Totally, totally bizar!quote:
Shit, de herhaling vergeten...quote:
Wat hypocriet om dat te doen na de immigratiestop. Dit was een campagnebelofte en had hij kunnen weten. Maar goed, beter ten halve gekeerd...quote:Op maandag 6 februari 2017 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zelfs Kanye heeft het gehad met Trump![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Trump_Tweets__.html
Ik denk dat de praktijk eerder het omgekeerde aantoonde, dat Christenen uit die landen net zo goed geweigerd werden.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Trump sprak zelf over een ban en gaf ook aan dat het de facto alleen voor muslims zou gelden, en daarmee is de EO in wezen op geloof gebaseerd. De plaintiff zal betogen dat het volstrekt helder is dat het samenstel van letterlijke tekst en uitvoering de facto een ban op muslims is.
Als Trump zijn grote waffel had gehouden, en zijn vingertjes in zijn zakken, had ie een veel betere kans gehad.
quote:Op maandag 6 februari 2017 21:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Al Franken lijkt wel regelmatig getipt te worden als mogelijke democratische kandidaat in 2020. Bv:
Why Al Franken makes a weird amount of sense as a 2020 presidential candidate (archive.is)
Draft Franken
Franken emerges as liberal force in hearings
Hehe, wel geinig. Hier een wat serieuzere kant:quote:
Hij heeft wel goede timing (voor een droogkloot)quote:
'A lot of plans is not a plan. We want to see THE plan!'quote:Op maandag 6 februari 2017 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehe, wel geinig. Hier een wat serieuzere kant:
Ja hij is ook komiekquote:Op maandag 6 februari 2017 21:59 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede timing (voor een droogkloot)
Oh f*** hij was echt writer voor SNL![]()
Sean Spicer bevestigde het anders net. Hoeveel aanslagen zijn jullie vandaag al ontsnapt?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:36 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Het meest bizarre vind ik weer de claim er er allerlei aanslagen en bloedbaden zijn (in de EU en USA) waar de media niet over rapporteert. Wft.
Ik heb die op mij verzwegen!quote:Op maandag 6 februari 2017 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sean Spicer bevestigde het anders net. Hoeveel aanslagen zijn jullie vandaag al ontsnapt?
Die 280 law professors zullen wel LINKS zijn. Ik weet niet goed waarom, maar dat schijnt een supersterk argument te zijn waarmee je tegenstand genadeloos onderuit haalt en de discussie als gewonnen mag beschouwen.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja ik las hier ook al zoiets:
Opposition to Trump travel ban grows as key court decision looms
[..]
More than 280 law professors, allemaal fake natuurlijk!![]()
Misschien eerst even screenen op nevenactiviteiten of die niet te sociaal zijnquote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die 280 law professors zullen wel LINKS zijn. Ik weet niet goed waarom, maar dat schijnt een supersterk argument te zijn waarmee je tegenstand genadeloos onderuit haalt en de discussie als gewonnen mag beschouwen.
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die 280 law professors zullen wel LINKS zijn. Ik weet niet goed waarom, maar dat schijnt een supersterk argument te zijn waarmee je tegenstand genadeloos onderuit haalt en de discussie als gewonnen mag beschouwen.
Schaam me echt kapot nu hoorquote:Op maandag 6 februari 2017 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sean Spicer bevestigde het anders net. Hoeveel aanslagen zijn jullie vandaag al ontsnapt?
#lutjebroekneverforget net als de tjieterkstradeel massacrequote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik heb even een bloemetje gelegd ter nagedachtenis aan alle slachtoffers van de aanslag in Lutjebroek waar die vermaledijde media met geen woord over gerept hebben.
Opdat wij nooit vergeten.
Dit is letterlijk wat Trump zei over aanslagen:quote:Op maandag 6 februari 2017 22:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
#lutjebroekneverforget net als de tjieterkstradeel massacre
Bevestigde "angry neck with ears" Sean Spicer die bullshit serieus? In plaats van de Conway heeft zich vergist - angle kiezen ze serieus voor er zijn vergeten aanslagen geweest? Wordt met de minuut surrealistischer..
We're doomed
Het is gewoon echt niet eens grappig meer...quote:Op maandag 6 februari 2017 22:36 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dit is letterlijk wat Trump zei over aanslagen:
“It’s gotten to a point where it’s not even being reported,” he told a group of senior commanders. “And, in many cases, the very, very dishonest press doesn’t want to report it.”
Niet? Ik moest lachenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon echt niet eens grappig meer...
And we all know why, don't we..... voegde hij er nog achteraan.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:36 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
“It’s gotten to a point where it’s not even being reported,” he told a group of senior commanders. “And, in many cases, the very, very dishonest press doesn’t want to report it.”
Dat bedoelde hij vast en zeker niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
And we all know why, don't we..... voegde hij er nog achteraan.
Ik denk dat ie bedoelde: why all know why: right, they did not happen.
Alle gekheid op een stokje, die man hoort aan de pillen. Ik ben geen psych, maar iedereen is het er redelijk over eens dat hij op zijn minst een narcistische PS heeft, die vallen in het A-cluster, die mensen hebben problemen met realiteit... en dat heeft de launchcodesquote:Op maandag 6 februari 2017 22:36 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nou, ticket naar Mosul, dan maar?quote:Alex Jones: “I’m Ready To Die For Trump”
Jones: "I've Studied History. ... This Is Bigger Than 1776 If Trump Can Deliver"
http://mediamatters.org/v(...)ady-die-trump/215248
Nope.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schaam me echt kapot nu hoor![]()
Maar Sean was niet zo vriendelijk ze even te noemen? Net als Trump niet deed?
Hmm, ik heb vast minder humor dan. Het lachen is mij inmiddels wel vergaan. Ik denk iedere dag dat ik me niet meer zal verbazen over de Trump admin, en toch gebeurt het. Het is volkomen ridicuul, iedereen (ok, mensen met enig vermogen tot kritisch nadenken) weet dat ze liegen dat ze barsten, en ze gaan gewoon door.. Erger: ze doen er iedere keer een schepje bovenop. Het wordt steeds surreëler en bizarder..quote:
Als ik zie hoeveel informatie er gelekt wordt, plus de hoeveelheid kritiek die er dagelijks in de media verschijnt, dat is ongezien. Stressvol voor eender welke president, komt nog bij dat Trump hypergevoelig is voor kritiek, en momenteel in vergelijking met vorige presidenten een veel kleinere "eigen staff" heeft, waardoor ie voortdurend omringd is door en afhankelijk is van mensen die hij niet kan vertrouwen, die hem als een vijand zien.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef SureD1 het volgende:
Hij is net klaar, kan geen coherente zin aan ekaar rijgenBegon meteen weer over de verkiezingsuitslagen
Hahahahaquote:Op maandag 6 februari 2017 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Deze had ik nog even gemist: Kremlin says it wants apology from Fox News over Putin comments. Nu gaat Putin de ballerina spelen?!?
Conway heeft zich wel meerdere keren vergist trouwens. In minstens drie gevallen.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
#lutjebroekneverforget net als de tjieterkstradeel massacre
Bevestigde "angry neck with ears" Sean Spicer die bullshit serieus? In plaats van de Conway heeft zich vergist - angle kiezen ze serieus voor "er zijn vergeten aanslagen geweest"? Wordt met de minuut surrealistischer..
We're doomed
Dat ligt op zich wel in de lijn van te verwachten reacties van Trump ja. Aan de andere kant: wie moet het overnemen van Bannon? Want Trump heeft de aandacht en de egostrelerij en de aanmoediging hard nodig. En iemand die zgn een plan heft. Hij heeft het iig niet. Behalve op welke manier dan ook voor elkaar krijgen op welke manier dan ook dat hij door de hele VS en liefst door de hele wereld verafgood wordt. Maar ja, aangezien hij dat zelf niet kan..quote:Op maandag 6 februari 2017 22:43 schreef Monolith het volgende:
http://www.politico.com/s(...)e-dysfunction-234693
Ik heb het idee dat Bannon er vanzelf uitvliegt als de media Trump blijft portretteren als het schoothondje van Bannon.
Vergist? U is erg vriendelijk...quote:Op maandag 6 februari 2017 22:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Conway heeft zich wel meerdere keren vergist trouwens. In minstens drie gevallen.
https://www.buzzfeed.com/(...)jjYw3jmvY#.jdZoB0xp7
De kritiek op de Democraten uit conservatieve hoek is dan ook doorgaans niet dat ze te agressief zijn in hun buitenlandbeleid, maar juist te soft. Er zijn alleen wat van die Trumpfanboys gaan geloven dat de Republikeinen opeens doves zouden zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:45 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahahahadie onverbeterlijke liberaal van een O'Reilley toch...
Ik heb het idee dat hij ook nog wel vertrouwt op zijn dochter en schoonzoon. Dat lijkt me een beter alternatief dan Bannon.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ligt op zich wel in de lijn van te verwachten reacties van Trump ja. Aan de andere kant: wie moet het overnemen van Bannon? Want Trump heeft de aandacht en de egostrelerij en de aanmoediging hard nodig. En iemand die zgn een plan heft. Hij heeft het iig niet. Behalve op welke manier dan ook voor elkaar krijgen op welke manier dan ook dat hij door de hele VS en liefst door de hele wereld verafgood wordt. Maar ja, aangezien hij dat zelf niet kan..
Zal wel iets te maken hebben met de libertariers onder hen.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kritiek op de Democraten uit conservatieve hoek is dan ook doorgaans niet dat ze te agressief zijn in hun buitenlandbeleid, maar juist te soft. Er zijn alleen wat van die Trumpfanboys gaan geloven dat de Republikeinen opeens doves zouden zijn.
Wat een compassie. En bullshit. Hij heeft zich (de kleine harde kern) juist omringd met getrouwen. Naar zijn mening dan Iig. Van zijn eigen administration trekst hij zich verder geen moer aan ook. Die moeten gewoon braaf doen wat hij zegt,of anders...quote:Op maandag 6 februari 2017 22:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel informatie er gelekt wordt, plus de hoeveelheid kritiek die er dagelijks in de media verschijnt, dat is ongezien. Stressvol voor eender welke president, komt nog bij dat Trump hypergevoelig is voor kritiek, en momenteel in vergelijking met vorige presidenten een veel kleinere "eigen staff" heeft, waardoor ie voortdurend omringd is door en afhankelijk is van mensen die hij niet kan vertrouwen, die hem als een vijand zien.
Kan me voorstellen dat je dan minder goed functioneert (bij Obama zou je dat merken, maar waaraan zou je een impaired Trump herkennen?)
Benieuwd hoe lang dit zal doorgaan, en of hij ertegen bestand is.
Goed moment om
te kijken.
Mja, ook Paul Jr. was al lang niet meer de isolationist die zijn vader was.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met de libertariers onder hen.
Dat idee heb ik ook. Maar ik ken Jared een stuk minder goed dan Bannon.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij ook nog wel vertrouwt op zijn dochter en schoonzoon. Dat lijkt me een beter alternatief dan Bannon.
Alternatief vergissen.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergist? U is erg vriendelijk...
Zo klopt de puzzel wel. De Bowling Green Massacre vond plaats in Irak. Net zoals al die andere talloze aanslagen op Amerikaanse steden en dorpen in Iran, Syrie, Yemen, Sudan, Libië en Somalië.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergist? U is erg vriendelijk...
Valt toch tegen dan, z'n stamina.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
Schijnt dat Trump boos is dat hij niet volledig ingelicht was over Bannon's plek in de NSC, wat eens te meer bevestigd dat hij niet eens weet wat hij tekent.
Maar goed, mischien was hij weer moe en uitgeblust?
Ja, grappig, he? Maar mischien komt het omdat Christie niet meer naar de McDonalds voor hem rent iedere dag? Je weet het niet, he?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Trump, GOP Lawmakers Back Off From Immediate Obamacare Repeal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |