Ach, patat, een satetje en een stukkie sla er bij. Is niet veel anders dan een "geaccepteerde" maaltijd.quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe noodgedwongen veel te vaak iets met de snackbar. Symph is er gek op en vanwege ziekte en beperkte energie is het soms wel erg gemakkelijk. Vroeger kwam ik er nooit
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, de snackkar staat er niet
Dat wordt wat anders verzinnen
Gatver! En ik maar denken dat mijn bak stonkquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
Ingetuned....
Alleen zo nog wel even douchen.
Heb ik nét gedaan dus IK zit fris en fruitig te luisterenquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
Ingetuned....
Alleen zo nog wel even douchen.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een goede snackbar is best een kunst. Toen ik nog in Lelystad woonde had ik er drie redelijk dichtbij.
Elk had zo z'n goede en slechte kanten. Maar die het verst weg was, was wel de beste eigenlijk. Gelukkig kon ik best snel thuis zijn.![]()
No shit, Sherlockquote:
mijn mengpaneel had lekkagequote:Op donderdag 9 februari 2017 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
Door Frank & Miranda praten en afbreken..![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
loodgieter komt morgenochtend
gelukkig welquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
loodgieter komt morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |