SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Droom lekker van jouw pareltjesquote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat er nog een nachtje over slapen
Truste mensen
quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
De wereld is hier weer wit. Ik was net weer aan de groene wereld gewend.![]()
Cocaïne-bom ontploft?quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
De wereld is hier weer wit. Ik was net weer aan de groene wereld gewend.![]()
Goedemorgen dames.quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:37 schreef just me het volgende:
[..]wat een verschil met dat grauwe weer hier!
goeiemorgen
Was dat maar zo, dat was sneller weg geweest en minder koud.quote:
* just me kijkt naar buiten, bijna bij Schiphol, geen sneeuwquote:Op woensdag 8 februari 2017 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ligt sneeuw en er blijft poedersneeuw vallen
yupquote:Op woensdag 8 februari 2017 10:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Het sneeuwt zó hard dat er stoelen omgevallen zijn?
Damn!quote:
Hier was wel wat sneeuw, maar niet veel. Waar gaan we naartoe?quote:
Ik was dan ook niet serieusquote:Op woensdag 8 februari 2017 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee joh, die stoelen waren weken geleden al omgewaaid. Ik ga zo mijn snowboots maar eens opzoeken voor als ik boodschappen ga doen
quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Hier was wel wat sneeuw, maar niet veel. Waar gaan we naartoe?
quote:
Gezelligquote:
Heel veel plezier!!quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:40 schreef just me het volgende:
[..]naar de kabouters en hun mama *
[..]Oscar
Succes!quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een ontvangst.
* OscarMopperkont loopt nog wel zo 😷😷 rond hoor....
Straks maar eens proberen bij de supermarkt te komen
Den Helder is zelfs witquote:
* OscarMopperkont moet wel. Alles is nu op hier.quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik laat de boodschappen lekker achterwege
Ik moet ook. Lennon moet opgehaald worden. En als ik toch eruit ben, kan ik wel meteen een paar boodschappen doen. Winkel is dichtbij school.quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik laat de boodschappen lekker achterwege
Awww een nieuwe puppyquote:Op woensdag 8 februari 2017 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph bood net aan dat hij wat opppikt als hij naar huis komt vanmiddag
Dat is wel handig!quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph bood net aan dat hij wat opppikt als hij naar huis komt vanmiddag
Go Muisquote:Op woensdag 8 februari 2017 13:50 schreef just me het volgende:
Go Muis
![]()
vandaag je 4e chemo, zet hem op
![]()
Over 48 uur zit deze er ook weer op en ben ik op de helftquote:Op woensdag 8 februari 2017 13:50 schreef just me het volgende:
Go Muis
![]()
vandaag je 4e chemo, zet hem op
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over 48 uur zit deze er ook weer op en ben ik op de helft
quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe voel je je tot nu toe?quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeiiii ja dat was te verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:17 schreef MaryMouse het volgende:
Samenvatting hoe ik mij voel:
Maar verder gaat het
quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:17 schreef MaryMouse het volgende:
Maar verder gaat het
Sterkte Muis!quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaplaarzen aan en gaan...quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zich maar eens er toe zetten om boodschappen te halen
Mja is vooral omdat ik ziek ben. Anders had het mij weinig kunnen schelen.quote:
Nog steeds?quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja is vooral omdat ik ziek ben. Anders had het mij weinig kunnen schelen.
ik ben ook al ruim een week ziekquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds?
Wat is dat voor virus?
Geen idee. Maar van mij mag het gauw wegwezen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds?
Wat is dat voor virus?
Ja las het net. En dan vind ik 16 jaar nog weinig. De slachtoffers hebben levenslang.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben ook al ruim een week ziek
Oh, mooi dat hij ook hier 16 jaar heeft gekregen http://www.nu.nl/binnenla(...)eld-16-jaar-cel.html Walgelijk figuur
Thanks.quote:
I know, ik ken er eentje vanquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja las het net. En dan vind ik 16 jaar nog weinig. De slachtoffers hebben levenslang.
Acha ja, hebben de inmates er ook weer een vrouwtje bijquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja las het net. En dan vind ik 16 jaar nog weinig. De slachtoffers hebben levenslang.
Yikesquote:
Dank en geniet van de zonquote:
Je hebt groot gelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo nog maar eens naar het strand. Dat vooruitzicht van sneeuw staat me niet aan...
👍🏻quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie nog een jingle wil
Neequote:
Ja maar dan is het er morgen pas ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitstel gedrag...
Je kunt evt gebruik maken van bezorg service...
Kan het niet dezelfde dag? Ik heb eigenlijk geen idee. Wij maken er nooit gebruik van.quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar dan is het er morgen pas ofzo.
En mja, uitstel deels, tis meer dat ik me gewoon verrot voel
Geen idee. Maar zo laat op de dag nog boodschappen bestellen lijkt mij lastig.quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan het niet dezelfde dag? Ik heb eigenlijk geen idee. Wij maken er nooit gebruik van.
Snap ik wel...
schakel je netwerk in dat er iemand even het hoognodige langs komt brengenquote:Op woensdag 8 februari 2017 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar dan is het er morgen pas ofzo.
En mja, uitstel deels, tis meer dat ik me gewoon verrot voel
Ja daar heb je een punt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Maar zo laat op de dag nog boodschappen bestellen lijkt mij lastig.
Maar goed, laten we hopen dat we er dan maar de rest van het jaar weer vanaf zijn.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Allemaal verzoekjes voor R49 jinglesquote:
"Radio49, het station waar iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten!"quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal verzoekjes voor R49 jingles
Mijn jingles hebben bij elkaar 10 dollar gekost!quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Radio49, het station waar iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten!"
Damn bruh.. ff lekker shinen met al die doekoe!quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn jingles hebben bij elkaar 10 dollar gekost!
Nee wacht; 15. Er was nog eentje die totaal onbruikbaar was en die heb ik weggegooid.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Damn bruh.. ff lekker shinen met al die doekoe!
die van mij waren gratisquote:Op woensdag 8 februari 2017 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn jingles hebben bij elkaar 10 dollar gekost!
Nee wacht; 15. Er was nog eentje die totaal onbruikbaar was en die heb ik weggegooid.
met dank aan jou, en Silvan Stoet danquote:
Tonecontrol, fijne tent in Haarlem.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
toi toi toiquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:17 schreef MaryMouse het volgende:
Maar verder gaat het
quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Leuk, een DJ op het strand vandaag.
Maar wat een verschrikkelijke Ruk & Bef muziek...
Neem zijn plaats inquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Leuk, een DJ op het strand vandaag.
Maar wat een verschrikkelijke Ruk & Bef muziek...
silent discoquote:Op woensdag 8 februari 2017 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal wat zijn, heb alleen niks bij me...
............ wacht, serieus?quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:42 schreef MadMaster het volgende:
DJ Schwarze Schwanz...![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk strandmuziek.quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:38 schreef MadMaster het volgende:
2 Unlimited nu met Get Ready For This, gevolgd door Barbie Girl...
Volle ziekenboeg.quote:
of niet ziek maar onderwegquote:
Ah, de lijst al af dus?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
of niet ziek maar onderweg
of gaan netflixen in de trein![]()
Omg, je zit toch niet naast Rob van Someren nu he?quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik moordneigingen...
Nee, dat was in 2015 al bijna het geval, zoals je ongetwijfeld weer eens onthouden heb.quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omg, je zit toch niet naast Rob van Someren nu he?
Daar heb je op zo'n eiland wel de kansen voor.. Maar goed doe maar nietquote:Op woensdag 8 februari 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar op dit moment heb ik even moordneigingen...
Mooi klote iig, MM..quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was in 2015 al bijna het geval, zoals je ongetwijfeld weer eens onthouden heb.
Nu is het afwachten hoe de stoelendans zal gaan...
Zal wel lukken toch..quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was in 2015 al bijna het geval, zoals je ongetwijfeld weer eens onthouden heb.
Nu is het afwachten hoe de stoelendans zal gaan...
Kan ik me voorstellen, zet je allerbeste charmes in de strijd en ik hoop dat het gaat lukkenquote:Op woensdag 8 februari 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar op dit moment heb ik even moordneigingen...
Bij hem thuis wel.. Maar ik zou toch meer op de charmes van Mw MM hopen ..quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, zet je allerbeste charmes in de strijd en ik hoop dat het gaat lukken
het is koud maar er is geen sneeuw momenteel bij Schiphol
Bij terugkomst dus gewoon een claim indienen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Net ingecheckt voor de terugvlucht en KLM heeft ons keurig netjes 27 rijen uit elkaar geplaatst, terwijl ik bij boeken (tegen flinke extra betaling!) de stoelen al gereserveerd had én bevestigd had gekregen.
Foutje bij KLM, ze hebben problemen gehad met hun reserveringsysteem.
En bedankt...
Dus bellen naar Amsterdam à 2 Euro per minuut, duurde 18 minuten voordat er iemand aan de lijn kwam.
Die kon nu niet meer doen dan ons 4 stoelen uit elkaar plaatsen, wel op dezelfde rij.
Verder mogen we het eventueel in het vliegtuig zelf proberen te regelen...
Kneuzen...
Ja, kost ook weer een hoop tijd...quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mooi klote iig, MM..
Sue the bastards!
Zoiets begreep ik.quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, 'tis hier echt whisky-weer, MM
Zul je zien dat het vliegtuig maar 75% vol zit of zoquote:Op woensdag 8 februari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij terugkomst dus gewoon een claim indienen.
Echt balen dit soort dingenquote:Op woensdag 8 februari 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Nu dan maar alvast screenshots gaan maken van de duur van het telefoongesprek.
Dat kostte al 50 euri's...
Waar wij zitten, is nagenoeg vol.quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zul je zien dat het vliegtuig maar 75% vol zit of zo
Ben jij zo lang dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar wij zitten, is nagenoeg vol.
Kon wel elders gaan zitten, op rij 38 dus, met onze benen in onze nek.
No way, daar betaal ik niet voor...
Het gaat niet zo zeer om mij, zoals ik al eerder schreef...quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij zo lang dan?
Maar ik herken het wel.. Neemook altijd extra beenruimte
ook al ben je niet lang, je wilt zo'n vlucht toch comfortabel zittenquote:Op woensdag 8 februari 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij zo lang dan?
Maar ik herken het wel.. Neemook altijd extra beenruimte
Roeien is zo'n end...quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Niet vliegen, heb je dat gezeik ook niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om mij, zoals ik al eerder schreef...
Ja vooral dat laatste lijkt me.. tis toch wel een lange vlucht .. 10 uur of zo?quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
ook al ben je niet lang, je wilt zo'n vlucht toch comfortabel zitten
en natuurlijk gewoon naast MwMM
Zoiets ja, heen wat langer...quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja vooral dat laatste lijkt me.. tis toch wel een lange vlucht .. 10 uur of zo?
Overboeken ten gunste van andere betalende passagiers. Gotta love itquote:Op woensdag 8 februari 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, kost ook weer een hoop tijd...
Mijn eega is al geen fan van vliegen, dus proberen we dat altijd zo gunstig mogelijk te regelen, vaak tegen extra betaling.
De betreffende door ons eerder gereserveerde stoel is nu dus vergeven aan een ander, die ze daar niet van kunnen verplaatsen. Die kan toch ook elders op de rij geplaatst worden, denk ik dan.
Maar ik zal wel te simpel denken...
aan de hoogste boomquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Op de sociale media van KLM klagen wil vaak beter helpen dan bellen. Openbare naming & shaming, hopla.
Bellen moest nu, omdat ik op stoel 11H geplaatst was (zoals gereserveerd) en mw. MM op 38G.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:32 schreef Fogel het volgende:
Op de sociale media van KLM klagen wil vaak beter helpen dan bellen. Openbare naming & shaming, hopla.
Merci!quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Overboeken ten gunste van andere betalende passagiers. Gotta love it
Sterkte daarmee, en een goede vlucht terug,Mad
Succes ermee. En laat ze anders maar compenseren door jullie op rij 1-7 te zetten. Al zullen die al vast vol zitten met KLM IPB'ers.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bellen moest nu, omdat ik op stoel 11H geplaatst was (zoals gereserveerd) en mw. MM op 38G.
Dat moest zoveel mogelijk rechtgezet worden.
Komt verder wel goed, maar nu even niet.
Heb geen zin om m'n vakantie daar nog meer door te laten beïnvloeden...
Sushi time!
dat wordt ook wel een keer tijdquote:Op donderdag 9 februari 2017 08:45 schreef just me het volgende:
zo collega's hebben studiedag kan ik mooi mijn lijstje voor D. afronden
quote:Op donderdag 9 februari 2017 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wordt ook wel een keer tijd
hij heeft mijn lijstje ook nog niet, staat grpland voor tijdens de lunch vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2017 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wordt ook wel een keer tijd
vrouwenquote:Op donderdag 9 februari 2017 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft mijn lijstje ook nog niet, staat grpland voor tijdens de lunch vandaag
ik ben weer beterquote:Op donderdag 9 februari 2017 10:38 schreef just me het volgende:
later binnenkomers
Hoe is het in de ziekenboeg ?
quote:
mogguhquote:Op donderdag 9 februari 2017 10:38 schreef just me het volgende:
later binnenkomers
Hoe is het in de ziekenboeg ?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mogguh![]()
Zwaarste dag is weer achter de rug. Over zo'n 26 uur gaat infuuspomp er weer af en ben ik op de helft van de totale kuur
quote:Op donderdag 9 februari 2017 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont voelt zich ook een stukje beter.
[..]
mogguh![]()
Zwaarste dag is weer achter de rug. Over zo'n 26 uur gaat infuuspomp er weer af en ben ik op de helft van de totale kuur
Er is dus duidelijkheid! 👍🏼quote:Op donderdag 9 februari 2017 12:05 schreef just me het volgende:
Vanmiddag functioneringsgesprek op mijn "andere" school, ik denk dat ik het daar net zo ga doen als hier
goedemorgen/goedemiddag ik dien mijn ontslag in per 1-9-2017
Proficiatquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:05 schreef just me het volgende:
Vanmiddag functioneringsgesprek op mijn "andere" school, ik denk dat ik het daar net zo ga doen als hier
quote:Op donderdag 9 februari 2017 12:05 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2017 12:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Proficiat![]()
* MaryMouse bakje met geraniums voor just me gaat kopen
Hartstikke fijn, kan aan het balkon voor mijn slaapkamer hangenquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Proficiat![]()
* MaryMouse bakje met geraniums voor just me gaat kopen
weet je nog hoe dat moetquote:Op donderdag 9 februari 2017 13:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens boodschappen doen....
het is je zo gegundquote:Op donderdag 9 februari 2017 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
Hartstikke fijn, kan aan het balkon voor mijn slaapkamer hangen
maar ik voel me zo heerlijk dat ik deze beslissing heb kunnen nemen
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 13:38 schreef knokkels het volgende:
Zo.......![]()
Duimen we mee voor een goede afloop van deze installatiepoging van mijn geluidskaart?![]()
Microfoon werkt in ieder geval nog. In de zin dat ie stroomtoevoer heeft
Helaas, thoughquote:
woohoo, congratsquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:05 schreef just me het volgende:
Moest je het écht doorgeven aan mij?quote:Op donderdag 9 februari 2017 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont voelt zich ook een stukje beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
ik word ook altijd gek als het raam potdicht zit. Compromis met deze ijzige temperaturen: we starten met gesloten raam en ergens in de nacht ben ik toch wel een keer wakker en zet ik het raam op een kiertje.quote:
Heeeerlijk inderdaad. Alleen lag ik bij het volledig open raam, wat ik vergeten wasquote:
Kiertjesquote:Op donderdag 9 februari 2017 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik word ook altijd gek als het raam potdicht zit. Compromis met deze ijzige temperaturen: we starten met gesloten raam en ergens in de nacht ben ik toch wel een keer wakker en zet ik het raam op een kiertje.
Ja, en vandaag was er ijzige lucht die direct mijn slaapkamer inwaaidequote:Op donderdag 9 februari 2017 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, alleen als het heel erg vriest of als er neerslag of harde koude wind naar binnen komt, doe ik 'm dicht. Frisse lucht is baas
quote:Op donderdag 9 februari 2017 13:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moest je het écht doorgeven aan mij?
Ik ben niet in de regio Den Helder geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Misschien heb je wel zó hard gehoest dat je bacillen in Den Helder zijn neergestreken.quote:Op donderdag 9 februari 2017 14:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ben niet in de regio Den Helder geweest
150km/u, kan bestquote:Op donderdag 9 februari 2017 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien heb je wel zó hard gehoest dat je bacillen in Den Helder zijn neergestreken.
*steelt*quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:51 schreef Karzai het volgende:
wat een kou, ik wil me best 10 uurtjes opvouwen voor twee weken aruba nu
ik ben net thuis, verwarming omhoog gejaagd, koffie en een stroopwafelquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:51 schreef Karzai het volgende:
wat een kou, ik wil me best 10 uurtjes opvouwen voor twee weken aruba nu
quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben net thuis, verwarming omhoog gejaagd, koffie en een stroopwafel
Ik weet niet meer waar ik ze gekocht heb, maar ze zijn erg lekker, zeker als ze even op de verwarming gestaan hebben!quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft ook een stroopwafel. Zeker bij de AH geweest jij? Daar zijn ze in de aanbieding
Ik heb geen stroopwafelquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft ook een stroopwafel. Zeker bij de AH geweest jij? Daar zijn ze in de aanbieding
ik ook kachel aan en een groentesoepjequote:Op donderdag 9 februari 2017 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij is inderdaad van AH en ik heb karamelsmaakquote:Op donderdag 9 februari 2017 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen stroopwafel![]()
En als ik er één wil hebben, moet ik de deur uit. En het is koud daar. Dan maar proberen te overleven zonder stroopwafel.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook kachel aan en een groentesoepje
Als ik zou winnen zou dat heel goedkoop voor ze zijn. Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 9 februari 2017 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Kans om een jaar lang koffie te winnen:
http://www.moyeecoffee.com/winactie/
Just saying. Ik heb geen aandelen in die toko
Dan mag je de prijs hier verdelen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als ik zou winnen zou dat heel goedkoop voor ze zijn. Ik drink geen koffie
Dat moet wel lukken... Ik lust ze niet en ik leef nog steeds..quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen stroopwafel![]()
En als ik er één wil hebben, moet ik de deur uit. En het is koud daar. Dan maar proberen te overleven zonder stroopwafel.
+1quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ik zou winnen zou dat heel goedkoop voor ze zijn. Ik drink geen koffie
Ik voel me net een ijslolliequote:Op donderdag 9 februari 2017 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
Woohooquote:Op donderdag 9 februari 2017 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Kans om een jaar lang koffie te winnen:
http://www.moyeecoffee.com/winactie/
Just saying. Ik heb geen aandelen in die toko
moet je eens kijken wat zo'n koffiezet apparaat kostquote:
Hoef je er niet bij te kopen hè?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens kijken wat zo'n koffiezet apparaat kost
Lezen is niet mijn beste kantquote:Op donderdag 9 februari 2017 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoef je er niet bij te kopen hè?
quote:Them:
George Clooney. Uh, okay.
wiewatwaar?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens kijken wat zo'n koffiezet apparaat kost
Ik mis context?quote:
ow, wacht...quote:
SPOILER: Context, schmontextOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Besef wel dat je koffie dán pas extra extra goed smaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoef je er niet bij te kopen hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Dat ik ooit nog mede-niet-koffiedrinkers mag ontmoeten!!quote:
hallo, je kent mij toch ook?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog mede-niet-koffiedrinkers mag ontmoeten!!
quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hallo, je kent mij toch ook?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog mede-niet-koffiedrinkers mag ontmoeten!!
Ik werp me op als vrijwilliger om de koffiebonen te malenquote:
Koffiequote:Op donderdag 9 februari 2017 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ken je er niet zoveel?
We zijn hier al met 5 niet-koffiedrinkers zo te lezen.
Goed bezig.quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mogguh![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
mogguh![]()
1-9-2117 valt eventueel nog over te praten.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je het maar laat om bij R49 je ontslag in te dienen per 1-9-2017. Dat wordt niet geaccepteerd!
Geen zorgen ik zit bij R49 nog in mijn proeftijdquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je het maar laat om bij R49 je ontslag in te dienen per 1-9-2017. Dat wordt niet geaccepteerd!
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Geen zorgen ik zit bij R49 nog in mijn proeftijd
Oeh, en de ontgroening dan?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Geen zorgen ik zit bij R49 nog in mijn proeftijd
Ik ben hier niet als maagd binnengekomen dus die ontgroening was niet nodigquote:
Ontgrijzing?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben hier niet als maagd binnengekomen dus die ontgroening was niet nodig
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ontgrijzing?![]()
* knokkels rent weg
Te laatquote:
vluchten kan niet meer, hij weet niet hoe,quote:
* knokkels barricadeert wat deurenquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:29 schreef just me het volgende:
[..]
vluchten kan niet meer, hij weet niet hoe,
vluchten kan niet meer, hij weer niet waar naar toe
Avondetenquote:
* OscarMopperkont gaat nu even een patatje halenquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ligt eraan wat.Wij hadden vandaag gebakken eitjes.
vanavond chow mein, roerbakgroenten en kalkoenstukjes. En whatever ik nog vindt in mijn koelkast, denk ik. En gember, knoflook.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ligt eraan wat.Wij hadden vandaag gebakken eitjes.
En? Wil je dat?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke vraag van Lennon.... Of ik even een minecraft server voor hem wil aanmaken.....![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke vraag van Lennon.... Of ik even een minecraft server voor hem wil aanmaken.....![]()
Lekker!quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat nu even een patatje halen
* OscarMopperkont sprokkelt een dagquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Dat doen wij altijd op vrijdag.
"Papa doet dat wel even voor je."quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
Een betere vraag is of ik dat kan.... Ziet er nog best ingewikkeld uit.
Heb je nog een voorkeur? Ik drink het liefst verse muntthee of muntthee van Pickwick.quote:
Dat doen wij ook weleens.. Moet kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont sprokkelt een dag
Meestal doe ik dat soort dingen...quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Papa doet dat wel even voor je."
Problem solved
Doe je de deur dicht?quote:
Oh, de snackkar staat er nietquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doen wij ook weleens.. Moet kunnen.
thuisbezorgd.nl?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, de snackkar staat er niet
Dat wordt wat anders verzinnen
Geen andere cafetaria in de buurt? Bank anders en ei!quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hopelijk niet over Trump z'n Easy D.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
DJ Symph - Doet De Deur Dicht
Of
De DJ Draait Door
Wie zal het zeggen?
Ik drink in deze periode vaak winterglow of autumn storm. Of home sweet home (uit de Eftelingquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur? Ik drink het liefst verse muntthee of muntthee van Pickwick.
Ook drinken wij vaak Earl Grey.
Jawel, maar dan moet ik met de auto. En de laatste paar keer viel ie vies tegen. En dat is dan een paar jaar terug de beste patattent van Nederland geweestquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen andere cafetaria in de buurt? Bank anders en ei!
Die zijn wat kaneelachtig of niet?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik drink in deze periode vaak winterglow of autumn storm. Of home sweet home (uit de Efteling), of kamille, of.....
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn wat kaneelachtig of niet?
Ow dan moet je niet meer gaanquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik met de auto. En de laatste paar keer viel ie vies tegen. En dat is dan een paar jaar terug de beste patattent van Nederland geweest
Ach, om mee te doen aan die verkiezingen moet je je opgeven enzo.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan moet je niet meer gaan![]()
Dat is stom. Je wilt toch juist naam hoog houden?
Ik vind dat in de zomer niet zo.quote:
wat ik vanplan was gaat niet helemaal lukken, dus we Doen het er maar gewoon meequote:
okay.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, om mee te doen aan die verkiezingen moet je je opgeven enzo.Dus het is best een wassen neus.
Maar buiten dat, zijn ze ook best prijzig. Voor 1 persoon 9 euro kwijt zijn terwijl die snackkar je 6 euro kost voor hetzelfde.....
Ja dat snap ik wel.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat in de zomer niet zo.
Maar als het buiten koud is wel.
Een goede snackbar is best een kunst. Toen ik nog in Lelystad woonde had ik er drie redelijk dichtbij.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
okay.
Dat is inderdaad veel geld. Heb je ook een pizza voor.
"Onze cafetaria " was failliet en moesten we op zoek naar een andere. We hebben er drie geprobeerd, maar ook prijzig en minder lekker. Gelukkig hebben ze een doorstart gemaakt en weer open.
het klinkt wel echt zo, he?quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:01 schreef Symphonic het volgende:
Het begint in ieder geval met D. D. D. D.
Ach, patat, een satetje en een stukkie sla er bij. Is niet veel anders dan een "geaccepteerde" maaltijd.quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe noodgedwongen veel te vaak iets met de snackbar. Symph is er gek op en vanwege ziekte en beperkte energie is het soms wel erg gemakkelijk. Vroeger kwam ik er nooit
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gatver! En ik maar denken dat mijn bak stonkquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
Ingetuned....
Alleen zo nog wel even douchen.
Heb ik nét gedaan dus IK zit fris en fruitig te luisterenquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
Ingetuned....
Alleen zo nog wel even douchen.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een goede snackbar is best een kunst. Toen ik nog in Lelystad woonde had ik er drie redelijk dichtbij.
Elk had zo z'n goede en slechte kanten. Maar die het verst weg was, was wel de beste eigenlijk. Gelukkig kon ik best snel thuis zijn.![]()
No shit, Sherlockquote:
mijn mengpaneel had lekkagequote:Op donderdag 9 februari 2017 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
Door Frank & Miranda praten en afbreken..![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
loodgieter komt morgenochtend
gelukkig welquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
loodgieter komt morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |