Heb je daar een bron voor, want volgens mij is niet bekendgemaakt op welk onderdeel dat stukgelopen zou zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, omdat Geert Wilders niet verder wilde snijden in de AOW. Puur met z'n toekomstige zetelaantallen in het achterhoofd, maar toch.
http://www.nu.nl/politiek(...)huisberaad-mislukt-2quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor, want volgens mij is niet bekendgemaakt op welk onderdeel dat stukgelopen zou zijn.
Daarbij geloof ik er weinig van dat het daar werkelijk op stukgelopen is, als dat al zo is dan is dat bewust een bom onder het kabinet door Wilders geweest.
Als je de dag na de verkiezingen je keiharde AOW breekpunt al laat vallen zodat je kunt meeregeren en je laat anderhalf jaar later het kabinet klappen op datzelfde punt dat je direct na de verkiezingen al in de prullenbak gooide dan ben je gewoon uit geweest op het laten vallen van het kabinet.
Dat was een heel ander CDA, met ratten als Verhagen, Bleeker en Eurlings. De top van de VVD is grotendeels nog hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk niet dat het CDA het zo snel nog een keer wil proberen, maar ze gingen mijn inziens wel erg makkelijk mee in Rutte l.
Met "schap de alle kindertoeslagen vanaf spruit 3" zal hij in die contreien toch weinig vrienden maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan het CDA paaien, komt wel goed. Rutte is goed in meerderheden bij elkaar schrapen.
Eurlings wordt nooit van z'n leven van de PVV, ga gauw je mond spoelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een heel ander CDA, met ratten als Verhagen, Bleeker en Eurlings. De top van de VVD is grotendeels nog hetzelfde.
Ik vertrouw het CDA meer dan de VVD dat ze niet nog een keer met Wilders in zee gaan.
Nee, maar als zijn CDA de fascistische kant opgaat steunt ie dat met z'n hele doorgenoven hart.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eurlings wordt nooit van z'n leven van de PVV, ga gauw je mond spoelen.
Tuurlijk. De leugen in die speech was dan ook meer dat hij zei CDA'er te zijn. Zo'n Eurlings is gewoon een kleurloze machtspoliticus.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als zijn CDA de fascistische kant opgaat steunt ie dat met z'n hele doorgenoven hart.
Het hele pakket zal er niet door gaan komen maar dat is bij geen enkel programma zoquote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met "schap de alle kindertoeslagen vanaf spruit 3" zal hij in die contreien toch weinig vrienden maken.
Zouden ze hem bij de luchtvaart nog willen hebben?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eurlings wordt nooit van z'n leven van de PVV, ga gauw je mond spoelen.
Dat klinkt me meer SGP of CU in de oren.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met "schap de alle kindertoeslagen vanaf spruit 3" zal hij in die contreien toch weinig vrienden maken.
Juist niet, die zijn wel van het doorfokken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat klinkt me meer SGP of CU in de oren.
Dus kinderbijslag tot het 17e kind?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Juist niet, die zijn wel van het doorfokken.
Misschien bij Air France, daar zijn ze wel gewend aan corrupte zuiderlingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden ze hem bij de luchtvaart nog willen hebben?
Als het aan de mannenbroeders ligt wel ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dus kinderbijslag tot het 17e kind?
quote:
Als het aan hun ligt wel ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel jammer dat die foto's van het heuglijke moment dat hij wordt geridderd door een kerkgenootschap zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:04 schreef Reya het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)rre-anekdotes-174253
Goed artikel, ook.
De marginale kosten van een kind dalen wel naar mate het er meer worden. Ik zie een business model.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Fagin, ben jij het?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
De marginale kosten van een kind dalen wel naar mate het er meer worden. Ik zie een business model.
Als dat was dan was ik wel in Belgie of Duitsland.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |