Lezen is niet mijn beste kantquote:Op donderdag 9 februari 2017 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoef je er niet bij te kopen hè?
quote:Them:
George Clooney. Uh, okay.
wiewatwaar?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
moet je eens kijken wat zo'n koffiezet apparaat kost
Ik mis context?quote:
ow, wacht...quote:
SPOILER: Context, schmontextOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Besef wel dat je koffie dán pas extra extra goed smaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoef je er niet bij te kopen hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dat ik ooit nog mede-niet-koffiedrinkers mag ontmoeten!!quote:
hallo, je kent mij toch ook?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog mede-niet-koffiedrinkers mag ontmoeten!!
quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hallo, je kent mij toch ook?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog mede-niet-koffiedrinkers mag ontmoeten!!
Ik werp me op als vrijwilliger om de koffiebonen te malenquote:
Koffiequote:Op donderdag 9 februari 2017 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ken je er niet zoveel?
We zijn hier al met 5 niet-koffiedrinkers zo te lezen.
Goed bezig.quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mogguh![]()
Zwaarste dag is weer achter de rug. Over zo'n 26 uur gaat infuuspomp er weer af en ben ik op de helft van de totale kuur
quote:Op donderdag 9 februari 2017 12:05 schreef just me het volgende:
Vanmiddag functioneringsgesprek op mijn "andere" school, ik denk dat ik het daar net zo ga doen als hier
goedemorgen/goedemiddag ik dien mijn ontslag in per 1-9-2017
quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mogguh![]()
Zwaarste dag is weer achter de rug. Over zo'n 26 uur gaat infuuspomp er weer af en ben ik op de helft van de totale kuur
1-9-2117 valt eventueel nog over te praten.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je het maar laat om bij R49 je ontslag in te dienen per 1-9-2017. Dat wordt niet geaccepteerd!
Geen zorgen ik zit bij R49 nog in mijn proeftijdquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je het maar laat om bij R49 je ontslag in te dienen per 1-9-2017. Dat wordt niet geaccepteerd!
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Geen zorgen ik zit bij R49 nog in mijn proeftijd
Oeh, en de ontgroening dan?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:19 schreef just me het volgende:
[..]
Geen zorgen ik zit bij R49 nog in mijn proeftijd
Ik ben hier niet als maagd binnengekomen dus die ontgroening was niet nodigquote:
Ontgrijzing?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben hier niet als maagd binnengekomen dus die ontgroening was niet nodig
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ontgrijzing?![]()
* knokkels rent weg
Te laatquote:
vluchten kan niet meer, hij weet niet hoe,quote:
* knokkels barricadeert wat deurenquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:29 schreef just me het volgende:
[..]
vluchten kan niet meer, hij weet niet hoe,
vluchten kan niet meer, hij weer niet waar naar toe
Avondetenquote:
* OscarMopperkont gaat nu even een patatje halenquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ligt eraan wat.Wij hadden vandaag gebakken eitjes.
vanavond chow mein, roerbakgroenten en kalkoenstukjes. En whatever ik nog vindt in mijn koelkast, denk ik. En gember, knoflook.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ligt eraan wat.Wij hadden vandaag gebakken eitjes.
En? Wil je dat?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke vraag van Lennon.... Of ik even een minecraft server voor hem wil aanmaken.....![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:41 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke vraag van Lennon.... Of ik even een minecraft server voor hem wil aanmaken.....![]()
Lekker!quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat nu even een patatje halen
* OscarMopperkont sprokkelt een dagquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Dat doen wij altijd op vrijdag.
"Papa doet dat wel even voor je."quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
Een betere vraag is of ik dat kan.... Ziet er nog best ingewikkeld uit.
Heb je nog een voorkeur? Ik drink het liefst verse muntthee of muntthee van Pickwick.quote:
Dat doen wij ook weleens.. Moet kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont sprokkelt een dag
Meestal doe ik dat soort dingen...quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Papa doet dat wel even voor je."
Problem solved
Doe je de deur dicht?quote:
Oh, de snackkar staat er nietquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doen wij ook weleens.. Moet kunnen.
thuisbezorgd.nl?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, de snackkar staat er niet
Dat wordt wat anders verzinnen
Geen andere cafetaria in de buurt? Bank anders en ei!quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hopelijk niet over Trump z'n Easy D.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
DJ Symph - Doet De Deur Dicht
Of
De DJ Draait Door
Wie zal het zeggen?
Ik drink in deze periode vaak winterglow of autumn storm. Of home sweet home (uit de Eftelingquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je nog een voorkeur? Ik drink het liefst verse muntthee of muntthee van Pickwick.
Ook drinken wij vaak Earl Grey.
Jawel, maar dan moet ik met de auto. En de laatste paar keer viel ie vies tegen. En dat is dan een paar jaar terug de beste patattent van Nederland geweestquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen andere cafetaria in de buurt? Bank anders en ei!
Die zijn wat kaneelachtig of niet?quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik drink in deze periode vaak winterglow of autumn storm. Of home sweet home (uit de Efteling), of kamille, of.....
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn wat kaneelachtig of niet?
Ow dan moet je niet meer gaanquote:Op donderdag 9 februari 2017 18:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik met de auto. En de laatste paar keer viel ie vies tegen. En dat is dan een paar jaar terug de beste patattent van Nederland geweest
Ach, om mee te doen aan die verkiezingen moet je je opgeven enzo.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan moet je niet meer gaan![]()
Dat is stom. Je wilt toch juist naam hoog houden?
Ik vind dat in de zomer niet zo.quote:
wat ik vanplan was gaat niet helemaal lukken, dus we Doen het er maar gewoon meequote:
okay.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, om mee te doen aan die verkiezingen moet je je opgeven enzo.Dus het is best een wassen neus.
Maar buiten dat, zijn ze ook best prijzig. Voor 1 persoon 9 euro kwijt zijn terwijl die snackkar je 6 euro kost voor hetzelfde.....
Ja dat snap ik wel.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind dat in de zomer niet zo.
Maar als het buiten koud is wel.
Een goede snackbar is best een kunst. Toen ik nog in Lelystad woonde had ik er drie redelijk dichtbij.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
okay.
Dat is inderdaad veel geld. Heb je ook een pizza voor.
"Onze cafetaria " was failliet en moesten we op zoek naar een andere. We hebben er drie geprobeerd, maar ook prijzig en minder lekker. Gelukkig hebben ze een doorstart gemaakt en weer open.
het klinkt wel echt zo, he?quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:01 schreef Symphonic het volgende:
Het begint in ieder geval met D. D. D. D.
Ach, patat, een satetje en een stukkie sla er bij. Is niet veel anders dan een "geaccepteerde" maaltijd.quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe noodgedwongen veel te vaak iets met de snackbar. Symph is er gek op en vanwege ziekte en beperkte energie is het soms wel erg gemakkelijk. Vroeger kwam ik er nooit
quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gatver! En ik maar denken dat mijn bak stonkquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
Ingetuned....
Alleen zo nog wel even douchen.
Heb ik nét gedaan dus IK zit fris en fruitig te luisterenquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
Ingetuned....
Alleen zo nog wel even douchen.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een goede snackbar is best een kunst. Toen ik nog in Lelystad woonde had ik er drie redelijk dichtbij.
Elk had zo z'n goede en slechte kanten. Maar die het verst weg was, was wel de beste eigenlijk. Gelukkig kon ik best snel thuis zijn.![]()
No shit, Sherlockquote:
mijn mengpaneel had lekkagequote:Op donderdag 9 februari 2017 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
Door Frank & Miranda praten en afbreken..![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
loodgieter komt morgenochtend
gelukkig welquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
loodgieter komt morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |