwen zich vrijwillig laten aanranden?
Ik schets even de situatie om aan te tonen hoe bizar dit is. Ik loop over straat en zie een knappe vrouw naast een rijk ogende man staan. Ik bespring haar van achter en grijp haar borsten. De vrouw roept verschrikt uit: "nee!" Ik verontschuldig mij omdat nu 'het feestje afgelopen is'. De vrouw begrijpt het misverstand uiteraard volkomen, ik moet haar voor iemand van een 'lage moraal' hebben aangezien. Zand erover, we schudden de handen en vervolgen onze weg. Dit slaat toch helemaal nergens op..
pi_168857348
Tja als je wijsheid haalt uit 50 shades of grey..... :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 12 februari 2017 @ 18:12:24 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168857355
quote:
5s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En alle vrouwen die Trump ontmoet en hem welgevallig zijn vallen in die categorie? 8)7
Nee, elke vrouw die Trump ontmoet is een golddigger en wenst door hem in de pussy gegrabt te worden. Want dan is ik kans dat hij met haar trouwt. Aldus onze wereldwijze user...

Nog veel bizarder dus ;)
pi_168857363
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:05 schreef Puddington het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat alle vrouwen moeder Theresa zijn niet? Man, trek de wereld in en doe ervaring op zou ik zeggen. Zolang een vrouw zelf ervoor kiest om "makkelijk" te zijn om een rijke kerel te strikken heb jij daar niks over te zeggen. Dat een vrouw daarvoor kan kiezen is super feministisch.

Vergelijk het met de groupies, meiden, van weleer die zich ophouden bij popbands, bijna smekend om door een lid van die popband gepakt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')